Parašė Perfect
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Rail Baltica I. LT/PL siena - Kaunas
Collapse
X
-
Parašė Eimantas Rodyti pranešimąNutiesus standarinę vėžę negali būti jokios kalbos apie plačiosios naikinimą tarp Baltijos šalių, nes tai būtų nesąmonė.Paskutinis taisė Perfect; 2016.09.29, 00:16.
Comment
-
Parašė Perfect Rodyti pranešimąNesakau, kad visų, bet ar dalies tikrai negalima atsisakyti,pvz.: Lietuvos ir Latvijos atveju Šiauliai-Meškuičiai, arba Kretinga-Skuodas? Koks yra tarpvalstybinis krovininis eismas šiomis linijomis?
Pro Šiaulius pagrindinė linija, koks tiksliai srautas nežinau, gali būti ir vienas, ar keli ar dar daugiau traukinių per dieną. Pvz. naftos produktai iš Mažeikių naftos į Latviją ir Estiją ten vežami, ir t.t., įprasta ūkinė veikla, kuri sutriktų ar būtų apsunkinta nutraukius linijas. T.y. viename traukinyje iš Radviliškio į Jelgavą suformuotame sakykim iš 50-ies vagonų gali būti 3 vagonai iš Gargždų, 15 iš Pakruojo, 2 iš Rimkų stoties Klaipėdoje, 15 iš Kaliningrado srities ir t.t.
Comment
-
Parašė Eimantas Rodyti pranešimąPer Skuodą ir Latviją į Mažeikius ir iš Mažeikių į Klaipėdą eismas nevyksta jau turbūt daugiau nei 20 metų, o eismas iki Skuodo nutrauktas berods 2009 metais. Dabar liko tik iki Darbėnų.
Comment
-
Parašė Eimantas Rodyti pranešimąElevatorius veikia jei gerai pamenu, o ir šiaip elevatorių mažesnių ir toli nuo geležinkelio yra. Be to pastaruosius kelis metus labai išaugo grūdų vežimas į uostą autotransportu.
Prieš kelis metus bet kur Lietuvoje elevatorius prie bėgių (veikiantis aišku) pelningesnis nei elevatorius laukuose būtent dėl išvežimo. Gal truputį ir atvežimo (trąšos).
Comment
-
Parašė lietus Rodyti pranešimąTurbūt geriausias variantas būtų siųsti ne pesą, o traukinį su prikabinamasi vagonais. tada galima būtų ne persėdimą Balstogėje daryti, o tiesiog vieną, ar du vagonus prikabinti prie Varšuvos traukinio. O Varšuvoje gal ir prie Berlyno traukinio. Be to toks traukinys geriausiai būtų naktinis. Išvažiuoji vakare iš Kauno, o kitos dienos ankstų rytą jau būni Varšuvoje. Nes miegojimo miegamajame vagone nepalyginsi su miegojimu autobuse.
Tur būt racionaliausia būtų „Vygrių“ traukinio maršrutą prailginti iki Kauno. Į Kauną atvykdamas apie 24h, išvykdamas apie 2:30h., jis praktiškai pasidarytų naktinis.
Traukinys „Wygri“ – jau ne SA133, o su vagonais, pritaikytais kelionei toli, tai atsirastų galimybė kaitalioti vagonų kiekį, gal būt kabinti vagoną Berlynas-Kaunas.
P.S.: jei dar kartą tikėsime http://rozklad-pkp.pl , tai traukinys "Wygri" iš Varšuvos neišvažiuoja šeštadieniais, atitinkamai iš Suvalkų neišvažiuoja sekmadienio rytą.
Comment
-
Dabartinis maršruto Kaunas-Balstogė tvarkaraštis galioja iki gruodžio 31 dienos, nes būtent iki šios dienos galioja pasirašyta sutartis tarp Przewozy Regionalne ir LG dėl maršruto paleidimo ir aptarnavimo.
Nesu geras lenkų kalbos žinovas, bet, kaip supratau iš šio straipsnio, šiuo metu svarstoma dėl maršruto kursavimo pratęsimo 2017 metais ir galutinis sprendimas dar nepriimtas https://www.wrotapodlasia.pl/pl/regi...ok--kowno.html
Comment
-
Įdomu:
Įdiegus „Rail Baltica“ linijoje ERTMS, traukinių greitį linijoje nuo Kauno iki Lietuvos ir Lenkijos sienos, kaip teigia LG, bus galima padidinti iki 160 km/val, modernizavus visą liniją – iki 240 km/val.
Kas turima mintyje "modernizavus visą liniją"?
Comment
-
Parašė DeSadas Rodyti pranešimąperklojus is naujo ir istiesinus
Comment
-
Parašė evvt Rodyti pranešimąmodernizavus visą liniją ... visa katik naujai mdernizuota
Visuomet yra dilema ar geriau VEIKIA, bet dabar, ar TOBULAS, bet ateityje.
Pavyzdžiui, kur nors miesto pakraštyje nutiesia asfaltą. Po metų tiesia dujas ir jį išpjausto, tada dar po metų tiesia kanalizaciją, vėl išpjausto. Galima sakyti kam tiesti, galima palaukti tuos metus, du ar penkis. Bet tie, kas naudojasi, taip nemano.
Comment
-
Parašė Fulgur Rodyti pranešimąTaip jau būna su infrastruktūra. Kartais iš karto gerai neišeina.
Visuomet yra dilema ar geriau VEIKIA, bet dabar, ar TOBULAS, bet ateityje.
Pavyzdžiui, kur nors miesto pakraštyje nutiesia asfaltą. Po metų tiesia dujas ir jį išpjausto, tada dar po metų tiesia kanalizaciją, vėl išpjausto. Galima sakyti kam tiesti, galima palaukti tuos metus, du ar penkis. Bet tie, kas naudojasi, taip nemano.
Comment
Comment