Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Rail Baltica I. LT/PL siena - Kaunas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė aesde Rodyti pranešimą
    neee....... aš nedrįsčiau taip drąsiai teigti, kad tai pigiau: na taip nereiks išpirkti žemės, bet....... juk reikės papildomos infrastruktūros kertamose stotyse (ar bus nuardyta esama ir jos sąskaita?) o žemės kaina miestelyje (Šeštokai, Marijampolė, Kalvarija) ir kur nors laukuose turbūt gerokai skiriasi. ar nesigaus, kad pirks mažiau, bet gerokai brangiau? be to...... kiek atsimenu kažkur čia paskelbtą žemėlapį, tai nauja trasa buvo gerokai tiesesnė (t.y. trumpesnė) reiškia mažiau kloti, mažiau kreivių, lengviau didesnius greičius gauti, pigesnė priežiūra.

    Ištikro tai būtų įdomu pamatyti kažkokius rimtesnius argumentus, kodėl priimtas tokis sprendimas, nes apskritai tai daugiau klausimų kyla: kodėl apskritai tada tiesiama ta Rail Baltica? ar nebūtų pigiau kokią normalią stotį pasienyje išvystyti su terminalais krovinių perkrovimui ar kaip Ispanijoje su vėžės keitimo įrenginiais? kas per strateginis investuotojas?
    Tokius paskaičiavimus pateikė SM. Jie tikriausiai geriau išmano nei mes. Tiesa pasakius, nemanau, kad ir šis variantas "liks popieriuje" - demonstravimas, kad ta linkme intensyviai dirbama.

    Bet mane kaip rašiau domina ne kas ir kiek pigiau, o techninė šio varianto pusė. Kai padarys tą analizę bus pateikti ir paskaičiavimai.
    Paskutinis taisė Salvijus; 2010.01.07, 23:37.

    Comment


      Temoje apie Latviją buvo išsakyta, kad Vilnius-Ryga traukiniui tugdo tai, kad jis negalėtų vežti keleivių iš Jelgavos į Rygą, o kaip tada su Rail Baltica? Keleivius vežtų Lenkijos geležinkeliai ir nestotų Marijampolėje ?

      Comment


        Parašė lietus Rodyti pranešimą
        Temoje apie Latviją buvo išsakyta, kad Vilnius-Ryga traukiniui tugdo tai, kad jis negalėtų vežti keleivių iš Jelgavos į Rygą, o kaip tada su Rail Baltica? Keleivius vežtų Lenkijos geležinkeliai ir nestotų Marijampolėje ?
        Tai tikrai galioja autobusams. Tarptautinių maršrutų paskirtis - vežti keleivius tarp valstybių, o ne vykdyti vietinius pervežimus, kuriems yra skirti vietiniai maršrutai.
        Geležinkeliams gal savi niuansai yra? Galėtų kas nors atsakingas/ geriau išmamantis iš SM pakomentuoti tą klausimą. Gal dar ir kainą kosminę užlipdytų.
        Paskutinis taisė Salvijus; 2010.01.08, 10:33.

        Comment


          Tarptautiniais traukiniais galima vežti keleivius ir vidaus maršrute. Ka tik issiaiškinau, kad galima iš Daugpilio nuvažiuoti į Rezeknę traukiniu Vilnius - S. Peterburgas. Bilietai parduodami ir Lietuvoje, ir Latvijoje. Perkant bilieta Lietuvoje, plackartiniame vagone kainuoja 55,47 Lt, o kupe - virs 80 Lt. Baisiai daug uz mazdaug 90 km... Idomu, kiek kainuotu perkant bilieta Daugpilyje?

          Comment


            Parašė Al1 Rodyti pranešimą
            Tarptautiniais traukiniais galima vežti keleivius ir vidaus maršrute. Ka tik issiaiškinau, kad galima iš Daugpilio nuvažiuoti į Rezeknę traukiniu Vilnius - S. Peterburgas. Bilietai parduodami ir Lietuvoje, ir Latvijoje. Perkant bilieta Lietuvoje, plackartiniame vagone kainuoja 55,47 Lt, o kupe - virs 80 Lt. Baisiai daug uz mazdaug 90 km... Idomu, kiek kainuotu perkant bilieta Daugpilyje?
            Perkant Latvijoje kaina butu 16.02 LS tad grubiai tariant - taip pat apie 80 LT. Tikrai nelogiska... Vaziuoti i Riga ir po to i Rezekne t.y. "tiesiai per aplinkui" butu bent du kartus pigiau

            Comment


              Taip kad isaiskejo, jog jokiu draudimu nera. Kaina - susitarimo reikalas. As nemanau, kad labai jau dideliu nuostoliu padarytu latviams keleiviu vezimas ruoze Jelgava - Ryga traukiniu Vilnius - Ryga ir priesinga kryptimi taip pat. Juk tame ruoze latviski traukiniai kursuoja daznai, o koks vienas ar du tarptautiniai traukiniai nepridarytu nuostoliu. Galu gale kaina galetu butu siek tiek didesne (na ne dvigubai, trigubai ar penkiagubai) ir tiek. Galu gale galima susitarti, kad ruoze Jelgava - Ryga keleiviu neves, o tik islaipins Jelgavoje atvykusius is Lietuvos, bei ilaipins Jelgavoje vykstancius i Lietuva.

              Comment


                Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                Tarptautiniais traukiniais galima vežti keleivius ir vidaus maršrute. Ka tik issiaiškinau, kad galima iš Daugpilio nuvažiuoti į Rezeknę traukiniu Vilnius - S. Peterburgas. Bilietai parduodami ir Lietuvoje, ir Latvijoje. Perkant bilieta Lietuvoje, plackartiniame vagone kainuoja 55,47 Lt, o kupe - virs 80 Lt. Baisiai daug uz mazdaug 90 km... Idomu, kiek kainuotu perkant bilieta Daugpilyje?
                Ne ką pigiau. Pažiūrėk kainas LDZ puslapyje.
                Kainos vos ne taksi.

                Keista, kad dvigubi standartai taikomi: autobusams - negalima, o traukiniams - taip.
                Paskutinis taisė Salvijus; 2010.01.08, 13:53.

                Comment


                  Parašė Sovijus Rodyti pranešimą
                  Ne ką pigiau. Pažiūrėk kainas LDZ puslapyje.
                  Kainos vos ne taksi.

                  Keista, kad dvigubi standartai taikomi: autobusams - negalima, o traukiniams - taip.
                  Na, jei vietiniam susisiekimui yra išduodamos kažkokios licenzijos (o tikriausiai taip ir yra), tai gali būti, kad LG turi tokią Latvijoje, Baltarusijoje, Rusijoje, Ukrainoje, o Kautra ir TOKS - ne. Turėtų, matyt, galėtų prie kiekvieno krūmo ramia sąžine sustoti, nesvarbu, kad maršrutas techniškai tarptautinis.

                  Comment


                    Parašė Carnifex Rodyti pranešimą
                    Na, jei vietiniam susisiekimui yra išduodamos kažkokios licenzijos (o tikriausiai taip ir yra), tai gali būti, kad LG turi tokią Latvijoje, Baltarusijoje, Rusijoje, Ukrainoje, o Kautra ir TOKS - ne. Turėtų, matyt, galėtų prie kiekvieno krūmo ramia sąžine sustoti, nesvarbu, kad maršrutas techniškai tarptautinis.
                    Nežinau, kas ten per reguliavimas viešojo reguliaraus transporto srity vežant per sieną, tačiau kai abi šalys yra ES, įskaitant Šengeno teisyną, narės, tai visos kliūtys dėl sustojimo vietų ir pan yra tiesiog "bullshit".
                    Tik nepakantumas teisės pažeidimams ir optimizmo skleidimas atves mūsų valstybę į tiesos kelią :)

                    Comment


                      Ne visai bullshit'as. Tiesiog tam tikroms veikloms kitos salies teritorijoje reikia tureti leidimus, licenzijas ar pan., buti isiregistravusiam PVM'o moketoju toje salyje ar kt.

                      Comment


                        Tai kad esam ES reiskia kad ner muitu t.y. vezant prekes is vienos salies i kita nera muitines proceduros.
                        Tai kad esam sengene reiskia kad galim laisvai judet per sienas (fiziniai asmenys).

                        Bet nei viena nei kita nereiskia kad juridiniai asmenys gali daryt bizni bet kur ir bet kaip, deja.

                        Comment


                          Parašė JlL Rodyti pranešimą
                          Bet nei viena nei kita nereiskia kad juridiniai asmenys gali daryt bizni bet kur ir bet kaip, deja.
                          Pasiskaityk apie keturias pagrindines laisves. Jos šioje situacijoje puikiai turėtų veikt.
                          Tik nepakantumas teisės pažeidimams ir optimizmo skleidimas atves mūsų valstybę į tiesos kelią :)

                          Comment


                            /\
                            kieno auksas to ir taisykle...

                            siuo atveju auksas priimancios salies, o auksa valdo poistatyminiai aktai ir tikslines paskirties biurokratines kontoros - visokios inspekcijos ir pan.
                            Paskutinis taisė JlL; 2010.01.09, 00:06.

                            Comment


                              Parašė JlL Rodyti pranešimą
                              /\
                              kieno auksas to ir taisykle...

                              siuo atveju auksas priimancios salies, o auksa valdo poistatyminiai aktai ir tikslines paskirties biurokratines kontoros - visokios inspekcijos ir pan.
                              Hmm, nu jei į Latviją tarkim atvažiuoja lietuvis su latviškos oro bendrovės bilietu rankoj, tai auksas iš Lietuvos ir tokius "aukso" vežėjus reik gerbt
                              Ir jei paveža bobutę nuo Bauskės Rygon, tai mokestį nuo bilieto sumoka Latvijai.
                              Tik nepakantumas teisės pažeidimams ir optimizmo skleidimas atves mūsų valstybę į tiesos kelią :)

                              Comment


                                /\
                                todel fiziniam asmenim ir yra laisvas judejimas ir visa kita nes jie pinigus atnesa ir palieka, o juridiniai ateina ne atnest pinigu o bandyt issinest

                                Comment


                                  Parašė JlL Rodyti pranešimą
                                  /\
                                  todel fiziniam asmenim ir yra laisvas judejimas ir visa kita nes jie pinigus atnesa ir palieka, o juridiniai ateina ne atnest pinigu o bandyt issinest
                                  Taigi parašiau, kad jei bilietas perkamas Latvijoj, tai vežėjas, nepaisant jo, kaip bendrovės "priklausymo" Lietuvai, PVM sumokės Latvijos biudžetan.

                                  Ir fizinis gali išsinešt bandyt, jei pvz. Gariūnuose pripirks megztinių ir Rygoj perparduos brangiau, nepaisant, kad už verslo liudijimą, jo atitikmenį ar kitą smulkią prekybą leidžiantį dokumentą sumokės kažkiek latų.
                                  Tik nepakantumas teisės pažeidimams ir optimizmo skleidimas atves mūsų valstybę į tiesos kelią :)

                                  Comment


                                    Tam, kad jis sumoketu Latvijoje, turi buti isiregistraves PVM moketoju. Arba naudotis vietos tarpininku paslaugomis, t.y. turi buti sudares sutarti su bilietu platinimo agenturomis ar tos salies gelezinkeliais del bilietu platinimo.
                                    Su autobusais cia ir iskyla daugiau problemu nei su gelezinkeliais.

                                    Comment


                                      O kaip del keleiviu draudimo nuo nelaimingu atveju kely? Ar gali lietuvos draudejas drausti latvijos pilieti?
                                      Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
                                      Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012

                                      Comment


                                        Nori pasakyti LG mokes latvijos pilieciui kompensacija? Kazko abejoju.
                                        Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
                                        Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012

                                        Comment


                                          Parašė Mørtã Rodyti pranešimą
                                          Nori pasakyti LG mokes latvijos pilieciui kompensacija? Kazko abejoju.
                                          LG nemokės, Lietuvos Draudimas mokės.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X