Smetoniškoje Lietuvoje patogiausia, patikimiausia ir pigiausia kelionė į Europą buvo geležinkeliu - sėdęs vakare į traukinį Kaune, ryte išlipdavai Berlyne (greitis būdavo 80-90 km/val.). Lietuva tikrai buvo Europos dalis. Atkūrus nepriklausomybę, be perstojo keitėsi valdančiosios partijos ir jų šūkiai, bet pakanka pabandyti pasiekti traukiniu Varšuvą, kad suprastum - per dvidešimt metų šia linkme nieko nepadaryta, esame izoliuotas užkampis. Europos Sąjungos (ES) anklavas.
Keliauti traukiniu - smagu ir romantiška. Bet tik ne tada, jei iš Lietuvos į Vakarus važiuojama vieninteliu ten vedančiu geležinkelio koridoriumi - per Lenkiją. Sunku patikėti, bet XXI amžiuje kelionė iš Vilniaus į Varšuvą trunka visą dieną.
Keliauti traukiniu - smagu ir romantiška. Bet tik ne tada, jei iš Lietuvos į Vakarus važiuojama vieninteliu ten vedančiu geležinkelio koridoriumi - per Lenkiją. Sunku patikėti, bet XXI amžiuje kelionė iš Vilniaus į Varšuvą trunka visą dieną.

Comment