Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Rail Baltica I. LT/PL siena - Kaunas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Analogiškas atstumas nuo Lentvario iki Kaišiadorių - 49 km. Kelionės trukmė nuo 31 iki 41 min.

    Comment


      Parašė Rimas_OK Rodyti pranešimą
      Jei Marijampolėje įlipęs, Kaune išliptum po 15-20 min, tai jau prasidėtų pokyčiai žmonių įpročiuose, nauji žmonių srautai. Marijampolė būtų arčiau Kauno centro, nei Giraitė, Užliedžiai, Karmėlava, Garliava ar "Partizanai". Marijampolė taptų Kauno priemiesčiu.
      Ir kiek kainuotų bilietas, padengiantis eksploatacijos kaštus?

      Comment


        Parašė Zorro Rodyti pranešimą
        Analogiškas atstumas nuo Lentvario iki Kaišiadorių - 49 km. Kelionės trukmė nuo 31 iki 41 min.
        11 km trumpesnis.
        Patikslinčiau maršruyą (gal Lentvaris- Pravieniškės ar Lentvaris - Karčiupis), tik nežinau kur rasti stočių atstumus.
        Bet spėju vis tiek bus trumpiau nei 2015m Rail Baltica ...

        Tikrai apgailėtinas greitis, na bent jau 7 mnutėm greičiau nei autobusas, tad turėtų būti konkurencinga žinant, kad traukinys yra solidesnė kelionė.

        Comment


          Vilnius - Žasliai - 57,5.
          Lentvaris - Praveniškės - 65,1.
          Lentvaris - Pamieris - 61,7. 47-50 min., bet stoja tik lėtieji.

          Comment


            Parašė Zorro Rodyti pranešimą
            Vilnius - Žasliai - 57,5.
            Lentvaris - Praveniškės - 65,1.
            Lentvaris - Pamieris - 61,7. 47-50 min., bet stoja tik lėtieji.
            Net ir lėtieji grečiau
            Nors Kaunas Marijampolė 53min irgi lėtieji galima skaityti, nes visur stoja, spėju.

            Comment


              Parašė Gator Rodyti pranešimą

              Net ir lėtieji grečiau
              Nors Kaunas Marijampolė 53min irgi lėtieji galima skaityti, nes visur stoja, spėju.
              Čia supergreitasis, kiti per 1:05.




              Comment


                Fiasko.

                Comment


                  RB 240 km/h Helsinki - Warsaw...

                  Comment


                    Be sustojimų Lietuvoje...

                    Comment


                      Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
                      Ir kiek kainuotų bilietas, padengiantis eksploatacijos kaštus?
                      Manau, kad regionų atgaivinimo, Kauno ir Marijampolės darbo rinkos pokyčų, bei NT rinkos pokyčių - traukinio bilietais neapskaičiuosim.

                      Bet pala, apie ką mes čia? Apie jau pastatytą naują geležinkelį, tai atsiperkamumo skaičiavimas šaukštai po pietų, dabar jau reik dirbt

                      Comment


                        Parašė Rimas_OK Rodyti pranešimą
                        Bet pala, apie ką mes čia? Apie jau pastatytą naują geležinkelį, tai atsiperkamumo skaičiavimas šaukštai po pietų, dabar jau reik dirbt
                        Pastatytą geležinkelį reikia eksploatuoti. Eksploatacija kainuoja (net jeigu traukiniai nevažinėja).

                        Comment


                          Visa Lietuva sumoka, kad Kapsukas vaziuoja i Suvalkus alaus pirkti

                          Comment


                            Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
                            Pastatytą geležinkelį reikia eksploatuoti. Eksploatacija kainuoja (net jeigu traukiniai nevažinėja).
                            Išardys, jeigu nebus reikalingas. Juolab gi planuoja tiesinimus, tai tas ardymas gali būti visai artimoje ateityje.

                            Comment


                              Idomu, o pinigus grazins uz nereikalingo gelezinkelio pastatyma?

                              Comment


                                Eligijus Masiulis turėtų grąžint Jam būnant susisiekimo ministru ir buvo priimtas sprendimas statyti šitą nesąmonę, atsisakant anksčiau planuoto normalaus varianto, neva neapsimoka. Bet nefunkcionuojantis variantas dar labiau neapsimoka.

                                Comment


                                  bet kokiu atveju tures tiesti nauja gelezinkeli, arba bus tik 0.5 RB

                                  Comment


                                    Parašė Rimas_OK Rodyti pranešimą
                                    Eligijus Masiulis turėtų grąžint Jam būnant susisiekimo ministru ir buvo priimtas sprendimas statyti šitą nesąmonę, atsisakant anksčiau planuoto normalaus varianto, neva neapsimoka. Bet nefunkcionuojantis variantas dar labiau neapsimoka.
                                    Nepamirškim ir gerojo bebro Dailydkos, prie kurio buvo renovuojamos prieš uždarant stotelės ir peronai.

                                    Comment


                                      Parašė Rimas_OK Rodyti pranešimą
                                      Eligijus Masiulis turėtų grąžint Jam būnant susisiekimo ministru ir buvo priimtas sprendimas statyti šitą nesąmonę, atsisakant anksčiau planuoto normalaus varianto, neva neapsimoka. Bet nefunkcionuojantis variantas dar labiau neapsimoka.
                                      RB1 projekte lyg MG Baltic valdomos kompanijos laimėjo nemažai kontraktų.

                                      Comment


                                        Parašė John Rodyti pranešimą

                                        RB1 projekte lyg MG Baltic valdomos kompanijos laimėjo nemažai kontraktų.
                                        Tai tada galbūt su tokiom, šviežio susisiekimo ministro Masiulio , sąlygom Dailydkos kėdė užsitikrino stabilumą po jų pirmo susitikimo.

                                        Comment


                                          Šiek tiek istorijos iš forumo.

                                          2009.08.11
                                          "S.Dailydka užsiminė, kad Susisiekimo ministerija yra iniciavusi Žemės įstatymo pakeitimus, kurie leistų paspartinti žemės paėmimo visuomenės reikmėms procedūras, t.y. – leisti pradėti techninio projektavimo darbus iškart kai bus patvirtintas žemės paėmimo projektas. Be šio žingsnio būtų labai sunku laiku suspėti nutiesti „Rail Baltica“ geležinkelį.
                                          Todėl šiuo metu galvojama apie laikiną variantą – esamos linijos rekonstrukciją.Rekonstruoto geležinkelio ruože minimalus greitis bus gerokai mažesnis nei 120 km/h".
                                          2009.10.19 Delfi
                                          Daugiau nei dešimtmetį bandomas įgyvendinti europinės vėžės, turinčios sujungti Varšuvą ir Helsinkį, projektas „Rail Baltica“ gali būti išbrauktas iš prioritetinių Europos Sąjungos (ES) projektų. Tai žurnalistams pirmadienį priešpiet patvirtino Lietuvos susisiekimo ministras Eligijus Masiulis.
                                          2009.11.7 Pokalbis su susisiekimo ministru Eligijumi Masiuliu
                                          "Atėję radome ankstesnės valdžios grandiozinius – apie 1,8 mlrd. Lt vertės – planus: nutiesti europinę vėžę nuo Lenkijos iki Kauno. Akivaizdu, kad pagal tuos planus, ji jau turėjo būti nutiesta. Tačiau iki šiol realūs darbai nėra prasidėję.
                                          Norint nutiesti naują vėžę, tektų išpirkti apie 200 privačių sklypų, dėl to projektas labai pabrangtų, jo įgyvendinimas užsitęstų. „Rail Baltica“ projekto ES koordinatoriui Pavelui Teličkai pasiūlėme paprastesnį variantą: tiesti europinę vėžę ant esamo geležinkelio pylimo nuo Lenkijos iki Kauno. Tokiu atveju 2013 m. atvestume europinę vėžę į Kauną už maždaug 800 mln. litų. Tiesa, traukinių greitis sumažėtų nuo projektinio 160 iki 90–100 km/val., kadangi senos vėžės pylimas nėra toks tiesus, koks būtų naujas. Tačiau tai nėra labai svarbu (wtf?), nes ši atkarpa – tik nedidelė viso projekto dalis."
                                          Tikėkimės lenkai apie savo atkarpas šitaip nepagalvos, kad jos irgi tik nedidelė dalis viso projekto
                                          Paskutinis taisė Rimas_OK; 2019.03.12, 22:09.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X