Parašė vilnews
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Rail Baltica I. LT/PL siena - Kaunas
Collapse
X
-
Metropolis
Dar dėl RB2: pasikartosiu, jog iš principo šis projektas turėtų prasmę, jei:
1. keleiviai mokėtų tikrąją bilieto kainą ir užpildytų tokį traukinį;
2. pavyktų keleivius sukelti į greitąjį traukinį iš kitų transporto rūšių;
3. pavyktų rasti normalų tokio traukinio operatorių (per visas valstybes).
Dėl pirmo punkto, tai iš esmės reikštų, kad kiekvienoje stotelėje (Talinas, Ryga, Kaunas, Varšuva) būtų daug keleivių, kurie daugiau-mažiau reguliariai vyktų į vieną iš šių miestų (ar ir pripliusavus liniją Vilnius-Kaunas) dirbti viename ar kitame mieste. Daug turistinių keleivių, kurie galėtų ir norėtų mokėti tikrąją tokio traukinio bilieto kainą būtų sudėtinga, bent jau pradžioje, rasti. Jei keleiviai vyktų į darbą, jie būtų suinteresuoti tokiu traukiniu ir operatoriui pasiūlius bilietų nuolaidas, gal ir pavyktų užpildyti daug vietų. Tik, skirtingai nuo V. Europos, kur yra dideli TGV tipo traukinių keleivių srautai, pvz. maršrutuose Bordo-Paryžius; Paryžius-Briuselis/Londonas, kur keleiviai dirba tarptautinėse kompanijose ir mielai vyksta TGV į kitą miestą dėl daugelio priežasčių, to Baltijos šalyse gal ir neturėsim (mažai tokių kompanijų, mažai darbuotojų, visų skirtingos kalbos). Dar vienas momentas - didelis TGV traukinių užimtumas; Baltijos šalyse, su mažesne perkamąja galia tai irgi bus sunku pasiekti.
Dėl antro punkto jau anksčiau kalbėjau, kokias problemas reikia spręsti.
Dėl trečio: iš esmės operatorius turėtų suvokti, kad RB2 yra/bus Baltijos šalių/Varšuvos transporto “stuburas” ir tam turėtų pasiūlyti keleiviams ne tik laikraščius ar kavos, bet ir įvairių kitų paslaugų (internetas vagone; operatyvus ir patogus persėdimas iš RB2 į kitas transporto priemones (jungtys su šių miestų viešuoju transportu, oro uostais, uostais); išankstinė registracija į RB2 traukinį internetu; išankstinis bagažo priėmimas ir jo kontrolė; turistinės informacijos apie Baltijos šalis pateikimas; galimybė su tuo pačiu bilietu išlipti visose valstybėse ir vykti toliau bet kurios valstybės kitais geležinkeliais/grįžti atgal į RB2 kitą traukinį; ir pan.). T.y. keleivis gal sutiktų mokėti didelę bilieto, jei matytų, kad už ją gauna ne tik paprastą bilietą, bet kartu ir visą paslaugų paketą.
Norint perkelti keleivius iš kitų transporto rūšių, juos reikia suinteresuoti. Tai galima padaryti tik per bilieto kainos, kelionės laiko/ didelio traukinių dažnio ir serviso komplekso kombinacijos gerą pasiūlą. Kol kas nematau, kokiomis priemonėmis tai galėtų pasiūlyti, tarkim, LG ar kita Baltijos šalių geležinkelio kompanija, nes nuo jų norų/galimybių irgi ne viskas priklauso. Turint panašų servisą, galima galvoti apie RB2 perspektyvas, bet dabar nematau tam galimybių.
Comment
-
Parašė Gnoss Rodyti pranešimąJūsų pasiklausius atrodo, kad bet kokie nauji projektai pasmerkti nuostoliams, o ką jau bekalbėti apie įvykdytus. Geriau jau nihil novi ....
Comment
-
Parašė sknts Rodyti pranešimąKai kurie projektai tikrai būna pasmerkti nešti nuostolius. Bet jie turi atlikti ir socialinę funkciją. Bet nuostolių dydį galima sumažinti atsisakant nereikalingų projekto dalių. Šiuo atveju kalbama apie atšaką iki Vilniaus.Aš neliūdnas - aš blaivus
Comment
-
Parašė sknts Rodyti pranešimąKai kurie projektai tikrai būna pasmerkti nešti nuostolius. Bet jie turi atlikti ir socialinę funkciją. Bet nuostolių dydį galima sumažinti atsisakant nereikalingų projekto dalių. Šiuo atveju kalbama apie atšaką iki Vilniaus.
Man regis bent kiek mąstančiam asmeniui aišku, kad europiniai pinigai ilgai nebus dalijami tokiems projektams ir nepasinaudoti tuo būtų mažu mažiausiai neūkiškumo pavyzdys. Pasinaudojus atsivertų normalios kelionės galimybės."Niekas nėra suku,kas tarnauja kilniai idėjai"
Comment
-
Parašė geriantis Rodyti pranešimąnusišnekėjimas total, Vilnius yra pagrindinis Lietuvos miestas su daug gyventojų, su valstybinių sektoriumi ir dideliu verslo sektoriumi, tai pagrindinis Lietuvos keleivių teikėjas, jaučiu iš vieno Vilniaus daugiau keliaujama nei iš visos likusios Lietuvos, o kažkam tai atrodo kaip nereikalinga projekto dalis, juokinga ir tiek, be Vilniaus visas RB2 Lietuvai visiškai nereikalingas daiktas, tai bus tik tranzitas latviams ir estams, nes jei nebus vilniečiams patrauklus šis keliavimo būdas, tai ir važinės per Lietuva tik latviai su estais, na ir dar gal keli kauniečiai ir reikia kalbėti ne apie atšaką, o apie normalią trasa Panevėžys-Vilnius-Kaunas
Parašė ehnaton Rodyti pranešimąIš kur pas mus tokie homofobai, kaip L.B. atsiranda, kur nori akmens amžiuje gyventi, be elektros, be dujų, be naftos, bet nieko, net transportu pėsti eiti.
Man regis bent kiek mąstančiam asmeniui aišku, kad europiniai pinigai ilgai nebus dalijami tokiems projektams ir nepasinaudoti tuo būtų mažu mažiausiai neūkiškumo pavyzdys. Pasinaudojus atsivertų normalios kelionės galimybės.
Comment
-
Parašė Rembo3 Rodyti pranešimąNa ir kokios ten eksploatacines išlaidos garantiniu laikotarpiu?
Comment
-
Parašė udrius Rodyti pranešimą
Visi principiniai dokumentai yra pasirašyti tiek ministrų, tiek premjerų. Lapkričio 8 d. buvo patvirtinta rugsėjį ministrų pasirašyta deklaracija, kurioje išspręsti visi politiniai klausimai – Vilnius inkorporuojamas į „Rail Baltica 2” projektą.
Bendrovės „AECOM“ atliktoje galimybių studijoje dėl „Rail Baltica“ numatyta, kad pagrindinė linija eitų per Kauną, o Vilnių su Kaunu susietų atskira geležinkelio atšaka.
Comment
-
Prezentacijos ta tema, pateikta
http://www.estcham.lt/index.php?id=10652
Vilniaus tik atšaka, net nebuvo svarstyta Kaunas -Vilnius - Panevėžys...
Comment
-
Keletas nuorodų į LT/PL siena - Mockava darbų mėnesio senumo nuotraukas:
http://parovoz.com/newgallery/pg_vie...LNG=RU#picture
http://parovoz.com/newgallery/pg_vie...LNG=RU#picture
http://parovoz.com/newgallery/pg_vie...LNG=RU#picture
http://parovoz.com/newgallery/pg_vie...LNG=RU#picture
http://parovoz.com/newgallery/pg_vie...LNG=RU#picture
http://parovoz.com/newgallery/pg_vie...LNG=RU#picture
http://parovoz.com/newgallery/pg_vie...LNG=RU#picture
http://parovoz.com/newgallery/pg_vie...LNG=RU#picture
http://parovoz.com/newgallery/pg_vie...LNG=RU#picture
http://parovoz.com/newgallery/pg_vie...LNG=RU#picture
http://parovoz.com/newgallery/pg_view.php?ID=430790
Comment
-
Parašė udrius Rodyti pranešimąPrezentacijos ta tema, pateikta
http://www.estcham.lt/index.php?id=10652
Vilniaus tik atšaka, net nebuvo svarstyta Kaunas -Vilnius - Panevėžys...
- Sujungti Kauną su aplinkinėmis šalimis
- Lygiai taip pat Sujungti Vilnių su aplinkinėmis šalimis
- Sujungti Vilnių su Kaunu.
Duok dieve, kad viskas pavyktų, nes estai su latviais jau dabar nelabai nepatenkinti, nes jiems tas projektas akivaizdžiai net iš tolo nebus tiek naudingas, kaip Lietuvai. Lietuva iš esmės beveik turės greitųjų traukinių tinklą, jungiantį 3 iš 5 didžiųjų miestų. Tai būtų visiška šalies transporto transformacija ir didelis postūmis ekonomikos konkurencingumui.
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimąBe jokios abejonės. Apie naują trasą, einančią tik pro Vilnių, niekas net nekalbėjo. Šiaip, Lietuva bando nušauti du (o gal ir visus tris?) zuikius:
- Sujungti Kauną su aplinkinėmis šalimis
- Lygiai taip pat Sujungti Vilnių su aplinkinėmis šalimis
- Sujungti Vilnių su Kaunu.
Duok dieve, kad viskas pavyktų, nes estai su latviais jau dabar nelabai nepatenkinti, nes jiems tas projektas akivaizdžiai net iš tolo nebus tiek naudingas, kaip Lietuvai. Lietuva iš esmės beveik turės greitųjų traukinių tinklą, jungiantį 3 iš 5 didžiųjų miestų. Tai būtų visiška šalies transporto transformacija ir didelis postūmis ekonomikos konkurencingumui.
Comment
-
Parašė deep'as Rodyti pranešimąKiek atsimenu tai iš pradžių buvo dar gudriau sumanyta, kad neva Rail Baltika turi sujungti ne tik visų Baltijos šalių sostines, bet ir uostus. Aišku estam ir latviam tas nieko nekeičia, bet mes būtumėm pretendavę į fondus atšakai nuo Kauno į Klaipėdą kas užpildytų visą tinklą Lietuvoje.
Na, politikai būtų mažiau politikavę, daugiau dirbę, jau dabar tie traukiniai važinėtų, arba bent jau šis projektas būtų pramuštas, kad pajungtų ir Klaipėdą, o ją pajungus perspektyvoje išnaudoti uostą galima labiau, juk latvių ir estų užšąla uosta."Niekas nėra suku,kas tarnauja kilniai idėjai"
Comment
-
Parašė digitalNeveikiančios nuorodos.
http://parovoz.com/newgallery/pg_view.php?ID=442490
http://parovoz.com/newgallery/pg_view.php?ID=430790
http://parovoz.com/newgallery/pg_view.php?ID=442868
http://parovoz.com/newgallery/pg_view.php?ID=442869
http://parovoz.com/newgallery/pg_view.php?ID=442870
http://parovoz.com/newgallery/pg_view.php?ID=442872
http://parovoz.com/newgallery/pg_view.php?ID=442873
http://parovoz.com/newgallery/pg_view.php?ID=443001
http://parovoz.com/newgallery/pg_view.php?ID=443003
http://parovoz.com/newgallery/pg_view.php?ID=443004
http://parovoz.com/newgallery/pg_view.php?ID=442713
http://parovoz.com/newgallery/pg_view.php?ID=442538
http://parovoz.com/newgallery/pg_view.php?ID=442539
http://parovoz.com/newgallery/pg_view.php?ID=442540
http://parovoz.com/newgallery/pg_view.php?ID=442541
http://parovoz.com/newgallery/pg_view.php?ID=443378
http://parovoz.com/newgallery/pg_view.php?ID=443379
http://parovoz.com/newgallery/pg_view.php?ID=443112
http://parovoz.com/newgallery/pg_view.php?ID=443113
http://parovoz.com/newgallery/pg_view.php?ID=443114
http://parovoz.com/newgallery/pg_view.php?ID=443241
http://parovoz.com/newgallery/pg_view.php?ID=443242
http://parovoz.com/newgallery/pg_view.php?ID=443243
http://parovoz.com/newgallery/pg_view.php?ID=443244
http://parovoz.com/newgallery/pg_view.php?ID=443245
http://parovoz.com/newgallery/pg_view.php?ID=443246
http://parovoz.com/newgallery/pg_view.php?ID=443247
http://parovoz.com/newgallery/pg_view.php?ID=443248
Comment
Comment