Neturi. Tai visiškai atskiri projektai nuo RailBalticos analogiškų terminalų Vilniuje ir Kaune. RailBaltica bus ar nebus, terminalas veiks kaip geležinkelių-autotransporto. Ten kol kas jokios 1435 infrastruktūros nėra ir pasižiūrėjus į tai, kas padaryta, vargu ar ji tokia ten tilps. Terminalą reikės plėsti ir įrengti perkrovimo iš 1435 į 1520 ir iš 1435 į autotransportą infrastruktūrą.
Neturi. Tai visiškai atskiri projektai nuo RailBalticos analogiškų terminalų Vilniuje ir Kaune. RailBaltica bus ar nebus, terminalas veiks kaip geležinkelių-autotransporto. Ten kol kas jokios 1435 infrastruktūros nėra ir pasižiūrėjus į tai, kas padaryta, vargu ar ji tokia ten tilps. Terminalą reikės plėsti ir įrengti perkrovimo iš 1435 į 1520 ir iš 1435 į autotransportą infrastruktūrą.
Tada visai nesuprantu, ką ten veikia jau įrengti 2 1435mm keliai ir du 1520mm keliai ?
Nuo Mauručių iki Veiverių abejų pervažų ir toliau vaizdas taip pat,kad laukiama 1435mm traukinio. Aplinka sutvarkyta , gerbuvio darbai atlikti , išvežtos šiukšlės ir tos pervažos atrodo , lyg atnaujintos būtų.
Taip, Kaune gražu, gražu Mauručiuose, Jūrėje, Kazlų Rūdoje, gražėja Garliava (geležinkelio stotelė)... Deja, dar daug darbų neatlikta Marijampolėje. Tik visai neseniai 1435 mm bėgiai atsirado Kumelionių pwevažoje (kol kas tik pačioje pervažoje, tolyn Kalvarijos link jiems eiti kliūtis yra niekap nepradedamas griauti pervažos budėtojo namelis), dar nėra bįgių Saulės gatvės pervažoje, taip pat prie būsimo viaduko P.Armino g.
Iki Marijampolės pernykštis video atsilieka ir vietomis gerokai, iki pusės atstumo. Marijampolėje pasiveja ir aplenkia, bet labai nedaug. Paskui vėl pernykštis kiek atsilieka prieš Šeštokus.
1435 mm linija praktiškai yra visur, išskyrus nuo pietinio Marijampolės stoties galo iki pervažos kelyje Marijampolė - Kalvarija. Ten yra tik fragmentas pačioje Marijampolėje. Nebaigtas tiltas per Šešupę. Tačiau yra visos stotelės su peronais ir paviljonais tarp Marijampolės ir Šeštokų. Dar vienas dalykas - Šeštokuose NĖRA 1520 mm perono ir netgi nėra vietos normaliam peronui įrengti (nebent tik siaurą). Ką tai reiškia? Ką reiškia tie atstatyti peronai tarp Marijampolės ir Šeštokų? Apie kokius keleivinius vietinius traukinius ant 1520 mm galima kalbėti?
Reikia manyt, kad eismas 1435 mm linija nebus labai intensyvus, nes, jeigu gerai įžiūrėjau, suskaičiavau tik 3 vietas, kur traukiniai galėtų prasilenkti: Šeštokuose, Marijampolėje ir dar kažkur arčiau Kauno, bet neatpažinau vietos, gal Kazlų Rūdoje. Taip pat, nematyti jokių nuvažiavimų į galimas pakrovimo-iškrovimo vietas, rampas ir pan. Taigi, įdomu, ar bus ką krovininiams sąstatams veikti, vos atidarius liniją.
Dar vienas dalykas - Šeštokuose NĖRA 1520 mm perono ir netgi nėra vietos normaliam peronui įrengti (nebent tik siaurą).
Peronas yra - 14:07 matosi, kad nuo pagrindinio kelio (kur važiuoja filmavimo kamera) į dešinę atsišakoja kelias, kuris veda prie perono (ten dar kažkokie vagonai stovi).
Ką tai reiškia? Ką reiškia tie atstatyti peronai tarp Marijampolės ir Šeštokų? Apie kokius keleivinius vietinius traukinius ant 1520 mm galima kalbėti?
Tai pirmas kelias yra 1520 mm, yra aklas susikirtimas, kurio iš pradžių nepastebėjau. Ir kam toks hemorojus su tais susikirtimais? Kam iš viso reikėjo 1435 mm kelius daryti arčiau stoties, o ne toliau, kaip buvo?
Reikia manyt, kad eismas 1435 mm linija nebus labai intensyvus, nes, jeigu gerai įžiūrėjau, suskaičiavau tik 3 vietas, kur traukiniai galėtų prasilenkti: Šeštokuose, Marijampolėje ir dar kažkur arčiau Kauno, bet neatpažinau vietos, gal Kazlų Rūdoje. Taip pat, nematyti jokių nuvažiavimų į galimas pakrovimo-iškrovimo vietas, rampas ir pan. Taigi, įdomu, ar bus ką krovininiams sąstatams veikti, vos atidarius liniją.
Krovininiai atvažiuos iki Šeštokų. Toliau kol nebus linijos iki Palemono, krovinių gabenti nebus galima, nes jų iškrauti tiesiog nėra kur. O verslas atšakas ir kažkokius perkrovimo pajėgumus tikrai anksčiau neįrengs, nei bus nutiesta linija į Palemoną. Tai mažai tikėtina.
Tai kaip suprantu Rail Baltica II yra skirta tam, kad eismas galėtų vykti dviem kryptimis? Ar Rail Baltica II eis visai kitu maršrutu nei Rail Baltica I ir tos dvi vėžės visai nesusijusios?
Tai kaip suprantu Rail Baltica II yra skirta tam, kad eismas galėtų vykti dviem kryptimis? Ar Rail Baltica II eis visai kitu maršrutu nei Rail Baltica I ir tos dvi vėžės visai nesusijusios?
RB2 yra linija nuo Kauno į šiaurę. Rb1 yra linija nuo Kauno į pietus.
Comment