Tu matai, kaip skirtingai gali žmonės vertinti, matydami tą patį vaizdą Tai ką matau šioje nuotraukoje, aš pavadinčiau mažų mažiausiai "apypilniu vagonu"
Na žmonių nuo Kauno važiavo apie 100. Aišku dalis buvo kviestiniai- spauda, darbuotojai..., bet visumoj traukinys pilnas. Vaziavosi labai smagiai, sklandžiai, laikas neprailgo. Greitis Lietuvoj apie 80, su pristabdymais, nuoŠeštoku 100, nuo Trakiskiu leciau gal 60, nuo Suvalku vel apie 80-90.
Bet ir lėtumas. Tiek turėtų trukti iki Varšuvos. Kaina taip pat galėtų būtų panaši, už abi puses iki Varšuvos nedaugiau 30eur. Iš Varšuvos labai daug pigių skrydžių, vien dėl to apsimokėtų.
Na žmonių nuo Kauno važiavo apie 100. Aišku dalis buvo kviestiniai- spauda, darbuotojai..., bet visumoj traukinys pilnas. Vaziavosi labai smagiai, sklandžiai, laikas neprailgo. Greitis Lietuvoj apie 80, su pristabdymais, nuoŠeštoku 100, nuo Trakiskiu leciau gal 60, nuo Suvalku vel apie 80-90.
Tai suvažinėjai ten ir atgal ? O kiek žmonių buvo iš Bialystoko į Kauną ?
O koks maksimalus greitis Lietuvoje? Vis dar 100km/h?
O ant esamų bėgių ar įmanoma greičiau? Nėra taip blogai ekspresu per 3:45, bet galėtų ir per 3h Jau dabar ekspresas būna užpildytas pilnai, neteko matyti laisvų vietų.
O ant esamų bėgių ar įmanoma greičiau? Nėra taip blogai ekspresu per 3:45, bet galėtų ir per 3h Jau dabar ekspresas būna užpildytas pilnai, neteko matyti laisvų vietų.
Visas Lietuvoje esantis standartinės vėžės geležinkelis pritaikytas 120km/h ir tai buvo ne kartą rašyta.
Visas Lietuvoje esantis standartinės vėžės geležinkelis pritaikytas 120km/h ir tai buvo ne kartą rašyta.
RBI bėgiai pritaikyti, bet nėra signalizacijų sistemos, kas labai numuša vidutinį greitį, Lenkijos atkarpoje viskas atvirkščiai, signalizacijos yra, bet pačių bėgių būklė labai prasta, dėl ko traukinys vėl priverstas vos vilktis.
RBI bėgiai pritaikyti, bet nėra signalizacijų sistemos, kas labai numuša vidutinį greitį, Lenkijos atkarpoje viskas atvirkščiai, signalizacijos yra, bet pačių bėgių būklė labai prasta, dėl ko traukinys vėl priverstas vos vilktis.
Jau perskaičiau straipsnyje. Tik keista, kad signalizacija nebuvo įrenginėjama kartu su bėgiais. Ko jie laukė?
BNS 2015 m. birželio 29 d. 16:31 Valstybės valdomi „Lietuvos geležinkeliai“ negaus europinės paramos 75,3 mln. eurų vertės signalizacijos įrengimui geležinkelio „Rail Baltica“ trasoje nuo Lenkijos sienos iki Kauno.delfi.lt
BNS 2015 m. birželio 29 d. 16:31 Valstybės valdomi „Lietuvos geležinkeliai“ negaus europinės paramos 75,3 mln. eurų vertės signalizacijos įrengimui geležinkelio „Rail Baltica“ trasoje nuo Lenkijos sienos iki Kauno.delfi.lt
Man ausys raitosi: projektas nepraėjo, o vadovas nežino kodėl? Kur follow up'as? Beje, neskelbtas konkursas irgi intencijas neblogai indikuoja. Prapilti 200 mil lt invedticijų - tragedija ne kompanija..
Google translate sako kad Dart'ai važiuos Jelenia Gora - Wroclaw - Lodz - Warsaw - Bialystok ir Bialystok - Warsaw - Koluszki - Czestochowa - Katowice - Bielsko Biala nors ten ir daug neteisìbės: http://www.poranny.pl/wiadomosci/bia...dzeni,9752186/
Kinga ir Grzegorz'as ta proga netgi vestuvių penkmetį nusprendė atšvesti romantišku savaitgaliu Lietuvoje, su nakvyne viešbutyje prie Nemuno
taip pat akcentuojamas persėdimas į traukinį Vilniun ir kad kelionė užtruks dar valandą su trupučiu
You can change your car, you can change your house, you can change your Wetherspoon, you can change your wife or religion, even you can change your sex. But you can never change the team you support...
120 km atkarpą važiuoti beveik 5 val. Kažkoks nonsensas. Kaip pramoginė-pažintinė išvyka žmogui nevažiavusiam traukiniu tai gal,bet kaip susisiekimo priemonė tai nesamonė.
Google translate sako kad Dart'ai važiuos Jelenia Gora - Wroclaw - Lodz - Warsaw - Bialystok ir Bialystok - Warsaw - Koluszki - Czestochowa - Katowice - Bielsko Biala nors ten ir daug neteisìbės: http://www.poranny.pl/wiadomosci/bia...dzeni,9752186/
Kinga ir Grzegorz'as ta proga netgi vestuvių penkmetį nusprendė atšvesti romantišku savaitgaliu Lietuvoje, su nakvyne viešbutyje prie Nemuno
taip pat akcentuojamas persėdimas į traukinį Vilniun ir kad kelionė užtruks dar valandą su trupučiu
Na tokiu atveju LG tegu nors jungimą suorganizuoja, kad žmonės nors iki Varšuvos ar Katowicu galėtų nuvažiuot. Ir kad vieną jungiamajį traukinio bilietą galėtų nusipirkt pvz. Vilnius-Kaunas-Bialystok-Warsawa. Gal tada kasdien galėtų pradėt važinėt ir kažkiek daugiau keleivių galėtų pritraukti.
Comment