Analogiškas atstumas nuo Lentvario iki Kaišiadorių - 49 km. Kelionės trukmė nuo 31 iki 41 min.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Rail Baltica I. LT/PL siena - Kaunas
Collapse
X
-
Parašė Rimas_OK Rodyti pranešimąJei Marijampolėje įlipęs, Kaune išliptum po 15-20 min, tai jau prasidėtų pokyčiai žmonių įpročiuose, nauji žmonių srautai. Marijampolė būtų arčiau Kauno centro, nei Giraitė, Užliedžiai, Karmėlava, Garliava ar "Partizanai". Marijampolė taptų Kauno priemiesčiu.
Comment
-
Parašė Zorro Rodyti pranešimąAnalogiškas atstumas nuo Lentvario iki Kaišiadorių - 49 km. Kelionės trukmė nuo 31 iki 41 min.
Patikslinčiau maršruyą (gal Lentvaris- Pravieniškės ar Lentvaris - Karčiupis), tik nežinau kur rasti stočių atstumus.
Bet spėju vis tiek bus trumpiau nei 2015m Rail Baltica ...
Tikrai apgailėtinas greitis, na bent jau 7 mnutėm greičiau nei autobusas, tad turėtų būti konkurencinga žinant, kad traukinys yra solidesnė kelionė.
Comment
-
Parašė Zorro Rodyti pranešimąVilnius - Žasliai - 57,5.
Lentvaris - Praveniškės - 65,1.
Lentvaris - Pamieris - 61,7. 47-50 min., bet stoja tik lėtieji.
Nors Kaunas Marijampolė 53min irgi lėtieji galima skaityti, nes visur stoja, spėju.
Comment
-
Parašė Gator Rodyti pranešimą
Net ir lėtieji grečiau
Nors Kaunas Marijampolė 53min irgi lėtieji galima skaityti, nes visur stoja, spėju.
Comment
-
Parašė Aleksio Rodyti pranešimąIr kiek kainuotų bilietas, padengiantis eksploatacijos kaštus?
Bet pala, apie ką mes čia? Apie jau pastatytą naują geležinkelį, tai atsiperkamumo skaičiavimas šaukštai po pietų, dabar jau reik dirbt
Comment
-
Parašė Rimas_OK Rodyti pranešimąBet pala, apie ką mes čia? Apie jau pastatytą naują geležinkelį, tai atsiperkamumo skaičiavimas šaukštai po pietų, dabar jau reik dirbt
Comment
-
Parašė Aleksio Rodyti pranešimąPastatytą geležinkelį reikia eksploatuoti. Eksploatacija kainuoja (net jeigu traukiniai nevažinėja).
Comment
-
Parašė Rimas_OK Rodyti pranešimąEligijus Masiulis turėtų grąžint Jam būnant susisiekimo ministru ir buvo priimtas sprendimas statyti šitą nesąmonę, atsisakant anksčiau planuoto normalaus varianto, neva neapsimoka. Bet nefunkcionuojantis variantas dar labiau neapsimoka.
Comment
-
Parašė Rimas_OK Rodyti pranešimąEligijus Masiulis turėtų grąžint Jam būnant susisiekimo ministru ir buvo priimtas sprendimas statyti šitą nesąmonę, atsisakant anksčiau planuoto normalaus varianto, neva neapsimoka. Bet nefunkcionuojantis variantas dar labiau neapsimoka.
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimą
RB1 projekte lyg MG Baltic valdomos kompanijos laimėjo nemažai kontraktų.
Comment
-
Šiek tiek istorijos iš forumo.
2009.08.11
"S.Dailydka užsiminė, kad Susisiekimo ministerija yra iniciavusi Žemės įstatymo pakeitimus, kurie leistų paspartinti žemės paėmimo visuomenės reikmėms procedūras, t.y. – leisti pradėti techninio projektavimo darbus iškart kai bus patvirtintas žemės paėmimo projektas. Be šio žingsnio būtų labai sunku laiku suspėti nutiesti „Rail Baltica“ geležinkelį.
Todėl šiuo metu galvojama apie laikiną variantą – esamos linijos rekonstrukciją.Rekonstruoto geležinkelio ruože minimalus greitis bus gerokai mažesnis nei 120 km/h".2009.10.19 Delfi
Daugiau nei dešimtmetį bandomas įgyvendinti europinės vėžės, turinčios sujungti Varšuvą ir Helsinkį, projektas „Rail Baltica“ gali būti išbrauktas iš prioritetinių Europos Sąjungos (ES) projektų. Tai žurnalistams pirmadienį priešpiet patvirtino Lietuvos susisiekimo ministras Eligijus Masiulis.2009.11.7 Pokalbis su susisiekimo ministru Eligijumi Masiuliu
"Atėję radome ankstesnės valdžios grandiozinius – apie 1,8 mlrd. Lt vertės – planus: nutiesti europinę vėžę nuo Lenkijos iki Kauno. Akivaizdu, kad pagal tuos planus, ji jau turėjo būti nutiesta. Tačiau iki šiol realūs darbai nėra prasidėję.
Norint nutiesti naują vėžę, tektų išpirkti apie 200 privačių sklypų, dėl to projektas labai pabrangtų, jo įgyvendinimas užsitęstų. „Rail Baltica“ projekto ES koordinatoriui Pavelui Teličkai pasiūlėme paprastesnį variantą: tiesti europinę vėžę ant esamo geležinkelio pylimo nuo Lenkijos iki Kauno. Tokiu atveju 2013 m. atvestume europinę vėžę į Kauną už maždaug 800 mln. litų. Tiesa, traukinių greitis sumažėtų nuo projektinio 160 iki 90–100 km/val., kadangi senos vėžės pylimas nėra toks tiesus, koks būtų naujas. Tačiau tai nėra labai svarbu (wtf?), nes ši atkarpa – tik nedidelė viso projekto dalis."Paskutinis taisė Rimas_OK; 2019.03.12, 22:09.
- 1 patinka
Comment
Comment