Parašė alga
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Rail Baltica I. LT/PL siena - Kaunas
Collapse
X
-
- 1 patinka
-
Parašė John Rodyti pranešimą
Na tiesiog sunku kitaip paaiškinti visiškų kvailysčių ir kliedesių rašymą. Kadangi visiški kvailiai turbūt net rišlaus sakinio nesudėliotų ir, juo labiau, šitame forume nesilankytų, tai elementaraus kvailumo ir žemo IQ variantą reiktų atmesti. Tuomet asmeninio intereso variantas atrodo gana įtikinamai. Tiesiog sunku rasti kažkokį kitą logišką paaiškinimą, kodėl iki nukritimo reiktų ginti 360 milijonų iššvaistymą ir bandyti įrodinėti tokio projekto naudą, kai to padaryti nėra jokios galimybės.
Comment
-
Parašė Gator Rodyti pranešimąO kas forume buvo kalbama prieš tiesimą ir tiesimo metu? Nepamenu, kad forumiečiams tada labai aiški korupcija buvo.
Comment
-
John
Gal jūs nusiimkite folijos kepurėlę su savo "asmeninėmis paskatomis ir interesais". Sėdžiu čia dar nuo Skyscrapercity laikų, ir kai kolegos pradeda mėtytis tokiais kaltinimais, tai tampa ir juokinga(nes visiškai prasilenkia su realybe) ir graudu(iki kokio susipriešinimo lygio tamsta pasiryžęs eiti).
Geros jums diskusijos.Paskutinis taisė B.S.; 2022.01.09, 19:51.
- 1 patinka
Comment
-
Dar vienas faktorius, kodėl RB1 atsirado kada ir kaip atsirado: Eyjafjallajökull išsiveržimas 2010 pavasarį. Oro susisiekimas Europoje buvo sustojęs mėnesiui, ir valdžiai iki tol tik kalbų lygyje egzistavęs Rail Baltica projektas suspindo naujomis spalvomis. Prisimenu, per anų metų Darom talką su kaimyne, kuri dirbo URM, kalbėjom. Reikėjo techninės galimybės vežti keleivius iš Europos, padarė tą galimybę.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė Litch Rodyti pranešimą
Kaip jūs įsikibę tų dviejų traukinių per savaitę. Paprasta matematika metuose yra 52 savaitės, ty - 104 traukiniai per metus. Imam faktinį RB1 naudojimo laikotarpį nuo 2015 iki 2026 - 11 metų. 104 x 11, gaunam 1144 traukinių. RB1 360 mln kainą dalinam iš traukinių skaičiaus, ir gauname apie 315000 eur vieno traukinio vien infrastruktūros kaštus. Tikiuosi, kaip minimum sidabro tie traukiniai pakrauti buvo, kad atsipirktų.
- 2 patinka
Comment
-
Pasiskundete forume, kodel zurnalistai nesiima tirti, ir emesi LNK tirti: https://www.facebook.com/watch?v=355005219537004
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Litch Rodyti pranešimąPasiskundete forume, kodel zurnalistai nesiima tirti, ir emesi LNK tirti: https://www.facebook.com/watch?v=355005219537004
- 1 patinka
Comment
-
Silpnas reportažas. Nepaminėta, kad ta vėžė buvo praktiškai nenaudojama visą laiką nuo pastatymo ir kad net dabar jos naudojimo mastai - labai menki. Nebuvo iškelti klausimai ir kodėl ši, tik kroviniams tinkanti linija buvo tiesiama į Kauno centrą, o ne tiesiai į Palemoną. Na, bet geriau nei nieko. Aišku atsakymas į viską bus ‘Briuselis leido’, t.y. vietiniai korumpuoti vadukai prastūmė Lietuvai naudos neatnešusį daiktą Briuselyje, vietoje to, kad būtų pastatę kažką naudingo už tuos pačius pinigus.
- 3 patinka
Comment
-
VLR
O nemanote jog būtų buvęs didesnis skandalas, jei vėžė būtų nutiesta apeinant Kauno centrą? Bepigu dabar švaistytis kaltinimais, kai anuomet nebuvo garantuota jog turėsime RB2. Kodėl jūs laisva ranka žarstotės korupcijos kaltinimais kai viskam yra paprasti paaiškinimai? Galit kaltinti aplaidumu, galit kaltinti trumparegiškumu, bet korupcija... Jūs bent žinote ką šitas terminas reiškia? Be 'man atrodo', jūs neturite jokių pagrindų valdininkus kaltinti nusikaltimais. Kaip bebūtų, dabartinė vėžė į Kauno centrą bus įdarbinta su RB2. Tai bent jau Kauno miesto atkarpa nebuvo statyta be reikalo.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė B.S. Rodyti pranešimąVLR
O nemanote jog būtų buvęs didesnis skandalas, jei vėžė būtų nutiesta apeinant Kauno centrą? Bepigu dabar švaistytis kaltinimais, kai anuomet nebuvo garantuota jog turėsime RB2. Kodėl jūs laisva ranka žarstotės korupcijos kaltinimais kai viskam yra paprasti paaiškinimai? Galit kaltinti aplaidumu, galit kaltinti trumparegiškumu, bet korupcija... Jūs bent žinote ką šitas terminas reiškia? Be 'man atrodo', jūs neturite jokių pagrindų valdininkus kaltinti nusikaltimais. Kaip bebūtų, dabartinė vėžė į Kauno centrą bus įdarbinta su RB2. Tai bent jau Kauno miesto atkarpa nebuvo statyta be reikalo.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė VLR Rodyti pranešimą
RB1 su savo caro laikų vingiais neturėjo šansų tapti konkurencinga keleiviniame transporte, ypač su savo techniniais parametrais tokiais, kaip normalaus signalizavimo nebuvimas. Tuo tarpu kroviniams ji galėjo būti konkurencinga iš karto, tereikėjo ją nutiesti į Palemoną pro HES'ą, o ne į Kauno keleivinę stotį. Tai žinojo visi ir apie tai buvo kalbama entuziastų tarpe tais pačiais 2015-aisiais. Buvo padaryta didžiulė žala valstybei. Palemonas galėjo pradėti rinkti ES klientus jau tada, vietoje to, linija vegetavo. Projektas buvo paruoštas neatsižvelgiant į valstybės interesus, o to priežastys gali būti dvi: (1) nekompetencija, (2) korupcija.
Antra, kiek KIT perkrovė nuo 2015 iki 2021 metų? 1520 mm vėžė ten yra, kur kroviniai?
Comment
-
Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą
Pala, RB keleiviams nekonkurencinga, bet Kaunas - Marijampolė - viskas ok? Tuomet Vilnius - Klaipėda irgi nekonkurencinga keleiviams, koks 2rnius važiuos per Telšius, jei galima per Jurbarką. Tai pirma.
Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimąAntra, kiek KIT perkrovė nuo 2015 iki 2021 metų? 1520 mm vėžė ten yra, kur kroviniai?
Comment
-
Parašė VLR Rodyti pranešimą
RB1 su savo caro laikų vingiais neturėjo šansų tapti konkurencinga keleiviniame transporte, ypač su savo techniniais parametrais tokiais, kaip normalaus signalizavimo nebuvimas. Tuo tarpu kroviniams ji galėjo būti konkurencinga iš karto, tereikėjo ją nutiesti į Palemoną pro HES'ą, o ne į Kauno keleivinę stotį. Tai žinojo visi ir apie tai buvo kalbama entuziastų tarpe tais pačiais 2015-aisiais. Buvo padaryta didžiulė žala valstybei. Palemonas galėjo pradėti rinkti ES klientus jau tada, vietoje to, linija vegetavo. Projektas buvo paruoštas neatsižvelgiant į valstybės interesus, o to priežastys gali būti dvi: (1) nekompetencija, (2) korupcija.
P.S.: be jūsų paminėtų 1)nekompetencijos ir 2) krorupcijos yra ir tūkstantis kitų galimų priežasčių. Na bet kai nesupranti, tai daug lengviau apkaltinti nusikaltimais, nei bandyti gilintis. Galim pradėti nuo žemės išpirkimo problemų, teismų, projektavimo sunkumų (ne kartą pabrėžta kad vėžė per HESą yra labai sudėtinga), fiksuoto dydžio finansavimas, geopolitinė situacija ir tt ir pan. Vien trumpa 9km atkarpa tarp Rokų ir Palemono per HESą kainuos 55mln eurų.
Tuo tarpu visa RB1 kainavo 365mln eurų(išleido 9mln mažiau nei planavo). Nutiesta 233km bėgių(rusiškų ir euro). Vilnius-Kaunas bus virš 1000mln. Skaičiuokitės. Visur korupcija ir visur vien tik vagys, ane? Gal patys tokie esat jei taip lengvai kitus sodinat į kalėjimus? Jokie skaičiai niekaip nerodo jokios galimos korupcijos. Sakyčiau atvirkščiai, pigus ir greitas projekto užbaigimas tik patvirtina jog nebuvo jokios korupcijos.
Paskutinis taisė B.S.; 2022.02.07, 08:05.
- 7 patinka
Comment
-
Parašė VLR Rodyti pranešimąJei RB1 yra konkurencinga keleiviams - kiek buvo pervežta žmonių tarp Kauno ir Varšuvos tuo ruožu nuo jo atidarymo? Į Marijampolę važiuoti europinės vėžės nereikėjo, ji buvo nutiesta kelionėms į Lenkiją.
Parašė VLR Rodyti pranešimąKą? KIT prie europinės vėžės buvo pajungtas tik 2021-aisiais kai galėjo būti pajungtas 2015-aisiais. Apie tai ir eina kalba.
Comment
-
Valstybės valdoma įmonė teigia, esą tuomet buvo nuspręsta statyti mažesniu greičiu važiuoti tinkamą atšaką, nes kiti sprendimai galėjo smarkiai užvilkinti „Rail Balticos“ vystymą.
„2007 m. Lietuvai rengiantis įgyvendinti projektą „Rail Baltica“ iškilo netikėta kliūtis – žemės paėmimas visuomenės poreikiams. Pagal tuo metu galiojusius teisės aktus, žemės paėmimo visuomenės poreikiams procesai vykdavo 5–7 ir daugiau metų, tai buvo svari priežastis, dėl kurios projektas galėjo būti neįvykdytas.
Įvertinęs minėtas priežastis ir siekdamas nestabdyti projekto, Europos Komisijos paskirtas projekto „Rail Baltica“ koordinatorius rekomendavo nuo sienos su Lenkija iki Kauno geležinkelį tiesti ant AB „Lietuvos geležinkeliai“ žemės sklypų, esančių palei esamą geležinkelio trasą, kuri daro lankstą atkarpoje Mockava–Šeštokai–Marijampolė, ir užtikrinti racionalius techninius 120 km per valandą traukinių greičio parametrus. Toks sprendimas leido gerokai sumažinti laiko ir finansines sąnaudas. Rekomendacijai pritarė Lietuvos bei ES valdžios institucijos ir projektui įgyvendinti skyrė finansavimą“, – raštu pateiktame komentare teigia „Lietuvos geležinkeliai“.
Bendrovė pažymi, esą trijų Baltijos šalių susitarimas „Rail Balticą“ tiesti taip, kad būtų įmanomas 250 km/val. projektinis greitis, buvo pasiektas 2018 m. – gerokai po to, kai atšaka į Lenkiją jau buvo nutiesta.
Buvęs susisiekimo ministras Rokas Masiulis „Sienai“ sakė, jog Lietuva nebuvo linkusi koreguoti sprendimų, – esą dabartinis jungties su Lenkija greitis kelionę ilgina tik 8 minutėmis. Tačiau, anot eksministro, nutarta nusileisti ir ieškoti būdų pagreitinti traukinius tarp Kauno ir Lenkijos sienos.
- 2 patinka
Comment
-
Norėjau sakyti tą patį. Šioje temoje pasakiau viską, ką norėjau - vaikštome ratais. Jei kas nors galvoja, kad nutiesti tik kroviniams tinkantį geležinkelį į keleivinę stotį (vietoje intermodalinio terminalo) ir po to jo nenaudoti 6 metus yra geras sprendimas tai ir toliau taip galvos. Tai nepakeis to fakto, kad valstybė prarado labai daug pinigų nepajungdama KIT prie europinės vėžės 2015-aisiais ir, kad normalioje valstybėje, spauda būtų šitą dalyką iškėlusi į paviršių, o už šitą kolosalų susiknisimą atsakingos galvos būtų seniai nulėkusios už pinigų iššvaistymą.
- 2 patinka
Comment
Comment