Eiliniai pezalai tame straipsnyje. Tik ar dėl žurnalistų nesusigaudymo ar tyčinio melo? Keleiviniai traukiniai iš Kauno į Bialystoką nevažiuoja nuo 2020 pradžios. Iki tol vežiojo orą 3-os klasės vagonuose ir tik savaitgaliais. Karinė technika standartinės vėžės geležinkeliu iš Lenkijos pusės toliau Šeštokų apskritai niekada nebuvo vežama.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Rail Baltica I. LT/PL siena - Kaunas
Collapse
X
-
Parašė liootas Rodyti pranešimąO kodėl pavyzdžiui kroviniai ir karinė technika negali judėt tom vėžėm?
Kitas dalykas, kad nutiesus trūkstamą jungtį iki Palemono, visi prekiniai traukiniai turėtų važiuoti per pagrindinę Kauno stotį, kas yra didelis no no 21 amžiaus ES mieste (pagrinde dėl triukšmo taršos).Paskutinis taisė John; 2022.04.16, 21:23.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimą
Todėl, kad į viršų nuo Šeštokų nėra kaip jos iškrauti. Nėra įrengtos tam tikslui naudojamos rampos.
Kitas dalykas, kad nutiesus trūkstamą jungtį iki Palemono, visi prekiniai traukiniai turėtų važiuoti per pagrindinę Kauno stotį, kas yra didelis no no 21 amžiaus ES mieste (pagrinde dėl triukšmo taršos).
- 1 patinka
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimąTodėl, kad į viršų nuo Šeštokų nėra kaip jos iškrauti. Nėra įrengtos tam tikslui naudojamos rampos.Visi forumų moderatoriai yra forumo balastas.
Comment
-
Parašė Aleksio Rodyti pranešimąLaikiną mobilią rampą galima pagaminti iš kelių tėjinių profilių per pusvalandį ir lengvai iškrauti tankus.
Comment
-
Parašė Aleksio Rodyti pranešimąLaikiną mobilią rampą galima pagaminti iš kelių tėjinių profilių per pusvalandį ir lengvai iškrauti tankus.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimąO kiek kartų teko tamstai krauti tanką nuo geležinkelio platformos?Visi forumų moderatoriai yra forumo balastas.
Comment
-
Parašė Aleksio Rodyti pranešimąNeteko, bet aš esu geležinkelietis, todėl galima nevirinti rampos (jeigu tau tai yra nepatikima konstrukcija), o tiesiog "pagaminti" rampą iš skaldos. Svarbiausia - niekada neklausti humanitarų.
Comment
-
Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimąKaip visą sąstatą iškrauti per tavo siūlomą pusvalandį?Visi forumų moderatoriai yra forumo balastas.
Comment
-
Parašė Aleksio Rodyti pranešimąPer mobilią rampą traukinio gale. O jeigu Lietuvos armijos karininkai iki šiol to nežinojo - jie yra bukagalviai durniai.
Comment
-
Parašė Lietuvis87 Rodyti pranešimąKada bus teisiami veikėjai atsakingi už šita ruožą?
- 1 patinka
Comment
-
Patvirtinta trasos alternatyva, kuria ateityje bus tiesiamas „Rail Baltica“ geležinkelis nuo Kauno iki sienos su Lenkija
Susisiekimo ministerija po aktyvių diskusijų ir pokalbių su savivaldybių atstovais ir visuomene patvirtino optimalią „Rail Balticos“ geležinkelio trasos nuo Kauno (Jiesios) iki Lietuvos-Lenkijos valstybių sienos alternatyvą. Atsižvelgus į gyventojų daugumos nuomonę, pasirinktas trumpiausias ir labiausiai nuo urbanizuotų vietovių nutolęs variantas – 6A alternatyva.
„Baigtas itin svarbus projekto „Rail Baltica“ etapas, kuriame aktyviai dalyvavo tiek miestų ir rajonų savivalda, tiek bendruomenės. Diskusijos su visuomenės nariais, kuriuos tiesiogiai liečia naujai tiesiamas geležinkelis, bus tęsiamos ir kituose teritorijų planavimo etapuose, – sako susisiekimo viceministrė Loreta Maskaliovienė. – Neabejoju, kad greitasis geležinkelis iki Lenkijos ne tik padidins gyventojų keliavimo galimybes, bet ir paskatins glaudesnius verslo ryšius tarp kaimyninių valstybių, reikšmingai pagerins mūsų šalies ir viso regiono karinį mobilumą ir, žinoma, prisidės prie aplinkai draugiško transporto plėtros.“
Optimalia „Rail Baltica“ trasa tarp Kauno ir sienos su Lenkija pasirinkta 6A alternatyva, pagal kurią naują geležinkelio 1435 mm dvikelį numatoma tiesti ten, kur geležinkelio kelio iki šiol nebuvo. Pagrindinė geležinkelio linija apeis Marijampolės miestą, nutols nuo Kazlų Rūdos miesto ir nepalies Kalvarijos. Marijampolėje bei Šeštokuose planuojamos regioninės stotys, kurios prie pagrindinės geležinkelio linijos bus prijungtos regioninėmis jungtimis.„Šiuo metu eksploatuojamas europinės vėžės geležinkelis nuo Lenkijos sienos iki Kauno intermodalinio terminalo ir toliau bus naudojamas. Apskritai jis tampa dar svarbesniu, nes šiuo geležinkeliu šiandien vis intensyviau vyksta krovininių traukinių eismas tarp Lietuvos ir Vakarų Europos. Be to, šis ruožas išlieka itin aktualus karinio mobilumo kontekste. Pavyzdžiui, jis ir toliau bus naudojamas užtikrinant susisiekimą su Kazlų Rūdos poligonu. Tam, kad ši vėžė galėtų veikti visu pajėgumu, artimiausiu metu planuojama kreiptis finansavimo dėl eismo valdymo sistemos, kuri gerokai padidintų galinčių pravažiuoti traukinių skaičių patenkinant tiek išaugusį krovinių gabenimo poreikį, tiek sudarant galimybes greitesniam keleivių susisiekimui su Varšuva“, – sako „LTG Infra“ „Rail Baltica“ koordinavimo vadovas Arenijus Jackus.
Comment
-
„Rail Baltica“ – ministerija tvirtina, Kazlų Rūda skundžia
Plačiau: https://sa.lt/rail-baltica-ministeri...ruda-skundzia/
Comment
-
Parašė Gator Rodyti pranešimą„Rail Baltica“ – ministerija tvirtina, Kazlų Rūda skundžia
Plačiau: https://sa.lt/rail-baltica-ministeri...ruda-skundzia/
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Gator Rodyti pranešimą„Rail Baltica“ – ministerija tvirtina, Kazlų Rūda skundžia
Plačiau: https://sa.lt/rail-baltica-ministeri...ruda-skundzia/
- 1 patinka
Comment
Comment