Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Rail Baltica I. LT/PL siena - Kaunas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Visai neseniai mačiau rugpjūčio 1d., kad kelynas Marijampolės stotyje jau visiškai paklotas labai nedaug likę užbaigt. Kiek pastebėjau liko tik šviesoforus uždėti ant stulpų. O dėl viaduko per Šešupę nieko negaliu pasakyti, nes nebuvau nuvažiavęs pasižiūrėti

    Comment


      Parašė suduvietis Rodyti pranešimą
      Visai neseniai mačiau rugpjūčio 1d., kad kelynas Marijampolės stotyje jau visiškai paklotas labai nedaug likę užbaigt. Kiek pastebėjau liko tik šviesoforus uždėti ant stulpų. O dėl viaduko per Šešupę nieko negaliu pasakyti, nes nebuvau nuvažiavęs pasižiūrėti
      Klausimas , ar spės iki rugsėjo.
      Neskubėk ir nespėsi.

      Comment


        Man rodos,kad spės. Infrastruktūra automobiliams tai tikrai dar ilgai užsitęs o kas susiję su geležinkelio infrastruktūra praktiškai viskas baigta. Beje Marijampolės stoties ir tarpstočio Marijampolė-Šeštokai darbų pabaiga pagal grafiką 2015-07-31. Tai jau turėjo būti baigę o iki rugsėjo tikrai suspės

        Comment


          Parašė suduvietis Rodyti pranešimą
          Man rodos,kad spės. Infrastruktūra automobiliams tai tikrai dar ilgai užsitęs o kas susiję su geležinkelio infrastruktūra praktiškai viskas baigta. Beje Marijampolės stoties ir tarpstočio Marijampolė-Šeštokai darbų pabaiga pagal grafiką 2015-07-31. Tai jau turėjo būti baigę o iki rugsėjo tikrai suspės
          Na matysim. Jug čia Lietuva. Čia lietūs lyja
          Neskubėk ir nespėsi.

          Comment


            Parašė suduvietis Rodyti pranešimą
            Visai neseniai mačiau rugpjūčio 1d., kad kelynas Marijampolės stotyje jau visiškai paklotas labai nedaug likę užbaigt. Kiek pastebėjau liko tik šviesoforus uždėti ant stulpų. O dėl viaduko per Šešupę nieko negaliu pasakyti, nes nebuvau nuvažiavęs pasižiūrėti
            Marijampolės stoties kelyno gale link Kalvarijos išėjimo šviesoforiukai pastatyti tik prie 1 ir 3 kelių, prie pagrindinio 2 kelio aukštojo šviesoforo dar nėra. Nuo Klavarijos pusės įėjimo į stotį šviesoforas yra. Kitame stoties gale kelynas pailgintas iki Sporto gatvės pervažos, bet šviesoforų ten nėra išvis.
            Situacija kaip anekdote: peršokta per šunį, bet nesiseka peršokti per uodegą.
            Keistoka, kad visame ruože tarp Kauno ir Marijampolės nė vieno šviesoforo nėra prie 1435 mm bėgių.

            Comment


              P. Vitas geriau išmano geležinkelių tiesimą, techninį Rail Baltica I projektą ir darbų eigą, kokia ji turi būti, negu rangovai.

              Comment


                Kažkaip keistai atrodo , klojo tą 1435mm , bet šviesoforų neįrėngė. Tai jei daryt , tai viską iškart , dabar vėl pamatysit , sakys , kad nespėja , trūksta lėšų ir t.t.
                Juk rudenį turi jau pirmas traukinys važiuot ,kaip be šviesoforų jam važiuoti...
                Neskubėk ir nespėsi.

                Comment


                  Jei rangovai nenumate sviesaforu, tai vadinas tam traukiniui ju ir nereikia, traukinys gi kalbet negali ir pats nepasakys ko jam nereikia. Negincyk rangovu kompetencijos!

                  Comment


                    Parašė ViR2 Rodyti pranešimą
                    Jei rangovai nenumate sviesaforu, tai vadinas tam traukiniui ju ir nereikia, traukinys gi kalbet negali ir pats nepasakys ko jam nereikia. Negincyk rangovu kompetencijos!
                    o kaip eismo saugumą tada užtikrintum?
                    Neskubėk ir nespėsi.

                    Comment


                      Tam pirmajam traukiniui šviesoforų gal ir nereikės. Dar tarybinėse traukinių eismo taisyklėse (neprisimenu - Geležinkelių techninės eksplopatacijos ar Traukinių eismo ir manevravimo instrukcijoje) radau tokį eismo saugumo užtikrinimo būdą kaip vieno lokomotyvo naudojimas. Gal būt pirmam traukiniui toks ir bus naudojamas ?
                      Kol šviesoforų nėra, traukinio priėmimas į stotį galimas mašinistui pranešant per radijo ryšį. Kol pranešimo nėra, traukinys negali pravažiuoti ženklą "Stoties riba" (tokie 1435 mm keliuose jau yra). Greitis šiuo atveju ne daugiau 20 km/h, bet pradžioje ne ką didesniu ir taip važiuos. Išleidimas iš stoties be šviesoforo galimas mašinistui išduodant raštišką leidimą, suteikiantį teisę užimti tarpstotį. Žinoma, tų šviesoforų anksčiau ar vėliau reikės, tada vėl prasidės kasinėjimai ir kt.

                      Comment


                        Šviesoforų nesulauksim dar metus kitus. Geležinkelių paraiška ES dėl ERTMS signalizacijos šiame ruože finansavimo buvo atmesta.

                        Comment


                          Tik jau nesakyk, kad RB tiesė ir nebuvo viename projekte numatytas eismo valdymas šviesoforais? Jei taip, tai sabotažas.

                          Comment


                            Parašė Mantukas05 Rodyti pranešimą
                            Šios popietės kadras Kauno gelež.sotyje.

                            Atvaizdas
                            Kol kas nelabai įsivaizduoju, kur yra tinkamesnė vieta bus šioms 1435 mm vėžės kelio mašinoms stovėti. Kauno, Kazlų Rūdos ir Marijampolės stotyse yra tik po du 1435 mm kelius, tai jų užimti negalima (jie bus reikalingi atvykstantiems-išvykstantiems, prasilenkiantiems traukiniams). Gal daugiau kelių yra Šeštokuose ir Mockavoje?
                            Dar vienas aklikelis yra kitame Kauno stoties gale (prieš geležinkelio tiltą). Jis kiek ilgesnis už šiuos matomus nuotraukoje.
                            Keletas 1435 mm kelio mašinų, taip pat manevrinis šilumvežis SM42 šiuo metu yra Marijampolės stotyje.

                            Comment


                              Tai kad LG kol kas neturi jokių naujų 1435 mm kelio mašinų. Iki RB tiesimo Šeštokuose bazavosi tik AGMu ir platformą. Tos, kurios naudojamos tiesimui, arba perkeltos nuo 1520 mm, arba išsinuomotos (pasamdytos) Lenkijoje. Užbaigus RB iki Palemono ir prasidėjus normaliam eismui natūraliai iškils riedmenų priežiūros ir remonto reikalas. Kur bus įkurtas 1435 mm riedmenų depas, kol kas neaišku. Aišku tik viena, kad kažkur prie Kauno ar Kaune, nes tik čia yra kvalifikuotų specialistų.

                              Comment


                                Na kažkaip primena sovietinę tvarką svarbu pastatys, o kas ir kaip naudos tai nesvarbu

                                Comment


                                  Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                  Tik jau nesakyk, kad RB tiesė ir nebuvo viename projekte numatytas eismo valdymas šviesoforais? Jei taip, tai sabotažas.
                                  Jug čia visiška pieva... Jei šviesoforų nebus , tai gal vėl lauksim , kol nutiks nelaimė? O tada "valdžia" sakys , kad ai tai lėšų nebuvo , tai dar kažką...
                                  Juokina svietą ir tiek su savo tokiais darbais.
                                  Neskubėk ir nespėsi.

                                  Comment


                                    Parašė Mantukas05 Rodyti pranešimą
                                    Jug čia visiška pieva... Jei šviesoforų nebus , tai gal vėl lauksim , kol nutiks nelaimė? O tada "valdžia" sakys , kad ai tai lėšų nebuvo , tai dar kažką...
                                    Juokina svietą ir tiek su savo tokiais darbais.
                                    Geležinkeliai išimtinais atvėjais gali dirbti ir be šviesoforų - viskas yra numatyta instrukcijoje.

                                    Comment


                                      Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
                                      Geležinkeliai išimtinais atvėjais gali dirbti ir be šviesoforų - viskas yra numatyta instrukcijoje.
                                      Bet RB nėra išimtinis atvejis. Čia strategija.
                                      Neskubėk ir nespėsi.

                                      Comment


                                        Dar yra laiko tiems šviesoforams pastatyti. Be to jų nereikia tiek, kiek 1520 mm linijoje, nes 1435 mm tarpstočiai ilgesni.

                                        Comment


                                          LG statys is savu ir tikesis gaut finansavima ar lauks kol gaus finansavima ir tada statys? Antras variantas gali uztrukti. Neisivaisduoju kiek tai kainuoja.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X