Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Rail Baltica I. LT/PL siena - Kaunas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Jei ir reikia RB2 tai tikrai ne del keleivio vezimo. Jeigu butu poreikis, RB galetu eit nors ir iki Didziasalio. Cia juk ne idejinis projektas a la ASG savaitgali pasivazinet traukinuku, su visa pagarba jo organizatoriams.

    Comment


      Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
      Jei ir reikia RB2 tai tikrai ne del keleivio vezimo. Jeigu butu poreikis, RB galetu eit nors ir iki Didziasalio. Cia juk ne idejinis projektas a la ASG savaitgali pasivazinet traukinuku, su visa pagarba jo organizatoriams.
      Kroviniams turbūt užtenka RB, kuri jau dabar tiesiama, kam reikia RB2? Tik estams ir latviams?

      Comment


        Sutinku, kad reikia žiūrėti plačiau, negu iš savo miesto varpinės.
        Bet žmogui, gyvenančiam čia ir dabar, jo bėdos atrodo didžiausios, problemos - svarbiausios... Neturiu aš žemės prisipirkęs, kaip čia kažkas domėjosi, apskritai man tas geležinkelis galėtų būti buvęs nebuvęs, nei aš prie jo gyvenu, nei ten dirbu... Betgi prisimenant, kas buvo žadama , kai apie "Rail Balticą" išgirdom pirmą kartą ir pažiūrim, kas yra dabar, skirtumai milžiniški, ir ne Marijampolės naudai. Dėl to ir pikta.
        Na, kiekvienas turim savo nuomonę - tai berods dar neuždrausta.
        O kas dėl miesto padalinimo - taip, jis tikrai bus padalintas labiau, ne i dabar. Pavyzdžiui, kiek perėjų numatyta pėstiesiems, kas žino? Ne visi juk net ir Marijampolėje mašinom važinėja...
        Na, o tiems forumiečiams, kuriems per atstumą čia viskas pas mus atrodo puikiai, siūlyčiau atvažiuoti ir natūroje pasižiūrėti, kaip viskas atrodo. Ir atsakyt patiems sau į klausimą, ar norėtų gyventi šalia.

        Comment


          Gal būt nebuvo akcentuota, bet va yra gan įdomus straipsnis Delfi.lv, gerai kad rusų kalba - žodžiu nupiešta dar viena trasa, šį kartą per Vilnių - da kiek galime cirkintis....

          http://www.delfi.lv/biznes/transport....d?id=43800328
          Paskutinis taisė udrius; 2013.12.01, 18:45.

          Comment


            Jokios trasos per Vilnių nebus. Tokios niekas neplanuoja ir nereiktų apie tai kalbėti. Šnekama apie atšaką į Vilnių, kas yra visiškai racionalus variantas. Tai tiesiog leistų paleisti tiesioginius traukinius į Rygą/Taliną ir Varšuvą (ar net Berlyną).

            Comment


              ž.r. žemėlapį.

              Comment


                Parašė udrius Rodyti pranešimą
                ž.r. žemėlapį.
                Toks žemėlapys yra ir Wikipedijoje. Kažkada kažkas tiesiog buvo sugalvojęs tokią trasą. Tokia trasa šiandien nėra svarstoma.

                http://en.wikipedia.org/wiki/Rail_Baltica

                Comment


                  pala tai ką tas ministrėlio pavaduotojas peza? mums reikia trasos į vilnių ir mums reikia kad rail baltica sujungtų vilnių su kitomis sostinėmis?

                  Comment


                    Parašė udrius Rodyti pranešimą
                    pala tai ką tas ministrėlio pavaduotojas peza? mums reikia trasos į vilnių ir mums reikia kad rail baltica sujungtų vilnių su kitomis sostinėmis?
                    Kaip tau atrodo, jei būtų nutiesta tik atšaka nuo Kauno iki Vilniaus, tai nesiskaitytų, kad Rail Baltica sujungia Vilnių su kitomis sostinėmis? Kad tau daug ir įtemptai nereiktų galvoti - skaitytųsi.

                    Comment


                      koks operatorius leistų traukinį varšuva - kaunas - vilnius - kaunas - talinas ?

                      Comment


                        Parašė udrius Rodyti pranešimą
                        koks operatorius leistų traukinį varšuva - kaunas - vilnius - kaunas - talinas ?
                        Joks. Užtat bet kuris operatorius galėtų leisti traukinius Vilnius-Kaunas-Varšuva arba Vilnius-Kaunas-Ryga-Talinas. Arba tiesiog 240km/h Vilnius-Kaunas.

                        Comment


                          Parašė udrius Rodyti pranešimą
                          koks operatorius leistų traukinį varšuva - kaunas - vilnius - kaunas - talinas ?
                          Gal koks nors operatorius, kuris norėtų taip paudrinti, tpfu, patrolinti.

                          Comment


                            Parašė udrius Rodyti pranešimą
                            koks operatorius leistų traukinį varšuva - kaunas - vilnius - kaunas - talinas ?
                            Lietuvos geležinkeliai. (Vilnius - Kaunas būtų atskiras traukinys, privežti tokiu laiku, kada atvažiuos traukinys Kaune iš Talino arba Varšuvos).
                            Flickr

                            Comment


                              Parašė Edd Rodyti pranešimą
                              Gal koks nors operatorius, kuris norėtų taip paudrinti, tpfu, patrolinti.
                              Jau prisitrolinote air lituanicos temoje.

                              tai kiek manote būtų keleivių maršrute Vilnius - Kaunas - varšuva? 10 ar 20?

                              Comment


                                Anksti čia kažką dar kalbėti apie pačią RB2, kai dar RB1 dar nenutiesta, o juolab apie 1435 mm vėžės atšaką į Vilnių. Bent mano nuomone, tokios atšakos niekada į Vilnių ir nebus, nes išlaikyti dvi 1520 mm ir 1435 mm vėžės pločio geležinkelio atšakas jungiančius tuos pačius miestus, Lietuvai būtų per didelė prabanga. ES gali finansuoti bet kokį projektą, tačiau ar jį verta pradėti įgyvendinti, jei vėliau jis neš tik nuostolį?

                                Comment


                                  Cia kazkas ne taip, vyruciai. Ar jus zinote kokia schema nagrines Latvija ir Estija kita savaite? Jei lietuviai kalba tik apie atsaka Kaunas Vilnius, tai koks skirtumas estam latviam? Ju atveju kaip ejo traukinys ant 240 Talinas Ryga Kaunas Varsuva taip ir eis, nesukant i Vilniu. Ar juos kas privers dar uzsukti ten? Tai ko jie " parinasi?"

                                  Comment


                                    Parašė liutass Rodyti pranešimą
                                    Cia kazkas ne taip, vyruciai. Ar jus zinote kokia schema nagrines Latvija ir Estija kita savaite? Jei lietuviai kalba tik apie atsaka Kaunas Vilnius, tai koks skirtumas estam latviam? Ju atveju kaip ejo traukinys ant 240 Talinas Ryga Kaunas Varsuva taip ir eis, nesukant i Vilniu. Ar juos kas privers dar uzsukti ten? Tai ko jie " parinasi?"
                                    Tikriausiai tuo, kad jiems nenaudinga, kad Vilnius gautu didesnį konkurencinį pranašumą.

                                    Comment


                                      kokį dar konkurencinį pranašumą?

                                      Comment


                                        Parašė udrius Rodyti pranešimą
                                        Jau prisitrolinote air lituanicos temoje.

                                        tai kiek manote būtų keleivių maršrute Vilnius - Kaunas - varšuva? 10 ar 20?
                                        Aš Air Lituanica temoje nedalyvauju, bet kartais paskaitinėju ir taip, pastebėjau, kad ten udrijama taip pat sėkmingai kaip ir šioje.
                                        Varšuva-Kaunas-Vilnius būtų keleivių apie 20, iš jų 2 išliptų Kaune. (aš irgi moku udrinti, tą darau pakankamai ilgai ir turiu nerealiai daug patirties )

                                        Comment


                                          Tai mes tada irgi nesutik, kad eitu per Ryga, nes tai musu konkurencinguma mazina.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X