Parašė GediminasJa
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Rail Baltica I. LT/PL siena - Kaunas
Collapse
X
-
Mes be Vilniaus nenurimsim. Briedas kažkoks...
Estija ir Latvija gali nepritarti „Rail Baltica“ atkarpai iki Vilniaus
http://www.delfi.lt/verslas/transpor....d?id=63413672
Comment
-
Parašė udrius Rodyti pranešimąMes be Vilniaus nenurimsim. Briedas kažkoks...
Negi čia kas nors įgaliotas tą Rail Balticą įtakoti?
Comment
-
Parašė dts Rodyti pranešimąČia vilnius pasidarė kaip koks visatos centras, pro kurį turi eiti visi keliai? ar kaip čia?
Comment
-
Parašė vytauc Rodyti pranešimąValdžios koridoriuose girdėjau, kad žada ne tik RB per Vilnių tiesti, bet ir Via Baltiką ties Kaunu nuardyti ir nutiesti iš naujo per Vilnių!
Comment
-
Parašė GediminasJa Rodyti pranešimąO tai vis dėl to ar yra kam nors žinoma kaip ir pro kur ta vėžė turėtų eiti kad į jos trasą papultų ir Vilnius? Tiksliau tariant kaip viską įsivaizduoja Vilnius?
Valdžios koridoriuose girdėjau, kad žada ne tik RB per Vilnių tiesti, bet ir Via Baltiką ties Kaunu nuardyti ir nutiesti iš naujo per Vilnių!
Comment
-
1435 vėžė į Vilnių NEREIKALINGA. Jei jau labai kai kam norisi tiesioginio keleivinio susisiekimo, tai galima nupirkti Talgo traukinių. O jei rimtai kalbėti apie greitąją liniją, tai ji nėra jokios prasmės jos tiesti tik iki Vilniaus. Kur kas perspektyvesnė linija Vilnius - Kaunas - Klaipėda. Bet ne 1435 mm, o 1520 mm.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąIr taip daliai jų būtų ne pro šalį pritaikyti mirties bausmę.
Comment
-
Maniau, kad tik Šiaulių miesto politikai nemoka nusileisti. Turbūt bijo, kad jei pro Šiaulius neis Rail Baltica, tai nebus galimybės "pasidaryti" pinigų sau į kišenę. Neesmė, kad tiesiant pro Panevėžį, kelionės trukmė sumažėja visa valanda. Taip Panevėžyje patogu persėsti, atvykus iš kitų miestų. Gal net atsirastų naujas maršrutas Klaipėda - Panevėžys.
Paskutiniu metu Šiaulių valdžia apsiramino, tai jau Vilniuje sėdintys politikai pradėjo reikštis. Nesuprantu Lietuvos politikų mastymo: pirmiausiai sutikti su bet kokiomis sąlygomis, kad gauti finansavimą, o jį jau gavus bandyti keisti sąlygas.
Panašiai buvo ir su IAE. Gavo pinigus uždarymui, o po to pradėjo šnekėti, kad reikia ją paleisti iš naujo. Tokiais atvejais prisimenu vieną citatą: "Visatoje yra du begaliniai dalykai - žmonių kvailumas ir visata. Dėl pastarojo nesu tikras".
Comment
-
Parašė dts Rodyti pranešimąEik tu sau kaip faina o kauną turbūt aptvers ir parašys "NEW Praveniškės" Ko dar girdėjai? labai įdomu pasidarė
Realiai vis viean nesuprantu europinės vėžės į Vilnių - tarkime tai planas Vilnius- (Kaunas arba Baltarusija). Bet šis planas iš vis yra "tupikovaja" idėja. Keleiviai į Vilnių? kokio srauto reikia kad apsimokėtų paleisti bent vieną traukinį per dvi dienas? Kroviniai į Vilnių? Ar yra Vilniuje krūva gamyklų, kad reikėtų to srauto? Tranzitas iš Baltarusijos ? Baltarusiai patys turi EU-RU linijų.
Comment
-
Būtent. Keleivių pervežimui tokia linija visiškai nereikalinga, tuo labiau 1435 mm vėžės. Jei kalbėti apie greitojo geležinkelio liniją Lietuvoje keleivių susisiekimui, tai tik apie Vilnius - Kaunas - Klaipėda. Ir ne 1435 vėžės, o 1520. Bet toks projektas ne RailBalticos rėmuose. Krovinių gabenimui 1435 linija į Vilnių visiškai nereikalinga. Tam ir bus intermodalinis terminalas Palemono, galbūt atsiras ir Rokuose ar kokiuose Mauručiuose. Jei tik bus poreikis. Dar vienas variantas gabenti kai kuriuos krovinius iki Vilniaus - įdiegti europinių krovininių vagonų vežimėlių keitimą.
Comment
-
Parašė udrius Rodyti pranešimąKeleiviai į Vilnių? .
siūlau vanoti liniją Panevėžys-Vilnius-AlytusAš neliūdnas - aš blaivus
Comment
Comment