Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Rail Baltica I. LT/PL siena - Kaunas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Berliner Rodyti pranešimą
    Aš šiaip kažkiek seku tas Rail Baltica naujienas - bet man kas nors gali paaiškinti, koks geležinkelis buvo pastatytas nuo PL sienos iki Kauno? Kodėl jis toks lėtas ir kokia iš jo nauda, jei jis toks lėtas? Ar ateityje jis bus perstatomas, kai bus nutiesta visa RailBaltica iš Talino į Varšuvą, ar kaip?
    Nesu specialistas, bet teko skraidyti virš šio geležinkelio lėktuvu, tai posūkis ant posūkio. Iš kur čia gali būti greičiai? Ypač nuo Lenkijos sienos iki Marijampolės. Kai vietiniai gyventojai gasdinosi, kad per miestą nauju geležinkeliu lėks traukiniai dideliu greičiu, visada sakiau, kad jiems nėr kur čia lėkti. Tiek nuo Kauno, tiek nuo pasienio pusės prieš miestą didžiuliai posūkiai, ir joks traukinys ten nei 120 km/val. nevažiuos, nei 100 km/val. Bet "piaro" statant vadinamą "Rail Balticą" buvo daug. Kad ir tos pačios mintys, kaip greitai ir patogiai lėksim visi į Europą. Dabar jau patys matot, kaip mes čia "lėksim" ir kur nulėksim... Visas šitas "Rail Balticos" reikalas kvepia didele afera. Paprasčiausia po ta skambia iškaba ir su didžiuliais viešaisiais ryšiais buvo suremontuotas senas geležinkelis. Viskas. Deja...

    Comment


      Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
      Ta prasme? Turėta omeny, kad atvykti į Varšuvą lygiai 21 val. nėra įmanoma? O jei įmanoma, tai 21.25 yra mano minėtas jungtinis traukinys į tris Europos didmiesčius, taip kad persėsti tikrai yra kur.

      Beje, daug kalbame apie signalizacijos, bet, o kodėl jos neįrengė? Nepavyko gauti iš ES pinigų ar kažkokios kitos priežastys?
      Ir kas iš to, kad įmanoma. Tik vienas traukinys. Išvažiuoti galimybių nedaug. O Hancza dar kartais ir vėluoja... Man yra tekę ne kartą atvažiuoti su Hanca į Varšuvą ir paskui iš jos važiuoti netgi Lenkijoje pasirinkimas mažas... Krokuva, Poznanė, Gdanskas, paskutiniai tos dienos traukiniai. Viskas.

      Comment


        Jei skridai lektuvu, turejai pastebeti kad lektuvas atlieka posuki daug didesniu greiciu nei traukinys.... ir neapsivercia....

        Comment


          Parašė agnette Rodyti pranešimą
          Jei skridai lektuvu, turejai pastebeti kad lektuvas atlieka posuki daug didesniu greiciu nei traukinys.... ir neapsivercia....
          Viskas priklauso nuo kreivės spindulio ir pasvirimo kampo.

          Comment


            Parašė agnette Rodyti pranešimą
            Jei skridai lektuvu, turejai pastebeti kad lektuvas atlieka posuki daug didesniu greiciu nei traukinys.... ir neapsivercia....
            Bet lėktuvo skridimo trajektorija nėra apibrėžta, nuo posūkio centro jis gali tolti laisvai, o traukinys važiuoja bėgiais.
            Kiek spėjau pavaikštinėti RB-1 pagelžkeliais, tai kreivių užapvalinimų ir didesnių pavsirimų pamačiau.

            Comment


              Parašė Gintarass Rodyti pranešimą
              Nesu specialistas, bet teko skraidyti virš šio geležinkelio lėktuvu, tai posūkis ant posūkio. Iš kur čia gali būti greičiai? Ypač nuo Lenkijos sienos iki Marijampolės. Kai vietiniai gyventojai gasdinosi, kad per miestą nauju geležinkeliu lėks traukiniai dideliu greičiu, visada sakiau, kad jiems nėr kur čia lėkti. Tiek nuo Kauno, tiek nuo pasienio pusės prieš miestą didžiuliai posūkiai, ir joks traukinys ten nei 120 km/val. nevažiuos, nei 100 km/val. Bet "piaro" statant vadinamą "Rail Balticą" buvo daug. Kad ir tos pačios mintys, kaip greitai ir patogiai lėksim visi į Europą. Dabar jau patys matot, kaip mes čia "lėksim" ir kur nulėksim... Visas šitas "Rail Balticos" reikalas kvepia didele afera. Paprasčiausia po ta skambia iškaba ir su didžiuliais viešaisiais ryšiais buvo suremontuotas senas geležinkelis. Viskas. Deja...
              LG ir negalėjo padaryti kitaip. Išdūrė visus ir tiek.

              Comment


                Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
                Viskas priklauso nuo kreivės spindulio ir pasvirimo kampo.
                Pilnai sutinku, tai gal statant RBI, begiu posviriai buvo padaryti atitinkamai posukiu spinduliu? Skrendant orlaiviu to tikrai neimanoma pamatyti...

                Comment


                  P.Armino - Geležinkelio gatvių sankryža ir pervaža prie cukraus fabriko Marijampolėje. Fotografuota vakar.

                  Comment


                    Tai visgi nugriovė tą raudonų plytų namelį šalia pervažos.

                    Comment


                      Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                      Tai visgi nugriovė tą raudonų plytų namelį šalia pervažos.
                      Jap
                      Daug vasarų jame praleista....

                      Comment


                        Kokia jo originali paskirtis buvo?
                        GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                        Comment


                          Nebus jokio traukinio į Kauną. Lenkai jau paskelbė vasaros tvarkaraštį ir jame NĖRA traukinio nei į Kauną, nei į Gardiną (irgi žadėto atnaujinti).
                          http://portalpasazera.pl/Tablice
                          Įvesti 530 į paiešką "Wyszukiwanie według tablicy".

                          Comment


                            Klausimas paprastas - kam tuomet reikėjo tų Bėgių .

                            Comment


                              Gal dar tvarkaraščiai bus koreguojami. Bet kol kas dar iš tiesų nieko neaišku.

                              Comment


                                Penktadalio amžiaus projektas. Prioritetinis (pagal vyriausybę). Ir vis stato stato nepastato.
                                kk3

                                Comment


                                  Jei tikrai būtų reikalingas, tai būtų per pirmus kelis nepriklausomybės metus pastatytas normalus geležinkelis su normaliais greičiais (iki 120 km/h).

                                  Comment


                                    Daug ko tikrai reikia, bet iki šiol nepastatyta.
                                    GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                                    Comment


                                      Parašė Salvijus Rodyti pranešimą
                                      Klausimas paprastas - kam tuomet reikėjo tų Bėgių .
                                      Nuo pradžių kalbėta, kad kroviniams, o kelieviai po to

                                      Comment


                                        Parašė Gator Rodyti pranešimą
                                        Nuo pradžių kalbėta, kad kroviniams, o kelieviai po to
                                        Kroviniams niekas netrukdė naudoti esamų Šeštokų ir Mockavos stočių infrastruktūros. Dabar Kaune net nėra tam pritaikytos stoties, terminalo.
                                        Gal šis projektas buvo įsisavinti lėšoms? Pamatysim
                                        Paskutinis taisė Salvijus; 2016.05.24, 21:44.

                                        Comment


                                          tai kad signalizacijos nera apie kokius jus traukinius galvojat?
                                          "I just want you to know that, when we talk about war, we're really talking about peace." —Washington, D.C. June 18, 2002


                                          - George W. Bush President of the USA

                                          Comment

                                          Working...
                                          X