Pripratimas blogiau už prigimimą...
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Rail Baltica I. LT/PL siena - Kaunas
Collapse
X
-
Parašė Wycka Rodyti pranešimąNenurodai 'totalaus kracho' priežasčių. Aš manau, tai didžioji dalis kaltės tenka krizei; taip pat visuomenės inercija.
Kad ir tas pats Raynair - pervežimai vienos šalies viduje labai brangūs tad kelis kartus pigiau keliauti greaitaeigiais traukiniais (nekalbant apie paprastus).
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąIr visas krovininu srautas turi vaziuoti per stoti, tuneli???
Yra du keliai - arba tiesti europine veze apeinant Kauna is vakaru puses, arba panaudojant esama infrastruktura. Pirmasis variantas brangus, nes reikia ispirkti zeme, reikia kurti nauja trnsporto centra, reikia atvesti magistralini rusiskos vezes gelezinkeli. Praktiskai sis variantas jau yra atmestas. Todel Kaunas bus apeinamas panaudojant esama infrastruktura - HE. Tik kol kas neaisku, ar europine veze eis i Palemona ir cia bus formuojama perkrovimo stotis bei logistikos centras, ar kazkur ties Mauruciais ar Rokais. Aisku, keleiviniams traukiniams turetu atieti linija iki Kauno stoties. Taciau gali atsitikti ir taip, jog naujoji keleivine stotis iskils Kauno pakrastyje - valdininkams gi nerupi keleiviai ir tai, kad tokia stotis butu nepatogi jiems. Jiems gi beveik tas pats, jei keleiviniai traukiniai i Rusija Vilniuje stotu Vaidotuose...
Parašė Sovijus Rodyti pranešimąKrachą patyrė dar neprasidėjus krizei. Kainos jau "labai kandžiojosi". Vis dar pamirštame, kad gyvename ne Vakarų Europoje.
Kad ir tas pats Raynair - pervežimai vienos šalies viduje labai brangūs tad kelis kartus pigiau keliauti greaitaeigiais traukiniais (nekalbant apie paprastus).
Jeigu bus paleistas greitasis traukinys Kaunas GS — Ryga GS, oro maršrutui Karmėlava — Ryga praktiškai amen...I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
-
Parašė Wycka Rodyti pranešimąJeigu bus paleistas greitasis traukinys Kaunas GS — Ryga GS, oro maršrutui Karmėlava — Ryga praktiškai amen...
Comment
-
Parašė Sovijus Rodyti pranešimąKrachą patyrė dar neprasidėjus krizei. Kainos jau "labai kandžiojosi". Vis dar pamirštame, kad gyvename ne Vakarų Europoje.
Kad ir tas pats Raynair - pervežimai vienos šalies viduje labai brangūs tad kelis kartus pigiau keliauti greaitaeigiais traukiniais (nekalbant apie paprastus).
O nustojo skraidyt į Liepoją ir Venspilį nes nustojo duotuot (Airbaltic buvo laimėjęs Latvijos skelbtą konkursą aptarnauti tuos maršrutus). Kainos iš anksto perkant dažnai buvo mažesnės nei autobusu.
Parašė agnette Rodyti pranešimąManau tik Kaunas GS - RIX gelezinis marsrutas galetu nukonkuruoti KUN - RIX oro marsruta.kaip?
Comment
-
Parašė Wycka Rodyti pranešimąMano supratimu RailBaltika ties Kaunu gali skilti į dvi linijas (ties Garliava išsiskiria ir Palemone vėl susijungia). Keleivinė linija eitų pro Kauno GS, o krovininė — aplinkeliu, pro KHE, Palemoną). Kuo daugiau traukinys važiuoja tuneliu, tuo mažiau triukšmas trikdo miestiečių ramybę
Pagal logiką keliauti traukiniu bet kokiu atveju turi būti pigiau nei lėktuvu. Mano supratimu, tie vidiniai reisai buvo atidaryti dėl dviejų priežasčių: 1) paskatinti latvius daugiau keliauti lėktuvais, ypač nacionaline aviakompanija; 2) pernelyg optimistiniai lūkesčiai dėl būsimo ekonomikos kilimo ir pajamų didėjimo. Na gal gal gal dar buvo mintis paskatinti regionų vystymąsi, tik jau pernelyg drąsiais sprendimais. Deja, burbulas sprogo ir visa tai bent laikinai neteko prasmės.
Jeigu bus paleistas greitasis traukinys Kaunas GS — Ryga GS, oro maršrutui Karmėlava — Ryga praktiškai amen...
Su šia dalimi nesutinku, nes į pačią Rygą lėktuvu beveik niekas neskrenda, Rygoje visi tik persėda, tad geležinkelis būtų keleiviams, vykstantiems į pačią Rygą, o lėktuvas - toliau keliaujantiems.
Comment
-
Parašė r08n Rodyti pranešimąDar 1 analizas:Got sun in my face, sleeping rough on the road
Comment
-
Jie ne barbarai, bet neprognozuojami tai tikrai. Ir ekonominė logika gali nebūtinai suveikt, arba suveikt labai savotiškai - na, pvz., galima sugalvot, kad jievropiečiai jau sukišo daug pinigų į šitą liniją tai iš jos nesitrauks, tad iš jūsų už galimybe ta linija naudotis galima numelžt papildomų pinigėlių.
Dar blogiau, kad jie pakankamai stipriai surišti su Rusija, o jau Kremlius kyštelt pagalį į "pribaltų" ratus neatsisakys. Ir paskui vieną dieną sužinosim, kad koks nors išsiderėtas lengvatinis tranzito režimas su bulbašais panaikintas, Rusija už tai baltarusiams pigiai tieks dujas ir brangiai supirkinės pieną iš Lukašenkos kolūkių, o moderniu europinės vėžės geležinkeliu bus vežiojami grybautojai į Marcinkonis.Got sun in my face, sleeping rough on the road
Comment
-
O man tas variantas su carine linija patiko. is Kauno i Bialystoka per Vilniu ko gero arciau, nei per Marijampole.Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012
Comment
-
/\ o kam, jei tranzitu vaziuoji?Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012
Comment
-
/\ Tai kad tranzitu neįvaziuoji, o kerti kiaurai.Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012
Comment
-
Kaip supratau, tai šitų gezperto papostringavimų esmė yra ta, kad RailBaltica (RB ) turi eiti per Vilnių ir ne kitaip, o visokiems ten radviliškiams ir kitiems vasiukams ta trasa nafig nereikalinga. Čia, kaip visada, atsistoja kiaušinio ir vištos klausimas: ar trasos vienintelė raison d'être yra Vilniaus, kaip pasaulio bambos, aptarnavimas (1), ar ta trasa turėtų prisidėti prie bendros regiono plėtros (2). Čia galima pastebėti, kad pirmosios gyvenvietės, iš kurių vėliau išaugo didieji miestai, beveik visada įsikūrusios upių santakose; vėliau tą patį vaidmenį (apgyvendinant laukines teritorijas Amerikose, Australijoje ir pan.) suvaidino geležinkeliai. Tikėtina, kad kažkas panašaus turėtų įvykti ir šiuose kraštuose po RB nutiesimo; aišku, ne tokiu mastu, kaip prerijose, bet šioks toks postūmis galėtų atsirasti, jeigu tik nesuvadovaus į straipsnio autorių panašūs intelektualai, kurie neįžiūri toliau savo miesto riboženklio.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąKaip tai neivaziuoji? Juk ne oru skrendi, kai o zeme vaziuoji. Kitos valstybes teritorija.
Comment
-
Parašė r08n Rodyti pranešimąKaip supratau, tai šitų gezperto papostringavimų esmė yra ta, kad RailBaltica (RB ) turi eiti per Vilnių ir ne kitaip, o visokiems ten radviliškiams ir kitiems vasiukams ta trasa nafig nereikalinga. Čia, kaip visada, atsistoja kiaušinio ir vištos klausimas: ar trasos vienintelė raison d'être yra Vilniaus, kaip pasaulio bambos, aptarnavimas (1), ar ta trasa turėtų prisidėti prie bendros regiono plėtros (2). Čia galima pastebėti, kad pirmosios gyvenvietės, iš kurių vėliau išaugo didieji miestai, beveik visada įsikūrusios upių santakose; vėliau tą patį vaidmenį (apgyvendinant laukines teritorijas Amerikose, Australijoje ir pan.) suvaidino geležinkeliai. Tikėtina, kad kažkas panašaus turėtų įvykti ir šiuose kraštuose po RB nutiesimo; aišku, ne tokiu mastu, kaip prerijose, bet šioks toks postūmis galėtų atsirasti, jeigu tik nesuvadovaus į straipsnio autorių panašūs intelektualai, kurie neįžiūri toliau savo miesto riboženklio.
Comment
Comment