Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Rail Baltica I. LT/PL siena - Kaunas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė GediminasJa Rodyti pranešimą
    Bet ar bus ką perkraudinėti? Ar yra tam poreikis palemone?
    beprasmis reikalas

    Comment


      Ir dabar juk krova vyksta.

      Comment


        Mes be Vilniaus nenurimsim. Briedas kažkoks...

        Estija ir Latvija gali nepritarti „Rail Baltica“ atkarpai iki Vilniaus

        http://www.delfi.lt/verslas/transpor....d?id=63413672

        Comment


          Parašė udrius Rodyti pranešimą
          Mes be Vilniaus nenurimsim. Briedas kažkoks...
          Udriau, tai rašyk tiesiai Rimui Sinkevičiui ar Algiui Butkevičiui, kiek čia galima forumiečius terorizuoti
          Negi čia kas nors įgaliotas tą Rail Balticą įtakoti?

          Comment


            Čia vilnius pasidarė kaip koks visatos centras, pro kurį turi eiti visi keliai? ar kaip čia?

            Comment


              Parašė dts Rodyti pranešimą
              Čia vilnius pasidarė kaip koks visatos centras, pro kurį turi eiti visi keliai? ar kaip čia?
              Valdžios koridoriuose girdėjau, kad žada ne tik RB per Vilnių tiesti, bet ir Via Baltiką ties Kaunu nuardyti ir nutiesti iš naujo per Vilnių!
              Kaip po dykumą blaškiausi

              Comment


                jo aš irgi girdėjau, kad aplink vilnių pastatys spygliuotą tvorą, o gyventi priims tik tuos žmones kurie turės milijona litų grynais.

                Bet įdomu tai kaip vis tik ta linija eis - ar Kaunas Vilnius, ar vis tik kažkokia nauja?

                Comment


                  Parašė vytauc Rodyti pranešimą
                  Valdžios koridoriuose girdėjau, kad žada ne tik RB per Vilnių tiesti, bet ir Via Baltiką ties Kaunu nuardyti ir nutiesti iš naujo per Vilnių!
                  Eik tu sau kaip faina o kauną turbūt aptvers ir parašys "NEW Praveniškės" Ko dar girdėjai? labai įdomu pasidarė

                  Comment


                    O tai vis dėl to ar yra kam nors žinoma kaip ir pro kur ta vėžė turėtų eiti kad į jos trasą papultų ir Vilnius? Tiksliau tariant kaip viską įsivaizduoja Vilnius?

                    Comment


                      Lenkijos siena - Kaunas - Panevėžys - Latvijos siena. Nuo Kauno atšaka į Vilnių. Kitaip sakant - labai normalus variantas.
                      It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

                      Comment


                        Parašė GediminasJa Rodyti pranešimą
                        O tai vis dėl to ar yra kam nors žinoma kaip ir pro kur ta vėžė turėtų eiti kad į jos trasą papultų ir Vilnius? Tiksliau tariant kaip viską įsivaizduoja Vilnius?
                        Buvo planas [citatų nebus] tiesti atšaką Kaunas -- Vilnius.

                        Valdžios koridoriuose girdėjau, kad žada ne tik RB per Vilnių tiesti, bet ir Via Baltiką ties Kaunu nuardyti ir nutiesti iš naujo per Vilnių!
                        Tik po to, kai į Vilnių perkels Klaipėdos uostą.

                        Comment


                          Bet geriau butu sostine i Klaipeda

                          Comment


                            1435 vėžė į Vilnių NEREIKALINGA. Jei jau labai kai kam norisi tiesioginio keleivinio susisiekimo, tai galima nupirkti Talgo traukinių. O jei rimtai kalbėti apie greitąją liniją, tai ji nėra jokios prasmės jos tiesti tik iki Vilniaus. Kur kas perspektyvesnė linija Vilnius - Kaunas - Klaipėda. Bet ne 1435 mm, o 1520 mm.

                            Comment


                              Bet kaip gi Vilniaus? Vietiniai biurokratai numirs be to.

                              Comment


                                Ir taip daliai jų būtų ne pro šalį pritaikyti mirties bausmę.

                                Comment


                                  Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                  Ir taip daliai jų būtų ne pro šalį pritaikyti mirties bausmę.
                                  bet jie yra ir valdo

                                  Comment


                                    Maniau, kad tik Šiaulių miesto politikai nemoka nusileisti. Turbūt bijo, kad jei pro Šiaulius neis Rail Baltica, tai nebus galimybės "pasidaryti" pinigų sau į kišenę. Neesmė, kad tiesiant pro Panevėžį, kelionės trukmė sumažėja visa valanda. Taip Panevėžyje patogu persėsti, atvykus iš kitų miestų. Gal net atsirastų naujas maršrutas Klaipėda - Panevėžys.
                                    Paskutiniu metu Šiaulių valdžia apsiramino, tai jau Vilniuje sėdintys politikai pradėjo reikštis. Nesuprantu Lietuvos politikų mastymo: pirmiausiai sutikti su bet kokiomis sąlygomis, kad gauti finansavimą, o jį jau gavus bandyti keisti sąlygas.
                                    Panašiai buvo ir su IAE. Gavo pinigus uždarymui, o po to pradėjo šnekėti, kad reikia ją paleisti iš naujo. Tokiais atvejais prisimenu vieną citatą: "Visatoje yra du begaliniai dalykai - žmonių kvailumas ir visata. Dėl pastarojo nesu tikras".

                                    Comment


                                      Parašė dts Rodyti pranešimą
                                      Eik tu sau kaip faina o kauną turbūt aptvers ir parašys "NEW Praveniškės" Ko dar girdėjai? labai įdomu pasidarė
                                      ne aš pradėjau. taip kad

                                      Realiai vis viean nesuprantu europinės vėžės į Vilnių - tarkime tai planas Vilnius- (Kaunas arba Baltarusija). Bet šis planas iš vis yra "tupikovaja" idėja. Keleiviai į Vilnių? kokio srauto reikia kad apsimokėtų paleisti bent vieną traukinį per dvi dienas? Kroviniai į Vilnių? Ar yra Vilniuje krūva gamyklų, kad reikėtų to srauto? Tranzitas iš Baltarusijos ? Baltarusiai patys turi EU-RU linijų.

                                      Comment


                                        Būtent. Keleivių pervežimui tokia linija visiškai nereikalinga, tuo labiau 1435 mm vėžės. Jei kalbėti apie greitojo geležinkelio liniją Lietuvoje keleivių susisiekimui, tai tik apie Vilnius - Kaunas - Klaipėda. Ir ne 1435 vėžės, o 1520. Bet toks projektas ne RailBalticos rėmuose. Krovinių gabenimui 1435 linija į Vilnių visiškai nereikalinga. Tam ir bus intermodalinis terminalas Palemono, galbūt atsiras ir Rokuose ar kokiuose Mauručiuose. Jei tik bus poreikis. Dar vienas variantas gabenti kai kuriuos krovinius iki Vilniaus - įdiegti europinių krovininių vagonų vežimėlių keitimą.

                                        Comment


                                          Parašė udrius Rodyti pranešimą
                                          Keleiviai į Vilnių? .
                                          ne žinok, statys tik dėl keleivių į Kauną jeigu jau statyti keleivinį ruožą tai tik per Vilnių, kitu atveju tai tik bus tik Rygos ir Talino tranzitas per Lietuvą,
                                          siūlau vanoti liniją Panevėžys-Vilnius-Alytus
                                          Aš neliūdnas - aš blaivus

                                          Comment

                                          Working...
                                          X