Parašė AIDAS69
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Rail Baltica I. LT/PL siena - Kaunas
Collapse
X
-
Parašė Eimantas Rodyti pranešimąEuropoje yra vidaus vandens keliai ir daugybė laivų, ir niekas neuždavinėja tokių keistų klausimų. Kaip pvz. konteinerio gabenimui iš Klaipėdos į Vilnių geležinkeliu reikia 3,2 l dyzelinio kuro 100 km. Kiek fura sudegina tempdama tą konteinerį ne paslaptis.
Comment
-
Parašė Eimantas Rodyti pranešimą...konteinerio gabenimui iš Klaipėdos į Vilnių geležinkeliu reikia 3,2 l dyzelinio kuro 100 km. Kiek fura sudegina tempdama tą konteinerį ne paslaptis.Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012
Comment
-
Parašė Mørtã Rodyti pranešimą... jeigu kontenerių pilnas traukinys, taip, o jei konteneris vienas, tai jam reikės 3 tonų dyzelino...
Comment
-
20 kg laisvai galima su dviračiu... Nyderlanduose taip ir daro... Lietuvoje be motoro ne žingsnio...Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012
Comment
-
Parašė Perfect Rodyti pranešimąTaip galima iki visiško sofizmo prieiti: jeigu konteinerio tiktai 1/100, tai labiausiai apsimokės vežti su dviračiu.
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimąSu fūra niekas ir nevežioja krovinio, kuriam užtenka mikriuko.
Tačiau kaip visi suprantame šiuo maršrutu pervežami ne 1 ir ne 100 krovinių vagonų per parą, o žymiai daugiau. Tad normalioms krovinių apimtims ir paskaičiuotos kuro sąnaudos vežant geležinkeliu.Paskutinis taisė Perfect; 2011.12.22, 16:27.
Comment
-
Jau baigiu susipainiot kas kur vyksta su šitu projektu...
http://verslas.delfi.lt/automoto/var....d?id=53401903
Gruodžio mėnesį įvyko Varėnos rajono savivaldybės mero Elvino Jankevičiaus ir bendrovės „Lietuvos geležinkeliai“ vadovų susitikimas, kuriame buvo aptartas pasiūlymas – apsvarstyti galimybę į geležinkelio vėžės „Rail Baltica“ maršrutą įtraukti Varėną, atnaujinant seną geležinkelio ruožą Varėna–Alytus ir europinės vėžės nukreipiant maršrutu Vilnius–Varėna–Alytus–Šeštokai.
Comment
-
/\ Marjampolę nori apgauti?Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012
Comment
-
Parašė Lavonbatis Rodyti pranešimąJau baigiu susipainiot kas kur vyksta su šitu projektu...
http://verslas.delfi.lt/automoto/var....d?id=53401903Dear Sir,
Comment
-
Parašė toleranceofculture Rodyti pranešimąĮ Druskininkus geriau padarytų. Turistų būtų tikrai nemažai.
Comment
-
Parašė udrius Rodyti pranešimąDarykite ką tik norite ir kaip norite, bet kuo greičiau.... Nes tiek metų šnekų jau užniso...
Comment
-
Ne jeigu norėtų, o jeigu reikėtu...Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012
Comment
-
Tai kad reikalai juda.
Gruodžio 19 d. AB „Lietuvos geležinkeliai“ generalinis direktorius Stasys Dailydka ir UAB „Sweco Lietuva“ prezidentas Artūras Abromavičius pasirašė projekto „Rail Baltica“ ruožo Marijampolė - Šeštokai projektavimo darbų sutartį. Tai paskutinė tokio tipo sutartis tiesiant europinę geležinkelio vėžę Lietuvos teritorijoje, atkarpoje Lenkijos ir Lietuvos siena – Kaunas.
Konkurso nugalėtoja jungtinės veiklos sutarties pagrindu susivienijusių partnerių grupė, kurią sudaro UAB „Sweco Lietuva“, Eisenbahn-und Bauplanungsgesellschaft mbH Erfurt ir UAB „Tiltų ekspertų centras“ įsipareigoja suprojektuoti esamo geležinkelio ruožo Marijampolė - Šeštokai rekonstrukciją, palei esamą geležinkelio liniją įrengiant papildomą 1435 mm vėžės pločio geležinkelio kelią. Ruožo ilgis 33 km, sutarties vertė 8 527 500,00 Lt, darbus numatyta atlikti per 10 mėnesių nuo sutarties pasirašymo dienos.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąTai kad reikalai juda....Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012
Comment
Comment