Kaip Suprantu, Estai dabar modernizuoja savas gelezinkelio linijas kad butu galima normaliai vazinet ant 120km/h maziausiai, ir girdejau kad yra dar siek tiek planu kai kurias linijas elektrifikuoti, tik nelabai esu tikras butent kur. Jie dar be to renovuoja savo senesnes gelezinkelio stoteles
Pasisekė vykstant į Šeštokus persėdant Kaune sutikti grįžtanti šį ekipažą. Jį sudarė: šilumvežis ir 4 vagonai su užrašu "Vilnius - Klaipėda". Du iš kurių buvo restoranas - vienas 1-os, kitas - 2-os klasės + 2 keleiviniai įprasti vagonai. Ar traukinys buvo sugretintas su Šeštokai - Vilnius, labai abejoju, nes Kaune jis pajudėjo tik apie 17:40h.
Beje, vakare nuvykus į Šeštokus pamačiau, jog pagyvėjimas yra: bėgiai, kuriais važiuojama iš Kauno tiesiai į Alytų (aplenkiant Šeštokų trikampį) buvo gerokai nuzulinti lyginant su užpraeita savaite. Matėsi daug vagonų su skalda, kelio darbo motrisių. Labai nemalonu tik, jog pasitiko užrašas prie kasos "bilietų kasa uždaryta, nusipirkti galima pas traukinio konduktorių", nors dar aną savaitę ji dirbo... Matyt ryšium su tuom ,jog uždaromas vakarinis reisas Kaunas - Šeštokai 18:50 (20:37h,) ir telieka vienas traukinys per dieną...
Man irgi tokie klausimai kyla, todėl savotiškai surizikavau ir nusiunčiau Susisiekimo ministrui tokį neformalų laišką:
(...)
Tikiuosi ministras neužtruks atsakydamas, jeigu atsakys
Na šiandien ministras asmeniškai man dar neatsakė, tačiau facebook'e radau nuotraukų iš prieš kelias dienas vykusio renginio Šeštokuose: http://www.facebook.com/album.php?ai...00000706243263 Nuotraukų autorius: Nikolajus Lysenkovas
Pasisekė vykstant į Šeštokus persėdant Kaune sutikti grįžtanti šį ekipažą. Jį sudarė: šilumvežis ir 4 vagonai su užrašu "Vilnius - Klaipėda". Du iš kurių buvo restoranas - vienas 1-os, kitas - 2-os klasės + 2 keleiviniai įprasti vagonai. Ar traukinys buvo sugretintas su Šeštokai - Vilnius, labai abejoju, nes Kaune jis pajudėjo tik apie 17:40h.
Beje, vakare nuvykus į Šeštokus pamačiau, jog pagyvėjimas yra: bėgiai, kuriais važiuojama iš Kauno tiesiai į Alytų (aplenkiant Šeštokų trikampį) buvo gerokai nuzulinti lyginant su užpraeita savaite. Matėsi daug vagonų su skalda, kelio darbo motrisių. Labai nemalonu tik, jog pasitiko užrašas prie kasos "bilietų kasa uždaryta, nusipirkti galima pas traukinio konduktorių", nors dar aną savaitę ji dirbo... Matyt ryšium su tuom ,jog uždaromas vakarinis reisas Kaunas - Šeštokai 18:50 (20:37h,) ir telieka vienas traukinys per dieną...
Kasą galbūt uždarė dėl to, kad pačios stoties viduje remontas. Tai prima, antra, kasą galbūt uždarė dėl to, kad keleiviai iš Šeštokų į Mockavą vežami autobusu ir nėra kada pirkusiems bilietą tik iki Šeštokų, pirkti bilietą tolimesnei kelionei.
Ar buvo daugiau informacijos, kodėl uždaryta kasa? Paprastai, jei kasa naikinama, tai būna užraštyta ir nuo kada. Jei tai nėra užrašyta, matyt kasa nedirba tik laikinai.
Kasą galbūt uždarė dėl to, kad pačios stoties viduje remontas. Tai prima, antra, kasą galbūt uždarė dėl to, kad keleiviai iš Šeštokų į Mockavą vežami autobusu ir nėra kada pirkusiems bilietą tik iki Šeštokų, pirkti bilietą tolimesnei kelionei.
Ar buvo daugiau informacijos, kodėl uždaryta kasa? Paprastai, jei kasa naikinama, tai būna užraštyta ir nuo kada. Jei tai nėra užrašyta, matyt kasa nedirba tik laikinai.
remontas (kosmetinis) vyko tik tris dienas,
tvarkoma aplinka pries rengini
Man įdomiau, kiek triukšmo sukels geležinkelio tiesimas (kad ir esamos sankasos platinimas) Jiesio žemupio slėnyje.
Nes kiekvieną kartą važiuojant traukiniu nesunku įsitikinti, kiek šį slėnį sudarkęs dabar esamas geležinkelis.
ir kas ten sudarkyta? nuo mažens gyvenau prie to geležinkelio ir galiu pasakyti, kad tai tvarkinga ir pakankamai švari (ekologiška) transporto arterija.
suvirinus bėgius, pastebimai sumažėja triukšmas, o elektrifikavus ruožą bus tiesiog pasaka...
ir kas ten sudarkyta? nuo mažens gyvenau prie to geležinkelio ir galiu pasakyti, kad tai tvarkinga ir pakankamai švari (ekologiška) transporto arterija.
suvirinus bėgius, pastebimai sumažėja triukšmas, o elektrifikavus ruožą bus tiesiog pasaka...
Reikėtų įdėmiau įsižiūrėti, kur Jiesia tekėjo iki nebuvo geležinkelio. Dabar per Jiesią yra keturi tiltai, dar kelių tiltų statybos išvengta pakeitus upės vagą.
Patriukšmauti mėgsta visokie "žalieji" ir jais apsimetantys. Kad važiuojantis traukinys triukšmo nekels, pilnai tikiu.
Jei geležinkelis nuo Kazlų Rūdos iki Kauno (Kauno turiu omenyje ne stotį, o kryptį; iki kokio stoties Kaune (esamos ar naujos) bėgiai eis, kol kas neaišku) eis palei esamą geležinkelį, tai per Jiesią reikės statyti naujus tiltus trečiajam keliui.
Nešiukšlinu, tik garsiai mąstau kaip ilgam užprogramuojamas atsilikimas dėl netobulų įstatymų (žemės paėmimo visuomenei procedūros), visuotinio taupymo (skūpas moka dukart), trumparegiškumo, mūsų mentaliteto ir to, kad projektas pajudėjo tik po 20-ies metų po Nepriklausomybės.. Gal nereikėtų tiek sklypų išpirkinėti 1995 metais, na dabar ir nereikės, bet..
Comment