Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Rail Baltica I. LT/PL siena - Kaunas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Ar ne per dideli ponai? Galėjo važiuoti ir įprastu traukiniu į Šeštokus. Žinoma, šiam atvejui reikėjo paleisti specialų 4-5 vagonų lokomotyvu traukiamą traukinį. Tuos 1-2 papildomus vagonus atkabinti ir palikti Šeštokuose, o likę būtų galėje grįžti į Vilnių pagal tvarkaraštį. Papildomas lokomotyvas būtų nutempęs traukinį su delegacija vakare į Vilnių.

    Comment


      Parašė Al1 Rodyti pranešimą
      Ar ne per dideli ponai? Galėjo važiuoti ir įprastu traukiniu į Šeštokus. Žinoma, šiam atvejui reikėjo paleisti specialų 4-5 vagonų lokomotyvu traukiamą traukinį. Tuos 1-2 papildomus vagonus atkabinti ir palikti Šeštokuose, o likę būtų galėje grįžti į Vilnių pagal tvarkaraštį. Papildomas lokomotyvas būtų nutempęs traukinį su delegacija vakare į Vilnių.
      o tai 11 val., ne Vilnius-Šeštokai išvažiuoja?
      pagal mane viskas taip ir išeina, grįžimas pavėluotas, nes kol keleivius tarp Šeštokų-Mockavos autobusu pavėžins tai ir gausis papildomos 44 minutės.

      Sorry, bet naudojuosi Opera ir jokio alternatyvaus browserio neturiu, o ji kaip žinia su litrailu nedraugauja
      Paskutinis taisė aesde; 2010.05.09, 19:48.
      Silpnoji lytis stipresnė už stipriają dėl stipriųjų silpnybės silpnajai

      Comment


        nzn kaip sita projekta galima vadinti Rail Baltica... kur tiesi linija iki Kauno ?

        Comment


          Parašė aesde Rodyti pranešimą
          o tai 11 val., ne Vilnius-Šeštokai išvažiuoja?
          pagal mane viskas taip ir išeina, grįžimas pavėluotas, nes kol keleivius tarp Šeštokų-Mockavos autobusu pavėžins tai ir gausis papildomos 44 minutės.

          Sorry, bet naudojuosi Opera ir jokio alternatyvaus browserio neturiu, o ji kaip žinia su litrailu nedraugauja
          Į Šeštokus iš Vilniaus važiuoja 12.00 val. Nuo rytojaus dėl pradėtų remonto darbų, traukinys išvažiuos 10 min. anksčiau. Tačiau taip bus ne kasdien, o kaip paskelbta litrail.lt. Delegacija vyks specialiu traukiniu.

          Comment


            Parašė Al1 Rodyti pranešimą
            Delegacija vyks specialiu traukiniu.
            Tikriausiai motrise PESA?
            I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
            Parama Siaurojo geležinkelio klubui

            Comment


              Tikriausiai ne. Nepatogi ji tokiai ilgai kelionei tokiems garbiems ponams. Tikriausiai bus vykstama šilumvežio traukiamu traukiniu. Jei iš Šeštokų ketina išvykti beveik 7 vakaro, tai gal ir vagonas restoranas važiuos?

              Comment


                Parašė osnas Rodyti pranešimą
                nzn kaip sita projekta galima vadinti Rail Baltica... kur tiesi linija iki Kauno ?
                Tai gal pats ir nusitiesk tą tiesią liniją?

                Dėl tų linijų visa parkė ir yra, kad rekonstruot seną ir pritaikyt "žmoniškam" greičiui (100 - 120 km/h) yra daug pigiau ir biurokratinės kliūtys nepalyginamai mažesnės, nei kad kalbant apie naujas trasas.
                Tik nepakantumas teisės pažeidimams ir optimizmo skleidimas atves mūsų valstybę į tiesos kelią :)

                Comment


                  o kaip su elektrifikacija, jokiu naujienu ar ne?

                  Comment


                    Parašė Raptor Rodyti pranešimą
                    o kaip su elektrifikacija, jokiu naujienu ar ne?
                    kokia dar elektrifkacija.. iki jos kaip iki menulio) Bent jau sita padarytu, apie ka dabar diskutuojam ir tai jau butu amziaus ivykis

                    Comment


                      Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                      Ar ne per dideli ponai? Galėjo važiuoti ir įprastu traukiniu į Šeštokus. Žinoma, šiam atvejui reikėjo paleisti specialų 4-5 vagonų lokomotyvu traukiamą traukinį. Tuos 1-2 papildomus vagonus atkabinti ir palikti Šeštokuose, o likę būtų galėje grįžti į Vilnių pagal tvarkaraštį. Papildomas lokomotyvas būtų nutempęs traukinį su delegacija vakare į Vilnių.
                      Lygiai taip specialus traukinys (2M62+8 keleiviniai vagonai) iš Vilniaus į Šeštokus važiavo 1992 m. liepos 7 d. pasitikti pirmo keleivinio traukinio iš Suvalkų. Tik tada važiavo įkandin įprastinio dyzelinio traukinio D1 Vilnius-Šeštokai (kuris tais metais iš Vilniaus išvykdavo berods 9:08h).

                      Comment


                        Isvaziavo TEP70-332, 3 suremontuoti vagonai su sedimomis kedemis bei vagonas - restoranas. Stotyje vyko surezisuotas spektaklis: darba vaizdavo daug darbininku, buvo dazomos tvoros, silumveziu masinistai tvarkingai naudojo garsinius signalus, per garsiakalbius kas kelios minutes skambejo "specialus traukinys, numeris 721, is Vilniaus i Sestokus..."
                        Labai primine senus laikus, kai esant valdziai visi vaizduoja idealu darba

                        Comment


                          Tas traukinys Lentvaryje. 11.15

                          Comment


                            Pradedami „Rail Baltica“ rangos darbai

                            http://www.delfi.lt/news/economy/aut....d?id=32086041

                            Pirmadienį 14 val. bus pradėti projekto „Rail Baltica“, sujungsiančio Baltijos šalis ir Lenkiją su Vidurio ir Vakarų Europa, rangos darbai. Atkarpos Šeštokai – Mockava statybos darbus iškilmingai pradės pagal sutartį su AB „Lietuvos geležinkeliai“ dirbanti UAB „Geležinkelio tiesimo centras“.

                            Bendrovė atliks į septynias grupes suskirstytus (žemės, viršutinės kelio konstrukcijos, laikinų pervažų įrengimo, vandens nuvedimo, pervažų įrengimo, pralaidų remonto, pastatų elementų) darbus. Jų metu bus rekonstruoti ir trys tiltai.

                            Lietuvos geležinkeliai“ generalinio direktoriaus Stasio Dailydkos teigimu, projekto „Rail Baltica“ vykdytojai AB „Lietuvos geležinkeliai“ paskirtas labai svarbus ir atsakingas vaidmuo toliau vystyti šalies geležinkelių infrastruktūrą, taip sudarant galimybę geležinkeliams pasiūlyti naujus, efektyvius bei įvairiarūšius logistikos sprendimus.

                            „Tam, kad „Rail Baltica“ veiktų efektyviai, nepakaks vien nutiesti naujas vėžes ir integruotis į Europos Sąjungos transporto rinką, - teigė S.Dailydka. - Būtina kurti visą sistemą, kuri užtikrintų atitinkamus keleivių ir krovinių srautus bei pritrauktų privačių lėšų. Tam būtina steigti viešuosius logistikos centrus, vystyti keleivių ir krovinių vežimą bei glaudžiai bendradarbiauti su kitomis transporto priemonėms.“ Europinio standarto geležinkelio „Rail Baltica“, sujungsiančio Varšuvą, Kauną, Rygą, Taliną ir Helsinkį, įgyvendinimo nacionalinėje atkarpoje Lenkijos ir Lietuvos valstybių siena – Šeštokai – Marijampolė – Kaunas darbų vertė – apie 850 mln. litų. Šios atkarpos statybos darbus planuojama užbaigti 2013 metų gruodį.

                            Visi projekto „Rail Baltica“ darbai vykdomi remiantis praėjusių metų gruodžio 23 d. LR Vyriausybės nutarimu „Neatidėliotinų veiksmų, kuriuos būtina atlikti įgyvendinant projektą „Rail Baltica“, planas“. Šiuo planu siūloma europinę vėžę (1435 mm pločio) nutiesti palei esamą plačiąją (1520 mm pločio), o kur negalima – nutiesti sugretintą europinę vėžę. Projekto svarba taip pat įtvirtinta 2010 m. balandžio 7 d. Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimu Nr. 371 pripažįstant projektą „Rail Baltica“ valstybei svarbiu ekonominiu projektu. Manoma, kad dėl šio nutarimo pavyks efektyviau spręsti klausimus susijusius su projekto įgyvendinimu bei atsiras galimybė didinti šios geležinkelių linijos ir visos šalies konkurencingumą regioninėse ir pasaulio rinkose.

                            Statybos darbų pradžios iškilmėse dalyvaus Seimo ir Vyriausybės nariai, Lietuvos ir kitų Europos Sąjungos šalių projekto „Rail Baltica“ įgyvendinimo sėkme suinteresuoti aukšto rango svečiai, AB „Lietuvos geležinkeliai“ vadovybė bei kiti tiesiogiai su projekto įgyvendinimu susiję asmenys.

                            Comment


                              Man asmeniškai įdomiausia kur ir kaip eis per Kauną. Kaip žinau, turi ateitį į centrinė Kauno geležingelio stotį bei eiti šalia Kauno oro uosto įsikursiančio Viešojo logistikos centro.

                              Comment


                                Parašė Zorro Rodyti pranešimą
                                Tas traukinys Lentvaryje. 11.15

                                Atvaizdas
                                Marijampolės stotį traukinys nesustodamas pravažiavo ~13:02h.

                                Comment


                                  O Kaune turbut sustojo? Nes is Kauno tikriausiai taip pat vyko delegacija?

                                  Comment


                                    Parašė liutass Rodyti pranešimą
                                    Man asmeniškai įdomiausia kur ir kaip eis per Kauną. Kaip žinau, turi ateitį į centrinė Kauno geležingelio stotį bei eiti šalia Kauno oro uosto įsikursiančio Viešojo logistikos centro.
                                    Man įdomiau, kiek triukšmo sukels geležinkelio tiesimas (kad ir esamos sankasos platinimas) Jiesio žemupio slėnyje.
                                    Nes kiekvieną kartą važiuojant traukiniu nesunku įsitikinti, kiek šį slėnį sudarkęs dabar esamas geležinkelis.

                                    Comment


                                      Parašė liutass Rodyti pranešimą
                                      Man asmeniškai įdomiausia kur ir kaip eis per Kauną. Kaip žinau, turi ateitį į centrinė Kauno geležingelio stotį bei eiti šalia Kauno oro uosto įsikursiančio Viešojo logistikos centro.
                                      Man irgi tokie klausimai kyla, todėl savotiškai surizikavau ir nusiunčiau Susisiekimo ministrui tokį neformalų laišką:

                                      Laba diena. Ministre Eligijau, aš esu vardas ir pavardė, railfanas (asmuo, mėgstantis traukinius ir visa, kas susiję su bėginiu transportu). Labai domiuosi Rail Baltica, tačiau ar dėl mano paties žioplumo, ar dėl viešos informacijos stokos labai noriu Jūsų paklausti dviejų klausimų: a) kaip Rail Balticos vėžė eis nuo LT/PL sienos ir šiauriau — pro Šeštokus, ar tiesiai Kalvarijos link? b) kaip RailBaltica eis pro Kauną (pagal projektą ties Kaunu turi baigtis europinė 1435mm vėžė) — kuriuo miesto pakraščiu eis (rytiniu ar vakariniu) ir kur ta europinė vėžė pasibaigs — Kauno geležinkelio stotyje, Palemone, ties Kauno viešuoju logistikos centru, ties tarptautiniu Kauno oro uostu ar dar kur kitur?
                                      Suprantu, kad Jūsų kasdien kažko panašaus klausinėja žurnalistai, kolegos ir šiaip smalsuoliai; todėl būčiau itin dėkingas, jeigu Jūs nors glaustai atsakytumėte į šiuos du klausimus.
                                      Iš anksto labai dėkoju
                                      LR pilietis, railfanas vardas ir pavardė
                                      Tikiuosi ministras neužtruks atsakydamas, jeigu atsakys
                                      I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                                      Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                                      Comment


                                        Video apžvalgėlė:
                                        „Rail Baltica“ duotas antrasis startas
                                        http://www.lrytas.lt/videonews/?id=12735108341273473629

                                        Comment

                                        Working...
                                        X