Neatnaujinta. Krovininiams vežimėlių nekeičia.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Rail Baltica I. LT/PL siena - Kaunas
Collapse
X
-
Dėl „Rail Baltica“ – smūgiai Lietuvai iš Rygos: jūs dar nieko nenutiesėt, kas tiktų būsimam geležinkeliui
Lietuvai teks gerokai pertvarkyti esamą europinę vėžę iki Lenkijos sienos, kad ji atitiktų „Rail Baltica“ keliamus reikalavimus – išlaidos tam gali prilygti ir naujo geležinkelio tiesimui, įsitikinęs jungtinės trijų valstybių įmonės „RB Rail“ verslo plėtros vadovas Kasparas Briškenis, kurį kalbino 15min. Dabar „Rail Baltica“ visose trijose šalyse braižoma iš naujo – kad 240 kilometrų per valandą kelionės taptų įmanomos, reikės įtikti Europos Komisijai ir sklandžiai bendradarbiauti.
Comment
-
Kas aiškina? Latviai? Ką jie iš viso padarė? Jeigu jiems taip reikia to geležinkelio, tai tegul Latvija ir apmoka visas jo pastatymo Lietuvoje išlaidas, o paskui dar dengia ir eksploatacinius nuostolius.
Lietuva nutiesė RB ir kitokios RB nereikia. RB yra ekonomiškai nepagrįsta ir politikams bei kai kurioms verslo grupėms reikalinga tik kaip galimybė įsisavinti didelius pinigus ir padaryti politinį piarą. O už kieno pinigus (aišku, už kieno) bus išlaikoma nuostolinga linija nerūpu niekam. Kiek dar galima kliedėti - kroviniams nereikia greitosios linijos, be to juos galima perkrauti. Dar XIX a. pabaigoje Rusijoje pasienio stotyje Novoselica (dabar Ukraina) su Austrija-Vengrija buvo pastatyta prekinių vagonų aširačių keitimo įranga, kuri leido per parą pakeisti aširačius net 120 vagonų viena kryptimi ir tiek pat kita. Tą atliko tik 4 žmonių brigadą, neskaitant mašinistų. Dabar XXI a. ir būtinai reikia kitos vėžės prekiniams traukiniams? Kas dėl keleivių, tai reikia įsikalti į galvą, jog susisiekimui su Europa geležinkelis nekonkurencingas. Tokie atstumai skraidomi. Todėl daugiau 2-3 porų traukinių nėra ko tikėtis. Ir jiems pakaktų esamos rekonstruotos vėžės geležinkelio bei automatiškai vėžę keičiančių traukinių, kurie sėkmingai jau daug metų eksploatuojami Ispanijoje ir kuriuos net Rusija susisiekimui su Europa nusipirko... Lenkija neketina tiesti jokio greitojo geležinkelio. Jie jau modernizavo pusę apie pusę linijos iki Bialystoko ir ten tik 160 km/h. Likusią taip pat iki tiek modernizuos. Kur toliau tie 240 km/h traukiniai važiuos?
Comment
-
Parašė senasnamas Rodyti pranešimąDėl „Rail Baltica“ – smūgiai Lietuvai iš Rygos: jūs dar nieko nenutiesėt, kas tiktų būsimam geležinkeliui
Skaitykite daugiau: https://www.15min.lt/verslas/naujien...iui-667-837414
Comment
-
O aš matau tik analogišką situaciją kaip ir Vilniaus VT. Tramvajus, metro - panacėja nuo visų transporto problemų. Apie tai pliurpiama jau antrą dešimtmetį, tuo tarpu esamas VT degradavo, nepasant epizodinių injekcijų. Taip ir su RB. RB - panacėja. Buvo praeito amžiaus pabaigoje ir šio pirmus kelis metus. Dabar jau nebe. Automobilių kelių tinklas smarkiai plečiamas Lenkijoje, pas mus taip pat. Atsirado pigios avialinijos. Tuo tarpu esamas geležinkelis, kuris nuo pat atidarymo jungties su Lenkija galėjo vežti ženklią dalį krovinių, o ne tik smulkmę, taip ir neplėtojamas, laukiant kažkokios mistinės RB. Seniai dalis krovinių galėjo riedėti esamais bėgiais, reikėjo tik politinės valios ir nedidelių, o ne milijardinių investicijų į infrastruktūrą (perkrovimo terminalai ir linijos pralaidumo didinimas, kas iš esmės buvo padaryta tik prieš kelis metus, nors turėjo būti atlika dar prieš dešimtmetį, vos įstojus į ES).
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimą
Comment
-
Šiaip tai tokio tipo žiedai naujiena tik Lietuvoje. Net Lenkijoje jie ne naujiena. Jei eismas neintensyvus, o Marijampolėje jis neintensyvus, tai kas užklydo pirmą kartą ne ten, gali apvažiuoti ratu ir nusukti ten, kur reikia. O sunkvežimiams tie borteliai ne bėda - pervažiuos ir nepajus. Jau geriau taip, jei suktis ratu dideliam agregatui... Blogiau, kad jie giliai įleisti, kas pirmą kartą važiuojantiems gali sutrikdyti orientaciją ir nusuks ne ten.Paskutinis taisė Al1; 2017.09.04, 20:11.
Comment
-
Parašė Shots Rodyti pranešimąPainius eismo žiedus Marijampolėje pastatė. Įvažiavus į žiedą II juosta gali tik į 4 posūkį (t.y atgal) įsukti, o tik iš I juostos į 1-3 posūkius. Paprastai būna I juosta skirta 1 posūkiui, o II visiems likusiems.Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
Čia su traukiniu žiedais važinėji? Tema yra apie bėginį transportą.
Comment
-
Parašė Shots Rodyti pranešimąPainius eismo žiedus Marijampolėje pastatė. Įvažiavus į žiedą II juosta gali tik į 4 posūkį (t.y atgal) įsukti, o tik iš I juostos į 1-3 posūkius. Paprastai būna I juosta skirta 1 posūkiui, o II visiems likusiems.
p.s.: Čia rašiau apie Gedimino gatvės žiedą, kuriuo pastoviai naudojuosi. Armino gatvės žiedu beveik nevažinėju, bet iš keliais pranešimais aukščiau komentatoriaus AI1 pranešime pateiktos 5-tos nuotraukos aiškiai matosi, kad ir iš to žiedo link cukraus fabriko galima išsukti ne tik iš pirmos juostos, bet ir iš antros. O to paties AI1 pranešimo 1-oje ir paskutinėje nuotraukose užfiksuoti kelio žymėjimai akivaizdžiai paneigia tai, ką kolega Shots čia rašo - antra juosta įvažiavus į žiedą išsukti iš jo bus galima visomis trimis kryptimis, t.y. pirmame, antrame ir trečiame išvažiavimuose.Paskutinis taisė Jemelia; 2017.09.11, 21:35.
- 1 patinka
Comment
-
Užbaigta dar viena RB atkarpa Jiesa-Rokai https://www.delfi.lt/verslas/transpo....d?id=76241437
Vėl pavadinimas (Prekiniai traukiniai nebevargins kauniečių) abejotinas, nes visą aplinkelį Palemonas-Jiesia dar tik numatoma baigti tik kitų metų gegužę.
Kol Rokai - Palemonas statomas, o Palemonas - Kaunas taip ir neišlipa iš konkursų.
Comment
Comment