Vinčai. Nuo perono Kazlų Rūdos link. 1435 mm kelias dešinėje. Kiti du keliai - 1520 mm.
![](http://s012.radikal.ru/i320/1701/ff/952f3a3d0960.jpg)
Kiek paėjus peronu Kazlų Rūdos link. Stoties pastatas nuo perono atskirtas triukšmą slopinančia sienele, paliktas nedidelis 2-3 segmentų tarpas ties artimesniu pervažai pastato galu.
![](http://s018.radikal.ru/i523/1701/1c/c84da52bfe40.jpg)
Nuo pervažos Marijampolės link.
![](http://s018.radikal.ru/i507/1701/76/186a811b011a.jpg)
Tiltas per Sasną.
![](http://s020.radikal.ru/i708/1701/6e/47cf11692cca.jpg)
Būdviečiai, Kazlų Rūdos link. Iki RB tiesimo 1520 mm geležinkelio bėgiai buvo 1435 mm bėgių vietoje, o jie yra arčiau pastato. Peronas buvo prie namo.
![](http://s018.radikal.ru/i527/1701/12/f732b147abe8.jpg)
![](http://i062.radikal.ru/1701/30/64c42c231ce3.jpg)
Stotelės vaizdas stovint ties kelio A5 viaduku.
![](http://s018.radikal.ru/i513/1701/ea/278cabf5016a.jpg)
Ten pat, Marijampolės link.
![](http://s012.radikal.ru/i320/1701/ff/952f3a3d0960.jpg)
Kiek paėjus peronu Kazlų Rūdos link. Stoties pastatas nuo perono atskirtas triukšmą slopinančia sienele, paliktas nedidelis 2-3 segmentų tarpas ties artimesniu pervažai pastato galu.
![](http://s018.radikal.ru/i523/1701/1c/c84da52bfe40.jpg)
Nuo pervažos Marijampolės link.
![](http://s018.radikal.ru/i507/1701/76/186a811b011a.jpg)
Tiltas per Sasną.
![](http://s020.radikal.ru/i708/1701/6e/47cf11692cca.jpg)
Būdviečiai, Kazlų Rūdos link. Iki RB tiesimo 1520 mm geležinkelio bėgiai buvo 1435 mm bėgių vietoje, o jie yra arčiau pastato. Peronas buvo prie namo.
![](http://s018.radikal.ru/i527/1701/12/f732b147abe8.jpg)
![](http://i062.radikal.ru/1701/30/64c42c231ce3.jpg)
Stotelės vaizdas stovint ties kelio A5 viaduku.
![](http://s018.radikal.ru/i513/1701/ea/278cabf5016a.jpg)
Ten pat, Marijampolės link.
![](http://s04.radikal.ru/i177/1701/56/a3b5ead77f14.jpg)
Comment