Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Rail Baltica I. LT/PL siena - Kaunas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Rokai - Palemonas ruože tikrai jau pradėti darbai?
    Darbų jokių nėra numatyta. Traukiniai Jiesia - Palemonas jau savaite juda....

    Comment


      Keista, kad ten dar pravaziuoja koks traukinys

      Comment


        Nėra nieko keisto, prieš savaite atidare roku stoti
        Paskutinis taisė kimius; 2017.11.05, 16:36.

        Comment


          Parašė kimius Rodyti pranešimą
          Nėra nieko keisto, prieš savaite atidare Roku stoti
          Deja, Rokų-Jiesios tarpstotyje dar nebaigti tiesti 1435 mm vėžės bėgiai. Gelžbetoniniai pabėgiai ("špalai") pakloti, o bėgiai ant jų dar nepatiesti. Kol vyksta darbai, greta einančiais 1520 mm bėgiais traukinių važiavimo galimybės ribotos.

          Comment


            Parašė Al1 Rodyti pranešimą
            Rokai - Palemonas ruože tikrai jau pradėti darbai?
            Gerai pastebėjai. Busiu suklaidintas straipsnio kaip ten rašo "kauniečiai nuo šiol nebepatirs nepatogumų dėl prekinių traukinių keliamo triukšmo". Kažin kaip bus galima rekonstruota atkarpą Palemonas - Rokai nenukreipiant krovininių traukinių eismo per Kauno tunelį?
            Kaip supratau pirma numatoma rekonstruoti atkarpą Kaunas - Palemonas (konkursas paskelbtas), o pabaigus darbus bus pradėta atkarpa Palemonas - Rokai. Kol bus rekonstruojama atkarpa Palemonas - Rokai ar nekils pagunda leisti krovininį transportą į Palemono terminalą per tunelį? Juk pagal visą seką turėtų taip būti.

            Comment


              Ar sita ruozo rekonstrukcija po Rail Baltic vardu nera uzslepta vagyste ES lesu? Nereikes poto 100 mln baudu moketi?

              Comment


                Pinigų naujai RB nuo sienos su Lenkija iki Kauno ES neduos. Ir iš viso neaišku, ar duos po 2020 m.

                Comment


                  Parašė Shots Rodyti pranešimą

                  Gerai pastebėjai. Busiu suklaidintas straipsnio kaip ten rašo "kauniečiai nuo šiol nebepatirs nepatogumų dėl prekinių traukinių keliamo triukšmo". Kažin kaip bus galima rekonstruota atkarpą Palemonas - Rokai nenukreipiant krovininių traukinių eismo per Kauno tunelį?
                  Kaip supratau pirma numatoma rekonstruoti atkarpą Kaunas - Palemonas (konkursas paskelbtas), o pabaigus darbus bus pradėta atkarpa Palemonas - Rokai. Kol bus rekonstruojama atkarpa Palemonas - Rokai ar nekils pagunda leisti krovininį transportą į Palemono terminalą per tunelį? Juk pagal visą seką turėtų taip būti.
                  Tai ir leis per tunelį, nes kito kelio nėra. Tiesiog kol dar nepradėjo ruožo iki Palemono, tai per HE leis traukinius, o ne per tunelį. Bet kai pradės darbus, tai vėl nutrauks eismą.

                  Comment


                    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                    Pinigų naujai RB nuo sienos su Lenkija iki Kauno ES neduos. Ir iš viso neaišku, ar duos po 2020 m.
                    Bet uz sena neatims, kaip apgavyste?

                    Comment


                      Apgavystė yra norėti antros linijos, kuri taip pat RB, kai pirma net nenaudojama. Tų keleivinių traukinių savaitgaliais negalima laikyti normalia eksploatacija.

                      Comment


                        Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                        Apgavystė yra norėti antros linijos, kuri taip pat RB, kai pirma net nenaudojama. Tų keleivinių traukinių savaitgaliais negalima laikyti normalia eksploatacija.
                        Tereikia nutiesti 1435mm iki Palemono terminalo ir bus normaliai naudojama. Net nesvarbu per kur, ar Jiesia - Rokai - Palemonas, ar Jiesia - Kaunas - Palemonas. Svarbiausia, kad tai būtų padaryta kuo greičiau.

                        Comment


                          Projekte aiskiai pasakyta, kad bus visiskai nauja linija. Sita esama neturi nieko bendro su Rail Baltica. Nauja bus greiti 240 km/h. Visa informacija yra tinklapyje.

                          Comment


                            Parašė liutass Rodyti pranešimą
                            Projekte aiskiai pasakyta, kad bus visiskai nauja linija. Sita esama neturi nieko bendro su Rail Baltica. Nauja bus greiti 240 km/h. Visa informacija yra tinklapyje.
                            Cia latviu ir estu pozicija, jau anksciau rasiau kad kai pradejo statyt atkarpa Lt/Pl siena -Kaunas sugalvojo kad greitis 240 km/h. Bet juk nepavadinime esme. Vien nuo Kauno iki Lt/Lv sienos gelezinkeli pakloti zada iki 2026 m.(jei ir tai spes). O kroviniai i Palemono terminala europine veze jau galetu vaziuoti po metu ar dvieju jei tik pabaigtu atkarpa Kaunas-Palemonas. Panasu kad si atkarpa ir terminalas buvo paskata ir kaimynams ir Kauno LEZ.

                            Comment


                              Atkarpa ir bus tik atkarpa, o RAilBaltica bus visiskai nauja trasa nuo Talino iki Varsuvos. Dabartine nutiesta trasa neturi nieko bendro su RB

                              Comment


                                Parašė liutass Rodyti pranešimą
                                Atkarpa ir bus tik atkarpa, o RAilBaltica bus visiskai nauja trasa nuo Talino iki Varsuvos. Dabartine nutiesta trasa neturi nieko bendro su RB
                                O tai kokiam projetui ES skyre nuo Lt/ Pl-Kaunas jei visur rase RB. Turbut net paraiskose parase.

                                Statoma atkarpa Varsuva-Balstoge bus 160 km/h greicio su galimybe padidinti iki 200 km/h. Kaip su sita, irgi ne RB?

                                Comment


                                  Sita irgi ne. Naujoji Ir tikroji RB bus 240 km/h visiskai nauja trasa. Viso info projekto tinklapyje

                                  Comment


                                    Kaip ne, kad taip. iki Kauno 1435 linija nutiesta RB rėmuose ir visur ta RB figūravo. Net ES transporto komisarė atidarytme buvo. Lenkija irgi mofernizuoja liniją Varšuva - Bialystokas RB rėmuose ir jie iš viso neties jokio kito geležinkelio, o modernizuos senas dar caro laikų geležinkelio linijas.

                                    Comment


                                      Tai kas tada yra Rail Baltic projektas, kuris yra dabar vykdomas? Juk visa info tinklapyje. Ten projekto technines salygos, terminai ir finansavimas surasyta.

                                      Comment


                                        Tai yra RB tąsa nuo Kauno iki Talino su atšaka iki Vilniaus. O tai, kad Lietuva nori naujos linijos iki Lenkijos sienos, tai čia tik Lietuvos norėjimai ir nieko daugiau. Sutartis kol kas pasirašyta tik tolimesniam tiesimui nuo Kauno.

                                        Comment


                                          Tai nio Talino iki Kauno 240 km/h, o nuo Kauno iki Varsuvos 160 km/h? Tai projekto vadovai “stumia dūrą” del naujo gelezinkelio Varsuva-Talinas 240 km/h?

                                          Comment

                                          Working...
                                          X