O kaip Vilnius?
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Rail Baltica I. LT/PL siena - Kaunas
Collapse
X
-
Parašė Jopapa Rodyti pranešimą„Rail Baltica“ projektas kol kas Lietuvą, Latviją ir Estiją ne vienija, o skaldo
Skaitykite daugiau: http://www.15min.lt/naujiena/verslas...#ixzz2jxG5DJaUNeskubėk ir nespėsi.
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Ne, nuo Lenkijos iki Kauno bus rekonstruota ir pritaikyta sena linija, o nuo Kauno iki Talino per Panevėžį ir Rygą eis nauja linija.
Comment
-
Parašė liutass Rodyti pranešimąO kaip Vilnius?
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimąPagal idėją, tai turėtų būti ir nauja linija tarp Kauno ir Lenkijos, bet čia, kaip suprantu, Lietuva šiek tiek mala š. Dėl to pyksta estai.Neskubėk ir nespėsi.
Comment
-
tai kam tada Lietuvai tą greita 240 km/h linija jeigu eis per kaimus, o sostinė liks subinėj?? kas važiuos ta nauja super modernia linija?? panevežiečiai turi daug reikalų Varšuvoje ar kauniečiai lakstys į Helsinkį?? daro kažkokį keleivinį projektą palikdami milijoną keleivių su nosim super projektas, siūlyčiau ir palikti jį estams darytiAš neliūdnas - aš blaivus
Comment
-
Parašė geriantis Rodyti pranešimąpanevežiečiai turi daug reikalų Varšuvoje ar kauniečiai lakstys į Helsinkį??
Comment
-
Parašė Mantukas05 Rodyti pranešimąBet tai palaukit dabar. Man durnam paaiškinkite , kodėl tada iki Kauno nuo Marijampolės ir toliau (tiksliai nežinau) , yra ruošiama žemė trečiajai linijai , jei kalba eina apie rekonstravimą?
Klausimas dėl estų, ar jie ties per Tartu, ar varys tiesiąja?
Comment
-
Parašė Sula Rodyti pranešimąSM plėtros departamento direktorius sakė, kad dabar statoma linija bus naudojama iki tol kol bus pastatyta "tikroji" Rail Baltica.
Klausimas dėl estų, ar jie ties per Tartu, ar varys tiesiąja?Neskubėk ir nespėsi.
Comment
-
Parašė Mantukas05 Rodyti pranešimąTai čia į nuostuolį einama , jei ne iškart tiesiama ta "tikroji"...
Įtariu, kad šita Rail Baltica 1 bus naudojama beveik tik kroviniams, tam tikra prasme atlaisvindama greitaeigę 240 km/h trasą.
Comment
-
Metropolis
Keli pastebėjimai: jau keletą metų Estija gyrėsi, esą Rail Baltica projektą savo šalyje įgyvendino (faktiškai - susiremontavo esamą rusišką liniją šiame ruože), Lietuva dirbo tą patį rekonstruodama/renovuodama atskiras irgi rusiškos vėžės atkarpas ruože nuo Jonavos iki Šiaulių.
Tik kai pagaliau apsisprendė, kaip tvarkys ruožą nuo Lenkijos sienos iki Kauno bei ėmėsi realių rekonstrukcijos darbų visame ruože kažkodėl kilo triukšmas. O juk pvz. Estija irgi galėjo rekonstruoti savo ruožą į sudvejintos vėžės ar imti tiesti (jei turi pinigų) ir atskirą europinę liniją.
Tuo tarpu Lietuva apsisprendė l. racionaliai - kadangi nebuvo galima normaliomis sąlygomis išpirkti žemes naujam ruožui (kuris gal ir galėjo būti greitasis geležinkelis, tik jo kaina būtų buvusi kosminė), turimas Briuselio lėšas reikėjo panaudoti, šį ruožą imtasi rekonstruoti į sudvejintos vėžės, įrengiant jos pabaigoje (Palemone) intermodalinį terminalą kroviniams perkrauti. Be to, šio ruožo rekonstrukcija l. panaši į Estijos (jau atliktą) variantą, tik tiek, kad ruožas iki Kauno bus sudvejintas, o toliau - irgi rekonstruotas, tik rusiškas.
Jei bus politinė valia ir Briuselio pinigai visam atskiros europinės vėžės greitojo geležinkelio ruožui nuo Varšuvos iki Talino kodėl nenutiesus naujo ruožo? Nemanau, kad dėl to reiktų kelti bangas... Svetimas lėšas visi moka įsisavinti...
Comment
-
Parašė Shots Rodyti pranešimąMan atrodo būtų praktiškiau ne tą 240 km/h, o elektrifikuoti rail bailtica ir paleisti elektrinį traukinį. Juk elektriniai traukiniai daug greičiau įsibėgėjai, bet Balstogėje nereiktų keisti lokomotyvo, kas irgi sutaupyti laiko. Kodėl apie tai nediskutuojama?
Comment
-
Parašė Sula Rodyti pranešimąManau, kad net nediskutuotina, kad "tikroji" Rail Baltica bus elektrifikuota.
Comment
-
Parašė liutass Rodyti pranešimąo "tikroji" tai kuri? Ir kiek is viso bus tu Rail Balticu?
Kaip čia gerai rašė vienas iš forumo dalyvių, beveik viskas kas statoma geležinkeliuose Baltijos šalyse gali būti traktuojama kaip Rail Baltica.
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimąPagal idėją, tai turėtų būti ir nauja linija tarp Kauno ir Lenkijos, bet čia, kaip suprantu, Lietuva šiek tiek mala š. Dėl to pyksta estai.There is nothing more dreadful than imagination without taste (J. W. Goethe).
Comment
-
Parašė Komandoras Rodyti pranešimąGal kas žino kaip bus su tiltu ir pylimu ruože Jonava - Gaižiūnai, kai žadama tiesti antrą vėžę greta senos? Atrodo, kad pylimas yra per siauras.
Comment
-
Parašė nomad Rodyti pranešimą
Tas, kuris turi visas kortas savo rankose ir jaucia pranasuma 'nemala shoodo' - o bando isgauti sau daugiau naudos is projekto, nes gali. Lietuvos elgesys cia super racionalus, nes jinai turi rankose ir bando panaudoti visus svertus, tiek geografinius (Kaunas-Lenkija atkarpa jau gales greitai buti pradeta naudoti), tiek biznio (LG yra normali pelninga imone, nepalyginama su latviu ir estu analogais ...).
Comment
Comment