Gal vis dėlto dar yra ketinimų sugrąžinti priemiestinius traukinius linijoje Marijampolė-Šeštokai, jeigu įrengti nauji stotelių peronai ir pavilijonai?
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Rail Baltica I. LT/PL siena - Kaunas
Collapse
X
-
Nėra. Tiesiog gavo pinigus, reikėjo įsisavinti. Buvo užplanuota esamos 1520 mm linijos rekonstrukcija, tai ją ir padarė. Tuo tarpu tik panaikinus traukinius į Stasylas, Senųjų Stasylų peronas buvo išardytas kartu su nugriauta stotimi. Pavasarį reikės nuvažiuoti ir pasižiūrėti, ar ir kitose stotelėse neišardyti peronai...
Kai Lietuvoje svaigstama apie RB2 ir žadama iki 2025 ją nutiesti, tai Lenkija tik iki 2025 rekonstruos liniją Varšuva - siena su Lietuva iki 120 km/h. Tačiau pakeliui rekonstruos dar ir apylankas per Ostrolenką ir per Čeremchą, kuriose greitis nuo 40 km/h bus padidintas iki 120 km/h. Linija per Čeremcha naudojama keleivių pervežimams ir dabar su apgailėtinu greičiu. Žodžiu, sutvarkys geležinkelius, o ne statys brangų ir ekonomiškai nepagrįstą žaisliuką. Jei dabar nuostolinga vežioti keleivius į Šeštokus ar Stastylas, tai pelininga bus grietuosius traukinius ekslpoatuoti? Tada babkių tikisi surasti, dengti nuostolius, o eilinei automotrisei nėra. Vienas greitojo traukinio reises suės tiek babkių, kiek kainuotų automotrisės kursavimas į Šeštokus ar Statylasvisą savaitę ar daugiau...Paskutinis taisė Al1; 2017.01.31, 22:28.
Comment
-
Parašė Rimas_OK Rodyti pranešimąManau esminis skirtumas - ar linija yra vietinės reikšmės kaimeliams, ar tolimąjąm tarptautiniui susisiekimui. Padarius normalų greitį ir atsiperkamumas bus realesnis tiek prekėms vietoj fūrų, tiek ir keleiviams.
Comment
-
Parašė Rimas_OK Rodyti pranešimąPadarius normalų greitį ir atsiperkamumas bus realesnis tiek prekėms vietoj fūrų, tiek ir keleiviams.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimą<...>reikės daugiau dotacijų, kurios eis užsieniečių pervežimo palaikymui, o ne Lietuvos kaimų piliečių susisiekimui.<...>
Comment
-
Tai Lietuvos piliečiai, kiek jų begyventų. O užsieniečių vežiojimo per Lietuvą dotavimas yra nusikalstamas lėšų švaistymas. Aišku ar ne? Jei nebūtų sužlugdytas viešasis transportas, t.y.keleivių pervežimus valstybė nebūtų numojusi ranka ir juos dotavusi, tai traukiniai važinėtų ne tušti ir vietiniais maršrutais būtų pervežama keletą ar keliasdešimt kartų daugiau keleivių nei tarp Rygos ir Vilniaus ar Talino. Ir tik nereikia čia aiškinti, kad ir lietuviai važinės į Rygą ar Taliną. Kur kas mažesnėmis išlaidomis galima būtų paleisti traukinius esamu geležinkeliu ir į Rygą jis nuvažiuotų per 4 val., kas yra tas pats kaip autobusu. O tie, kas važinėja su mašinomis, vis tiek nepersės į VT.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąTai Lietuvos piliečiai, kiek jų begyventų. O užsieniečių vežiojimo per Lietuvą dotavimas yra nusikalstamas lėšų švaistymas. Aišku ar ne? Jei nebūtų sužlugdytas viešasis transportas, t.y.keleivių pervežimus valstybė nebūtų numojusi ranka ir juos dotavusi, tai traukiniai važinėtų ne tušti ir vietiniais maršrutais būtų pervežama keletą ar keliasdešimt kartų daugiau keleivių nei tarp Rygos ir Vilniaus ar Talino. Ir tik nereikia čia aiškinti, kad ir lietuviai važinės į Rygą ar Taliną. Kur kas mažesnėmis išlaidomis galima būtų paleisti traukinius esamu geležinkeliu ir į Rygą jis nuvažiuotų per 4 val., kas yra tas pats kaip autobusu. O tie, kas važinėja su mašinomis, vis tiek nepersės į VT.be pykčio
Comment
-
Duoda - imk, muša - bėk. Iš ko paskui bus išlaikomas nuostolingas geležinkelis RB2? Apie tai galvoti nereikia? Svarbu tik pastatyti, lėšas įsisavinti. Elementarus pavyzdys, kadangi dirbu toje sistemoje. Saulėtekio slėnis - už ES lėšas pastatytas nauji pastatai Vilniuje. Buvęs PFI (dabar FTMC) atsikėlė į naujas patalpas Saulėtekyje, o už tuščių senųjų Goštauto g. šildymą reikia mokėti, nes pastato Valstybės turto fondas nenori perimti, nes ir jam reikės jį šildyti, o pastatu niekas nesidomi, niekas nenori išsinuomoti. Pirkti irgi niekas kol kas nenori (per Valstybės turto fondą, nes FTMC pastatas nepriklauso, jis tik juo naudojosi). FTMC dabar pinigus, kuriuos turėtų skirti mokslui, skiria nereikalingo jam atlaisvinto pastato išlaikymui. Ir neaišku kiek metų tai tęsis. Arba - yra babkių, jas sukišti visas į 1000 kv. metrų namą ir prabangų Maybachą, o paskui verkti, kad nėra pinigų apšildyti namą ir benzinui? Arba gauti algą, nueiti į restoraną ir visą ją pragerti, prabaliavoti, o paskui bliauti, kokia blogas valdžia, koks gyvenimas chrenovas ir pan. Taip ir su RB2.
Kas dėl investicijų į geležinkelį, tai būtų galima tas lėšas, kurias planuojama sukišti į RB2, investuoti į geležinkelį su kur kas didesne nauda ir grąža.Paskutinis taisė Al1; 2017.02.01, 18:35.
Comment
-
Tęsiu toliau.
Kalvarija. Nuo perono galo Marijampolės link.
Maždaug irgi ties perono galo, bet stovint ant antrojo 1520 mm kelio. Stoties bendras vaizdas.
Kiek paėjus kairėn. Ten yra privažiuojamasis kelias į pramoninę teritoriją. Jis naudojamas. Nuotraukos bus temoje apie mažesnių miestų privažiuojamuosius kelius.
Marijampolės link.
Geležinkelio buitinis-ūkinis pastatas.
Paviljonas perone.
Stoties pastatas.
1435 mm kelias. Perono nėra, senasis peronas išardytas - 1435 mm kelias yra buvusio 1520 mm pirmojo kelio vietoje.
Kiek paėjus.
Paskutinis taisė Al1; 2017.02.01, 18:49.
Comment
-
Vaizdas nuo pietvakarinio perono galo, Šeštokų link.
Rampa liko už tvoros, kelias prie rampos likviduotas.
Stoties pietvakarinis kelyno galas (nuo Šeštokų pusės žiūrint).
Ties Stoties g. pervaža Jungėnų pakraštyje. Šeštokų link. Tolumoje yra Suvalkėlių stotelė.
Ten pat, Kalvarijos stoties link.
Suvalkėlių stotelė. Vaizdas Šeštokų link.
Ties paviljonu.
Nuo perono galo, Kalvarijos stoties link.
Nuo perono galo, Šeštokų link.
Paskutinis taisė Al1; 2017.02.01, 18:51.
Comment
-
Kelio Kalvarija - Alytus viadukas ties Naujiena.
Iš arčiau.
Iš arti.
Užlipus ant pylimo. Vaizdas Šeštokų link. Tolumoje matosi Naujienos stotelė. Taigi, 1435 mm kelias yra dešinėje pusėje.
Ten pat, vaizdas atgal.
Dar pora vaizdų Šeštokų link.
Naujienos stotelė. Vaizdas Kalvarijos kryptimi.
Ties perono galu, Šeštokų link.
1435 mm pabėgis.
Paskutinis taisė Al1; 2017.02.01, 19:04.
Comment
-
Nieko nėra. Tvora nuo žvėrių ir, aišku, žmonių, kad bet kur nelandžiotų. Bet yra varteliai, kurie nerakinami ir galima patekti už tvoros. Taip pat vietomis pasitaiko plyšiai (tiesiog taip padaryta) tvoroje, pavyzdžiui, tarp garsą izoliuojančios sienelės ir metalinės tvoros. Per juos irgi gali nestambus žmogus pralįsti. Yra keletas ruožų kur tvoros nėra. Tiksliai nepamenu, kažkur tarp Šeštokų ir Marijampolės.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąDuoda - imk, muša - bėk. Iš ko paskui bus išlaikomas nuostolingas geležinkelis RB2? Apie tai galvoti nereikia? Svarbu tik pastatyti, lėšas įsisavinti. Elementarus pavyzdys, kadangi dirbu toje sistemoje. Saulėtekio slėnis - už ES lėšas pastatytas nauji pastatai Vilniuje. Buvęs PFI (dabar FTMC) atsikėlė į naujas patalpas Saulėtekyje, o už tuščių senųjų Goštauto g. šildymą reikia mokėti, nes pastato Valstybės turto fondas nenori perimti, nes ir jam reikės jį šildyti, o pastatu niekas nesidomi, niekas nenori išsinuomoti. Pirkti irgi niekas kol kas nenori (per Valstybės turto fondą, nes FTMC pastatas nepriklauso, jis tik juo naudojosi). FTMC dabar pinigus, kuriuos turėtų skirti mokslui, skiria nereikalingo jam atlaisvinto pastato išlaikymui. Ir neaišku kiek metų tai tęsis. Arba - yra babkių, jas sukišti visas į 1000 kv. metrų namą ir prabangų Maybachą, o paskui verkti, kad nėra pinigų apšildyti namą ir benzinui? Arba gauti algą, nueiti į restoraną ir visą ją pragerti, prabaliavoti, o paskui bliauti, kokia blogas valdžia, koks gyvenimas chrenovas ir pan. Taip ir su RB2.
Kas dėl investicijų į geležinkelį, tai būtų galima tas lėšas, kurias planuojama sukišti į RB2, investuoti į geležinkelį su kur kas didesne nauda ir grąža."I just want you to know that, when we talk about war, we're really talking about peace." —Washington, D.C. June 18, 2002
- George W. Bush President of the USA
Comment
-
Parašė DeSadas Rodyti pranešimąNetikiu kad pastato gostauto gatveje niekas nepirks, ten gi super vieta ofisui... limituoja tik tas faktas kad gal ten totoriu kapines, tai statyt kazka naujo neiseis, tik perstatyt sena?
Parašė Eimantas Rodyti pranešimąO kur gamintos visų tų metalinių tiltų naujos sijos?Paskutinis taisė Al1; 2017.02.02, 08:35.
Comment
Comment