Parašė Wycka
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Rail Baltica I. LT/PL siena - Kaunas
Collapse
X
-
Parašė Wycka Rodyti pranešimąKvailai atrodys ta RailBaltica, kai nuo Kauno iki Talino bėgiai eis zigzagais, toks ten ir greitis, skamba kaip fantastika net 160km/h, kur dar ten 200km/h. Idealiu atveju reiktų 'stygų' nuo Kauno iki Rygos (gali būti ir per Šiaulius arba per Panevėžį) ir nuo Rygos iki Talino. Tada greitaeigis traukinys galės konkuruoti net su aviacija, atsiras prasmė gaivinti keleivių pervežimą. Vėžės plotis esminio skirtumo nesudaro, Ispanijoje ir Portugalijoje vėžė dar platesnė.kaip?
Comment
-
Parašė alm Rodyti pranešimąVienoje aviacinio forumo diskusijoje apie greitųjų traukinių (>200 km/h) ir lėktuvų konkurenciją buvo maždaug tokie skaičiai pateikti - kai kelionės tarp miestų trukmė traukiniu iki 2 val., geležinkelį renkasi >90% keleivių, kai trukmė 4 val. jau skaičius traukiniais ir lėktuvais pervežtų kelevių išsilygina, kai kelionės traukiniu trukmė ilgesnė - jau keleivių srautus laimi lėktuvai.I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
-
Parašė Wycka Rodyti pranešimąNeoponuoju, tik pastebėjimas: Vilnius-Klaipėda traukinys važiuoja 4,5h, bet Vilnius-Palanga lėktuvai neskraido...Ditch Witch HT150. Tai super traktorius. :D
Comment
-
Parašė Wycka Rodyti pranešimąNeoponuoju, tik pastebėjimas: Vilnius-Klaipėda traukinys važiuoja 4,5h, bet Vilnius-Palanga lėktuvai neskraido...kaip?
Comment
-
Parašė kaskas Rodyti pranešimąNeskraido lėktuvai todėl, kad yra automagistralė Vilnius - Kaunas - Klaipėda. Visi nuvažiuoja autobusais, automobiliais. Lėktuvu būtų per brangu, nebent kas nors skraidytu su tokiais kaštais, kaip Ryanair turi...
Nepraėjus nė metams vidaus aviacijos plėtojimas patyrė totalų krachą, autobusai nebuvo atkurti, išliko tik traukinys Ryga-Ventspilis.
Comment
-
Parašė Sovijus Rodyti pranešimąBuvęs Latvijos susisiekimo ministras A. Šleseris 2008 m. bandė plėtoti aviacijos susisiekimą šalies viduje. Buvo atidaryti skryžiai Ryga-Liepoja, Ryga-Venstpilis, Ryga-Daugpilis, Susisiekimo ministerija panaikino apie 300 autobusų maršrutų (dėl keletos maršrutų panaikinimo tikslingumo abejoju), atsidarytas traukinio maršrutas Ryga-Venstpilis ir papildomas Ryga-Liepoja.
Nepraėjus nė metams vidaus aviacijos plėtojimas patyrė totalų krachą, autobusai nebuvo atkurti, išliko tik traukinys Ryga-Ventspilis.I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
-
Parašė Wycka Rodyti pranešimąŽemėlapyje nubrėžkite tiesią liniją nuo Marijampolės iki Kauno GS ir nuo Kauno GS iki Šiaulių GS. Didžiausi lankai gausis Kazlų Rūda ir Jonava.
Comment
-
Parašė alm Rodyti pranešimąDar kainos skirtumas yra. Kalba būtent apie virš 200 km/h važiuojančius traukinius, nes kelionės jais kaina gaunasi jau palyginama su lėktuvų.
Comment
-
Parašė Vytautas_LT Rodyti pranešimąIš kur keleivių imsi, jei tiesiai brėši?I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąO laikas. Vien tik keliones trukme skaiciuoti negalima. Oro uoste registracija ir kiti formalumai uztrunka ilgiau. Be to oro uostai yra uz miestu, ir iki ju reikia nusigauti. Gelezinkelio stotys yra miestuose. Tai pka taip primityviai lyginnti negalima - 2 val. geriau traukiniu, o 4 val. - geriau lektuvu.kaip?
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąJonava pamirsai. Niekas gi ir nesiulo, kad stotys butu Baisogaloje ar Jureje...I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
-
Parašė Wycka Rodyti pranešimąNe, Jonavos nesiūlau. Linijoje Kauno GS — Šiaulių GS Jonava atsiduria labai jau į šoną.
Comment
-
Parašė Vytautas_LT Rodyti pranešimąTokiu požiūriu tai ir Kaunas šone. Taip pat ir visa Lietuva gali būti šone...I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
-
Klausimas - is kurios puses apeiti Kauna ir kirsti Nemuna? Atsakymas: paprasciausias ir pigiausiais variantas per HE uztvanka (kuri yra pastatyta kaip dvikele, tik antrojo tilto nera, o atramos jam yra; nuotraukos cia http://www.miestai.net/forumas/showthread.php?p=161303). Toliau aisku, kodel turi eiti linija per Jonava, o ne ja aplenkti.Paskutinis taisė Al1; 2009.09.06, 17:28.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąKlausimas - is kurios puses apeiti Kauna ir kirsti Nemuna? Atsakymas: paprasciausias ir pigiausiais variantas per HE uztvanka (kuri yra pastatyta kaip dvikele, tik antrojo tilto nera, o atramos jam yra). Toliau aisku, kodel turi eiti linija per Jonava, o ne ja aplenkti.I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
-
Parašė agnette Rodyti pranešimąKodel reikia apeiti? Kodel negalima per ji? ir kirsti Nemuna Zaliuoju tiltu?
Yra du keliai - arba tiesti europine veze apeinant Kauna is vakaru puses, arba panaudojant esama infrastruktura. Pirmasis variantas brangus, nes reikia ispirkti zeme, reikia kurti nauja trnsporto centra, reikia atvesti magistralini rusiskos vezes gelezinkeli. Praktiskai sis variantas jau yra atmestas. Todel Kaunas bus apeinamas panaudojant esama infrastruktura - HE. Tik kol kas neaisku, ar europine veze eis i Palemona ir cia bus formuojama perkrovimo stotis bei logistikos centras, ar kazkur ties Mauruciais ar Rokais. Aisku, keleiviniams traukiniams turetu atieti linija iki Kauno stoties. Taciau gali atsitikti ir taip, jog naujoji keleivine stotis iskils Kauno pakrastyje - valdininkams gi nerupi keleiviai ir tai, kad tokia stotis butu nepatogi jiems. Jiems gi beveik tas pats, jei keleiviniai traukiniai i Rusija Vilniuje stotu Vaidotuose...Paskutinis taisė Al1; 2009.09.06, 17:46.
Comment
-
To Al1 Lietuviškų raidžių pas tave nerasta Valdžia tikrai rinksis pigiausia variantą, tiesti europinę vėžę pro palemoną, aplenkdami centrą. Nieks nenorės, kad krovininiai traukiniai bildėtų per centrą. O toliau, manyčiau atšaka bus tiesiami iki VLC bei oro uosto. Ten kroviniai butų perkraunami rušiuojami, bei skirstomi į kitas šalis. Kauno VLC privalumas yra kad jis intremodalinis (automobiliai, geležinkelis, oro transportas) šia kryptimi ir bus judama. Gal dalis krovinių bus kraunama Palemone ir Mauručiuose.Deja keleiviai yra tik antraeilis dalykas.
Comment
Comment