Parašė Austras
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Rail Baltica I. LT/PL siena - Kaunas
Collapse
X
-
Kauną jau kitąmet pasieks „Rail Baltica“: numatoma nemažai svarbių pakeitimų
https://www.delfi.lt/miestai/kaunas/....d?id=80562849
Kauno geležinkelio stoties teritorijoje pradėta vykdyti ruožo Kaunas-Palemonas rekonstrukcija. Darbus įgyvendinant parengtą techninį „Rail Baltica“ projektą žadama baigti 2020 metais. Per šį laikotarpį numatoma įvykdyti nemažai svarbių pakeitimų.
Comment
-
Parašė liutass Rodyti pranešimąKau reiskia pasieks? Jau yra Rail Baltica Kaunas - Varsuva.
Comment
-
Kas tiksliai statoma Kaunas-Palemonas? Ar tai jau 240km/h elektrifikuotas dvikelis ar RB1 tąsa?
Bet šiaip čia liutass yra teisus (nors dažniausiai jis būna neteisus). RB1 neelektrifikuotas vienkelis be signalizacijos yra turbūt textbook pavyzdys, kaip statomas niekam nereikalingas projektas, skiriant ir išsidalinant tam didelius pinigus. Faktas yra toks, kad tas geležinkelis stovi jau 4 metus nenaudojamas, nors jam buvo išleisti 300+ milijonų Eur. Tai yra arba siaubingai neracionaliai ir nemokšiškai vykdytas projektas arba tikslinė pinigų grobstymo schema.
- 1 patinka
Comment
-
Panašiai kaip Italijoje buvo nutiesta greitkelis žymint kilometrus kas 900 metrų. Bet ten turbūt tas greitkelis davė didesnę naudą nei šitas.Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
Comment
-
Parašė liutass Rodyti pranešimąKau reiskia pasieks? Jau yra Rail Baltica Kaunas - Varsuva.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Aleksio Rodyti pranešimąYra, bet tik keleivinis. O pinigus uždirba kroviniai. O be 1435 Palemone RB nėra RB.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimą
Keleivinis ten yra tik formaliai. Praktiškai ten yra tiesiog pakloti bėgiai, kurie niekam nenaudojami ir netinkami naudoti.
Comment
-
Parašė liutass Rodyti pranešimą
Man dar labai idomu ka jie tam Palemone ruosiai krauti ir kur paskui deti viska iskrove
Nors būtų įdomu sužinoti, kokie kiti kroviniai ir kaip dažnai ten būtų kraunami.
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimą
Keleivinis ten yra tik formaliai. Praktiškai ten yra tiesiog pakloti bėgiai, kurie niekam nenaudojami ir netinkami naudoti.
Comment
-
Parašė liutass Rodyti pranešimąo be taves dar buvo keleiviu?
Comment
-
Parašė Vitas Rodyti pranešimą
Nelabai norėčiau sutikti. Pats traukiniu Bialystokas-Kaunas važiavęs daug kartų, ir žinau daug. Iš Kauno į Marijampolę per 53 minutes atrodo bent pakenčiamai. Žinoma, nesmagu, kad traukiniai važinėja tik savaitgaliais... Iš Kauno ar Marijampolės šeštįadienį ar sekmadienį patogu nuvažiuoti į Trakiškes, Suvalkus ar Augustavą ir ten "padienavoti" taip pat patogu. Iš bilietų kainos - ne "kosminės", Lietuvos ribose tokios pat kaip vietinio susisiekimo traukiniais. Prekinis traukinys su vagonais platformomis kelis kartus buvo atvažiavęs iki Marijampolės, stoties penktajame kelyje pastovėjo kokią savaitę ir išvažiavo (matyt, Šeštokų stotiies 1435 mm keliuose stigo vietos).Paskutinis taisė John; 2019.03.09, 12:32.
Comment
-
Parašė liutass Rodyti pranešimąo be taves dar buvo keleiviu?
Edit. Va prašom visas reportažas
Paskutinis taisė John; 2019.03.09, 12:37.
- 3 patinka
Comment
-
Parašė luknas Rodyti pranešimą
Galite išbandyti ir tada sužinosite ar yra keleivių, o tuo pačiu sužinosite realią situaciją.
Comment
-
Parašė Vitas Rodyti pranešimą
<...> Iš Kauno į Marijampolę per 53 minutes atrodo bent pakenčiamai. <...>
Net per 30 min. būtų gėdinga 21 amžiaus geležinkeliu tokį atstumą važiuot. Išties tai pinigų išmetimas į balą, nes esmė nepasikeitė, kelionė trunka apie valandą.
Jei Marijampolėje įlipęs, Kaune išliptum po 15-20 min, tai jau prasidėtų pokyčiai žmonių įpročiuose, nauji žmonių srautai. Marijampolė būtų arčiau Kauno centro, nei Giraitė, Užliedžiai, Karmėlava, Garliava ar "Partizanai". Marijampolė taptų Kauno priemiesčiu.
- 12 patinka
Comment
Comment