Neerzinkit jūs savo pateikiamom nuorodom kolegos Al1. Matosi, kad jau į neviltį žmogus puola, nespėdamas temoj paneiginėti to, ko, anot jo, nėra, nebus ir net būti negali
Neerzinkit jūs savo pateikiamom nuorodom kolegos Al1. Matosi, kad jau į neviltį žmogus puola, nespėdamas temoj paneiginėti to, ko, anot jo, nėra, nebus ir net būti negali
Vagys ir jų pakalikai neriasi iš kailio, kaip tik kuo daugiau įsisavinti pinigų niekam nereikalingo geležinkelio tiesimui. Kiek jau tokių "projektų" Lietuvoje įvykdyta? Tik tiek, kad jie smulkesni. Tačiau nereikalingi. Visokie parkai, skverai, šaligatviai ir t.t. išmirti baigiančiuose miesteliuose, vandentiekis į kanalizacija į vienkiemius, kai miestuose žmonės be jų gyvena ir kt.
Tegul ardosi daugiau su ką tik nutiesto geležinkelio pertiesimu. Tikiuosi, kad dėl gobšumo ir bukumo nereikės nei rusų laukti , kai ES tiesiog neduos pinigų RB tiesimui dėl tokios aferos, kurią nori prasukti Lietuvoje taisydami ir iš naujo pertiesdami (tiesindami) ką tik nutiestą geležinkelio liniją.
Gal galima būtų bent laikinai išbaninti Al1 iš šios temos? Čia dabar putojasi analogiškai kaip su skalūnų dujom Amerikoj - prieš kelis metus irgi aiškino, kad ten tos dujos lievos, blogų charakteristikų, ir nieko iš jų nebus. Matome, kuo tai baigėsi - tos dujos jau Lenkijoj, greitai bus ir pas mus.
Kai nelieka argumentų, tada geriausia nutildyti. Visa Europa ir toliau siurbs pigias rusiškas dujas vamzdžiu Šiaurės srautas-2, o dėl tokių kaip jūs, mes permokėsime dvigubai už "nepriklausomas" dujas.
Nereikia nukrypti nuo temos. Nieko, ES greitai sužinos, kuo čia užsiiminėja Lietuvoje ir tikrai būtų labai gerai, kad pareikalautų babkių atgal ar neduotų naujai RB aferai.
Al1 vis gąsdina, kad ES nubaus Lietuvą už lėšų švaistymą tiesiant ir po to iš karto ruošiantis pertiesti RB I trasą, kai tuo tarpu (jei neklystu, kažkur, gal net šios temos ankstesniuose pranešimuose, skaičiau, - reikėtų skirti laiko, norint surasti tą info), pačios ES atstovė, kažkokia ten komisarė, savo laiku darė spaudimą Lietuvai, kad ta trasa, būtent tokia, kokia ji dabar yra, būtų kuo skubiau nutiesta Tai įdomu už ką baus, jei patys tokius reikalavimus kėlė?
Gal galima būtų bent laikinai išbaninti Al1 iš šios temos? Čia dabar putojasi analogiškai kaip su skalūnų dujom Amerikoj - prieš kelis metus irgi aiškino, kad ten tos dujos lievos, blogų charakteristikų, ir nieko iš jų nebus. Matome, kuo tai baigėsi - tos dujos jau Lenkijoj, greitai bus ir pas mus.
Al1 viskas smirda kur nėra nesipraususio vatniko dvoko. Jo "išminties" perlas:
Gazpromas ir toliau galės šantažuoti, nes skalūninių dujų, nereikia būti naiviems, į esamas dujų sistemas negalima suleisti. Nes visi vartotojų dujiniai prietaisai pritaikyti konkrečiai dujų rūšiai. Net ir propano-butano mišinį keičiant gamtinėmis dujomis ar atvirkščiai, reikia keisti degiklius. Net eilinėje dujinėje viryklėje. Vadinasi, skalūninės dujos bus naudojamos tik siaurame segmente, atskirose katilinėse, iki kurių jas reikės gabenti arba geležinkeliu cisternomis, arba automobiliais, arba tiesti visiškai atskirus vamzdynus.
Pas jį panašių daug yra tiesų, tame tarpe turbūt kad danguje juostos yra chemtrailas ir reikia garinti actą arba vynioti ant galvos acte suvilgytą rankšluostį norint apsisaugoti.
Gazprom gali čiulpti savo, nes iš ~3,5 mljrd m3 dabar iš jo perka juokingą kiekį be ilgalaikių įsipareigojimų. Ir pirmiausia tam labiausiai kirto vietinio biokuro panaudojimas.
Al1 vis gąsdina, kad ES nubaus Lietuvą už lėšų švaistymą tiesiant ir po to iš karto ruošiantis pertiesti RB I trasą, kai tuo tarpu (jei neklystu, kažkur, gal net šios temos ankstesniuose pranešimuose, skaičiau, - reikėtų skirti laiko, norint surasti tą info), pačios ES atstovė, kažkokia ten komisarė, savo laiku darė spaudimą Lietuvai, kad ta trasa, būtent tokia, kokia ji dabar yra, būtų kuo skubiau nutiesta Tai įdomu už ką baus, jei patys tokius reikalavimus kėlė?
Nieko panašaus. Lietuva pati nusprendė tiesti RB palei esamą geležinkelį. Su tuo sutiko ES. Tačiau projektas buksavo, todėl ir ragino skubėti, kad netektų grąžinti pinigų. Tačiau Lietuva dabar sako, kad ana nutiesta RB jau nebetinkama, reikia naujos linijos ar ištiesinti esamą. O tai jau tiesiog naglumas. Tai kokio velnio aną tiesėte, jei jau ji netinkama ir reikia naujos. Už tokį akiplėšiškumą tikrai reikia bausti. Bo ES ne Kalėdų senis ir reikia turėti saiką ir padorumą.
Jau keletą savaičių matau, kad tranzitiniai keleiviniai ir krovininiai traukiniai važiuoja per Kauno geležinkelio stotį. Tai vykdomi kažkokie darbai apvažiavime per Kauno HE užtvanką? Eismas ten uždarytas visiškai, ar tik kažkiek apribotas?
Ir dar, konkrečiai 2017-07-08 Kauno geležinkelio stotyje mačiau tokį "čiūdą" (atsiprašau už tokį išsireiškimą), kad cisternų traukinį (ir pakankamai ilgą) vežė... du manevriniai šilumvežiai. Nuo kada traukinius magistraliniais keliais vežioja manevriniai šilumvežiai ir kodėl?
Jau keletą savaičių matau, kad tranzitiniai keleiviniai ir krovininiai traukiniai važiuoja per Kauno geležinkelio stotį. Tai vykdomi kažkokie darbai apvažiavime per Kauno HE užtvanką? Eismas ten uždarytas visiškai, ar tik kažkiek apribotas?
Ir dar, konkrečiai 2017-07-08 Kauno geležinkelio stotyje mačiau tokį "čiūdą" (atsiprašau už tokį išsireiškimą), kad cisternų traukinį (ir pakankamai ilgą) vežė... du manevriniai šilumvežiai. Nuo kada traukinius magistraliniais keliais vežioja manevriniai šilumvežiai ir kodėl?
Nuo Jiesios iki Rokų visai nėra bėgių...
Prekinį traukinis su TEM-TMH tipo šilumvežiu jokiu "čiūdu" nelaikytinas (gal būt panašiau būtų Lenkijoje keleivinis traukinys su dviaukščiais vagonais ir manevriniu šilumvežiu SM42). TEM-TMH, pasirodo, yra ne manevrinis, o universalus. Taip pat pastebėjau, kad du sukabintus TEM-TMH dažnai veda tik vienas mašinistas, netgi be padėjėjo. Vieną liepos dieną būdamas Kaišiadoryse, pastebėjau, kad prekkiniai sąstatai su TEM-TMH dvitrauka važiuoja tiek Kauno, tiek Šiaulių kryptimi.
Kol Lietuva net nesugebėjo greitai pastatyti RB nuo Kauno iki sienos su Lenkija, RB virto tikru dolgostrojumi, nes nėra baigta (nors formaliai ir baigta, realiai jos normaliai eksploatuoti negalima), Baltarusija ima Kinijos krovinius į savo rankas. Šiomis dienomis pirmasis konteinerinis traukinys iš Kinijos per Bruzgų - Kuznicos (buv. Peterburgo - Varšuvos linija) pasienio punktus įvažiavo į Lenkiją. Bet kokiu atveju toks kelias į V. Europą yra trumpesnis ir Lietuvai lieka vis mažiau šansų paimti šiuos krovinius.
Šiandien įmonėms, kurios parodė susidomėjimą bendrovės „Lietuvos geležinkeliai“ paskelbtu „Rail Balticos“ geležinkelio tiesimo darbų konkursu, aprodytas planuojamas rekonstruoti ruožas Kaunas-Palemonas.
Kol Lietuva net nesugebėjo greitai pastatyti RB nuo Kauno iki sienos su Lenkija, RB virto tikru dolgostrojumi, nes nėra baigta (nors formaliai ir baigta, realiai jos normaliai eksploatuoti negalima), Baltarusija ima Kinijos krovinius į savo rankas. Šiomis dienomis pirmasis konteinerinis traukinys iš Kinijos per Bruzgų - Kuznicos (buv. Peterburgo - Varšuvos linija) pasienio punktus įvažiavo į Lenkiją. Bet kokiu atveju toks kelias į V. Europą yra trumpesnis ir Lietuvai lieka vis mažiau šansų paimti šiuos krovinius.
Šiaip tai tokių traukinių eismas galimas, ir jau vyko/vyksta.
(...) Šiomis dienomis pirmasis konteinerinis traukinys iš Kinijos per Bruzgų - Kuznicos (buv. Peterburgo - Varšuvos linija) pasienio punktus įvažiavo į Lenkiją. Bet kokiu atveju toks kelias į V. Europą yra trumpesnis ir Lietuvai lieka vis mažiau šansų paimti šiuos krovinius.
Kinai žmonės ne kvaili. Suprantamas jų nenoras iš Baltarusijos į Lenkiją važiuoti per trečiąją šalį Lietuvą, kaip mums dabar nesinorėtų važiuoti iš Vilniaus į Druskininkus per Pariečę.
Tik įdomu, kur tas konteinerinis traukinys dingsta įvažiavęs į Lenkiją, stotyse Kuznica, Sokulka, kur 1520 mm vėžės bėgiai baigiasi?
Perkrovimas vyksta Baltarusijoje. Lenkijoje nėra konteinerių perkrovimo infrastruktūros ir nemanau, kad ji atsirado pastaruoju metu. Anksčiau, jei buvo, tai tik Geniušėje, bet ten jau seniai viskas likviduota.
Perkrovimas vyksta Baltarusijoje. Lenkijoje nėra konteinerių perkrovimo infrastruktūros ir nemanau, kad ji atsirado pastaruoju metu. Anksčiau, jei buvo, tai tik Geniušėje, bet ten jau seniai viskas likviduota.
O gal vėl atnaujinta?
O gal Kuznicoje atnaujintas aširačių keitimo punktas?
Comment