Dėl šitų dalykų nelabai žinau, todėl nieko pasakyti negaliu. Bet vienu žodžiu nuo PL iki Šeštokų pilnai paruošta viskas. Man tik kyla labai daug abejonių dėl greičių, šiaip neseniai prisijungiau čia prie Jūsų grupės, tai gal jau aptarę, bet kalbant nuo PL sienos iki Šeštokų, abejojų greičiais , kad lėks 120 km/h keleiviniai, šiaip kiek mačiau tai kreivės nepakeistos, posūkiai tokie pat, tai nebent dėl pabėgių gelžbetoninių gal ir galės važiuot tuo greičiu..
Šiandien jau yra pilnai nutiesti begiai su mediniais pabegiais ir sujungta su senais, skalba pilnai yra užpilna ir paslepti ant gelžbetoninių pabegių, bet dar begiai vingiuoja.
iS Wiki: Planuojama, kad tiesiamo geležinkelio Rail Baltica ruože nuo Šeštokų iki Kauno bus įrengta sudvejinta vėžė dabartinėmis sankasomis, o ten, kur būtina, naujas standartinės vėžės geležinkelis bus tiesiamas šalia veikiančios rusiškosios vėžės.
Cia tiesa? Gal kas zino kiek mazdaug % kelio bus sudvejinta kiek atskiro? Ir kaip bus Kauno gel. stotyje?
Man ir tas pats klausimas iškilo dėl Kauno GS nes jau baigiamas 3 peronas o begiai ten lyg standartiniai , kažkada seniau buvo minėta, kad Europinė važė drieksis per 1 Perona 1 Kelia lyg, bet kaip ištikro bus...
Man ir tas pats klausimas iškilo dėl Kauno GS nes jau baigiamas 3 peronas o begiai ten lyg standartiniai , kažkada seniau buvo minėta, kad Europinė važė drieksis per 1 Perona 1 Kelia lyg, bet kaip ištikro bus...
paziurekit i stoties knyga, ten viskas aiskiai isdestyta. del pirmojo kelio,- visiska netiesa, to net projektuose nebuvo.
Comment