120 km atkarpą važiuoti beveik 5 val. Kažkoks nonsensas. Kaip pramoginė-pažintinė išvyka žmogui nevažiavusiam traukiniu tai gal,bet kaip susisiekimo priemonė tai nesamonė.
280 km šiaip Truputį su logika ir su skaičiais susipykęs matyt.
Sveiki,
Pasidalinsiu aš savo įspūdžiais, pastebėjimais iš kelionės į Balstogę/Bialystok. Iš Kauno išvažiavome šeštadienį 9:00, atgal pajudėjom sekmadienį 15:20. Jei trumpai tai gavosi labai smagus savaitgalis. Visų pirma patiko pats važiavimas traukiniu. Greitis nebuvo toks mažas kaip kai kurie kalba, aišku sustojimai ir greičio sumažinimas ties pervažomis jaučiasi, bet atstumas tokia linija įveiktas vidutiniu 53 km/h greičiu. Čia vidutinis visos kelionės greitis, atmetus stovėjimus vidutinis greitis apie 60-70 km/h. Paskaičiavau, kad stotelėse ir stotyse prastovėjom apie 1val. Kazlų Rūda sustojimas, Marijampolė sustojimas, Trakiškiai keičiasi įgulos stovėjom virš 20 min., be to dar tikrino pasus. Atvykus į Suvalkus keičiasi važiavimo kryptis ten apie 12-15 min. stovėjom. Blogiausia atkarpa trasoje tarp Suvalkų ir Lietuvos sienos. Ten matavau greitį tai važiavom 50-60 km/h. Jei apie greitį išsamiau tai iki Garliavos apie 60km/h, toliau greitis didėja (su pristabdymais ties pervažomis) ten kur pastatyti budėtojai, ten pravažiuoja greičiau ten nieko nėra ten iš lėto . Nuo Šeštokų iki sienos su PL 100km/h, kelias vingiuotas, bet smagiai labai važiuoja. Na toliau tas blogesnis ruožas PL siena-Trakiškiai-Suvalkai, toliau vėl 80-100km/h. Vietomis yra kelias remontuojamas sudėti nauji bėgiai ten greitis lėtinamas iki 20-30km/h. Taip pat pastebėjau,kad Lenkijos pusėje labai daug smulkių miško keliukų kertančių geležinkelio liniją, ten jokių signalizacijų – tik STOP ženklas.
Atvykus į Bialystok 13:00 vietos laiku, po 30min išvyksta traukinys į Varšuvą (galima persėsti), taip pat galima ir grįžti, nes apie 15:00- 15:15 atvyksta traukinys iš Varšuvos. Iš jo kokie 10 žmonių persėdo į Kauno traukinį (važiavo iki Suvalkų). Na pradžiai gal tiek, nelabai moku gražiai rašyti...
Na vis tiek sunkiai suprantama, kad šiais laikais statant geležinkelį paliekamos pervažos. Tai ką mes čia tiek laiko statėm? Pervažos turbūt atima daugiau laiko nei ratų keitimas pasienyje. Tai gal reikėjo vietoj naujų bėgių klojimo pristatyti viadukų, kad neliktų nei vienos pervažos.
2016.06.24d. važiavau Bialystok - Marijampolė vakariniu ir buvau aptulbęs nuo kaikurių dalykų.
1.) per sieną važiavau net - VIENAS VIENINTELIS KELEIVIS;
2.) SUSTOJIMAS ŠEŠTOKUOSE - jo NĖRA, bet traukinys sustojo, o sau ramų ramiausiai vienas keleivis (galimai LG darbutojas, tačiau be jokios skiriamosios darbuotojo aprangos) ĮLIPO ŠEŠTOKUOSE, KUR NĖRA SUSTOJIMO. Sustojimo pasak oficialių asmenų nėra todė, nes, atseit, NĖRA PERONO - traukinys sustojo pirmame kelyje, kur kiekvienas keleivis ramiausiai gali išlipti ir įlipti. TAD KODĖL PANAIKINTAS SUSTOJIMAS ŠEŠTOKUOSE ? Dėl šio klausimo asmeniškai rašysiu vartotojų teisėms, nes tai yra akivaizdžiausia LG savivalė;
3.) atnaujintos mažosios stotelės ruože Šeštokai - Marijampolė (kaip Miliai, Suvalkėliai, Turgalaukis ir t.t.): jos gražiausiai atnuajintos prie rusiškos vėžės bėgių, tačiau JOKS KELEIVINIS TRAUKINYS JOSE NESTOJA - šį klausimą taip pat pridėsiu prie laiško vartotojų teisėms.
Tai tik nedidelė LG nekompetencijos dalis, jau nekalbu apie uždarytą maršrutą Alytus - Šeštokai. Tuomet buvo motyvuojama tuo, jog nedideliam keleivių srautui trijų vagonų per daug, o vienvagonių - nėra. Atsirado PESOS, tačiau LG savo pažadus apie tą maršrutą pamiršo ir jį panaikino.
Jeigu nepakovosime patys, lietuvoje tuoj teliks tik Vilnius - Kaunas ir Vilnius - Klaipėda, o keleivių interesai bus paskutinėje vietoje.
Keistai jus cia rasinejat. Tai nusipirkit bilietuka nuvaziuokit, pernakvokit, bus smagu, o piktintis, kad Šeštokuos traukinys nestoja...,ten gi nera kam vaziuot...
2016.06.24d. važiavau Bialystok - Marijampolė vakariniu ir buvau aptulbęs nuo kaikurių dalykų.
1.) per sieną važiavau net - VIENAS VIENINTELIS KELEIVIS;
2.) SUSTOJIMAS ŠEŠTOKUOSE - jo NĖRA, bet traukinys sustojo, o sau ramų ramiausiai vienas keleivis (galimai LG darbutojas, tačiau be jokios skiriamosios darbuotojo aprangos) ĮLIPO ŠEŠTOKUOSE, KUR NĖRA SUSTOJIMO. Sustojimo pasak oficialių asmenų nėra todė, nes, atseit, NĖRA PERONO - traukinys sustojo pirmame kelyje, kur kiekvienas keleivis ramiausiai gali išlipti ir įlipti. TAD KODĖL PANAIKINTAS SUSTOJIMAS ŠEŠTOKUOSE ? Dėl šio klausimo asmeniškai rašysiu vartotojų teisėms, nes tai yra akivaizdžiausia LG savivalė;
3.) atnaujintos mažosios stotelės ruože Šeštokai - Marijampolė (kaip Miliai, Suvalkėliai, Turgalaukis ir t.t.): jos gražiausiai atnuajintos prie rusiškos vėžės bėgių, tačiau JOKS KELEIVINIS TRAUKINYS JOSE NESTOJA - šį klausimą taip pat pridėsiu prie laiško vartotojų teisėms.
Tai tik nedidelė LG nekompetencijos dalis, jau nekalbu apie uždarytą maršrutą Alytus - Šeštokai. Tuomet buvo motyvuojama tuo, jog nedideliam keleivių srautui trijų vagonų per daug, o vienvagonių - nėra. Atsirado PESOS, tačiau LG savo pažadus apie tą maršrutą pamiršo ir jį panaikino.
Jeigu nepakovosime patys, lietuvoje tuoj teliks tik Vilnius - Kaunas ir Vilnius - Klaipėda, o keleivių interesai bus paskutinėje vietoje.
Atsibodo tylėt...
Ta LG reik tiketis greit bus isskaidyta EU iniciatyva. IR seniai reikejo nes tiek jau spiejo prikurt nesamoniu IR stapdziu visokiu su railbaltic IR apskritai keleiviu pervezime.
2016.06.24d. važiavau Bialystok - Marijampolė vakariniu ir buvau aptulbęs nuo kaikurių dalykų.
1.) per sieną važiavau net - VIENAS VIENINTELIS KELEIVIS;
2.) SUSTOJIMAS ŠEŠTOKUOSE - jo NĖRA, bet traukinys sustojo, o sau ramų ramiausiai vienas keleivis (galimai LG darbutojas
Gal dėl to maršrutai uždaromi, sustojimai naikinami, kad keleivių nėra? Jei jau po vieną važiuoja... Kiek keleivių važiavo kituose maršruto ruožuose? Aš, kaip mokesčių mokėtojas, nelabai esu suinteresuotas mokėti mokesčius išlaikymui traukinio, kuriuo važinėjasi vienas, du žmonės...
Gal dėl to maršrutai uždaromi, sustojimai naikinami, kad keleivių nėra? Jei jau po vieną važiuoja... Kiek keleivių važiavo kituose maršruto ruožuose? Aš, kaip mokesčių mokėtojas, nelabai esu suinteresuotas mokėti mokesčius išlaikymui traukinio, kuriuo važinėjasi vienas, du žmonės...
keleivių būtų, jei ta paslauga būtų patogi klientui. Dabar gi viskas daroma, kad ji būtų kuo nepatogesnė. O jei tamsta nenori išlaikyti traukinio, Jūsų pinigus valstybė manau sėkmingai panaudos kitur, kur visai bus netikslinga, o ne čia, kur yra orientuota tiesiogiai į valstybės gyventoją - vartotoją
Keistai jus cia rasinejat. Tai nusipirkit bilietuka nuvaziuokit, pernakvokit, bus smagu, o piktintis, kad Šeštokuos traukinys nestoja...,ten gi nera kam vaziuot...
iki RailBaltica remonto buvo žmonių, o dabar - jau nebe... nors gyvnevietė atrodo išliko ir niekur nepersikėlė. Kažkaip keistai tie žmonės išgaravo
Comment