Parašė ViR2
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Rail Baltica I. LT/PL siena - Kaunas
Collapse
X
-
Šiandieną teko pravažiuoti gerokai po pietų šioje vietoje http://www.miestai.net/forumas/showp...postcount=2581 kelias Garliava - Prienai , galiu pasakyti , kad jokie darbai nevyksta šiuo metu , technikos nėra. Grioviai ir t.t. nesausinami.Neskubėk ir nespėsi.
Comment
-
Parašė ViR2 Rodyti pranešimąNu va, tais laikais "dare" 120, o dabar tik atkarpom gal pasieks
Parašė Mantukas05 Rodyti pranešimąŠiandieną teko pravažiuoti gerokai po pietų šioje vietoje http://www.miestai.net/forumas/showp...postcount=2581 kelias Garliava - Prienai , galiu pasakyti , kad jokie darbai nevyksta šiuo metu , technikos nėra. Grioviai ir t.t. nesausinami.
Comment
-
http://www.alfa.lt/straipsnis/151662...3-11-26_14-45/
Vėl ministro sapalionės, kas būtų, jeigu būtų. Jam moka už tai, ar čia taip rodo,kad dirba, nesuprantu."Niekas nėra suku,kas tarnauja kilniai idėjai"
Comment
-
Man atrodo, kad šis projektas, aplamai yra pinigų švaistymas. Numatyti krovinių pervežimo skaičiai yra traukti iš galvos. Abejotina, kad geležinkelis gali pakeisti įsišaknijusią furų transporto kultūrą. O vien iš keleivinių vežiojimo, net ir eksploatacija retai kur atsiperka, ką jau bekalbėti apie visą projekto atsiperkamumą.
Comment
-
Parašė Tomiss Rodyti pranešimąMan atrodo, kad šis projektas, aplamai yra pinigų švaistymas. Numatyti krovinių pervežimo skaičiai yra traukti iš galvos. Abejotina, kad geležinkelis gali pakeisti įsišaknijusią furų transporto kultūrą. O vien iš keleivinių vežiojimo, net ir eksploatacija retai kur atsiperka, ką jau bekalbėti apie visą projekto atsiperkamumą.
Comment
-
Parašė Tomiss Rodyti pranešimąMan atrodo, kad šis projektas, aplamai yra pinigų švaistymas. Numatyti krovinių pervežimo skaičiai yra traukti iš galvos. Abejotina, kad geležinkelis gali pakeisti įsišaknijusią furų transporto kultūrą. O vien iš keleivinių vežiojimo, net ir eksploatacija retai kur atsiperka, ką jau bekalbėti apie visą projekto atsiperkamumą.
Galim arba verkti, kad brangu ir neekonomiška, arba išnaudoti."Niekas nėra suku,kas tarnauja kilniai idėjai"
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąVa priims ES eilinę direktyvą, kuri smarkiai užrauks krovinių gabenimą autotransportu tolimais atstumais, ir bus darbo geležinkeliui.
Comment
-
Automobilių transportams beveik NEMOKA už infrastruktūrą (tai, ką sumoka yra tik keli ar keliolika procentų nuo realios jos vertės), geležinkelių akcizas už kurą eina automobilių kelių priežiūrai ir plėtrai (nei lito atgal negrįžta geležinkeliams), ES lėšų kur kas daugiau skiriama automobilių kelių plėtrai nei geležinkeliams. Todėl kalbos apie konkurencingumą visiškai iškreiptomis konkurencinėmis sąlygomis, kai autotransportas yra totaliai proteguojamas, yra pilstymas iš tuščio į kiaurą.
Comment
-
Bus iki Palemono ir per Rokus, ir per tunelį. Tik kiek vėliau. Kol kas buvo tik konkursas poveikio aplinkai tyrimui paskelbtas. Pagal viską, tas vertinimas greitai turėtų būti.
Aišku, terminalas pradės veikti anksčiau, nei RailBaltica pasieks Palemoną.Paskutinis taisė Al1; 2013.11.28, 10:00.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąAutomobilių transportams beveik NEMOKA už infrastruktūrą (tai, ką sumoka yra tik keli ar keliolika procentų nuo realios jos vertės), geležinkelių akcizas už kurą eina automobilių kelių priežiūrai ir plėtrai (nei lito atgal negrįžta geležinkeliams), ES lėšų kur kas daugiau skiriama automobilių kelių plėtrai nei geležinkeliams. Todėl kalbos apie konkurencingumą visiškai iškreiptomis konkurencinėmis sąlygomis, kai autotransportas yra totaliai proteguojamas, yra pilstymas iš tuščio į kiaurą.
Papildomai pridurti, kad visai neseniai iš geležinkelių buvo paimta 110 mln. ES paramos, kurie perduoti autokeliams. Konkurencinės sąlygos nevienodos.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąAutomobilių transportams beveik NEMOKA už infrastruktūrą (tai, ką sumoka yra tik keli ar keliolika procentų nuo realios jos vertės), geležinkelių akcizas už kurą eina automobilių kelių priežiūrai ir plėtrai (nei lito atgal negrįžta geležinkeliams), ES lėšų kur kas daugiau skiriama automobilių kelių plėtrai nei geležinkeliams. Todėl kalbos apie konkurencingumą visiškai iškreiptomis konkurencinėmis sąlygomis, kai autotransportas yra totaliai proteguojamas, yra pilstymas iš tuščio į kiaurą.
http://vz.lt/Default.aspx?Publicatio...7-8adce2be6ff9
Iš 683,7 mln. Lt turbūt apie kokius 400 mln. bus Rail baltika. Beja o kaip reikalai su techniniu projektu.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąProjektu iki Palemono? Kol kas dar nebuvo jokio konkurso.
Comment
Comment