Iškilo toks klausimas peržiūrėjus nuotraukas iš RB, ar ši linija nebus elektrifikuojama? Skaičiau šiek tiek apie projektą, bet ten irgi nemini, kad bus tiesiami elektros tinklai? nejau ji bus skirta tik dyzeliniams traukiniams?
Iškilo toks klausimas peržiūrėjus nuotraukas iš RB, ar ši linija nebus elektrifikuojama? Skaičiau šiek tiek apie projektą, bet ten irgi nemini, kad bus tiesiami elektros tinklai? nejau ji bus skirta tik dyzeliniams traukiniams?
Nėra įtraukta į projektą elektrifikacija bent kol kas.
Tarp Kauno ir Kazlų Rūdos tur būt neveikia tik 1520 mm keliuose?
Taigi eina visi trys keliai lygiagrečiai ir pervažose nėra atskiros signalizacijos, ji bendra, davikliai turi būti ir ant 1435 mm kelių (ar yra, kitas klausimas) ir kol kas neveikianti.
PKP Intercity puslapyje yra šis bukletas: http://www.intercity.pl/pl/dokumenty..._2015_2016.pdf
Jo 15 psl. surašyti numatomi nauji 2015/2016 metų susisiekimų maršrutai. Tarp tarptautinių nurodytas Krokuva - Varšuva - Vilnius.
PKP Intercity puslapyje yra šis bukletas: http://www.intercity.pl/pl/dokumenty..._2015_2016.pdf
Jo 15 psl. surašyti numatomi nauji 2015/2016 metų susisiekimų maršrutai. Tarp tarptautinių nurodytas Krokuva - Varšuva - Vilnius.
O LG juos turi? Ne. Jei neturi, tai važiuos DR1A ar netgi visai tam netinkama PESA 620M. Džiaukitės. Štai jums ir RailBaltica. Kas pasikeitė? Nieko, gal tik kelionė sutrumpės pusvalandžiu dėl padidėjusio greičio tarp Kazlų Rūdos ir Šeštokų.
Be to straipsnyje rašoma, kad galbūt važiuos antras traukinys Bialystokas - Kaunas. Tai būtų lenkų automotrisė. Tačiau tai mažai tikėtina, nes šį maršrutą aptarnautų ne PKP IC, o Przewozy Regionalne. Finansavimas skiriasi. Klausimas, ar vaivadija norės dotuoti tokį maršrutą. Įtariu, kad viskam kaltė yra Lietuvos pusėje. Nenorima įsileisti lenkų traukinio iki pat Kauno, nes 1) nėra tam tinkamų LG lokomotyvų, 2) nenorima net ir PKP lokomotyvo traukos iki pat Kauno, nes nesutariama su lenkais dėl nuostolių padengimo ir infrastruktūros mokesčio.
Įdomu - čia tik lenkiškas žaidimas tvarkaraščiais (kaip aš vaikystėje žaisdavau vietoje žaidimų kortomis, šaškėmis ar šachmatais), ar kažkiek arčiau realybės?
1435mm bėgiais nuo Šeštokų iki Kauno jokie traukiniai nevažinėja, jokie gežeinkelio darbai nevyksta(kad ir šviesoforų atnaujinimas ir naujų įrengimas marijampolėje ir kitose stotyse)...Kitais (1520mm) bėgiais į Marijampolę prieš 2 metus nutrauktas keleivinių traukinių eismas neatnaujinamas ir šiemet atnaujinti nenumatomas... Ar neprireiks apie šį geležinkelio ruožą diskusijas perkelti į temą "Nenutiesti geležinkelio ruožai"?
Comment