Parašė oranger
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Rail Baltica I. LT/PL siena - Kaunas
Collapse
X
-
-
Parašė Vitas Rodyti pranešimąKiek žinau, 1520mm vėžės bėgiai dar yra Riugeno saloje Vokietijoje (kad būtų kur iš laivų-keltų išvaryti iš Klaipėdos atplukdytus tokios vėžės vagonus).
Comment
-
“Scott Wilson” su partneriais už 9,2 mln. litų projektuos “Rail Baltica” ruožą nuo Šiaulių iki Latvijos
Didžiosios Britanijos inžinerinių ir dizaino paslaugų įmonė “Scott Wilson” kartu su kelių ir tiltų projektavimo bendrove “Kelprojektas” ir valstybės įmone “Geležinkelių projektavimas” už 9,2 mln. litų parengs geležinkelio “Rail Baltica” ruožo nuo Šiaulių per Joniškį iki Lietuvos ir Latvijos sienos techninį projektą.
“Lietuvos geležinkeliai” su konkursą laimėjusiomis bendrovėmis pasirašė 9,243 mln. litų (su PVM) vertės sutartį, pranešė “Valstybės žinios”.
“Rail Baltica” centro direktorius Saulius Poškus teigė, kad projektavimo darbai turėtų būti baigti iki 2012 metų vidurio, o po to pasirinkti rangovai rekonstruos esamą – plačiąją – vėžę bei pagerins sankasos ir kelio konstrukcijas.
“Rail Baltica” atkarpos, kurioje planuojama įrengti siaurąją vėžę – nuo Šeštokų iki Marijampolės – galimybių studiją ir poveikio aplinkai vertinimą už 532,4 tūkst. litų atliks konsorciumas, kuriame yra audito ir konsultacijų bendrovė “Ernst & Young Baltic”, Vokietijos geležinkelių inžinerijos bendrovė “Eisenbahn und Bauplanungs Gesellschaft” ir inžinerinė konsultacijų įmonė Tiltų ekspertų centras.
Pagal Prancūzijos miesto ir geležinkelių transporto infrastruktūros paslaugų bendrovės “Systra” parengtą galimybių studiją, europinė “Rail Baltica” trasa eis iš Kauno iki Marijampolės per Jiesią ir Kazlų Rūdą.
Kitos atkarpos – nuo Lenkijos sienos iki Marijampolės – specialųjį planą ir poveikio aplinkai vertinimą už 450 tūkst. litų rengia kelių ir tiltų projektavimo bendrovė “Kelprojektas”. Darbus ji turi turėtų baigti iki spalio pabaigos.
“Lietuvos geležinkeliai” taip pat pasirašė dvi bendros 7,4 mln. litų vertės projektavimo sutartis su jungtinės veiklos sutartimi veikiančiais “Kelprojektu” ir Didžiosios Britanijos inžinerinių ir dizaino paslaugų įmone “Scott Wilson” bei Ispanijos inžinerinių ir architektūros paslaugų bendrove “Ardanuy Ingenieria” dėl geležinkelio “Rail Baltica” atkarpų, kur reikės nutiesti antruosius geležinkelio kelius.
Numatoma, kad pirmojo “Rail Baltica” geležinkelio vėžės ruožo nuo Šeštokų iki Mockavos rekonstrukcija bus baigta iki šių metų pabaigos. Šį ruožą už daugiau nei 16 mln. litų nuo gegužės rekonstruoja “Lietuvos geležinkelių” antrinė įmonė Geležinkelių tiesimo centras.
S.Poškaus teigimu, visi geležinkelio projektavimo darbai lygiomis dalimis finansuojami finansuojami Europos Sąjungos transeuropinių transporto tinklų (TEN-T) fondo ir valstybės lėšomis.
BNS informacija
Comment
-
Parašė NIR_Rimc Rodyti pranešimą...
Nes tikrai gerai butu traukinys nuo Siauliu iki Rygos.
Pavyzdžių yra: kol važinėjo traukinys Talinas-Šeštokai (1993-1997m.), dėl aukštos bilietų kainos niekas juo nevažiuodavo iš Kauno į Šeštokus ar Šiaulius (o iš Šiaulių - į Radviliškį ir Joniškį).
Dėl tos pačios priežasties atsisakydavome kelionės iš Vilniaus į Kauną (taip pat iš Kauno į Marijampolę) traukiniu (tiesioginiu) Vilnius-Varšuva (2000-2005m). LG pareigūnai aukštas bilietų kainas motyvuoti moka, tiktai keleiviiai tų motyvų nesupranta...Paskutinis taisė Vitas; 2010.10.28, 12:37.
Comment
-
Parašė NIR_Rimc Rodyti pranešimąSiandien per radija girdejau kad ties senaja vezia, del to ES sumazino pinigu kieki, taip kad labai dziugu nes eis pro Siaulius o ne pro Panevezi. Nes tikrai gerai butu traukinys nuo Siauliu iki Rygos.
EK sumažino finansavimą “Rail Baltica” statybai
http://www.gelsistemos.lt/ek-sumazin...tica-statybai/
Lietuvai nusprendus europietišką geležinkelio vėžę “Rail Baltica” tiesti ant esamos sankasos, Europos Komisija (EK) jos statybai skirtą finansavimą nutarė sumažinti 27,1 mln. eurų (37 proc.) iki 45,703 mln. eurų (157,8 mln. litų).
Be to, europinės paramos panaudojimo “Rail Baltica” statybai nuo Lenkijos sienos iki Marijampolės bei nuo Šiaulių iki Latvijos terminas pratęstas iki 2015 metų.
“Iš pradžių turėjome kitokių planų – tiesti europinę geležinkelio vėžę naują, tačiau pamatėme, kad nepajėgsime numatytais terminais išpirkti žemių, sutvarkyti kitų reikalų ir pasirinkome vėžės įrengimą ant senos geležinkelio sankasos. Projektas atpigo, todėl ir parama jam buvo sumažinta”, – sakė susisiekimo viceministras Arūnas Štaras.
Anksčiau buvo planuojama, kad minėtiems dviem “Rail Baltica” ruožams ES skirs 72,8 mln. eurų (251,36 mln. litų) paramos.
EK nepakeitė “Rail Baltica” projektui reikalingų tyrimų finansavimo apimties – ji lieka 16,07 mln. eurų (55,49 mln. litų), tačiau ir jų įgyvendinimo terminas pratęstas iki 2015 metų.
Anot A.Štaro, Lietuva šiek tiek ir nukentėjo: neteko kelių milijonų eurų, kurie buvo numatyti vienai galimybių studijai atlikti.
EK pirmininko pavaduotojas Siimas Kallasas (Simas Kalasas) trečiadienį paskelbė 92 prioritetinių transeuropinių tinklų infrastruktūros projektų, finansuojamų pagal 2007-2013 metų programą, peržiūros ataskaitą. Joje nurodyta, kad 48 projektai iš 92 bus užbaigti laiku – iki 2013 metų pabaigos.
Dar 29 projektai (31,5 proc.), įskaitant ir “Rail Balitca”, anot EK, yra tinkamai suplanuoti, finansuojami ir galėtų būti baigti iki 2015 metų. Dėl to ir dėl išimtinių aplinkybių, susidariusių dėl finansų krizės, Komisija leido dar dvejus metus naudotis ES lėšomis – per šį laiką bus taikomi specialūs politiniai, techniniai ir finansiniai reikalavimai, kuriuos įgyvendinus bus galima padidinti TEN-T programos efektyvumą. Jei projektus bus vėluojama vykdyti, tokia pat griežta biudžetinė drausmė bus taikoma ir ateityje, o po 2015 metų jie nebus finansuojami.
Dar 10 projektų (10,9 proc.) finansavimo laikotarpis su tam tikromis sąlygomis pratęstas iki 2015 m., iš dalies sumažinus ES finansavimą. Penkiems nepatikimiems projektams (5,4 proc.) ES finansavimas bus nutrauktas ir paskirstytas iš naujo.
“Šią peržiūrą atlikome tam, kad turimi riboti ištekliai būtų valdomi griežtai. Kai projektai nebeatitinka užsibrėžtų tikslų, ES finansavimas turi būti nutrauktas ir paskirstytas iš naujo, kad ribotus išteklius galėtume panaudoti kuo tinkamiau”, – pranešime spaudai sakė jis.
BNS informacija
Comment
-
Bet su tokiu taupymu, tai cia yra apskritai nesamone, vietoi naujos gelezinkelio atkarpos, kurioje turejo buti leistinas greitis 200km/h+, jie nieko naujo neties, tik rekonstruos sena vingiuota trasa, kurioje bus abejotinai didesnis leistinas greitis, nei 100km/h, ir tai yra visiska nesamone, abejoju ar daug kas nores ja vazineti, dar tuo labiau, kad Lenkijoi dabar vos ne masiskai statomi greitkeliai, tai mano manymu, bus galima nuo Varsuvos iki Kauno zymiai greiciau dasigauti automobiliu, negu traukiniu, moderniame pasaulyje, tai yra labai blogai
Comment
-
Lenkijoje suskaidžius PKP, geležinkelių lobizmas sumenko ir reikalą į rankas paėmė kelininkų mafija. Be esminių kokybinių techninių (greičių didinimas, modernesni riedmenys) ir organizacinių (pakankamas vagonų skaičius formuojant traukiniuose; kad nereikėtų keleiviams stovėti) pertvarkymų Lenkijos geležinkeliai irgi palaipsniui ims praradinėti keleivius, kurie persės į automobilius, gerėjant kelių tinklui. Taigi, poreikis finansuoti geležinkelius dar labiau sumenks. Todėl tikėtis, kad bus skirta daug lėšų Lenkijoje Sokulkos - Suvalkų ruožui nelabai realu, jau nekalbant apie atkarpą iki LT.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąLenkijoje suskaidžius PKP, geležinkelių lobizmas sumenko ir reikalą į rankas paėmė kelininkų mafija. Be esminių kokybinių techninių (greičių didinimas, modernesni riedmenys) ir organizacinių (pakankamas vagonų skaičius formuojant traukiniuose; kad nereikėtų keleiviams stovėti) pertvarkymų Lenkijos geležinkeliai irgi palaipsniui ims praradinėti keleivius, kurie persės į automobilius, gerėjant kelių tinklui. Taigi, poreikis finansuoti geležinkelius dar labiau sumenks. Todėl tikėtis, kad bus skirta daug lėšų Lenkijoje Sokulkos - Suvalkų ruožui nelabai realu, jau nekalbant apie atkarpą iki LT.
Comment
-
Reikėjo, bet vėlgi buvo perlenkta lazda ir prioritetu pasirinkti autokeliai. Po kurio laiko, tai duos rezeultatų - išaugs automobilizacija, autokelių reikės dar daugiau. Užuot darniai investavę į visos susisiekimo infrastruktūros plėtrą, Lenkija padarė panašią klaidą kaip ir Lietuva. Mes "derlių" jau "pjauname", jie jį pjaus po kokio penkmečio ar dešimtmečio.
Comment
Comment