Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Rail Baltica I. LT/PL siena - Kaunas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Neatnaujinta. Krovininiams vežimėlių nekeičia.

    Comment



      Dėl „Rail Baltica“ – smūgiai Lietuvai iš Rygos: jūs dar nieko nenutiesėt, kas tiktų būsimam geležinkeliui

      Lietuvai teks gerokai pertvarkyti esamą europinę vėžę iki Lenkijos sienos, kad ji atitiktų „Rail Baltica“ keliamus reikalavimus – išlaidos tam gali prilygti ir naujo geležinkelio tiesimui, įsitikinęs jungtinės trijų valstybių įmonės „RB Rail“ verslo plėtros vadovas Kasparas Briškenis, kurį kalbino 15min. Dabar „Rail Baltica“ visose trijose šalyse braižoma iš naujo – kad 240 kilometrų per valandą kelionės taptų įmanomos, reikės įtikti Europos Komisijai ir sklandžiai bendradarbiauti.
      Skaitykite daugiau: https://www.15min.lt/verslas/naujien...iui-667-837414

      Comment


        Turbut pirmas normalus paaiskinimas per 20 metu kas is tikriju yra ta Rail Baltika. Galima kurti nauja tema, o senas dal RB1 ir RB2 pervadinti kazkaip kitaip.

        Comment


          Kas aiškina? Latviai? Ką jie iš viso padarė? Jeigu jiems taip reikia to geležinkelio, tai tegul Latvija ir apmoka visas jo pastatymo Lietuvoje išlaidas, o paskui dar dengia ir eksploatacinius nuostolius.
          Lietuva nutiesė RB ir kitokios RB nereikia. RB yra ekonomiškai nepagrįsta ir politikams bei kai kurioms verslo grupėms reikalinga tik kaip galimybė įsisavinti didelius pinigus ir padaryti politinį piarą. O už kieno pinigus (aišku, už kieno) bus išlaikoma nuostolinga linija nerūpu niekam. Kiek dar galima kliedėti - kroviniams nereikia greitosios linijos, be to juos galima perkrauti. Dar XIX a. pabaigoje Rusijoje pasienio stotyje Novoselica (dabar Ukraina) su Austrija-Vengrija buvo pastatyta prekinių vagonų aširačių keitimo įranga, kuri leido per parą pakeisti aširačius net 120 vagonų viena kryptimi ir tiek pat kita. Tą atliko tik 4 žmonių brigadą, neskaitant mašinistų. Dabar XXI a. ir būtinai reikia kitos vėžės prekiniams traukiniams? Kas dėl keleivių, tai reikia įsikalti į galvą, jog susisiekimui su Europa geležinkelis nekonkurencingas. Tokie atstumai skraidomi. Todėl daugiau 2-3 porų traukinių nėra ko tikėtis. Ir jiems pakaktų esamos rekonstruotos vėžės geležinkelio bei automatiškai vėžę keičiančių traukinių, kurie sėkmingai jau daug metų eksploatuojami Ispanijoje ir kuriuos net Rusija susisiekimui su Europa nusipirko... Lenkija neketina tiesti jokio greitojo geležinkelio. Jie jau modernizavo pusę apie pusę linijos iki Bialystoko ir ten tik 160 km/h. Likusią taip pat iki tiek modernizuos. Kur toliau tie 240 km/h traukiniai važiuos?

          Comment


            Parašė senasnamas Rodyti pranešimą
            Dėl „Rail Baltica“ – smūgiai Lietuvai iš Rygos: jūs dar nieko nenutiesėt, kas tiktų būsimam geležinkeliui

            Skaitykite daugiau: https://www.15min.lt/verslas/naujien...iui-667-837414
            Pagaliau nevynioja į vatą. Tai, kad dabar nutiesta, iš tiesų net neturėtų būti vadinama."Rail Baltica".

            Comment


              O aš matau tik analogišką situaciją kaip ir Vilniaus VT. Tramvajus, metro - panacėja nuo visų transporto problemų. Apie tai pliurpiama jau antrą dešimtmetį, tuo tarpu esamas VT degradavo, nepasant epizodinių injekcijų. Taip ir su RB. RB - panacėja. Buvo praeito amžiaus pabaigoje ir šio pirmus kelis metus. Dabar jau nebe. Automobilių kelių tinklas smarkiai plečiamas Lenkijoje, pas mus taip pat. Atsirado pigios avialinijos. Tuo tarpu esamas geležinkelis, kuris nuo pat atidarymo jungties su Lenkija galėjo vežti ženklią dalį krovinių, o ne tik smulkmę, taip ir neplėtojamas, laukiant kažkokios mistinės RB. Seniai dalis krovinių galėjo riedėti esamais bėgiais, reikėjo tik politinės valios ir nedidelių, o ne milijardinių investicijų į infrastruktūrą (perkrovimo terminalai ir linijos pralaidumo didinimas, kas iš esmės buvo padaryta tik prieš kelis metus, nors turėjo būti atlika dar prieš dešimtmetį, vos įstojus į ES).

              Comment


                Pagaliau visai neseniai Marijampolėje baigtas P. Armino g. viadukas ir aplinkinių teritorijų tvarkymas.



                Stoties link.



                Kalvarijos link.



                Nuo privažiuojamojo kelio "Arvi" teritorijoje stoties link.












                Comment


                  Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                  Atsiprašau už neišmanymą, tačiau visada buvo įdomu: kam reikalingi tie bėgiai (ar kaip juos pavadinti) viduryje kelio ant viadukų ir tiltų?

                  Comment


                    Kad nuvažiavus riedmenims nuo bėgių, jie nenuvirstų nuo tilto.

                    Comment


                      Painius eismo žiedus Marijampolėje pastatė. Įvažiavus į žiedą II juosta gali tik į 4 posūkį (t.y atgal) įsukti, o tik iš I juostos į 1-3 posūkius. Paprastai būna I juosta skirta 1 posūkiui, o II visiems likusiems.

                      Comment


                        Šiaip tai tokio tipo žiedai naujiena tik Lietuvoje. Net Lenkijoje jie ne naujiena. Jei eismas neintensyvus, o Marijampolėje jis neintensyvus, tai kas užklydo pirmą kartą ne ten, gali apvažiuoti ratu ir nusukti ten, kur reikia. O sunkvežimiams tie borteliai ne bėda - pervažiuos ir nepajus. Jau geriau taip, jei suktis ratu dideliam agregatui... Blogiau, kad jie giliai įleisti, kas pirmą kartą važiuojantiems gali sutrikdyti orientaciją ir nusuks ne ten.
                        Paskutinis taisė Al1; 2017.09.04, 20:11.

                        Comment


                          Parašė Shots Rodyti pranešimą
                          Painius eismo žiedus Marijampolėje pastatė. Įvažiavus į žiedą II juosta gali tik į 4 posūkį (t.y atgal) įsukti, o tik iš I juostos į 1-3 posūkius. Paprastai būna I juosta skirta 1 posūkiui, o II visiems likusiems.
                          Čia su traukiniu žiedais važinėji? Tema yra apie bėginį transportą.
                          Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
                          Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

                          Comment


                            Parašė Arunasx Rodyti pranešimą

                            Čia su traukiniu žiedais važinėji? Tema yra apie bėginį transportą.
                            Matei kur nors geležinkelio žiedą? Aš komentuoju patalpintas nuotraukas šioje temoje.

                            Comment


                              Parašė Briedis
                              Kokiame žiede konkrečiai? Lyg ir nėra ten taip.
                              .
                              Gedimino, Ausros ir lygtai Armino gatvese esanciuse zieduose tarp juostu yra saleles del kuriu negalima persirikiuoti i kita juosta. #4285 5 nuotraukoj nesimato.

                              Comment


                                Tam ir vadinasi turbo žiedai, kad neatsirastų klaidžiojančių, besivelkančių ir besirikiuojančių ir sudarinėjančių avarines situacijas. Prieš žiedą pateikta juostos ir išvažiavimai iš jų, nepastebėti to neįmanoma. Pasirenki tinkamą juostą - ir pirmyn.

                                Comment


                                  Parašė Shots Rodyti pranešimą
                                  Painius eismo žiedus Marijampolėje pastatė. Įvažiavus į žiedą II juosta gali tik į 4 posūkį (t.y atgal) įsukti, o tik iš I juostos į 1-3 posūkius. Paprastai būna I juosta skirta 1 posūkiui, o II visiems likusiems.
                                  Kažkokie paistalai. Vos ne kasdien važinėju Gedimino gatve nuo Vasaros gatvės iki naujo žiedo, į žiedą įvažiuoju antra juosta ir iš jo antrame išvažiavime absoliučiai be jokių problemų išsuku vėl į Gedimino gatvę - link miesto centro. Priešinga kryptimi judant į žiedą įvažiavus antra juosta išsukti antrame išvažiavime atgal į Gedimino gatvę problemų tiek pat - t.y. absoliutus NULIS, jokių salelių kirsti nereikia.

                                  p.s.: Čia rašiau apie Gedimino gatvės žiedą, kuriuo pastoviai naudojuosi. Armino gatvės žiedu beveik nevažinėju, bet iš keliais pranešimais aukščiau komentatoriaus AI1 pranešime pateiktos 5-tos nuotraukos aiškiai matosi, kad ir iš to žiedo link cukraus fabriko galima išsukti ne tik iš pirmos juostos, bet ir iš antros. O to paties AI1 pranešimo 1-oje ir paskutinėje nuotraukose užfiksuoti kelio žymėjimai akivaizdžiai paneigia tai, ką kolega Shots čia rašo - antra juosta įvažiavus į žiedą išsukti iš jo bus galima visomis trimis kryptimis, t.y. pirmame, antrame ir trečiame išvažiavimuose.
                                  Paskutinis taisė Jemelia; 2017.09.11, 21:35.

                                  Comment


                                    Važinėjant kasdien - taip. Bet pirmą kartą patekus - neįprastas. Tiesiog Lietuvoje tokių dar nėra niekur kitur.

                                    Comment


                                      Kur? Marijampolėje dar vienas ypatingas momentas yra tas, kad žiedai yra ne lygioje vietoje, o gilioje iškasoje, virš jų yra pėsčiųjų tiltai. Ribota pusiau uždara erdvė.

                                      Comment


                                        Užbaigta dar viena RB atkarpa Jiesa-Rokai https://www.delfi.lt/verslas/transpo....d?id=76241437
                                        Vėl pavadinimas (Prekiniai traukiniai nebevargins kauniečių) abejotinas, nes visą aplinkelį Palemonas-Jiesia dar tik numatoma baigti tik kitų metų gegužę.
                                        Kol Rokai - Palemonas statomas, o Palemonas - Kaunas taip ir neišlipa iš konkursų.

                                        Comment


                                          Rokai - Palemonas ruože tikrai jau pradėti darbai?

                                          Comment

                                          Working...
                                          X