Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Rail Baltica I. LT/PL siena - Kaunas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Marijampolės laikraščiai skelbė, kad nuo spalio 1 d. bus uždarytos Gedimino ir P.Armino gatvių pervažos ir nurodė, kaip jas apvažiuos maršrutinaii autobusai. Deja, spalio 3 d. Gedimino gatvės pervaža Marijampolėje autotransporto eismui dar buvo atidaryta ir nesimatė jokių požimių, kad kažkada ten prasidės kažkokie darbai.
    Keleiviniai traukiniai į Marijampolę neatvažiuoja. Spalio 3 d. rytą manevrinis šilumvežis po stotį važinėjo, 3 kelyje stovėjo suformuotas sąstatas su automobilių prikrautais vagonais. Matyt, prekiniams traukiniams praleisti kažkoks tai laiko langas yra...
    ketvirtame kelyje matėsi sukrauti bėgių grandžių su gelžbetoniniais pabėgiais štabeliai, kiek tolėliau matėsi senų būgių ardymo darbai, dar toliau link kauno tame kelyje stovėjo bėgių klotuvas, bet nedirbo...
    Kazlų Rūdos stotis atrodė gyviau. Labai nustebau antro kelio Kauno pusėn šviesofore pamatęs nematytą signalą - apačioje baltas (mėnulio)m viršuje mirksintis geltonas. Buvo kažkur 10:45h, ir galvojau, kad tai jau 10:53h išvykstančiam keleiviniam iš Kybartų, bet pravažiavo prekinis. O tas "kybartinis" atvažiuoti irgi netruko - įkandin prekinio jam važiuoti leidžia automatinė kelio blokuotė.
    Tiek prekinis, tiek keleivinis iš antro kelio iešmais pasuko į kairįjį ("netaisyklingąjį") kelią. Dešinėje pusėje matėsi pralygintos pagelžkelėsa, važinėjantys savivarčiai ir vikšriniai traktoriai (buldozeriai), dirbantys ekskavatoriai. Deja, ne ištisai taip - kai kur darbams dar kelią pastoja nuo lietaus pažliugusi žemė. Iki Jūrės dar dar, o toliau - tik iki miško pabaigos.
    Maučučių stoties pradžioje traukinys pervažiavo į "taisyklingąjį" kelią ir juo važiavo iki pat Kauno. Tarp Mauručių ir kelio Kaunas-Prienai viaduko kažkokių tai darbų pradėta. Dirbo keli ekskavatoriai. kuoliukų taip pat prismaigstyta, ties Stanaičių pervaža pralygintos aikštelės. deja, spėjau pastebėti dar vieną "smulkmeną": po Kauno-Prienų plento viaduku treti geležinkelio bėgiai netilps... Viaduko rekonstrukcija neišvengiama.
    Tarp minėto viaduko ir Kauno geležinkelio stoties darbų nepastebėjau. Joks priešpriešis prekinis traukinys nepravažiavo.
    taigi, "spartuoliškos statybos" nepamačiau. Ir neatsitiktinai iškilo klausimas, ar būtinai reikėjo visam mėnesiui nutraukti keleivinių traukinių eismą į Marijampolę. Pvz., tikriausiai galėtų važiuoti rytinis (iš Kauno dabar išv. 5:55h) ir vakarinis (anksčiau išvažiuodavęs 16:15h, dabar gal būt iki kazlų rūdos galintis važiuoti tik kartu su 15:26h išvykstančiu "kybartiniu". Vienam atvgal į Kauną važiuojant rytą darbai dar būtų neprasidėję, kitam į marijampolę - jau pasibaigę. Dar keliems traukiniams galimybė važiuoti atsirastų savaitgaliais, kai darbai nevyksta... Matyt, apie tai reikia rašyti. Ir kai kas rašo. Antai išsireikalavo, kad vakarinis traukinys iš Kauno į Kybartus (dabar išv. 17:30h) išvažiuotų sulaukęs greitojo elektrinio, kuris iš Vilniaus išvyksta 16

    Comment


      Parašė Vitas Rodyti pranešimą
      Marijampolės laikraščiai skelbė, kad nuo spalio 1 d. bus uždarytos Gedimino ir P.Armino gatvių pervažos ir nurodė, kaip jas apvažiuos maršrutinaii autobusai. Deja, spalio 3 d. Gedimino gatvės pervaža Marijampolėje autotransporto eismui dar buvo atidaryta ir nesimatė jokių požimių, kad kažkada ten prasidės kažkokie darbai.
      Keleiviniai traukiniai į Marijampolę neatvažiuoja. Spalio 3 d. rytą manevrinis šilumvežis po stotį važinėjo, 3 kelyje stovėjo suformuotas sąstatas su automobilių prikrautais vagonais. Matyt, prekiniams traukiniams praleisti kažkoks tai laiko langas yra...
      ketvirtame kelyje matėsi sukrauti bėgių grandžių su gelžbetoniniais pabėgiais štabeliai, kiek tolėliau matėsi senų būgių ardymo darbai, dar toliau link kauno tame kelyje stovėjo bėgių klotuvas, bet nedirbo...
      Kazlų Rūdos stotis atrodė gyviau. Labai nustebau antro kelio Kauno pusėn šviesofore pamatęs nematytą signalą - apačioje baltas (mėnulio)m viršuje mirksintis geltonas. Buvo kažkur 10:45h, ir galvojau, kad tai jau 10:53h išvykstančiam keleiviniam iš Kybartų, bet pravažiavo prekinis. O tas "kybartinis" atvažiuoti irgi netruko - įkandin prekinio jam važiuoti leidžia automatinė kelio blokuotė.
      Tiek prekinis, tiek keleivinis iš antro kelio iešmais pasuko į kairįjį ("netaisyklingąjį") kelią. Dešinėje pusėje matėsi pralygintos pagelžkelėsa, važinėjantys savivarčiai ir vikšriniai traktoriai (buldozeriai), dirbantys ekskavatoriai. Deja, ne ištisai taip - kai kur darbams dar kelią pastoja nuo lietaus pažliugusi žemė. Iki Jūrės dar dar, o toliau - tik iki miško pabaigos.
      Maučučių stoties pradžioje traukinys pervažiavo į "taisyklingąjį" kelią ir juo važiavo iki pat Kauno. Tarp Mauručių ir kelio Kaunas-Prienai viaduko kažkokių tai darbų pradėta. Dirbo keli ekskavatoriai. kuoliukų taip pat prismaigstyta, ties Stanaičių pervaža pralygintos aikštelės. deja, spėjau pastebėti dar vieną "smulkmeną": po Kauno-Prienų plento viaduku treti geležinkelio bėgiai netilps... Viaduko rekonstrukcija neišvengiama.
      Tarp minėto viaduko ir Kauno geležinkelio stoties darbų nepastebėjau. Joks priešpriešis prekinis traukinys nepravažiavo.
      taigi, "spartuoliškos statybos" nepamačiau. Ir neatsitiktinai iškilo klausimas, ar būtinai reikėjo visam mėnesiui nutraukti keleivinių traukinių eismą į Marijampolę. Pvz., tikriausiai galėtų važiuoti rytinis (iš Kauno dabar išv. 5:55h) ir vakarinis (anksčiau išvažiuodavęs 16:15h, dabar gal būt iki kazlų rūdos galintis važiuoti tik kartu su 15:26h išvykstančiu "kybartiniu". Vienam atvgal į Kauną važiuojant rytą darbai dar būtų neprasidėję, kitam į marijampolę - jau pasibaigę. Dar keliems traukiniams galimybė važiuoti atsirastų savaitgaliais, kai darbai nevyksta... Matyt, apie tai reikia rašyti. Ir kai kas rašo. Antai išsireikalavo, kad vakarinis traukinys iš Kauno į Kybartus (dabar išv. 17:30h) išvažiuotų sulaukęs greitojo elektrinio, kuris iš Vilniaus išvyksta 16
      Taip manau parodo dar vieną LG "Kliūrką". O tai kaip tada su tuo viaduku kur Kaunas - Prienai? Dažnai važinėju tuo keliu per tą viaduka. Tai kaip dabar bus? Reikės važiuot aplink per Rokus? Kol kažką koreguos.
      Paskutinis taisė Mantukas05; 2013.10.06, 13:27.
      Neskubėk ir nespėsi.

      Comment


        Kelyje Kaunas - Prienai esantis viadukas už Garliavos kur yra geležinkelio linija Kaunas - Kybartai , po juo jau vyksta žemės kasimo darbai į Kauno pusę. Buldozeriai ir ekskavatoriai lyg ir trečiam keliui ruošia vietą.
        Neskubėk ir nespėsi.

        Comment


          Parašė Mantukas05 Rodyti pranešimą
          Kelyje Kaunas - Prienai esantis viadukas už Garliavos kur yra geležinkelio linija Kaunas - Kybartai , po juo jau vyksta žemės kasimo darbai į Kauno pusę. Buldozeriai ir ekskavatoriai lyg ir trečiam keliui ruošia vietą.
          Galetum foto padaryti

          Comment


            Parašė Jopapa Rodyti pranešimą
            Galetum foto padaryti
            Tuo metu neturėjau fotoaparato. Padarysiu.
            Neskubėk ir nespėsi.

            Comment


              Panevėžio kelių fotoreportažai iš geležinkelio rekonstrukcijos darbų ruože Marijampolė - Kazlų Rūda:
              http://www.keliozmones.lt/viewtopic....568dd1e4ccc75e
              http://www.keliozmones.lt/viewtopic....568dd1e4ccc75e

              Comment


                Tokie palikti neištiesinti vingiai naujai klojamame ruože optimizmo nedaug suteikia
                Kiek čia greitis bus, koks 60 km/h?

                Comment


                  Parašė Rimas_OK Rodyti pranešimą
                  Tokie palikti neištiesinti vingiai naujai klojamame ruože optimizmo nedaug suteikia
                  Kiek čia greitis bus, koks 60 km/h?
                  Čia rašoma, kad 120km/h.


                  The standard gauge track is being laid while the existing 1,520 mm wide railway track is being reconstructed. The track meeting European standards will be fit for passenger trains to travel at 120 km/h and cargo trains at 80 km/h. Currently all trains are travelling at the speeds of up to 70 km/h.
                  Tik ar reikia suprasti, kad 120km/h visame ruože, ar tik kai kuriose atkarpose? Tokį klausimą šioje temoje uždaviau jau ne kartą, bet konkretaus atsakymo niekas negalėjo pateikti.

                  Comment


                    Parašė John Rodyti pranešimą
                    Čia rašoma, kad 120km/h.




                    Tik ar reikia suprasti, kad 120km/h visame ruože, ar tik kai kuriose atkarpose? Tokį klausimą šioje temoje uždaviau jau ne kartą, bet konkretaus atsakymo niekas negalėjo pateikti.
                    Vilnius-Kaunas traukinys irgi važiuoja 120km/h, bet vidutinis greitis gaunasi vos virš 100 km/h.
                    Flickr

                    Comment


                      Parašė Lettered Rodyti pranešimą
                      Vilnius-Kaunas traukinys irgi važiuoja 120km/h, bet vidutinis greitis gaunasi vos virš 100 km/h.
                      Šiuo metu ten kažką kažkur remontuoja, tai tokio greičio nesiekia. Bet normaliomis sąlygomis bent pora maršrutų per dieną siekia vidutinį 100km/h. Vidutinis 100km/h, kai maksimalus yra 120km/h, yra žiauriai geras rodiklis.


                      Tai va dabar ir įdomu, koks bus tas vidutinis greitis nuo Kauno iki LT/PL sienos? Jeigu būtų bent 90-100km/h, tai būtų tiesiog pasaka. Bet ar jis toks bus? Kažkodėl įtariu, kad nelabai.
                      Paskutinis taisė John; 2013.10.10, 01:27.

                      Comment


                        Na Vilnius-Kaunas kai važiavom iki Šeštokų 2009 m. su DR1-A ir matavom GPS prietaisu tai greitis buvo 119 km/h.
                        Nuo Kazlų Rūdos reikalai pradėjo blogėti - 50-60 km/h.

                        Comment


                          Parašė John Rodyti pranešimą
                          Čia rašoma, kad 120km/h.




                          Tik ar reikia suprasti, kad 120km/h visame ruože, ar tik kai kuriose atkarpose? Tokį klausimą šioje temoje uždaviau jau ne kartą, bet konkretaus atsakymo niekas negalėjo pateikti.
                          Bent jau Mockava - Šeštokai maksimalus greitis neturėtų būti didesnis už 100km/h (dėl sugretintos vėžės)

                          Comment


                            O kaip techniškai ji riboja greitį?
                            GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                            Comment


                              Parašė Eimantas Rodyti pranešimą
                              O kaip techniškai ji riboja greitį?
                              Kelias nevisai lygus gaunasi. Turimos kelio ištaisymo mašinos (VPR ir analogai) gali be problemų tvarkyti tik nesugretintą kelią. Sugretintas yra ir sunkesnis ir 4 bėgių geometriją nelabai pavyksta "pagauti".
                              Visi forumų moderatoriai yra forumo balastas.

                              Comment


                                Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
                                Kelias nevisai lygus gaunasi. Turimos kelio ištaisymo mašinos (VPR ir analogai) gali be problemų tvarkyti tik nesugretintą kelią. Sugretintas yra ir sunkesnis ir 4 bėgių geometriją nelabai pavyksta "pagauti".
                                Tuomet kodėl po velnių atlikdami kapitalinį remontą bėgių nepaklojo greta?
                                perklojinės po 5 metų ?

                                Comment


                                  Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
                                  Kelias nevisai lygus gaunasi. Turimos kelio ištaisymo mašinos (VPR ir analogai) gali be problemų tvarkyti tik nesugretintą kelią. Sugretintas yra ir sunkesnis ir 4 bėgių geometriją nelabai pavyksta "pagauti".
                                  VPR be problemų? Ten važinėjanti problema (jei aišku važiuoja ) Tokių kelių niekas VPR ar VPRS nelygina. Tam yra tokie aparatai kaip Plasser & Theurer 08, 09, Unimat, Duomatic ir pan. Ir jei pvz. Unimat'as gali iškelti betoninį 1/18 iešmą, tai sugretintas kelias problemų jokių nesudaro. O geometrija "gaudoma" surinkinėjant kelią ir naudojant šabloną.

                                  Comment


                                    Parašė gnybtas Rodyti pranešimą
                                    VPR be problemų? Ten važinėjanti problema (jei aišku važiuoja ) Tokių kelių niekas VPR ar VPRS nelygina. Tam yra tokie aparatai kaip Plasser & Theurer 08, 09, Unimat, Duomatic ir pan. Ir jei pvz. Unimat'as gali iškelti betoninį 1/18 iešmą, tai sugretintas kelias problemų jokių nesudaro. O geometrija "gaudoma" surinkinėjant kelią ir naudojant šabloną.
                                    "VPR ir analogai". Bandė Unimatu, vistiek normaliai padaryti nepavyko (tuo labiau, kad "tempė" tik už pusės bėgių). Todėl sugretintų kelių plačiai ir nenaudoja - tik pasienio/perkrovimo stotyse.
                                    Paskutinis taisė Aleksio; 2013.10.10, 21:56.
                                    Visi forumų moderatoriai yra forumo balastas.

                                    Comment


                                      Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
                                      "VPR ir analogai". Bandė Unimatu, vistiek normaliai padaryti nepavyko (tuo labiau, kad "tempė" tik už puse bėgių. Todėl sugretintų kelių plačiai ir nenaudoja - tik pasienio/perkrovimo stotyse.
                                      Na tai gali būti, bet tada tikrai ne jėgoje problema, "smarvės" jam tikrai užtenka Tai kame bėdos buvo po pamušimo? Lygis nevienodas? Nes g/b pabėgiai turėtų gražiai išsikelt net jei keliama tik viena vėžė.

                                      Comment


                                        Pirmoji avarija vykdant „Rail Baltica“ statybos darbus: Kaune apvirto ekskavatorius
                                        http://www.delfi.lt/news/daily/crime...#ixzz2hOM9JXWx

                                        Comment


                                          [QUOTE=Eimantas;752790]O kaip techniškai ji riboja greitį?[/Q
                                          Sugretintos vėžės taisyklėse (pavadinimo tikslaus dabar nepamenu) yra aiškiai parašyta, kad maksimalus greitis iki 100kmh keleiviniams ir iki 80kmh krovininiams traukiniams o lyg ir projektuota pagal tas pačias taisykles

                                          Comment

                                          Working...
                                          X