Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Rail Baltica I. LT/PL siena - Kaunas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Suderintas persėdimas Kaune į Vilnių ir priešinga kryptimi neįmanomas? Nors šiaip jau geriau iš tiesų būtų pagalvoti apie liniją Vilnius - Panevėžys. Prima, į Vakarų Europą iš Vilniaus vis tiek reikėtų važiuoti per Kauną. Linija jau yra. Važiuoti į Rygą, Taliną iš Vilniaus kur kas arčiau per Panevėžį. Galiausiai ši nauja linija būtų labai naudinga Lietuvos vidaus susisiekimui tarp Vilniaus ir Panevėžio regiono, taip pat Ukmergės. Dabar autobusu tarp Vilniaus ir Panevėžio važiuojama 2 val. Traukiniu būtų galima nuvažiuoti per tą patį laiką, kaip ir automobiliu, gal netgi greičiau tiems, kuriems reikia važiuot per pusę Vilniaus.

    Comment


      nu, nenoriu vektis į kaunas Vilnius, bet reik pripažint, keleiviai bus į Vilnių, arba pro Lietuvą, o jeigu (kaip aš suprantu) 240kmh linija sujungti miestus, tai ir kaunas gautu iš to didžiulės naudos.

      Comment


        Lietuvos prioritetas nutiesus europinę vėžę iki Kauno turėtų būti pratęsti ją iki Vilniaus. Būtų absurdiška neišnaudoti Vilniaus ekonominio, mokslinio ir kultūrinio potencialo.
        It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

        Comment


          tau būtų milžiniškas srautas vien tik vidaus keleivių, tiesa, Vilniui turbūt reikėtu naujos stoties

          Comment


            Milžiniškas srautas? Potencialas? WTF??? aš pats netikiu keleivinio eismo į europą srautu - nes
            a) bilietai autobusu kainuoja dabar 10 - 20 ltl
            b) turintys pinigų rinksis lėktuvus.

            Comment


              kur į Europą bilietai 10-20lt? apie ka tu šneki?

              Comment


                simple express pasižiūrėk.

                Comment


                  Žinoma, tikra Europa, pirmi 5 bilietai iš viso autobuso ir 90km/h greitis (kažin ar verta skaičiuoti vidutinį)

                  Comment


                    jei bilietas bus 200 ltl, o greitis 240 km, aš tada rinksiuos lėktuvą. nepyk.

                    Comment


                      Parašė udrius Rodyti pranešimą
                      Realiai vis viean nesuprantu europinės vėžės į Vilnių - tarkime tai planas Vilnius- (Kaunas arba Baltarusija). Bet šis planas iš vis yra "tupikovaja" idėja. Keleiviai į Vilnių? kokio srauto reikia kad apsimokėtų paleisti bent vieną traukinį per dvi dienas?
                      Pavardink Lietuvos vietas į kurias būtų didesnis keleivių srautas nei į Vilnių. Bent vieną.

                      Parašė udrius Rodyti pranešimą
                      Milžiniškas srautas? Potencialas? WTF??? aš pats netikiu keleivinio eismo į europą srautu - nes
                      a) bilietai autobusu kainuoja dabar 10 - 20 ltl
                      b) turintys pinigų rinksis lėktuvus.
                      Tai gal išvis tada nereikia Rail Baltica 2? Kroviniams užtenka ir Rail Baltica 1.

                      Kiek supratau dabar tau asmeniškai labiausiai užkliuvo Rail Baltica 2 atšaka nuo Kauno iki Vilniaus. Kaip tau atrodo, jei tokia atšaka bus, jos nebus galima naudoti susisiekimui tarp Vilniaus ir Kauno, būtinai ja reikės važiuoti iki Berlyno? Jei tokios atšakos nebūtų į Vilnių, kaip tu vertintum Rail Baltica 2 aplamai? Geriau? Kodėl?

                      Comment


                        Parašė udrius Rodyti pranešimą
                        jei bilietas bus 200 ltl, o greitis 240 km, aš tada rinksiuos lėktuvą. nepyk.
                        gal išgėręs truputį? pats sodini mane į autobusus

                        Comment


                          Kiek keleivinių traukinių į Lietuvą per tą Railbalticą atsivilktų? 1 nu max 2 per dieną.

                          Tai ar čia milžiniška katastrofa iki galo datvarkius esamą Kaunas-Vilnius ruožą juo paleist 2 dviaukščius be tarpinių sustojimų derinant juos su tų RB traukinių atvykimu/išvykimu? Jų konstrukcinis greitis gi 160km/h, be tarpinių sustojimų jie greitai tam Vilniuj atsidurtų.

                          Toks jausmas, kad Lietuviui visos linijos turi atvest tiesiai į jo svetainę, jeigu kas užsimena apie persėdimą tai jau atseit nebe susisiekimas.

                          Taip jau sutapo, kad Talinas, Ryga ir Kaunas išsidėstę vienoj linijoj, todėl iš V. Europos greičiausiai pasiekt Taliną ir Rygą yra per Kauną, sėkmės ikalbinant Latvius ir Estus, kad į jų sostines reikėtų atvažiuot per ilgesnį laiką, nes Vilnius. O papildomą liniją sėkmės forminant kaip kažkokią RB dalį, kai iš visų pusių pažiūrėjus ten gi Kaunas-Vilnius, vadinasi pati RB visiškai neprisipaišo.

                          Comment


                            Parašė Edd Rodyti pranešimą
                            Tai gal išvis tada nereikia Rail Baltica 2? Kroviniams užtenka ir Rail Baltica 1.
                            Lietuvai Rail Baltica 2 nereikia. Jos reikia (?) latviams ir estams. Tegu jie ir stengiasi

                            Lietuva turėtų nusitiesti standartinę vėžę iki Vilniaus, ir atšakas į chemijos pramonės centrus - Jonavą ir Kėdainius.
                            It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

                            Comment


                              Parašė BadaBada Rodyti pranešimą
                              nu, nenoriu vektis į kaunas Vilnius, bet reik pripažint, keleiviai bus į Vilnių, arba pro Lietuvą, o jeigu (kaip aš suprantu) 240kmh linija sujungti miestus, tai ir kaunas gautu iš to didžiulės naudos.
                              Dar vienas susireiksmines metropolio gyventojas..

                              Comment


                                Man kaip vilniečiui keistas toks europinės vėžės protegavimas iki Vilniaus. Reikia galvoti logiškai ir praktiškai, manau dauguma žmonių pritartų jog svarbiausia yra europinė vėžė iki Kauno, o tarp Vilniaus ir Kauno juk jau dabar yra gana neblogas keleivinių traukinių susisiekimas, kuris ne už ilgo dar turi būti pagerintas padidinus leistiną greitį iki 160 km/h.
                                Žinoma niekas nesako kad nebūtų gerai turėti europinės vėžės iki Vilniaus (juolab ji yra numatyta ateities planuose), bet laikotarpiui iki 2020 metų tikrai užtektų ir esamos infrastruktūros tarp Vilniaus ir Kauno, ypač jei būtų praplėsti stočių kelynai.

                                O statant Rail Baltica 2, bent jau mano nuomone tikrai būtų naudinga rekonstruoti ruožą Vilnius Varėna perdarant vėžę į 1435 ir pratęsiant maršrutą iki Druskininkų ir Suvalkų arba Šeštokų.
                                Dear Sir,

                                Comment


                                  Parašė Gator Rodyti pranešimą
                                  Dar vienas susireiksmines metropolio gyventojas..
                                  tekstas prieš postinima buvo daug kartų taisytas ir perrašinėtas, netyčinė klaida

                                  o šeip manau niekas ir nekalba, kad Rail Baltica (2) eitų ne pro Kauną. pys

                                  Comment


                                    Parašė BadaBada Rodyti pranešimą
                                    nu, nenoriu vektis į kaunas Vilnius, bet reik pripažint, keleiviai bus į Vilnių, arba pro Lietuvą, o jeigu (kaip aš suprantu) 240kmh linija sujungti miestus, tai ir kaunas gautu iš to didžiulės naudos.
                                    Į Vilnių jau yra geležinkelio linija. Ir ją pritaikius važiuoti 160 km/h greičiu bei suderinus su traukinių RailBalticos linija atvykimu ir išvykimu iš Kauno, galima išsiversti. Tuo labiau, kad daugiau 2-3 traukinių per dieną tarp Talino, Rygos ir Varšuvos vargu ar galima tikėtis. Jei netgi tarp Varšuvos ir Berlyno tik 5 tiesioginiai traukiniai.

                                    Kelionė truktų apie 45 minutes ir to pilnai pakanka. Štai neseniai važiavau lėtuoju traukiniu. Jis vėlavo Lentvaryje 10 minučių, tačiau iki Kaišiadorių grafiką pasivijo ir toliau vėl šliaužė. Vadinasi net ir lėtasis traukinys galėtų važiuoti bent 20 minučių trumpiau. Jei greitis bus 160 km/h, tai greitieji traukiniai su sustojimais Lentvaryje, Vievyje, Žasliuose, Kaišiadoryse, Pravieniškėse maršrutą turėtų įveikti per 50-55 min. O stojantys tik Kaišiadoryse per maždaug 45 minutes. 240 km/h kelionės greitį sutrumpintų iki 30 minučių. Bet ne mažiau. Nes tiesiog potencialas nebūtų išnaudojamas, net ir esant visiškai naujai linijai dėl maždaug 20 km įsibėgėjimui ir stabdymui (po ~10 km ties Vilniumi ir Kaunu) iki 240 km/h. Na nereikia būti utopistais, bet tokia atšaka, nors ir būtų labai patraukti, visiškai netelpa į RailBalticos rėmus.

                                    Comment


                                      Vienintelis pateisinamas variantas EU vėžės į Vilnių - senasis St. Peterburgas - Varšuva geležinkelis. Nesu geras žinovas, bet manau kad jau dabar bent jau LT - LV ruožas be didelių rekonstrukcijos darbų galėtų iš karto tiesiamas 240 km/h greičiui. Iš kitos pusės - šis kelias buvo dvikelis, dabar telikęs vienas kelias, todėl be didelių žemės darbų galima iš karto tiesti ir EU vėžę.

                                      Visi kiti spardymaisi - mes be Rail baltica Vilniuje nenurimsim - kvaili ir vaikiški.

                                      Comment


                                        Parašė toleranceofculture Rodyti pranešimą
                                        Man kaip vilniečiui keistas toks europinės vėžės protegavimas iki Vilniaus. Reikia galvoti logiškai ir praktiškai, manau dauguma žmonių pritartų jog svarbiausia yra europinė vėžė iki Kauno
                                        Kurioj vietoj europinės vėžės protegavimas iki Vilniaus kertasi su europinės vėžės tiesimu iki Kauno? Kalba eina apie atšaką iki Vilniaus nuo Kauno, bet ne apie pačios Rail Baltica 2 trąsos keitimą apeinant Kauną. Jei tos atšakos tiesimą pavyktų įtraukti į Rail Baltica 2 ir jai būtų skirtas finansavimas, kurioj vietoj tu čia matai minusų? Ar geriau po 2020 (minėjai, kad užteks esmos infrastruktūros iki 2020) tiesti tą atšaką savo pačių lėšom? Galvojant "logiškai ir praktiškai" kvailoka būtų nepabandyti pasinaudoti tokia galimybe.

                                        Comment


                                          Ta atšakai 1435 vėžės visiškai nereikalinga. Nebent būtų kaip RailBaltica prakišta esamos linijos į Vilnių rekonstrukcija iki 160 km/h ar vietomis ir iki 200 km/h.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X