Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Rail Baltica I. LT/PL siena - Kaunas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė vilnews Rodyti pranešimą
    Atnaujinamas Ryga-Šiauliai traukinių reisas -

    По маршруту Рига-Шяуляй могут пустить пассажирский поезд
    http://www.delfi.lv/biznes/transport....d?id=43869044

    Во вторник в Риге президент Latvijas Dzelzceļs (LDz) Угис Магонис и президент Литовской железной дороги Стасис Дайлидка подписали ряд соглашений о трансграничном сотрудничестве, а также договорились о новом пассажирском маршруте Рига-Шяуляй.
    RIX nemiega
    Show must go von!

    Comment


      Dar dėl RB2: pasikartosiu, jog iš principo šis projektas turėtų prasmę, jei:

      1. keleiviai mokėtų tikrąją bilieto kainą ir užpildytų tokį traukinį;
      2. pavyktų keleivius sukelti į greitąjį traukinį iš kitų transporto rūšių;
      3. pavyktų rasti normalų tokio traukinio operatorių (per visas valstybes).

      Dėl pirmo punkto, tai iš esmės reikštų, kad kiekvienoje stotelėje (Talinas, Ryga, Kaunas, Varšuva) būtų daug keleivių, kurie daugiau-mažiau reguliariai vyktų į vieną iš šių miestų (ar ir pripliusavus liniją Vilnius-Kaunas) dirbti viename ar kitame mieste. Daug turistinių keleivių, kurie galėtų ir norėtų mokėti tikrąją tokio traukinio bilieto kainą būtų sudėtinga, bent jau pradžioje, rasti. Jei keleiviai vyktų į darbą, jie būtų suinteresuoti tokiu traukiniu ir operatoriui pasiūlius bilietų nuolaidas, gal ir pavyktų užpildyti daug vietų. Tik, skirtingai nuo V. Europos, kur yra dideli TGV tipo traukinių keleivių srautai, pvz. maršrutuose Bordo-Paryžius; Paryžius-Briuselis/Londonas, kur keleiviai dirba tarptautinėse kompanijose ir mielai vyksta TGV į kitą miestą dėl daugelio priežasčių, to Baltijos šalyse gal ir neturėsim (mažai tokių kompanijų, mažai darbuotojų, visų skirtingos kalbos). Dar vienas momentas - didelis TGV traukinių užimtumas; Baltijos šalyse, su mažesne perkamąja galia tai irgi bus sunku pasiekti.

      Dėl antro punkto jau anksčiau kalbėjau, kokias problemas reikia spręsti.

      Dėl trečio: iš esmės operatorius turėtų suvokti, kad RB2 yra/bus Baltijos šalių/Varšuvos transporto “stuburas” ir tam turėtų pasiūlyti keleiviams ne tik laikraščius ar kavos, bet ir įvairių kitų paslaugų (internetas vagone; operatyvus ir patogus persėdimas iš RB2 į kitas transporto priemones (jungtys su šių miestų viešuoju transportu, oro uostais, uostais); išankstinė registracija į RB2 traukinį internetu; išankstinis bagažo priėmimas ir jo kontrolė; turistinės informacijos apie Baltijos šalis pateikimas; galimybė su tuo pačiu bilietu išlipti visose valstybėse ir vykti toliau bet kurios valstybės kitais geležinkeliais/grįžti atgal į RB2 kitą traukinį; ir pan.). T.y. keleivis gal sutiktų mokėti didelę bilieto, jei matytų, kad už ją gauna ne tik paprastą bilietą, bet kartu ir visą paslaugų paketą.

      Norint perkelti keleivius iš kitų transporto rūšių, juos reikia suinteresuoti. Tai galima padaryti tik per bilieto kainos, kelionės laiko/ didelio traukinių dažnio ir serviso komplekso kombinacijos gerą pasiūlą. Kol kas nematau, kokiomis priemonėmis tai galėtų pasiūlyti, tarkim, LG ar kita Baltijos šalių geležinkelio kompanija, nes nuo jų norų/galimybių irgi ne viskas priklauso. Turint panašų servisą, galima galvoti apie RB2 perspektyvas, bet dabar nematau tam galimybių.

      Comment


        Parašė Gnoss Rodyti pranešimą
        Jūsų pasiklausius atrodo, kad bet kokie nauji projektai pasmerkti nuostoliams, o ką jau bekalbėti apie įvykdytus. Geriau jau nihil novi ....
        Kai kurie projektai tikrai būna pasmerkti nešti nuostolius. Bet jie turi atlikti ir socialinę funkciją. Bet nuostolių dydį galima sumažinti atsisakant nereikalingų projekto dalių. Šiuo atveju kalbama apie atšaką iki Vilniaus.

        Comment


          Parašė sknts Rodyti pranešimą
          Kai kurie projektai tikrai būna pasmerkti nešti nuostolius. Bet jie turi atlikti ir socialinę funkciją. Bet nuostolių dydį galima sumažinti atsisakant nereikalingų projekto dalių. Šiuo atveju kalbama apie atšaką iki Vilniaus.
          nusišnekėjimas total, Vilnius yra pagrindinis Lietuvos miestas su daug gyventojų, su valstybinių sektoriumi ir dideliu verslo sektoriumi, tai pagrindinis Lietuvos keleivių teikėjas, jaučiu iš vieno Vilniaus daugiau keliaujama nei iš visos likusios Lietuvos, o kažkam tai atrodo kaip nereikalinga projekto dalis, juokinga ir tiek, be Vilniaus visas RB2 Lietuvai visiškai nereikalingas daiktas, tai bus tik tranzitas latviams ir estams, nes jei nebus vilniečiams patrauklus šis keliavimo būdas, tai ir važinės per Lietuva tik latviai su estais, na ir dar gal keli kauniečiai ir reikia kalbėti ne apie atšaką, o apie normalią trasa Panevėžys-Vilnius-Kaunas
          Aš neliūdnas - aš blaivus

          Comment


            Parašė sknts Rodyti pranešimą
            Kai kurie projektai tikrai būna pasmerkti nešti nuostolius. Bet jie turi atlikti ir socialinę funkciją. Bet nuostolių dydį galima sumažinti atsisakant nereikalingų projekto dalių. Šiuo atveju kalbama apie atšaką iki Vilniaus.
            Iš kur pas mus tokie homofobai, kaip L.B. atsiranda, kur nori akmens amžiuje gyventi, be elektros, be dujų, be naftos, bet nieko, net transportu pėsti eiti.
            Man regis bent kiek mąstančiam asmeniui aišku, kad europiniai pinigai ilgai nebus dalijami tokiems projektams ir nepasinaudoti tuo būtų mažu mažiausiai neūkiškumo pavyzdys. Pasinaudojus atsivertų normalios kelionės galimybės.
            "Niekas nėra suku,kas tarnauja kilniai idėjai"

            Comment


              Parašė geriantis Rodyti pranešimą
              nusišnekėjimas total, Vilnius yra pagrindinis Lietuvos miestas su daug gyventojų, su valstybinių sektoriumi ir dideliu verslo sektoriumi, tai pagrindinis Lietuvos keleivių teikėjas, jaučiu iš vieno Vilniaus daugiau keliaujama nei iš visos likusios Lietuvos, o kažkam tai atrodo kaip nereikalinga projekto dalis, juokinga ir tiek, be Vilniaus visas RB2 Lietuvai visiškai nereikalingas daiktas, tai bus tik tranzitas latviams ir estams, nes jei nebus vilniečiams patrauklus šis keliavimo būdas, tai ir važinės per Lietuva tik latviai su estais, na ir dar gal keli kauniečiai ir reikia kalbėti ne apie atšaką, o apie normalią trasa Panevėžys-Vilnius-Kaunas
              Geležinkelis į Vilnių nuo Kauno yra? Yra! Skaičiai dėl kelionės laiko esant 240 km/h ir 160 km/h buvo pateikti? Buvo! O visokiems valdžiažmogiams vis tiek to geležinkelio nereikia - jie keliaus nuo Vilniaus iki Kauno tarnybiniais automobiliais. Kadangi vykstama nuo taško A iki taško B, tai vis tiek automobiliu bus greičiau nei taksi, traukiniu, vėl taksi. Ir vėl taksi, ir vėl taukiniu, ir vėl taksi. Dar ir stotyse palaukti reikės. RB2 su 240 km/h iš viso nereikalingas dalykas. NĖRA ir niekada nebus čia tiek keleivių, kad traukiniai galėtų kursuoti bent kas valandą. Kadangi linija greitoji, tai jokie kroviniai ja nebus gabenami. Keleivių pervežimai visose šalyse nuostolingi. Tai kas dengs eksploatacines išlaidas? Jei tai būtų tik Lietuvos vidaus linija, tai dengtų valstybė - teiktų socialinę paslaugą. Tuo tarpu kodėl Lietuva turėtų dengti užsieniečių galimybę per Lietuvą pralėkti traukiniu?

              Parašė ehnaton Rodyti pranešimą
              Iš kur pas mus tokie homofobai, kaip L.B. atsiranda, kur nori akmens amžiuje gyventi, be elektros, be dujų, be naftos, bet nieko, net transportu pėsti eiti.
              Man regis bent kiek mąstančiam asmeniui aišku, kad europiniai pinigai ilgai nebus dalijami tokiems projektams ir nepasinaudoti tuo būtų mažu mažiausiai neūkiškumo pavyzdys. Pasinaudojus atsivertų normalios kelionės galimybės.
              Kas apmokės brangiai kainuojančios infrastruktūros išlaikymą? Kiek turės kainuoti bilietas, kad iš bilietų būtų padengtos visos eksploatacinės išlaidos?

              Comment


                Na ir kokios ten eksploatacines išlaidos garantiniu laikotarpiu?

                Comment


                  Parašė Rembo3 Rodyti pranešimą
                  Na ir kokios ten eksploatacines išlaidos garantiniu laikotarpiu?
                  O kiek garantinio trukmė?

                  Comment


                    Eksploatacinės išlaidos ir garantinis tai ne tas pats.

                    Comment


                      Iš tiesų - kairė nežino ką daro dešnė...

                      http://www.delfi.lt/verslas/transpor....d?id=63468860

                      Comment


                        dar viena nuomonė, šį kartą rusų kalba

                        http://vz.ru/economy/2013/12/9/663445.html

                        Comment


                          Parašė udrius Rodyti pranešimą
                          Iš tiesų - kairė nežino ką daro dešnė...

                          http://www.delfi.lt/verslas/transpor....d?id=63468860
                          Ten rašoma:
                          Visi principiniai dokumentai yra pasirašyti tiek ministrų, tiek premjerų. Lapkričio 8 d. buvo patvirtinta rugsėjį ministrų pasirašyta deklaracija, kurioje išspręsti visi politiniai klausimai – Vilnius inkorporuojamas į „Rail Baltica 2” projektą.
                          Ir
                          Bendrovės „AECOM“ atliktoje galimybių studijoje dėl „Rail Baltica“ numatyta, kad pagrindinė linija eitų per Kauną, o Vilnių su Kaunu susietų atskira geležinkelio atšaka.
                          Ar tikrai tokia galimybė numatyta Aecom studijoje? Ir ar tikrai tame memorandume estai su latviais pasirašė, kad į Vilnių eis atšaka?

                          Comment


                            Prezentacijos ta tema, pateikta

                            http://www.estcham.lt/index.php?id=10652

                            Vilniaus tik atšaka, net nebuvo svarstyta Kaunas -Vilnius - Panevėžys...

                            Comment


                              Parašė udrius Rodyti pranešimą
                              Prezentacijos ta tema, pateikta

                              http://www.estcham.lt/index.php?id=10652

                              Vilniaus tik atšaka, net nebuvo svarstyta Kaunas -Vilnius - Panevėžys...
                              Be jokios abejonės. Apie naują trasą, einančią tik pro Vilnių, niekas net nekalbėjo. Šiaip, Lietuva bando nušauti du (o gal ir visus tris?) zuikius:
                              - Sujungti Kauną su aplinkinėmis šalimis
                              - Lygiai taip pat Sujungti Vilnių su aplinkinėmis šalimis
                              - Sujungti Vilnių su Kaunu.

                              Duok dieve, kad viskas pavyktų, nes estai su latviais jau dabar nelabai nepatenkinti, nes jiems tas projektas akivaizdžiai net iš tolo nebus tiek naudingas, kaip Lietuvai. Lietuva iš esmės beveik turės greitųjų traukinių tinklą, jungiantį 3 iš 5 didžiųjų miestų. Tai būtų visiška šalies transporto transformacija ir didelis postūmis ekonomikos konkurencingumui.

                              Comment


                                Parašė John Rodyti pranešimą
                                Be jokios abejonės. Apie naują trasą, einančią tik pro Vilnių, niekas net nekalbėjo. Šiaip, Lietuva bando nušauti du (o gal ir visus tris?) zuikius:
                                - Sujungti Kauną su aplinkinėmis šalimis
                                - Lygiai taip pat Sujungti Vilnių su aplinkinėmis šalimis
                                - Sujungti Vilnių su Kaunu.

                                Duok dieve, kad viskas pavyktų, nes estai su latviais jau dabar nelabai nepatenkinti, nes jiems tas projektas akivaizdžiai net iš tolo nebus tiek naudingas, kaip Lietuvai. Lietuva iš esmės beveik turės greitųjų traukinių tinklą, jungiantį 3 iš 5 didžiųjų miestų. Tai būtų visiška šalies transporto transformacija ir didelis postūmis ekonomikos konkurencingumui.
                                Kiek atsimenu tai iš pradžių buvo dar gudriau sumanyta, kad neva Rail Baltika turi sujungti ne tik visų Baltijos šalių sostines, bet ir uostus. Aišku estam ir latviam tas nieko nekeičia, bet mes būtumėm pretendavę į fondus atšakai nuo Kauno į Klaipėdą kas užpildytų visą tiklą Lietuvoje.

                                Comment


                                  Pirmiausia susitvarkykime nuardytas arba uždarytas linijas tarp regiono uostamiesčių, o ne apie naujas svajokime.

                                  Comment


                                    Parašė deep'as Rodyti pranešimą
                                    Kiek atsimenu tai iš pradžių buvo dar gudriau sumanyta, kad neva Rail Baltika turi sujungti ne tik visų Baltijos šalių sostines, bet ir uostus. Aišku estam ir latviam tas nieko nekeičia, bet mes būtumėm pretendavę į fondus atšakai nuo Kauno į Klaipėdą kas užpildytų visą tinklą Lietuvoje.

                                    Na, politikai būtų mažiau politikavę, daugiau dirbę, jau dabar tie traukiniai važinėtų, arba bent jau šis projektas būtų pramuštas, kad pajungtų ir Klaipėdą, o ją pajungus perspektyvoje išnaudoti uostą galima labiau, juk latvių ir estų užšąla uosta.
                                    "Niekas nėra suku,kas tarnauja kilniai idėjai"

                                    Comment


                                      Parašė digital
                                      Neveikiančios nuorodos.

                                      http://parovoz.com/newgallery/pg_view.php?ID=442490
                                      http://parovoz.com/newgallery/pg_view.php?ID=430790
                                      http://parovoz.com/newgallery/pg_view.php?ID=442868
                                      http://parovoz.com/newgallery/pg_view.php?ID=442869
                                      http://parovoz.com/newgallery/pg_view.php?ID=442870
                                      http://parovoz.com/newgallery/pg_view.php?ID=442872
                                      http://parovoz.com/newgallery/pg_view.php?ID=442873
                                      http://parovoz.com/newgallery/pg_view.php?ID=443001
                                      http://parovoz.com/newgallery/pg_view.php?ID=443003
                                      http://parovoz.com/newgallery/pg_view.php?ID=443004
                                      http://parovoz.com/newgallery/pg_view.php?ID=442713
                                      http://parovoz.com/newgallery/pg_view.php?ID=442538
                                      http://parovoz.com/newgallery/pg_view.php?ID=442539
                                      http://parovoz.com/newgallery/pg_view.php?ID=442540
                                      http://parovoz.com/newgallery/pg_view.php?ID=442541
                                      http://parovoz.com/newgallery/pg_view.php?ID=443378
                                      http://parovoz.com/newgallery/pg_view.php?ID=443379
                                      http://parovoz.com/newgallery/pg_view.php?ID=443112
                                      http://parovoz.com/newgallery/pg_view.php?ID=443113
                                      http://parovoz.com/newgallery/pg_view.php?ID=443114
                                      http://parovoz.com/newgallery/pg_view.php?ID=443241
                                      http://parovoz.com/newgallery/pg_view.php?ID=443242
                                      http://parovoz.com/newgallery/pg_view.php?ID=443243
                                      http://parovoz.com/newgallery/pg_view.php?ID=443244
                                      http://parovoz.com/newgallery/pg_view.php?ID=443245
                                      http://parovoz.com/newgallery/pg_view.php?ID=443246
                                      http://parovoz.com/newgallery/pg_view.php?ID=443247
                                      http://parovoz.com/newgallery/pg_view.php?ID=443248

                                      Comment


                                        O jeigu vieną nuorodą.

                                        http://parovoz.com/newgallery/index....=RU&NO_ICONS=0

                                        Comment

                                        Working...
                                        X