Kazlų Rūdoje abiejose geležinkelio pervažose jau yra 1435 mm bėgiai. Kitur stotyje ir jos prieigose dar likę tarpelių be šių bėgių, bet dirbama - kranai kloja gelžbetonimius pabėgius, daugiau jų paklojus klojami bėgiai. Kazlų Rūdos stotyje 1435 mm daromas 7 kelias. Lyg tai yra ruošiamasi naujam 8 keliui (apie anksčiau sužinojau "RailBaltica" išvažiuojamame priimamajame), bet pabėgiai ir bėgiai ten dar neklojami. Kažkas temoje rašė, kad 1435 mm bus ir 6 kelias, bet jo bėgiai nors ir ant naujų gelžbetoninių pabėgių, bet matiti, kaip soties gale iešmais įsijungia į 1520 mm kelyną.
Per geležinkelio tiltą Kaune traukiniai (tiesa, tik darbiniai ir į Aleksoto atšakas važiuojantys manevriniai) važiuoja jau kitais bėgiais - tais vadinamais nelyginės (Kybartų) krypties. Kauno stoties krypties bėgių ant tilto jau lyg ir nėra (arčiau tilto neprieisi, o nuo Europos prospektio įkalnės taip atrodo). Ar ant tilto klojami 1435 mm bėgiai, nepamačiau... Kauno stotyje mačiau tanku vadinamą kelio mašiną su vikšrine važiuokle. Tokia bėgius kloti ir dar kai kuriuos geležinkelio darbus vykdyti galimti kelio mašina (o gal ta pati?) anksčiau buvo Mauručiuose.
Per geležinkelio tiltą Kaune traukiniai (tiesa, tik darbiniai ir į Aleksoto atšakas važiuojantys manevriniai) važiuoja jau kitais bėgiais - tais vadinamais nelyginės (Kybartų) krypties. Kauno stoties krypties bėgių ant tilto jau lyg ir nėra (arčiau tilto neprieisi, o nuo Europos prospektio įkalnės taip atrodo). Ar ant tilto klojami 1435 mm bėgiai, nepamačiau... Kauno stotyje mačiau tanku vadinamą kelio mašiną su vikšrine važiuokle. Tokia bėgius kloti ir dar kai kuriuos geležinkelio darbus vykdyti galimti kelio mašina (o gal ta pati?) anksčiau buvo Mauručiuose.
Comment