Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Rail Baltica I. LT/PL siena - Kaunas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Kiek arčiau vakarinio kelyno galo.
    Vaizdas stoties pastatų ir peronų link.



    Šiek tiek kitu rakursu iš tos pačios vietos. Priekyje esantys bėgiai veda į buvusią dujų (ar naftos produktų) perpylimo aikštelę.



    Viename iš kelių stovi vagonai. Perpylimo aikštelės jau nebėra, o jos vietoje ir gretimoje teritorijoje iškirtus mišką statomas, įtariu, krovinių terminalas.



    Drezinos ir platforma stovi 1435 mm kelyje.



    Vaizdas vakarinio kelyno galo link.



    Į Lenkiją grįžtantis PKP šilumvežis ST44-358.





    Mockavos stoties vaizdas nuo pervažos vakariniame kelyno gale. Fotografuota PKP šilumvežiui dar esant stotyje.





    Ten pat, vaizdas Lenkijos link. Kairysis aklikelis - 1520 mm. Kiti keliai - 1435 mm.



    Tęsinys bus.
    Paskutinis taisė Al1; 2017.02.27, 21:07.

    Comment


      Parašė Al1 Rodyti pranešimą
      Tai jau pradėti realūs darbai tarp Jiesios ir Palemono?
      Kiek mačiau iš traukinio tarp Kauno ir Jiesios, tai likus apie kilometrui iki Jiesios stoties įsikūrusi statybininkų bazė (technika, žvyro krūva ir kt.), o juo Palemono-Rokų artėjančiame geležinkelyje matyti "mosuojantys" ekskavatoriai...
      Arčiau Jiesios stoties pasidaro "ramu"... Kitose Palemono-Rokų-Jiesios geležinkelio vietose dabar nebuvau. Be to, naktim nuolat girdisi per Kauną važiuojančių prekinių traukinių gausmas ant geležinkelio tilto per Nemuną (realu manyti, kad per Rokus jų važiuoja mažiau).

      Comment


        Tęsiu toliau. Už maždaug puskilometrio nuo Mockavos stoties yra tiltelis per Strumbagalvę.



        Ties pirma pervaža už Mockavos stoties ribų Lenkijos link. Vaizdas Mockavos link. Į Lenkiją važiuoja SA133-020.



        Tiltas per Mockavėlę.



        Užlipus ant pylimo prie tilto. Vaizdas Mockavos link.



        Ten pat, vaizdas Lenkijos link.



        Tiltas per bevardį upelį, įtekantį į Mockų tvenkinį.

        Comment


          Ties Dvaro g. Mockuose pervaža. Lenkijos link.



          Ten pat, Mockavos link.



          Ties kelio Nr. 2608 pervaža Mockų pakraštyje. Lenkijos link.



          Ten pat, Mockavos link.



          Ties Navininkų pervaža. Mockavos link.



          Ten pat, Lenkijos link.



          Visgi Navininkuose išsaugojo originalią palaidą per bevardį upelį.



          Geležinkelis aptvertas ir prieiti prie pralaidos neįmanoma.





          Ties pralaida, lenkų šilumvežiai laisto tepalus.

          Paskutinis taisė Al1; 2017.02.28, 19:18.

          Comment


            Ties Naujosios Radiškės pervaža. Vaizdas Mockavos link. Kairėje matosi buvusios Svydiškių stotelės pastatas. Namas nyksta ir toliau, tačiau prieš jį pastatyta garsą slopinanti sienelė.



            Ten pat, vaizdas Lenkijos link.



            Dar vienas tiltelis per bevardį upelį.



            Ties Senųjų Alksnėnų pervaža, Lenkijos link.



            Ten pat, Mockavos link.



            Tipinis namas prie pervažos. Keletas tokių namų stovi prie pervažų (ne visų) tarp Šeštokų ir Senųjų Alksnėnų. Taigi, statyti jie tarybiniais metais, kas įrodo, kad geležinkelis buvo iki pat sienos, tik nenaudojamas, o laikomas rezerve.



            Ties pasienio stulpu, vaizdas į Lenkiją.



            Bėgių sudūrimas ant sienos.



            Vaizdas iš Lenkijos į Lietuvą.



            Pabaiga.
            Paskutinis taisė Al1; 2017.02.28, 19:24.

            Comment


              O gal yra SUW2000 nuotraukų?

              Comment


                Iki RB tiesimo buvau nufotografavęs. Reikia paieškoti nuotraukos.

                Comment


                  SUW2000, fotografuota pro traukinio langą.

                  Comment


                    Radau įdomu straipsnį Lenkų kalba
                    http://www.rynek-kolejowy.pl/wiadomo...twe-80168.html

                    Kalbama apie tai, kad Hancza traukinys gali sugrįžti į Lietuvą. O tai būtų puiku ir netgi labai aktualu, turint omeny tai, kad Lux Express savo maršrutą į Krokuvą naikins nuo balandžio 1 dienos.
                    Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                    Marsrutai.lt tinklaraštis!
                    SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                    Comment


                      Už LG pinigus lenkai nieko prieš. O jei rimtai, tai kol nebus signalizacijos ir normalaus greičio, tai traukinys ir toliau vežios 15-30 keleivių... Be to Lenkijoje šiemet prasideda geležinkelio Varšuva- Bialsytokas antrasis rekonstrukcijos etapas ir traukinių eismas vėl bus linija pilnai nutrauktas. Keleivius į Varšuvą vėl vežios autobusais.

                      Comment


                        Pagrindiniai kroviniai geležinkeliu iš Lietuvos į Lenkiją - mediena
                        (lietuvška), į Lietuvą - chemikalai cisternose. Bet didžioji jų dalis tikriausiai tranzitas.

                        Comment


                          Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                          Už LG pinigus lenkai nieko prieš. O jei rimtai, tai kol nebus signalizacijos ir normalaus greičio, tai traukinys ir toliau vežios 15-30 keleivių... Be to Lenkijoje šiemet prasideda geležinkelio Varšuva- Bialsytokas antrasis rekonstrukcijos etapas ir traukinių eismas vėl bus linija pilnai nutrauktas. Keleivius į Varšuvą vėl vežios autobusais.
                          Tikrai geriau tegul mokesčių mokėtojų pinigus į Hanczą investuoja, negu į orą vežiojantį Kaunas-Balstogė traukinuką.
                          Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                          Marsrutai.lt tinklaraštis!
                          SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                          Comment


                            Kol Lenkijoje nesutvarkė linijos, tol nėra jokios prasmės. Paleisti iki Kauno, tam, kad paskui po pusmečio ar nepilnų metų vėl atšaukti... Tuo labiau ir greitis bus tragiškas. Geriau tegul lieka taip, kaip yra. O lenkai sutvarkys iki 2020 m. Iki tada ir LG signalizaciją gal įrengs RB nuo Kauno iki Lenkijos.

                            Comment


                              Kokia reikšmė to kelio ženklo "brūkšnelis ir trikampis" baltame kvadratiniame fone?

                              (nepavyko su'google'inti per 30 sec.)
                              ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                              Comment


                                Naujas ženklas. Stovi visur, kur yra pervažos signalizacijos daviklis. Tačiau kas tai per ženklas iš tiesų informacijos neradau.

                                Comment


                                  Kovo paskutinį savaitgalį su draugais pasidarėm pramogą- kelionė į Krokuvą. Į priekį su Kautra (Eurolines), atgal traukiniais Krakow-Warszawa-Bialystok-Kaunas.
                                  Kas įdomu, į priekį be persėdimų 12val. (880km) atgal su dviem persedimais ir 2val ir 1,5val laisvo laiko Varsuvoje ir Bialystoke bendras laikas 13val, pačio važiavimo traukiniu bendras laikas 9:30val.
                                  Paskutinis taisė Romas; 2017.03.15, 21:39.

                                  Comment


                                    /\ 12 valandų važiuoti šalia Žiauru.

                                    Comment


                                      O iš tikrųjų- kodėl autobusu gavosi taip ilgai važiuot? Kelio darbai kokie ar kas?

                                      Comment


                                        Parašė andyour Rodyti pranešimą
                                        /\ 12 valandų važiuoti šalia Žiauru.
                                        Šalia ko? Šiaip, kol dar Ryanair ir Wizzair ne visur skraido, į kai kuriuos miestus autobusu važiuojama ir apie parą, t.y. dvigubai ilgiau nei 12 val.

                                        Beje, atgaliniam maršrutui būtų galima pasinaudoti Hancza traukiniu Krokuva-Suvalkai, kuris iki Suvalkų nuveža per 7 val. 20 min. Vėliau, po kiek mažiau nei dviejų valandų pertraukos Suvalkuose, galima persėsti į Lux Express autobusą, kuris per dvi valandas nuveža iki Kauno. Tuomet visa kelionė, įskaitant pertrauką, truktų tik 11 val. Tiesa, iš Krokuvos reikėtų išvažiuoti nelabai patogiu laiku - 5 val. ryto.

                                        Tikėkimės, kai lenkai baigs Varšuva-Balstogė geležinkelio rekonstrukcijos darbus, Hancza traukinys važiuos ir į Lietuvą

                                        Parašė Elis Rodyti pranešimą
                                        O iš tikrųjų- kodėl autobusu gavosi taip ilgai važiuot? Kelio darbai kokie ar kas?
                                        Tokia Kautros maršruto Vilnius-Viena trasa. Tarp Varšuvos ir Krokuvos važiuoja ne tiesiai, o suka per Lodzę ir Čenstakavą. Dėl to kelionė tarp dviejų didžiausių šalies miestų trunka ne 4val. 20 min., o net 6,5 val.
                                        Paskutinis taisė Vilnietizz; 2017.03.11, 12:02.
                                        Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                                        Marsrutai.lt tinklaraštis!
                                        SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                                        Comment


                                          Parašė andyour Rodyti pranešimą
                                          /\ 12 valandų važiuoti šalia Žiauru.
                                          Na nelabai suprantu kas čia žiauraus? Galima buvo ir savo automobiliu važiuot. Paprasčiausiai truputį kitaip, gal ilgiau, gal sudėtingiau. Pamatysim kas išeis, aš tikiyosi bus smagu

                                          Comment

                                          Working...
                                          X