Deja, traukinys ne autobusas, kažkokiu šalutiniu keliuku neapvažiuos remonto vietos, na, o Rail Baltica statyba - visiems suprantamas reikalas, tad šiuo atveju ta liaudies patarlė ne visai vietoje.
Birželio pradžioje rašė, kad tas laikinumas tęsis iki liepos 4 dienos. Dabar vietoje traukinių iš Kauno į Kazlų Rūdą ir Kybartus toliau važinėja autobusai. www.litrail.lt rašo, kad iki spalio 25 d., bet realu tikėti, kad laikinumas tęsis ilgiau - ši data yra vasaros laiko atšaukimo Europoje diena, Rusijoje laikai nekaitaliojamas, tai RŽD tranzitinių traukinių grafikai Lietuvoje pasikeis savaime, gal būt iš grafiko išves kažkiek Lietuvos vietinių traukinių.
Taigi, nėra nieko pastovesnio už laikiną.
Kai kas šioje temoje gerai "advokatauja" dėl autobusų važiavimo vietoje keleivinių traukinių Kaunas-Kazlų Rūda-Kybartai. Gal būt dar "paadvokataus" dėl šiandien (liepos 5 d., šeštadienį) kelionės. Kai kai rašė, kad traukinį pakeičia du autobusai, bet šeštadienio rytą, kai iš Kauno į Jūrę pasipila sodininkai, 8:26h autobusas buvo tik vienas. Stovinčių keleivių vežti negalintis "Neoplanas" važiavo kaip silkių statinė.
Birželio pradžioje rašė, kad tas laikinumas tęsis iki liepos 4 dienos. Dabar vietoje traukinių iš Kauno į Kazlų Rūdą ir Kybartus toliau važinėja autobusai. www.litrail.lt rašo, kad iki spalio 25 d., bet realu tikėti, kad laikinumas tęsis ilgiau - ši data yra vasaros laiko atšaukimo Europoje diena, Rusijoje laikai nekaitaliojamas, tai RŽD tranzitinių traukinių grafikai Lietuvoje pasikeis savaime, gal būt iš grafiko išves kažkiek Lietuvos vietinių traukinių.
Taigi, nėra nieko pastovesnio už laikiną.
Kai kas šioje temoje gerai "advokatauja" dėl autobusų važiavimo vietoje keleivinių traukinių Kaunas-Kazlų Rūda-Kybartai. Gal būt dar "paadvokataus" dėl šiandien (liepos 5 d., šeštadienį) kelionės. Kai kai rašė, kad traukinį pakeičia du autobusai, bet šeštadienio rytą, kai iš Kauno į Jūrę pasipila sodininkai, 8:26h autobusas buvo tik vienas. Stovinčių keleivių vežti negalintis "Neoplanas" važiavo kaip silkių statinė.
Jei Tamstai patinka kabinėtis prie žodžių, prašom, bet aš visai nesistebiu, kad traukiniai bus keičiami autobusais ne tik iki spalio, bet gal ir iki kitos vasaros, bet iš Tamstos senesnių pasisakymų atrodė, kad esate kažkaip piktdžiugiškai įsitikinęs, jog šį ruožą (Kaunas - Kybartai, Šeštokai) ištiks Klaipėdos - Šilutės maršruto likimas. Garantuoju, kad to nebus, pasibaigus statyboms traukiniai sugrįš. Neturiu nei LG akcijų, nei interesų, net draugų ar giminių ten neturiu, tik dar viešų ir privačių interesų deklaracijos nespėjau čia pateikti, tad advokatas iš manęs menkas.
Sugrįš galbūt iki Marijampolės, bet kaip pavadint LG nesugebėjimą susiderėti ir atnaujinti reiso į Varšuvą ??? Toks gandas jau eina ir beveik neabejoju, kad šio reiso nebebus (iš pakankamai patikimų šaltinių). Tad Rail Baltica liks tik kroviniams. O gal jūs, mielieji, kitaip svajojote ?
Manau, kad bus keleivinis į Varšuvą, kitaip tektų grąžinti pinigus už geležinkelio statymo darbus.
Tik dabar tai nėra paranku dėl intensyvių statybos darbų.
Tačiau 4 valstybių operatoriai turėtų pagalvot, kad egzistuotų jungtis iki pat Talino - padaryti alternatyvą autobusų maršrutams (su lėktuvais dėl greičio bus sunku konkuruoti).
Sugrįš galbūt iki Marijampolės, bet kaip pavadint LG nesugebėjimą susiderėti ir atnaujinti reiso į Varšuvą ??? Toks gandas jau eina ir beveik neabejoju, kad šio reiso nebebus (iš pakankamai patikimų šaltinių). Tad Rail Baltica liks tik kroviniams. O gal jūs, mielieji, kitaip svajojote ?
Nebūk toks įsitikinęs. Gali būt, kad nuo rugpjūčio Varšuvos traukinys važiuos iki Mockavos
Sugrįš galbūt iki Marijampolės, bet kaip pavadint LG nesugebėjimą susiderėti ir atnaujinti reiso į Varšuvą ??? Toks gandas jau eina ir beveik neabejoju, kad šio reiso nebebus (iš pakankamai patikimų šaltinių). Tad Rail Baltica liks tik kroviniams. O gal jūs, mielieji, kitaip svajojote ?
O ką patartum, ką keleiviams veikti išlipus Šeštokuose, ypač, kai toliau geležinkelis rekonstruojamas? Gal 5 keleiviai per metus ir būna į Šeštokų apylinkes, o ką daryti kitiems? Pastačius Rail Baltica iki Kauno, garantuoju, kad bent jau vienas reisas per dieną iki Kauno bus. Gaila, bet traukinys skalda, be bėgių nevažiuoja.
Sestoku kasa likviduota ir niekada nebedirbs. Kaip kad panasu nebebus ir jokio vietinio traukinio net Kaunas - Sestokai. Jei kada nors dar atgims Varsuva, Sestokus pravaziuos nesustodama. Kaip sakoma, ten gyvenanciu zmoniu susisiekimo problemos - ju paciu reikalas"...
Sestoku kasa likviduota ir niekada nebedirbs.(...)...
Mockavos geležinkelio stotyje bilietų kasos, kiek žinau, niekada ir nebuvo ?
Vietiniai gyventojai galėtų netingėti rašyti. Gal būt ne į forumą (kur yra daug "LG advokatų"), o tiesiai į LG. Deja,tie kaimiečiai ramiausiai šienauja, ir jiems lyg nieko nereikia...
Kokias čia pievas kalbat - kiek jau iš tos Mockavos keleivių būtų...
Iš Šeštokų keleivių (išskyrus penktadienį ir sekmadienį) irgi ne kažką, pilnai gali aptarnauti ir konduktoriai kontrolieriai.
Comment