Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Rail Baltica I. LT/PL siena - Kaunas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Aiwux Rodyti pranešimą
    Vienintelis man kylantis klausimas, kodėl nebuvo galima iškart tiesti tokią vėžę...
    teritoriju planavimas ir zemes paemimas, nuejo lengviausiu budu.. rekonstrukcijos ty pinigu plovimo.. nes net signalizacijos nesudejo.

    ps. ir niekas negalejo numatyt geopolitines situacijos.. o dabar pasirode si jungtis yra ypac reikalinga... o net signalizacijos nera tysiasi 40 km /h velgi planavimas .
    "I just want you to know that, when we talk about war, we're really talking about peace." —Washington, D.C. June 18, 2002


    - George W. Bush President of the USA

    Comment


      Parašė Aiwux Rodyti pranešimą
      Vienintelis man kylantis klausimas, kodėl nebuvo galima iškart tiesti tokią vėžę...
      Priežastis manau paprasta. Tam kartui pavyko tiek pinigų gauti iš ES, reikėjo kuo greičiau juos sunaudoti išmokant su MG Balic susijusioms įmonėms ir galbūt kitiems politikų sponsoriams. Dėl to buvo viskas forsuojama ir statoma bele kas, kad tik būtų galima uždėti varnelę, kad projektas įgyvendintas. Kadangi MG Baltic kišenėje sėdėjo turbūt didžioji dalis politikų (įskaitant dabartines TSLKD viršūnes), tai niekas nekvestionavo. O žurnalistai tiesiog nesuprato ir iki šiol nesupranta, kas tas Rail Baltica ir kas tie geležinkeliai apskritai. Nu yra kažkokie bėgiai, o tai ko dar reikia?

      Beje, aiškinimai, kad jau nutiesta RB1 vėžė ir po normalaus RB nutiesimo bus naudojama "regioniniam susisiekimui" yra klaidinantys ir jokiam regioniniam susisiekimui ji naudojama nebus, nes regioniniam susisiekimui ir dabar gali būti naudojama rusiška vėžė, kuri turi signalizaciją ir leidžia 120km/h greitį praktiškai visuose ruožuose. Nebent planuojama RB1 elektrifikuoti ir diegti signalizaciją? Nors to lyg ir nebuvo planuojama. Kariniam mobilumui RB1 išvis niekaip nebus reikalinga, nes viskas važiuos per tiesesnę ir greitesnę normalią RB liniją.
      Paskutinis taisė John; 2023.08.11, 20:37.

      Comment


        Parašė DeSadas Rodyti pranešimą
        teritoriju planavimas ir zemes paemimas, nuejo lengviausiu budu.. rekonstrukcijos ty pinigu plovimo.. nes net signalizacijos nesudejo.
        Signalizacijos nebūvimas vakarų Europoje yra įprastas dalykas.

        Comment


          Apie signalizaciją rašoma keliais pranešimais aukščiau - https://www.miestai.net/forumas/foru...05#post2066005

          Comment


            Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
            Signalizacijos nebūvimas vakarų Europoje yra įprastas dalykas.
            Aga vieninteleje juntyje i europa. Kai del to turi tystis 30 km/h, kazkodel suskubo irengt dabar, kai subine dega ir uzsidare cigareciu varymo biznis is baltarusijos.
            Paskutinis taisė DeSadas; 2023.08.11, 21:09.
            "I just want you to know that, when we talk about war, we're really talking about peace." —Washington, D.C. June 18, 2002


            - George W. Bush President of the USA

            Comment


              Parašė John Rodyti pranešimą

              Priežastis manau paprasta. Tam kartui pavyko tiek pinigų gauti iš ES, reikėjo kuo greičiau juos sunaudoti išmokant su MG Balic susijusioms įmonėms ir galbūt kitiems politikų sponsoriams. Dėl to buvo viskas forsuojama ir statoma bele kas, kad tik būtų galima uždėti varnelę, kad projektas įgyvendintas. Kadangi MG Baltic kišenėje sėdėjo turbūt didžioji dalis politikų (įskaitant dabartines TSLKD viršūnes), tai niekas nekvestionavo. O žurnalistai tiesiog nesuprato ir iki šiol nesupranta, kas tas Rail Baltica ir kas tie geležinkeliai apskritai. Nu yra kažkokie bėgiai, o tai ko dar reikia?

              Beje, aiškinimai, kad jau nutiesta RB1 vėžė ir po normalaus RB nutiesimo bus naudojama "regioniniam susisiekimui" yra klaidinantys ir jokiam regioniniam susisiekimui ji naudojama nebus, nes regioniniam susisiekimui ir dabar gali būti naudojama rusiška vėžė, kuri turi signalizaciją ir leidžia 120km/h greitį praktiškai visuose ruožuose. Nebent planuojama RB1 elektrifikuoti ir diegti signalizaciją? Nors to lyg ir nebuvo planuojama. Kariniam mobilumui RB1 išvis niekaip nebus reikalinga, nes viskas važiuos per tiesesnę ir greitesnę normalią RB liniją.
              senaja linija kroviniai is gamyklu kazlu rudoj, Marijampolej pratesus linija ir is Alytaus. Yra gi kazkokio super duper granito didelis labai telkinys, is jo irgi i regionine traukiniai o ne tiesiaja is pradziu eis. Naujas gamyklas statyt prie senos rb1 irgi ideja manau.
              "I just want you to know that, when we talk about war, we're really talking about peace." —Washington, D.C. June 18, 2002


              - George W. Bush President of the USA

              Comment


                Parašė digital Rodyti pranešimą
                Apie signalizaciją rašoma keliais pranešimais aukščiau - https://www.miestai.net/forumas/foru...05#post2066005
                Ten rašoma apie senų sistemų (1970-2012 metų įrengimo) modernizaciją, ne apie RB1 signalizacijos įrengimą.

                Comment


                  Ar negali būti, kad kartu įrengs ir signalizaciją europinei vėžei?

                  Comment


                    Parašė John Rodyti pranešimą

                    Ten rašoma apie senų sistemų (1970-2012 metų įrengimo) modernizaciją, ne apie RB1 signalizacijos įrengimą.
                    as manau kad tiesiog dega subines gelezinkeliams, pasirode kad pralaidumas to vienkelio atsakeles i europa yra popierinis, nei ukrainos grudu, nei keleiviu greitai , absoliuciai nieko verta atsaka, tai des signalizacija normaliai bus bent 90 km/v nuo kazlu rudos iki sienos vaziuot , plius pralaidumas 3 kart didesnis.
                    "I just want you to know that, when we talk about war, we're really talking about peace." —Washington, D.C. June 18, 2002


                    - George W. Bush President of the USA

                    Comment


                      Parašė digital Rodyti pranešimą
                      Ar negali būti, kad kartu įrengs ir signalizaciją europinei vėžei?
                      Jei taip bus, tai valio, nors kažkodėl to normaliai neparašyta.

                      Comment


                        Normaliai neparašyta, bet spėčiau, kad planuoja ir 1435mm signalizaciją.

                        Visose šiame ruože esančiose geležinkelio stotyse ir tarpstočiuose, įskaitant pervažas, bus įdiegta ir atnaujinta mikroprosesorinė eismo valdymo sistema

                        Comment


                          Yep, taip pat rašo "Geležinkelio ruože nuo Kauno iki sienos su Lenkija" - iki pat sienos plati vėžė neina kiek pamenu.

                          Comment


                            Prieš kelias dienas per žinias buvo žmonių raudos dėl namų griovimo ties Panevėžiu, šiandien jau ties Marijampole (TV3). Kodėl negalima suprojektuoti normaliai, nekabinant gyvenamųjų namų? Jei kažkur bus pasirinkta griauti namus, neabejotinai kokia bobutė su dieduku prisirakins prie namo prieš atvažiuojant buldozeriui, bus vėl didžiuliai raudojimai, kreipimaisi į prezidentą... Nu kam to reikia?

                            https://shorturl.at/pqEF2
                            Paskutinis taisė taccido; 2023.08.20, 20:00.
                            100 minčių – miestai, transportas ir idėjos

                            Comment


                              Parašė taccido Rodyti pranešimą
                              Prieš kelias dienas per žinias buvo žmonių raudos dėl namų griovimo ties Panevėžiu, šiandien jau ties Marijampole (TV3). Kodėl negalima suprojektuoti normaliai, nekabinant gyvenamųjų namų? Jei kažkur bus pasirinkta griauti namus, neabejotinai kokia bobutė su dieduku prisirakins prie namo prieš atvažiuojant buldozeriui, bus vėl didžiuliai raudojimai, kreipimaisi į prezidentą... Nu kam to reikia?

                              https://shorturl.at/pqEF2
                              planuojant naują infrastruktūrą neįmanoma nekabinti privačių namų ar sodybų. nebent norite zigzagais iškreivinti kelius ir geležinkelius
                              paimti privačia nuosavybę tai visiškai įprasta visose šalyse, buvo visais laikais. tik sovietmečiu nemokėdavo kompensacijų.

                              Comment


                                Parašė taccido Rodyti pranešimą
                                Prieš kelias dienas per žinias buvo žmonių raudos dėl namų griovimo ties Panevėžiu, šiandien jau ties Marijampole (TV3). Kodėl negalima suprojektuoti normaliai, nekabinant gyvenamųjų namų? Jei kažkur bus pasirinkta griauti namus, neabejotinai kokia bobutė su dieduku prisirakins prie namo prieš atvažiuojant buldozeriui, bus vėl didžiuliai raudojimai, kreipimaisi į prezidentą... Nu kam to reikia?

                                https://shorturl.at/pqEF2
                                Na, Vilnius–Kaunas keletas variantų ėjo pro daugmaž Semeliškes ir Rūdininkų girią, būtent tam, kad mažiau reiktų griaut. Bet geležinkelis per niekur yra ir mažiau naudingas, nei geležinkelis per tankiai gyvenamas vietas.

                                Comment


                                  Parašė Kitas Džiugas Rodyti pranešimą

                                  Vis tiek lieka gėda tai, kad 1435 mm geležinkelis iki Kauno taip ir lieka nenaudojamas.
                                  Naudojamas, bet tik kroviniams iki Kauno intermodalinio terminalo, nes šiuo metu ruožas nesignalizuotas visiškai ir keleiviniai traukiniai tragiškai lėti būtų. Planas yra iki 2025 ar 2026 signalizuoti RB1 kad būtų labiau naudinga atkarpa.

                                  Comment


                                    Kaip suprantu Rail Baltica I vežė bus išnaudota regioninėm jungtims, įdomu kokių papildomų maršrutų atsiras.
                                    ✅ ???? Land acquisition works for public needs for the #RailBaltica section from Kaunas (Jiesia) to the Lithuanian-Polish border will be provided by three Lithuanian companies. Services for 7.42 million EUR (without VAT) will be provided by Tyrens Lietuva, Atamis and the state company Žemės ūkio duomenų centras.

                                    "The connection with Poland will ensure a new, higher standard high-speed railway connection with Western Europe. It is planned that the special plan for this section will be approved by the Government in May, so we are carrying out works in parallel - we are signing contracts for land purchase activities - so that after the plan is approved, we can move smoothly and quickly to land purchase activities", says Mantas Jasikonis, LTG Infra Rail Baltica program manager.

                                    The length of the main European railway line with regional connections is about 100 km. After the construction of Rail Baltica, the train journey from Kaunas to Warsaw will take 3.5 hours, and from Vilnius we will reach the Polish capital in just over 4 hours.⏱ ⏩
                                    https://www.linkedin.com/posts/rail-...member_desktop

                                    Comment


                                      Parašė Pauze0 Rodyti pranešimą
                                      Kaip suprantu Rail Baltica I vežė bus išnaudota regioninėm jungtims, įdomu kokių papildomų maršrutų atsiras.


                                      https://www.linkedin.com/posts/rail-...member_desktop
                                      Kokia prasmė "išnaudoti" RB1 "regioninėms jungtims" neva kažkada ateityje, kai ten jau seniai visur yra 1520 vėžė ir niekas nieko apie jos išnaudojimą jokioms jungtims nekalba? Skamba kaip visiškas bulšitas.

                                      Comment


                                        Parašė John Rodyti pranešimą

                                        Kokia prasmė "išnaudoti" RB1 "regioninėms jungtims" neva kažkada ateityje, kai ten jau seniai visur yra 1520 vėžė ir niekas nieko apie jos išnaudojimą jokioms jungtims nekalba? Skamba kaip visiškas bulšitas.
                                        Teoriškai galėtų būt koks Kaunas - Suvalkai „regionionis“ stojantis kiekvienam kaime.

                                        Comment


                                          Parašė John Rodyti pranešimą

                                          Kokia prasmė "išnaudoti" RB1 "regioninėms jungtims" neva kažkada ateityje, kai ten jau seniai visur yra 1520 vėžė ir niekas nieko apie jos išnaudojimą jokioms jungtims nekalba? Skamba kaip visiškas bulšitas.
                                          Bialystok-Vilnius regioniniam traukiniui, toks egzistuoja operaciniame plane.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X