/\ tai juk susiję objektai
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Rail Baltica I. LT/PL siena - Kaunas
Collapse
X
-
Metropolis
Susisiekimo ministerija galutinai patvirtino "Rail Baltica" geležinkelio maršrutą Lietuvos teritorijoje ir užbaigė ginčus
su tais, kurie siekė, kad europinės vėžės geležinkelis nuo valstybės sienos su Lenkija būtų nukreiptas tiesiog į Kauną ar pro Alytų - į Vilnių.
"Rail Baltica" projektuotojams jau pateikti reikalavimai parengti planus europinės vėžės trasai nuo valstybės sienos Marijampolės link, iš čia - Kazlų Rūdos link, kur bus susikirtimo taškas su Kaliningrado-Maskvos geležinkeliu, o toliau - Kauno link, rašo "Lietuvos rytas".
"Taip buvo numatyta dar 1995 metais patvirtintame "Rail Baltica" projekte. Pakeitimas tik vienas: geležinkelis iš Marijampolės nebus tiesiamas tiesiog į Kauną, bet užsuks ir į Kazlų Rūdą", - sakė susisiekimo ministras A. Butkevičius.
"Rail Baltica" Lietuvoje bus tiesiamas atskirais etapais. Pirmasis etapas bus šio geležinkelio tiesimas iki Marijampolės savivaldybėje būsiančios Baraginės krovinių perkrovimo stoties. Šis ruožas turi būti suprojektuotas iki kitų metų, pastatytas - 2011-2013 m. 2015 m. "Rail Baltica" pasieks Kazlų Rūdą.
Galimybė naujuoju geležinkeliu vežti krovinius jau dabar domisi
vokiečiai. Jie Rusijoje pastatė automobilių surinkimo gamyklas, į kurias iš Vokietijos vežamos automobilių detalės. Dabar konteineriai iš Vokietijos uostų į Rusiją plukdomi laivais, paskui pervežami geležinkeliu.
Pirmajame etape tarptautiniam "Rail Baltica" projektui Europos Komisija skirs 124 mln.eurų (428 mln. litų), iš jų 90 mln. eurų (310,8 mln. litų) teks Lietuvai. Beveik tuo pat metu kaip ir Lietuvoje europinės vėžės geležinkelis atsiras Lenkijoje - nuo Varšuvos iki Bialystoko ir nuo Suvalkų iki valstybės sienos su Lietuva.
BNS.2008.03.13
Comment
-
Parašė Metropolis Rodyti pranešimąBeveik tuo pat metu kaip ir Lietuvoje europinės vėžės geležinkelis atsiras Lenkijoje - nuo Varšuvos iki Bialystoko ir nuo Suvalkų iki valstybės sienos su Lietuva.
BNS.2008.03.13
Europinės vėžės geležinkelis yra ne tik Suvalkuose, bet ir Mockavoje ar Šeštokuose nuo 1899 metų.
Viena ausim žurnalistai kažką girdėjo apie rekonstrukciją anapus sienos ir pateikė "naujieną" (kuriai virš 100 metų )
Comment
-
Parašė paukstis Rodyti pranešimąManau, kad upių uosto įrengimui Petrašiūnuose net ir 200 mln. neužtektų...Tektų visą Nemuno vagą iki Petrašiūnų gilint...vien ką kalbėt apie Nemuną ties/po geležinkelio tiltu...Upių uostas Petrašiūnuose, tai čia visiškai nelogiškas nonsensas...Parašė somis Rodyti pranešimąBūtent. Su tuo upių uostu petrašiūnuose ten valdininkai norėjo tik nuo savęs daug rūpesčių nusimesti, iš serijos:
pastatome uostą kur pigiau - o po to jau verslininkų rūpestis bus, kaip tą uostą naudoti.
Tiesiog ten Nemunas nėra tinkamas pramoninei laivybai, nebent jį reikėtų patvenkti
Beje, pažvelgus į žemėlapį matyti, kad geležinkeliui link Kauno artėjant nuo Kazlų Rūdos susidaro šioks toks lankstas. Ar geležinkelis vis dar planuojamas tiesti pro rytinę Kauno pusę (juk nesugalvojo absurdo nepanaudoti jo LEZ, KUN ir, tikėtina, VLC galimybėms)? Taip pat nurodoma, kad galutinai patvirtintas maršrutas Lietuvos teritorijoje, tai reiškia, ir už Kauno. Tai kur gi jis pasuks, link Panevėžio ar link Šiaulių?Paskutinis taisė Aš; 2008.03.13, 23:17.
Comment
-
Parašė Romas Rodyti pranešimąŽurnalistai eilinį sykį pjauna pro šalį - galima pamanyti, kad Lenkijoje (tarp Varšuvos ir Balstogės ar kitur) yra kitoks nei europinės vėžės geležinkelis.
Europinės vėžės geležinkelis yra ne tik Suvalkuose, bet ir Mockavoje ar Šeštokuose nuo 1899 metų.
Viena ausim žurnalistai kažką girdėjo apie rekonstrukciją anapus sienos ir pateikė "naujieną" (kuriai virš 100 metų )Silpnoji lytis stipresnė už stipriają dėl stipriųjų silpnybės silpnajai
Comment
-
Parašė Romas Rodyti pranešimą/\ Gal Tamsta žurnalistas, kuris nežino, koks vėžės plotis kaimyninėse šalyse?Silpnoji lytis stipresnė už stipriają dėl stipriųjų silpnybės silpnajai
Comment
-
Parašė aesde Rodyti pranešimąnebūk toks visažinis, ir apskritai jei nežinai, tai geriau nešnekėk.
PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. do końca 2007 roku ogłosi przetarg i zleci wykonanie dokumentacji projektowej dla odcinka Suwałki - granica z Litwą. Wykonanie powyższej dokumentacji zamierzamy sfinansować z pomocy technicznej Funduszu Spójności na lata 2007-2013. Wykonawca projektu budowlanego zostanie zobowiązany do opracowania w pierwszej kolejności „mini” studium wykonalności dla polskiej części odcinka granicznego, w którym rozpatrzy:
opcję modernizacyjną odcinka dla prędkości: 120 km/h, 160 km/h i 200 km/h;
koncepcję budowy nowej linii, zamiast modernizacji linii dotychczasowej i dokona jej wytrasowania;
oszacuje koszty poszczególnych opcji modernizacyjnych.Silpnoji lytis stipresnė už stipriają dėl stipriųjų silpnybės silpnajai
Comment
-
/\ Yra šioks toks skirtumas tarp naujos linijos ir šiaip europinės vėžės geležinkelio šalyje, kur kitokių kaip ir nėra (išskyrus LHS).
Spauda labai nerūpestingai elgiasi su faktais. Tai tas pat, jei, pvz., tiesiant kokią nors autostradą iš Lenkijos į Vokietiją kaip naujena būtų pasakyta, kad "Vokietijos pusėje ateityje gali atsirasti asfaltuoti keliai".
Comment
-
Nelabai senas straipsnelis apie "Rail Baltica" iš "Respublikos".
Ten irgi dirba filadelfijai ir filadelfijos.
Respublika, p. 15
Autorius: Indrė Lauciūtė, data: 2008 03 01
"Rail Baltica" - toli iki realybės
Neketina tiesti europinės vėžės
Daugiausia abejonių dėl sėkmingo projekto vykdymo ir šalių lojalumo kelia Latvija, nes vadovų kalbos geležinkelio tiesimo klausimu nesutampa. Prieš dvi savaites Latvijos žiniasklaidoje pasirodė informacija, kad Latvijos geležinkelių kompanijos "Latvijas dzelzcels" vadovas Ūgis Maguonis pareiškęs, neva Latvija neketinanti tiesti siaurų europinių - 1435 km - geležinkelio vėžių ir šalis lieka ištikima sovietiniam bėgių keliui -1520 km ilgio, skelbiama Latvijos verslo laikraštyje
Visas straipsnelis: http://www.autoverslas.lt/index.php?id=1457
Comment
-
Pirkimo skelbimas:
"Rail Baltica" geležinkelio linija Lietuvos ir Lenkijos valstybių siena–Kaunas. I etapas. Geležinkelio linijos Lietuvos ir Lenkijos valstybių siena-Marijampolė (0–40,0 km) teritorijų planavimo dokumentų ir techninio projekto rengimas
http://cvpp.lt/notices/notice2002381...tice_read_form
Comment
-
Parašė Kosovo Rodyti pranešimąKiek žinau, ne
http://www.parovoz.com/newgallery/pg...26593#comments (dešinėje).
Comment
-
Parašė Eimantas Rodyti pranešimąTai nutiesus iki Marijampolės ar Kauno greito keleivinio susisiekimo nelabai nusimato tada, kiek išspaus šilumvežiai? 160gal daugiau truputį? O bus pagrinde krovininis judėjimas, ir labai įtariu kas bus pirmasis važinėsiantis Rail Baltika (neskaitant Lenkijos):
http://www.parovoz.com/newgallery/pg...26593#comments (dešinėje).„O kūjis su pjautuvu - juk tai paprastos liaudies, darbininkų ir valstiečių simboliai. Dabar ženkliukus, pirktus Pilies gatvėje, ir kuriuos visą laiką iki uždraudimo nešiodavausi prisisegęs prie kuprinės, turėjau pasidėti į stalčių.“ - Tomizmas
Comment
-
Parašė Himleris Rodyti pranešimąO tai lietuviai turi ir europinės vėžės lokomotyvą ?
Comment
-
Parašė Eimantas Rodyti pranešimąDu tokius turi, buvę Rytų Vokietijos, likę iš berods kelių dešimčių labdarinių, kitus iškanibalizavo.
Comment
Comment