Prieš kelias dienas teko pėsčiam paturistauti Sasnavos apylinkėse, tai dviejose geležinkelio Kazlų Rūda-Marijampolė atkarpose radau išimtus bėgius. Viena - nuo geležinkelio tilto per Sasną kažkur puskilometrį, o gal kiek daugiau link Būdviečių stotelės (Marijampolės), kita - nuo Surgučių pervažos link Vinčų stoties.
Tose vietose dirbo daug greiderių, ekskavatorių ir kitos kelininkų technikos, tai tikėtina, kad bėgiai netrukus vėl atsiras. Gal būt su gelžbetoniniais pabėgiais - tokių ten privežta...
Jiesios stoties teritorijoje taip pat yra bėgių su gelžbetoniniais pabėgiais , bet kada klos juos , neaišku. Labai stipriai yra atsiliekama nuo darbų grafikų.
Prekinius sąstatus stabdo kažkur Palemone , ar Kaune , juos užlaiko , ir tik tada dirbama be perstojo , dar niuansas , yra atsižvelgiama į oro sąlygas , jei prastos , tada prekiniai per naktį , kas 15-20-30 min. važiuoja , jei dirbama iki paryčių , tada po darbų tik juos praleidžia , keleiviniams beabejo yra išimtis ir juos praleidžia jų važiavimo grafiku.
Ar dabartinėms statyboms dar nepasibaigus bus pradėta 1435 vėžės statybos Kauno apylankoje nuo Jiesios st. iki Palemono ? Kiek mačiau planus Palemone turėtų būti didelis 1435 vėžės kelynas...
Ar Kauno depe bus atšaka 1435 vėžės riedmenų remontui ir priežiūrai?
Ar dabartinėms statyboms dar nepasibaigus bus pradėta 1435 vėžės statybos Kauno apylankoje nuo Jiesios st. iki Palemono ? Kiek mačiau planus Palemone turėtų būti didelis 1435 vėžės kelynas...
Ar Kauno depe bus atšaka 1435 vėžės riedmenų remontui ir priežiūrai?
Dėl vėžės statybų , tai galiu pasakyti tiek , kad kolkas yra tik ruošiamasi jos klojimui , kadangi per vidurį tarp Jiesios ir Garliavos atsiliekama apie 3 mėnėsius darbams skirto laiko. Kaip ten kur toliau kas vyksta - negaliu pasakyti. Nuo pačios Jiesios link atšakos į Kauną , Hes'ą , Palemoną darbai taip pat sunkiai vyksta. Kolkas naujų 1435mm bėgių nekloja ir nemanau , kad artimiausiu metu klos juos.
Dėl vėžės statybų , tai galiu pasakyti tiek , kad kolkas yra tik ruošiamasi jos klojimui , kadangi per vidurį tarp Jiesios ir Garliavos atsiliekama apie 3 mėnėsius darbams skirto laiko. Kaip ten kur toliau kas vyksta - negaliu pasakyti. Nuo pačios Jiesios link atšakos į Kauną , Hes'ą , Palemoną darbai taip pat sunkiai vyksta. Kolkas naujų 1435mm bėgių nekloja ir nemanau , kad artimiausiu metu klos juos.
O tai su archeologija, kur kaulų rado baigta jau, ar ne?
Jiesios stoties teritorijoje taip pat yra bėgių su gelžbetoniniais pabėgiais , bet kada klos juos , neaišku. Labai stipriai yra atsiliekama nuo darbų grafikų.
Prekinius sąstatus stabdo kažkur Palemone , ar Kaune , juos užlaiko , ir tik tada dirbama be perstojo , dar niuansas , yra atsižvelgiama į oro sąlygas , jei prastos , tada prekiniai per naktį , kas 15-20-30 min. važiuoja , jei dirbama iki paryčių , tada po darbų tik juos praleidžia , keleiviniams be abejo yra išimtis ir juos praleidžia jų važiavimo grafiku.
Kaune prekinius s1status sustabdo tik minučių kiekiui, reinkalingam prasilenkti su priešinga kryptimi važiuojančiu traukiniu. Ilgaiau laikant sąstatų susikaputų daugiau, o jiemas Kauno stotyje dfabar likę vos treji keliai, du iš jų praktiškai išnaudojami keleiviniams traukiniams. Palemone stabdymo tikėtis realiau - ten stoties kelynas didelis.
Beje, turėtų būti įdomu, kas tarp kauno ir Garliavos ir toliau darysis gegužės 21d. vakare darbams davus laiko langą? Apie tai informacija yra stotyse - nebus vakarinių traukinių Kaunas-Kybartai, Kybartai Kaunas, Kaunas-Kazlų Rūda ir kazlų Rųda -Kauans (jų vietoje numatoma paleisti autobusus). Tas darbams skirtas laiko langas turėtų prasidėti pravažiavus RŽD keleiviniam traukiniui Nr 30 Kaliningradas-Maskva (iš Kybartų išv. 16:05h), o kada baigsis - spręsti sunku, vakarinių traukinių Nr 148 į Maskvą ir Nr 360 į Adlerį tą dieną nėra.
Vakarinių keleivinių traukinių nuėmimas - jau ne pirmas kartas. Dėl darbų prie Jiesios-Garliavos jis suprantamas, bet dar įdomu, kas daroma kitose ruožo vietose.
P.S..: Gal Mantukui05 tą gegužės 21 d. vakarą teks dirbti?
Kaune prekinius s1status sustabdo tik minučių kiekiui, reinkalingam prasilenkti su priešinga kryptimi važiuojančiu traukiniu. Ilgaiau laikant sąstatų susikaputų daugiau, o jiemas Kauno stotyje dfabar likę vos treji keliai, du iš jų praktiškai išnaudojami keleiviniams traukiniams. Palemone stabdymo tikėtis realiau - ten stoties kelynas didelis.
Beje, turėtų būti įdomu, kas tarp kauno ir Garliavos ir toliau darysis gegužės 21d. vakare darbams davus laiko langą? Apie tai informacija yra stotyse - nebus vakarinių traukinių Kaunas-Kybartai, Kybartai Kaunas, Kaunas-Kazlų Rūda ir kazlų Rųda -Kauans (jų vietoje numatoma paleisti autobusus). Tas darbams skirtas laiko langas turėtų prasidėti pravažiavus RŽD keleiviniam traukiniui Nr 30 Kaliningradas-Maskva (iš Kybartų išv. 16:05h), o kada baigsis - spręsti sunku, vakarinių traukinių Nr 148 į Maskvą ir Nr 360 į Adlerį tą dieną nėra.
Vakarinių keleivinių traukinių nuėmimas - jau ne pirmas kartas. Dėl darbų prie Jiesios-Garliavos jis suprantamas, bet dar įdomu, kas daroma kitose ruožo vietose.
P.S..: Gal Mantukui05 tą gegužės 21 d. vakarą teks dirbti?
P.S.S. Mantukas05 tą vakara kaip tik dirbs.
Dėl užlaikymo , tai šianakt krovininiai nuo vidurnakčio iki ~2h ryto kursavo kas 15 -20 minučių. Dėl to vakaro sugrįžtant , tai darbai matomai tęsis iki paryčių , o tik tada paleis traukinius. Būna, kad dirbama iki 4 - 5h ryto.
Dėl kitų ruožų , tai taip pat bus dirbama. Tačiau negaliu tiksliai pasakyti , kadangi darbo vieta yra Jiesios stotelės prieigos.
Dar užfiksavau Jiesios stotelės prieigose esantį tiltą. Darbai vyksta labai lėtai.Aukščiau pranešimuose buvo prieš ir vakar kaip atrodė. Šioje pusėje dastatys tiltą. Dešiniau Jiesios stoelė.
Kita pusė neliečiama. Kolkas.
Ir naujai išbetonuotas pagrindas ties tilto viduriu. Priekyje matosi Jiesia.
Ar dabartinėms statyboms dar nepasibaigus bus pradėta 1435 vėžės statybos Kauno apylankoje nuo Jiesios st. iki Palemono ? Kiek mačiau planus Palemone turėtų būti didelis 1435 vėžės kelynas...
Ar Kauno depe bus atšaka 1435 vėžės riedmenų remontui ir priežiūrai?
Kada bus pradėta kol kas neaišku. Dar net nepaskelbtas darbų pirkimo konkursas. Kur bus 1435 mm depas neaišku. Tikriausiai Kaune, bet Kauno depui reikia atskirų investicijų. Kažin, ar RailBaltikos rėmuose jos numatytos. Nors visko gali būti, gali būti, kad statys naują depą kur nors... Mauručiuose. Nes Palemone vietos nėra.
Šiandien po pietų išvyko iš Kauno specealus traukinys Kaunas-Mockava-Kaunas-Vilnius. Kaip supratau juo važiavo, Valdžia, Premieras, buvo kalbų tarp esančiu kad ir Prezidentė ir t.t.
Nejaugi? Šiandien pravažiuojant mačiau kaip keli vyrai kasinėjo ten, šalia stovėjo dėžė su kaulais ir bent viena kaukole, teritorija vis dar aptverta.
Kur tu ten matei?
Beja , vakar vakare iki 3 h ryto užkėlė naują tiltą , esantį patį pirma nuo Garliavos stotelės link Kauno pusės , t.y. nuardytos vėžės pusėje. Greitu metu lauks antras tiltas ir trečias savo eilės. Antras tiltas , tiksliau ta pusė jau yra atvežta. Darbams padėjo M62K - 1150 ir 2 kranai , vienas keliantis 250 tonų , o kitas vienintelis pabaltijos šalyse esanti Latvių , kuris kelia 300 tonų. Viskas pavyko labai sklandžiai ir iš pirmo karto
Atskymas forumiečiui Vitas : domėjaisi , tai sužinojau .Traukiniai buvo nuimti dėl aukščiau paminėto tilto užkėlimo ir už Mauručių , kaip išsireiškė geležinkelio kelio meistras , dėl "labai stiprių darbų pralaidai už Mauručių statyt". Tai tiek kolkas.
Comment