Parašė liutass
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Rail Baltica I. LT/PL siena - Kaunas
Collapse
X
-
Parašė DKL Rodyti pranešimą
Būtų labai įdomu paskaityti. Ar yra kur nors prieinama atvirai?
Ilgas report'as.
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimą
Taip. Aišku kyla klausimas, kodėl apskritai buvo statoma RB1?
Comment
-
Parašė PoDV Rodyti pranešimą
Marijampolė turės europinę vėžę iš Lenkijos. Kaip suprantu, greitieji traukiniai ten nestos. Tik tiek, kad geležinkelis labai vingiuotas, maršrutas Marijampolė-Suvalkai nepopuliarus.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė PoDV Rodyti pranešimą
Marijampolė turės europinę vėžę iš Lenkijos. Kaip suprantu, greitieji traukiniai ten nestos. Tik tiek, kad geležinkelis labai vingiuotas, maršrutas Marijampolė-Suvalkai nepopuliarus.
Comment
-
Parašė liutass Rodyti pranešimą
O kam ji reikalinga? Keista, kad ES finansavo toki nereikalinga projekta.
Comment
-
Parašė statyba Rodyti pranešimą
kaip jis gali būti populiarus, kai per savaitę vyksta vos 4 traukinių maršrutai ? Net iš Ukrainos į Slovakiją, kur išorinė ES siena per dieną bent 8 maršrutai, tai ką kalbėt...
Comment
-
Parašė PoDV Rodyti pranešimą
Marijampolė turės europinę vėžę iš Lenkijos. Kaip suprantu, greitieji traukiniai ten nestos. Tik tiek, kad geležinkelis labai vingiuotas, maršrutas Marijampolė-Suvalkai nepopuliarus.
Comment
-
Parašė evvt Rodyti pranešimą
RB2 - šansas kad būtų populiarus. Dabar aišku kad tuo nebus pasinaudota. Marijampolė kaip ir Panevėžys iškrenta iš RB2. Šių miestų gyventojams RB bus arba neįdomus arba nepasiekiamas.
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimą
O kaip tuo pasinaudoti? HSR idėja ta, kad jis važiuoja greit. Jeigu pristatys 80km/h iešmų ir nusukimų į Visokias Marijampoles, tai kam tada išvis statyti 250km/h? Manau kompromisas turėti stotį miesto pakrašty yra racionalus. Kitaip tektų daryti žymiai skaudesnius kompromisus t.y. ženklai lėtinti greitį ir išleisti žymiai daugiau pinigų.
Comment
-
Parašė evvt Rodyti pranešimą
Taip įsivaizdavau kad dėl vietinių/regioninių maršrutų. Ar tokių nenusimato?
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimą
Regioniniams ir vietiniams maršrutams tikrai galėjo ir tebegali būti padarytos atšakos į miesto gilumą. Aš visiškai tikras, kad tiek Panevėžio, tiek Marijampolės savivaldybės pateikė savo prašymus su visomis analizėmis ir projektais. Nes nu negi jie tikisi, kad viskas bus nuleista iš dangaus jiems patiems nieko endarant ir net neprašant? O jei visgi taip nutiko, tai gali kaltinti tik save, kad savivaldoje turi prisirinkę visokių maušų.
Arba variantas kad kaip žinia maušiams viskas dzin, jie nemoka susikalbėt arba tingi ką daryt ir į RB žiūri kaip į viesulą jų ramiam kieme, kuris praeis gal be didesnių sugriovimų, tik reik ramiai pralaukt ir nesikišt.Paskutinis taisė evvt; 2019.07.09, 09:22.
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimą
Regioniniams ir vietiniams maršrutams tikrai galėjo ir tebegali būti padarytos atšakos į miesto gilumą. Aš visiškai tikras, kad tiek Panevėžio, tiek Marijampolės savivaldybės pateikė savo prašymus su visomis analizėmis ir projektais. Nes nu negi jie tikisi, kad viskas bus nuleista iš dangaus jiems patiems nieko endarant ir net neprašant? O jei visgi taip nutiko, tai gali kaltinti tik save, kad savivaldoje turi prisirinkę visokių maušų.
Jeigu objektas maksimaliai greitai ir maksimaliai tiesiai, tai Vilniui atšakos taip pat nereikia, pavažiuosit iki Kauno kaip marijampoliečiai ar panevėžiečiai.Paskutinis taisė uzdvidesimt; 2019.07.09, 13:28.
- 3 patinka
Comment
-
Parašė uzdvidesimt Rodyti pranešimą
Verki visose temose dėl žmonių automobilizavimosi, bet kai eina kalba apie projektus, kurie automobilizaciją sumažintų tu specialiai nori daryti taip, kad automobilizacija nebūtų mažinama?
Jeigu objektas maksimaliai greitai ir maksimaliai tiesiai, tai Vilniui atšakos taip pat nereikia, pavažiuosit iki Kauno kaip marijampoliečiai ar panevėžiečiai.
Comment
-
Parašė PoDV Rodyti pranešimą
Marijampolė turės europinę vėžę iš Lenkijos. Kaip suprantu, greitieji traukiniai ten nestos. (...).
Comment
-
Parašė Vitas Rodyti pranešimąNuo Kauno iki Lenkijos sienos ir toliau 1435 mm bėgiai tik vieni, tai traukiniai prasilenkti gali tik stotyse. Sustojimas beveik neišvengiamas...
Comment
-
Parašė auris88 Rodyti pranešimą
O tai ne nauja trasa bus, gi buvo rašoma? As kaip supratau senoji yra RB1 ir jos greitis max 120km/h ir trasa vingiuota, o sutarta, kad greitis turi buti 250km/h ir bus RB2 kuriuo riedės greitieji. Būtų juokinga jei RB2 trasoj pridarytų atšakų po kaimus. Stabdytų tai traukinius tarp sostinių, ypač kai ir taip yra tas susisiekimas traukiniu
Comment
-
Parašė evvt Rodyti pranešimą
Supratau, atšakos, būtent iešmai kardinaliai mažina greitį. Tada yra logikos.Koks max greitis ant iešmo?
Comment
-
Parašė auris88 Rodyti pranešimą
O tai ne nauja trasa bus, gi buvo rašoma? As kaip supratau senoji yra RB1 ir jos greitis max 120km/h ir trasa vingiuota, o sutarta, kad greitis turi buti 250km/h ir bus RB2 kuriuo riedės greitieji. Būtų juokinga jei RB2 trasoj pridarytų atšakų po kaimus. Stabdytų tai traukinius tarp sostinių, ypač kai ir taip yra tas susisiekimas traukiniu
- 1 patinka
Comment
-
Parašė liutass Rodyti pranešimą
ES jau suteike finansavima RB atsakai nuo sienos iki Kauno, todel reikes labai pagrysti, kodel vel bus statoma tokia atsaka.
Comment
Comment