Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Rail Baltica I. LT/PL siena - Kaunas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Himleris Rodyti pranešimą
    O tai lietuviai turi ir europinės vėžės lokomotyvą ?
    LG turi viena 1435 mm vezes lokomotyva. Tai paprasciausias musu M-62, tik su siauresnes vezes vezimeliais ir kabliu vietoje musiskos autosankabos. Sis lokomotyvas dirba Sestokuose ir Mockavoje.

    Comment


      Parašė LT-1 Rodyti pranešimą
      LG turi viena 1435 mm vezes lokomotyva. Tai paprasciausias musu M-62, tik su siauresnes vezes vezimeliais ir kabliu vietoje musiskos autosankabos. Sis lokomotyvas dirba Sestokuose ir Mockavoje.
      Tai kad kiek žinau du tokie - berods numeriai 300 ir 302 . Vienas dirba Mockavoje, kitas stovi depe Kaune.

      Comment


        Parašė udrius Rodyti pranešimą
        Tai kad kiek žinau du tokie - berods numeriai 300 ir 302 . Vienas dirba Mockavoje, kitas stovi depe Kaune.
        300 ir 304.

        Comment


          Parašė udrius Rodyti pranešimą
          Tai kad kiek žinau du tokie - berods numeriai 300 ir 302 . Vienas dirba Mockavoje, kitas stovi depe Kaune.
          Yra vienas toks silumvezis, kurio vežimeliai su 1435 mm plocio asiraciais. Kitos silumvezio dalys (isskyrus kalblius) yra tokios pat kaip ir kitu visu 1520 mm M-62. Beje, periodiskai (nepamenu, berods kas pora metu, ar kas metus) atvaziuoja suremontuotas paprastas 1520 mm M-62 i Mockava, kur avarinio traukinio kranu pagalba nukeliamas silumvezis, paliekant vezimelius, ir uzkeliamas ant 1435 mm vezimeliu, nuo kuriu pries tai buvo nukeltas savo perioda atidirbes 1435 mm. Paskui jis uzdedamas ant 1520 mm vezimeliu ir pats vaziuoja i depa, kur jam atliekami planuoti dideleles apimties darbai (nes kol buna su 1435 mm vezimeliais, atliekamas tik einamasis remontas, kuri vykdo atvykstantys automobiliu depo saltkalviai). Lenkijoje musiskis remontuojamas nebuna, nes del to nera susitarta.

          Comment


            Parašė LT-1 Rodyti pranešimą
            ...avarinio traukinio kranu pagalba nukeliamas silumvezis..
            Butu idomu pamatyti sia procedura, gal kur kokiu fotku ta tema yra?

            Comment


              Parašė LT-1 Rodyti pranešimą
              LG turi viena 1435 mm vezes lokomotyva. Tai paprasciausias musu M-62, tik su siauresnes vezes vezimeliais ir kabliu vietoje musiskos autosankabos. Sis lokomotyvas dirba Sestokuose ir Mockavoje.
              Gal iki Trakiškių ar net Suvalkų nuvažiuoja?
              Ar bent buvo nuvažiavęs?

              Comment


                Parašė Vitas Rodyti pranešimą
                Gal iki Trakiškių ar net Suvalkų nuvažiuoja?
                Ar bent buvo nuvažiavęs?
                Nevaziuoja.

                Comment


                  Parašė LT-1 Rodyti pranešimą
                  Nevaziuoja.
                  Tai dar sykį įrodo LG orientaciją tik į Rytus, net mažo gabalėlio europinės vėžės nenorima išnaudoti ir žiūrima į ją kaip į podukrą. LG savo mentalitetu vis dar išlieka artimesni Pabaltijo geležinkelių apygardos statusui, o ne nepriklausomos valstybės savarankiškiems geležinkeliams.

                  Comment


                    Keistas Tavo požiūris. Kur čia podukra? Ką meš išlošim , jei važiuosim iki lenkijos stočių? jei iki jų važiuoja mūsų lokomotyvai, reikia mokėti už infrastruktūrą. O dabar , kadnagi lenkai važiuoja kažkiek km lietuvos geležinkeliais, tai lenkai mums moka už infrastruktūrą. Taigi, kas geriau?

                    Comment


                      Parašė Linas Rodyti pranešimą
                      Tai dar sykį įrodo LG orientaciją tik į Rytus, net mažo gabalėlio europinės vėžės nenorima išnaudoti ir žiūrima į ją kaip į podukrą. LG savo mentalitetu vis dar išlieka artimesni Pabaltijo geležinkelių apygardos statusui, o ne nepriklausomos valstybės savarankiškiems geležinkeliams.
                      Kalbi kaip zmogus, mazai ka ismamantis specifinius niuansus (ne viskas cia taip paprasta, kai tau gali atrodyti), ir mesk salin tas kvailas politines interpretacijas...

                      Comment


                        Vat vat, ką aš ir sakau...

                        Comment


                          Parašė udrius Rodyti pranešimą
                          Keistas Tavo požiūris. Kur čia podukra? Ką meš išlošim , jei važiuosim iki Lenkijos stočių? Jei iki jų važiuoja mūsų lokomotyvai, reikia mokėti už infrastruktūrą. O dabar, kadnagi lenkai važiuoja kažkiek km Lietuvos geležinkeliais, tai lenkai mums moka už infrastruktūrą. Taigi, kas geriau?
                          Manyčiau, kad Liną (kuris myli Kauną) dviese puolate be pagrindo.
                          Lenkijos PKP lokomotyvai į Lietuvą iš Šeštokų atvažiuodami tikriausiai uždirba už pervežtus krovinius ir keleivius. Lygiai taip Baltarusijos atvažiuodami iki Vilniaus, Vaidotų, Panerių, Latvijos iki Radviliškio ar Mažeikių (kiek žinau, iš Jelgavos per Rengę į Mažeikius prekiniai važinėja), Rusijos (Kaliningrado, Černiachovsko) – iki Kybartų. Ir tikriausiai uždirba daugiau nei išleidžia? LG lokomotyvai su keleiviniais traukiniais pavažinėja iki Nesterovo, Daugpilio.
                          „Fūrų“ vairuotojai taip pat moka mokesčius už naudojimąsi kitų šalių keliais. Bet lietuviai vairuotojai ant sienos savo puspriekabes ant lenkų vilkikų neperkabinėja.
                          Jei tikrai nenaudinga mokėti už LG lokomotyvo naudojimąsi kitos šalies infrastruktūra (nors automatinės blokiruotės nuo Trakiškių iki Suvalkų tikriausiai nėra) ir naudinga, kai kitų šalių lokomotyvai naudojasi lietuviška, tai gal apsimoka Kaliningrado lokomotyvams leisti atvažiuoti iki Vilniaus, Baltarusijos – iki Kybartų, Radviliškio ar Klaipėdos?
                          O būsima „Rail Baltica“ nejaugi važinės tik Lenkijos PKP lokomotyvai? Nes Lietuvoje apie 1435mm vėžės lokomotyvų depo statybą dar nekalbama.
                          P.S.: būsimo „Rail Baltica“ geležinkelio trasą per Prienų rajoną ir dalelę Kauno rajono nesunku įžiūrėti Prienų rajono žemėlapyje http://www.prienai.lt/popup2.php?item_id=6737
                          Vasarą mėginsiu paturistauti prie Rokelių, Ilgakiemio, Juodbūdžio, Leskavos, Plutiškių, Jiestrakio ir gal jau pastebėsiu „Rail Baltica“ statybos pradžios pėdsakų?

                          Comment


                            Turiu klausimą. O vyksta dabar koks nors krovinių transportavimas geležinkeliais tarp Lietuvos ir Lenkijos ar tik keleiviai pervežami?
                            Paskutinis taisė Perfect; 2008.05.26, 16:44.

                            Comment


                              Parašė Perfect Rodyti pranešimą
                              Turiu klausimą. O vyksta dabar koks nors krovinių transportavimas geležinkeliais tarp Lietuvos ir Lenkijos ar tik keliaiviai pervežami?
                              Krovinių transportavimas per Lenkijos sieną vyksta.
                              Šeštokuose veikia perkrovimo stotis. Vienoje krovinių perono pusėje (arčiau keleivinių peronų) yra 1435 mm bėgiai, kitoje - 1520. Keli "ožiniai" kranai dabar dirba, neprisimenu.
                              Ar to užtenka, nežinau. Manau, kad ne. Krovimą būtų dar galima organizuoti Kalvarijoje ir Krosnoje, bet reikėtų iki šių stočių nutiesti 1435mm bėgius.

                              Comment


                                600 tūkst. tonų krovinių per metus ten berod kraunama, pervežama.
                                GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                                Comment


                                  Parašė Eimantas Rodyti pranešimą
                                  600 tūkst. tonų krovinių per metus ten berod kraunama, pervežama.
                                  Šeštokų geležinkelio stoties prieigose, ten kur susijungia bėgiai nuo Alytaus ir Marijampolės, aikteli pamatęs didžiulius medienos kalnus. Pasirodo, ji išvežama į Lenkiją (o gal dar toliau?), kraunama į lenkiškus (1435 mm vėžės) vagonus. Deja, krovimas ir išvežimas vyksta lėtokai (tą rodo tie didžiuliai rastų kalnai).

                                  Comment


                                    Gal kas kokių naujienų turit?
                                    RADVILIŠKIO AMBASADORIUS :D

                                    Comment


                                      Parašė doncius Rodyti pranešimą
                                      Gal kas kokių naujienų turit?
                                      Iš kur.....

                                      Comment


                                        Parašė doncius Rodyti pranešimą
                                        Gal kas kokių naujienų turit?
                                        Paturistavau po Suvalkiją...
                                        Deja, nepavyko aptikti kažką dirbant, kur "Rail Baltica" trasa kirs geležinkelį Kalvarija-Šeštokai, plentą Marijampolė-Prienai (šiose vietose viadukai turės būti), jokių požymių nėra apie būsimą tilto per Dovinę statybą...
                                        Susidarė įspūdis, jog "Rail Baltica" statyba - vis labo mitas. Bet vasara dar neįpusėjo, gal dar ką pamatysiu pasivažinėjęs dviračiu, paplaukiojęs laiveliu, pavaikšrtinėjęs pėsčias... (automobiliu arba traukiniu važiuodamas daug ko nepamatai).

                                        Comment


                                          Tai kad dar tik si pavasari paskelbtas konkursai projektavimo darbu pirkimui nuo sienos su Lenkija iki Marijampolės ir nuo Marijampolės iki Kauno. Kazkodel iskaidyta i du konkursus...
                                          Kokie dar ten tiesimo darbai...

                                          Comment

                                          Working...
                                          X