Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Rail Baltica I. LT/PL siena - Kaunas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė ead Rodyti pranešimą
    Jei kalba Mauručių GS eina apie tą geltoną namą vakarinėje pusėje, tai jis lieka, niekas jo negriaus.
    Ten iš abiejų pusių yra namai praktiškai vienas prieš kitą.

    Parašė Gator Rodyti pranešimą
    Kaipcia negirdeti apie jokius milijonu reikalavimus is tu namu savininku?
    3 iš tų namų yra kažkada buvę kelio prižiūrėtoju nameliai. Galbūt jie dar neprivatizuoti. Yra dar šitas namas už antro tilto per Jiesią važiuojant nuo Kauno. Vaizdas Kazlų Rūdos link. 1435 mm kelias bus kairėje pusėje, už maždaug 150-200 m yra tiltas, todėl apie jokį kelių perkėlimą ir kalbos negali būti.

    Comment


      O RB iškart bus elektrifikuotas? Ar visai tokių planų elektrifikuoti nėra?

      Comment


        Parašė Al1 Rodyti pranešimą
        Ten iš abiejų pusių yra namai praktiškai vienas prieš kitą.



        3 iš tų namų yra kažkada buvę kelio prižiūrėtoju nameliai. Galbūt jie dar neprivatizuoti. Yra dar šitas namas už antro tilto per Jiesią važiuojant nuo Kauno. Vaizdas Kazlų Rūdos link. 1435 mm kelias bus kairėje pusėje, už maždaug 150-200 m yra tiltas, todėl apie jokį kelių perkėlimą ir kalbos negali būti.

        Atvaizdas
        Nuotraukoje pavaizuoto namo niekas negriaus. Šioje vietoje bus vykdomas kelių pertrasavimas. Europinės vėžės geležinkelis bus klojamas dabartinio II kelio vietoje ir taps III kelius, būsimas II kelias - I ojo vietoje, o būsimas I kelias dešinėje nuotraukos pusėje, jam bus formuojama nauja sankasa.

        Tarp nuotraukoje pavaizduoto namo ir 1435 mm vėžės geležinkelio bus tik įrengiama prieštriukšminė sienutė.

        Ir tų namų Mauručių GS, esančių vienas prieš kitą, taip pat niekas negriaus.
        Paskutinis taisė ead; 2013.11.20, 20:42.

        Comment


          Vadinasi bus kreivės ir greitis čia sieks geriausiu atveju 100 km/h. Nes vietovė sudėtinga - tiltas per Jiesią už 150-200 m, viadukas kelio Garliava - Petrašiūnai.

          Parašė Satreblas Rodyti pranešimą
          O RB iškart bus elektrifikuotas? Ar visai tokių planų elektrifikuoti nėra?
          Nebus jokios elektrifikacijos.
          Paskutinis taisė Al1; 2013.11.20, 20:51.

          Comment


            Parašė Al1 Rodyti pranešimą
            Vadinasi bus kreivės ir greitis čia sieks geriausiu atveju 100 km/h. Nes vietovė sudėtinga - tiltas per Jiesią už 150-200 m, viadukas kelio Garliava - Petrašiūnai.



            Nebus jokios elektrifikacijos.
            Tai kad apskritai ši "Rail Baltica" suprojektuota greičiams keleiviniams iki 120 km/h, krovininiams iki 80 km/h.

            Comment


              Bet dėl tokių pavingiavimų net ir tokio greičio nebus kai kuriuose ruožuose.

              Comment


                Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                Bet dėl tokių pavingiavimų net ir tokio greičio nebus kai kuriuose ruožuose.
                Kaip buvo užduota techninėje užduotyje, taip projektuotojai ir suprojektavo.
                Juk pats ne kartą šiame forume sakėte, jog dabar tiesiama "Rail Baltica" nuo Kauno iki LT/PL bus pagrinde skirta ne keleiviniams traukiniams, o krovininiams. O krovininiams pradžiai ir 80 km/h yra užtektinai, svarbu būtų tik ką vežt į tą Kauną ir iš jo.

                Comment


                  Parašė ead Rodyti pranešimą
                  Kaip buvo užduota techninėje užduotyje, taip projektuotojai ir suprojektavo.
                  Juk pats ne kartą šiame forume sakėte, jog dabar tiesiama "Rail Baltica" nuo Kauno iki LT/PL bus pagrinde skirta ne keleiviniams traukiniams, o krovininiams. O krovininiams pradžiai ir 80 km/h yra užtektinai, svarbu būtų tik ką vežt į tą Kauną ir iš jo.
                  Bet tai žinai, nacher daryt "pradžiai", jei galima padaryti normaliai iš karto?

                  Comment


                    Taip kreivinant ir 1520 mm nukenčia. Aš kalbėjau ne tik apie 1435 mm vėžę.

                    Comment


                      Parašė disident Rodyti pranešimą
                      Bet tai žinai, nacher daryt "pradžiai", jei galima padaryti normaliai iš karto?
                      Jei daryt iškart normaliai, tai pirmieji 1435 mm vėžės pabėgiai būtų buvę pakloti tik po kokių 10 metų. Tačiau Lietuva turi savų įsipareigojimų prieš ES ir pnš., turi būti vykdomi planai, projektai, tam gaunamas finanasavimas, kurį reikia įsisavinti ir t.t.

                      Comment


                        Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                        Taip kreivinant ir 1520 mm nukenčia. Aš kalbėjau ne tik apie 1435 mm vėžę.
                        Su 1520 mm vėže tikrai nebus blogiau nei buvo. Apskritai čia LG turi džiaugtis, kad prisidengdami Rail Baltica projekte visame ruože nuo Kauno iki LT/PL dar ir savo 1520 mm vėžę pasiremontuos, o vietomis ir rekonstruos.

                        Comment


                          Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                          Vadinasi bus kreivės ir greitis čia sieks geriausiu atveju 100 km/h. Nes vietovė sudėtinga - tiltas per Jiesią už 150-200 m, viadukas kelio Garliava - Petrašiūnai.

                          Nebus jokios elektrifikacijos.
                          Šitą klausimą aš buvau uždavęs ne kartą t.y. ar visame ruože nuo PL sienos iki Kauno bus 120km/h? Panašu, kad ne? Aišku, jei tik kokioje vienoje trumpoje atkarpoje, tai nieko tokio. Bet kiek (ir kur?) bus tokių atkarpų, kur traukiniai turės važiuoti lėčiau, nei 120km/h?

                          Comment


                            Parašė John Rodyti pranešimą
                            Šitą klausimą aš buvau uždavęs ne kartą t.y. ar visame ruože nuo PL sienos iki Kauno bus 120km/h? Panašu, kad ne? Aišku, jei tik kokioje vienoje trumpoje atkarpoje, tai nieko tokio. Bet kiek (ir kur?) bus tokių atkarpų, kur traukiniai turės važiuoti lėčiau, nei 120km/h?
                            Tai, kad maksimalus greitis bus 120km/h

                            Comment


                              Parašė Gator Rodyti pranešimą
                              Tai, kad maksimalus greitis bus 120km/h
                              Ar tu gerai perskaitei mano klausimą?

                              Comment


                                Parašė John Rodyti pranešimą
                                Ar tu gerai perskaitei mano klausimą?
                                Taip. Reiktu ieskoti ne tu atkarpu, kur vaziuos leciau nei 120km/h, o tu atkarpu kur vaziuos 120km/h, nes butent pastaruju bus maziau. Leciau nei 120km/h vaziuos didziojoje dalyje kelio.

                                Comment


                                  Parašė Gator Rodyti pranešimą
                                  Taip. Reiktu ieskoti ne tu atkarpu, kur vaziuos leciau nei 120km/h, o tu atkarpu kur vaziuos 120km/h, nes butent pastaruju bus maziau. Leciau nei 120km/h vaziuos didziojoje dalyje kelio.
                                  Iš kur tokia informacija?

                                  Comment


                                    Prieš 76 metus. Laikraštis "Darbas" 1937 m. gegužės 20 d.

                                    Comment


                                      Parašė AutoLiet Rodyti pranešimą
                                      Prieš 76 metus. Laikraštis "Darbas" 1937 m. gegužės 20 d.

                                      Atvaizdas
                                      Būtų juokinga, jei nebūtų graudu..

                                      Comment


                                        Beat tai ten garveziai turejo tokiu greiciu svilpt

                                        Comment


                                          Nu va, tais laikais "dare" 120, o dabar tik atkarpom gal pasieks

                                          Comment

                                          Working...
                                          X