Suomijai visiškai nereikalinga standartinė vėžė. "RailBaltica" nereikalinga su standartine vėže iki pat Helsinkio (su keltu). Užuot svaigus dėl europinės vėžės, galima modernizuoti esamą geležinkelį nuo pat Kauno iki Talino, padidinti greitį. Suomiams reikėtų sertifikuoti ir pritaikyti prekinius vagonus eismui rusiško standarto keliais (daug mažesnės investicijos, nei tiesti europinę vėžę ir išlaikyti atskirą vagonų parką). Taip pat jie galėtų įsileisti iki Helsinkio ir rusiškus prekinius vagonus. Viskas.
O Kaune būtų perkrovimo terminalas. Mažiausios investicijos - išnaudojama esama infrastruktūra ir riedmenys, maksimali nauda. Beliktų tik Lenkiją kažkaip paveikti, kad rekonstruotų savo liniją iki Bialystoko. Keleiviniam susisiekimui arba organizuoti persėdimą Kaune, kas daug patraukliau nei Šeštokuose, arba įsigyti kelis traukinius su keičiamo pločio aširačiais.
O po to ateityje galima liniją tobulinti. Ištiesinti vingius Suvalkijoje, didinti greitį atskiruose ruožuose.
O Kaune būtų perkrovimo terminalas. Mažiausios investicijos - išnaudojama esama infrastruktūra ir riedmenys, maksimali nauda. Beliktų tik Lenkiją kažkaip paveikti, kad rekonstruotų savo liniją iki Bialystoko. Keleiviniam susisiekimui arba organizuoti persėdimą Kaune, kas daug patraukliau nei Šeštokuose, arba įsigyti kelis traukinius su keičiamo pločio aširačiais.
O po to ateityje galima liniją tobulinti. Ištiesinti vingius Suvalkijoje, didinti greitį atskiruose ruožuose.
Comment