Parašė senis
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Rail Baltica I. LT/PL siena - Kaunas
Collapse
X
-
LG stabdo RailBalticos konkursus darbams tarp Jiesios ir Palemono dėl iki 2,5 karto užkeltų kainų pasiūlymuose.
http://www.litrail.lt/-/stabdomi-%E2...tica-konkursai
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąPagrindinis krovinių srautas 1435 mm geležinkeliu iš Lietuvos į Lenkija - mediena, iš Lenkijos į Lietuvą - konteinerinės cisternos su chemikalais.
Comment
-
Šeštokuose pradėtos pėsčiųjų viaduko per „Rail Baltica“ geležinkelį statybos
Trečiadienis Lazdijų rajono Šeštokų miestelio gyventojams – neeilinė diena. Aukščio žymėjimo priemonės – reperio – įrengimu simboliškai pažymėta vieno moderniausių šalyje pėsčiųjų viaduko per „Rail Baltica“ geležinkelį Šeštokuose statybos darbų pradžia, spaudai išplatintame pranešime nurodo bendrovė „Panevėžio keliai“.
Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...
Comment
-
Ne pirmo būtinumo viadukas. Galėjo pastatyti ir RB rėmuose kitame etape. Kur kas svarbiau yra įrengti perėja Kazlų Rūdoje ties stotimi, Paneriuose į antrą peroną ties stoties pastatu. Marijampolėje padarė nesąmonę - požeminę perėją stotyje reikėjo padaryti ne tarp peronų, bet ir į kitą stoties kelyno pusę.
Comment
-
Parašė Rimas_OK Rodyti pranešimąAtrodo neperspektyvios tos visos investicijos Šeštokuose, kai jie taip nutolę nuo RB ašies ir sudaro lanką su 90 laipsnių kampais.
Comment
-
Paskelbtas konkursas vėžei, kuri atves „Rail Baltica“ iki KIT
Plačiau: http://www.vz.lt/transportas-logisti...#ixzz4l7Qkq6n8
Comment
-
Sukišta tiek pinigų į RB, bet naudos jokios. Net lenkai remontuojamus Daugpilyje šilumvežius varinėja į ir iš per Baltarusiją, o ne per Lietuvą ir Šeštokus...
LG paskelbė konkursą rangos darbams RB ruože Kaunas - Palemonas pirkimui. Taigi, lieka tik konkursas Rokai - Palemonas, kuris, gali būti, kad bus išskaidytas į dvi dalis, iš kurių atskira tikriausiai bus per HE. O Jiesia - Rokai jau darbai vyksta.Paskutinis taisė Al1; 2017.06.30, 08:36.
Comment
-
Niekaip nespėju nufotografuoti, tačiau jau vyksta intensyvūs darbai aplink amalius - link kauno marių išpjauti medžiai, o tolėliau matosi ir sunkioji technika. Gal pavyks mini ekskursiją pasidaryti savaitgalį, įkelsiu foto. Kaip suprantu čia jau pati savivaldybė tiesia kelią, nelaukdama konkurso pradžios.
Paskutinis taisė miraged; 2017.06.30, 10:17.
Comment
-
Susiję - dėl RB neliks pervažos amalių, tad bus pralindimas toliau, o ar pralindimas bus pakankamai didelis ir būsimam aplinkeliui - bus matyti, aš nepamenu dabar ar aplinkelis eis virš bėgių ar po jais, bet kad būsimas apvažiavimas bus vienoje vietoje su aplinkeliu tai tikrai.
Update: nuoroda i tikslia info: http://www.kaunas.lt/wp-content/uplo...-Model-1-2.pdf
Parašė Al1 Rodyti pranešimąTai gal tai su RB tiesiogiai nesusiję, tiesiog gal čia savivaldybė aplinkkelį statys. Kaip ten su jo konkursu (jei iš viso planuoja dabar statyti, o ne kažkada).Paskutinis taisė miraged; 2017.06.30, 13:38.
Comment
-
„Rail Balticos“ ruožo atnaujinimo studiją rengs Ispanijos bendrovė
Bendros Baltijos valstybių įmonės „RB RAIL AS“ Lietuvos filialas, Lietuvos Respublikos susisiekimo ministerija ir „Ardanuy Ingenieria S.A.“ pasirašė sutartį rengti ruožo „Lenkijos ir Lietuvos valstybinė siena–Kaunas–RRT Palemonas“ atnaujinimo galimybių studiją. „RB RAIL AS“ perka paslaugą ir įgyvendins studiją Lietuvos Respublikos susisiekimo ministerijos vardu. Sutartyje numatyta, kad atnaujinimo galimybių studija bus užbaigta 2017 m. gruodžio mėn.
Ispanijos bendrovė ištirs 1.435 mm vėžės pločio geležinkelio linijos ruože „Lenkijos ir Lietuvos valstybinė siena–Kaunas–RRT Palemonas“ atnaujinimo galimybes ir įvertins reikiamas įgyvendinimo priemones, kad šis ruožas atitiktų „Rail Baltica“ globalaus projekto reikalavimus.
Taip pat – išanalizuoti galimybes ir parengti kaštų ir naudos analizę, siekiant optimalaus šio ruožo atnaujinimo sprendimo. Galimybių studijoje bus lyginami alternatyvūs techniniai sprendimai ir šio ruožo ištiesinimo galimybės, norint pasiekti „Rail Baltica“ globaliame projekte numatytą maksimalų projektinį greitį, pralaidumo galimybes ir kitus reikalavimus bei techninius parametrus.
Lietuva 2015 m. nutiesė naują Europos standarto vėžės (1435 mm) geležinkelio kelio ruožą „Lenkijos ir Lietuvos valstybinė siena–Kaunas“ ir toliau plečia ir tiesia Kauno mazgo ruožus (Jiesia–Rokai, Rokai–Palemonas, Palemonas–Kaunas). Šio ruožo techniniai parametrai skiriasi nuo tų, kurie nustatyti „Rail Baltica“ globaliam projektui (greitojo elektrifikuoto dvikelio geležinkelio linija su ERTMS, kurioje numatomas 240 km/val. projektinis greitis). Šiuo metu didžiausias projektinis keleivinių traukinių greitis yra 120 km/val., o ne 240 km/val., ruožas yra vienkelis, o ne dvikelis, pervažos yra tame pačiame lygyje , o ne dviejuose.Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
Comment
-
Jiems turbūt stogas važiuoja? Koks dar atnaujinimas, jei linija net normaliai neveikia? Sėdėtų ir tylėtų. O jie dar babkių iš ES nori. Už jau nutiestą liniją reikės lėšas grąžinti, jei jai jau reikia atnaujinimo... Be to Lenkija net neplanuoja nei greitojo geležinkelio, nei tuo labiau elektrifikacijos iki Lietuvos sienos. Lenkija jau atnaujino dalį linijos Varšuva - Bialystokas iki 160 km/h ir likusią tokią pat padarys. O iki Trakiškių ir Lietuvos sienos bus tik 120 km/h. Kam čia ardytis? Kur nuvažiuosite su 240 km/h? Pas dėdę Juzefą ir tetą Malgožatą į Burakus? Ir tai paskutinius kilometrus iki Trakiškių reikės vilktis...
Comment
-
Lenkija nusprendė vietoj vienkelio ir 120 km/h ruožo Balstogė - PL/LT nutiesti dvikelį su 160 km/h max greičiu iki 2026. Kaina sieks 2,5 mlrd. zlotų.Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...
- 2 patinka
Comment
Comment