Marijampolės laikraščiai skelbė, kad nuo spalio 1 d. bus uždarytos Gedimino ir P.Armino gatvių pervažos ir nurodė, kaip jas apvažiuos maršrutinaii autobusai. Deja, spalio 3 d. Gedimino gatvės pervaža Marijampolėje autotransporto eismui dar buvo atidaryta ir nesimatė jokių požimių, kad kažkada ten prasidės kažkokie darbai.
Keleiviniai traukiniai į Marijampolę neatvažiuoja. Spalio 3 d. rytą manevrinis šilumvežis po stotį važinėjo, 3 kelyje stovėjo suformuotas sąstatas su automobilių prikrautais vagonais. Matyt, prekiniams traukiniams praleisti kažkoks tai laiko langas yra...
ketvirtame kelyje matėsi sukrauti bėgių grandžių su gelžbetoniniais pabėgiais štabeliai, kiek tolėliau matėsi senų būgių ardymo darbai, dar toliau link kauno tame kelyje stovėjo bėgių klotuvas, bet nedirbo...
Kazlų Rūdos stotis atrodė gyviau. Labai nustebau antro kelio Kauno pusėn šviesofore pamatęs nematytą signalą - apačioje baltas (mėnulio)m viršuje mirksintis geltonas. Buvo kažkur 10:45h, ir galvojau, kad tai jau 10:53h išvykstančiam keleiviniam iš Kybartų, bet pravažiavo prekinis. O tas "kybartinis" atvažiuoti irgi netruko - įkandin prekinio jam važiuoti leidžia automatinė kelio blokuotė.
Tiek prekinis, tiek keleivinis iš antro kelio iešmais pasuko į kairįjį ("netaisyklingąjį") kelią. Dešinėje pusėje matėsi pralygintos pagelžkelėsa, važinėjantys savivarčiai ir vikšriniai traktoriai (buldozeriai), dirbantys ekskavatoriai. Deja, ne ištisai taip - kai kur darbams dar kelią pastoja nuo lietaus pažliugusi žemė. Iki Jūrės dar dar, o toliau - tik iki miško pabaigos.
Maučučių stoties pradžioje traukinys pervažiavo į "taisyklingąjį" kelią ir juo važiavo iki pat Kauno. Tarp Mauručių ir kelio Kaunas-Prienai viaduko kažkokių tai darbų pradėta. Dirbo keli ekskavatoriai. kuoliukų taip pat prismaigstyta, ties Stanaičių pervaža pralygintos aikštelės. deja, spėjau pastebėti dar vieną "smulkmeną": po Kauno-Prienų plento viaduku treti geležinkelio bėgiai netilps... Viaduko rekonstrukcija neišvengiama.
Tarp minėto viaduko ir Kauno geležinkelio stoties darbų nepastebėjau. Joks priešpriešis prekinis traukinys nepravažiavo.
taigi, "spartuoliškos statybos" nepamačiau. Ir neatsitiktinai iškilo klausimas, ar būtinai reikėjo visam mėnesiui nutraukti keleivinių traukinių eismą į Marijampolę. Pvz., tikriausiai galėtų važiuoti rytinis (iš Kauno dabar išv. 5:55h) ir vakarinis (anksčiau išvažiuodavęs 16:15h, dabar gal būt iki kazlų rūdos galintis važiuoti tik kartu su 15:26h išvykstančiu "kybartiniu". Vienam atvgal į Kauną važiuojant rytą darbai dar būtų neprasidėję, kitam į marijampolę - jau pasibaigę. Dar keliems traukiniams galimybė važiuoti atsirastų savaitgaliais, kai darbai nevyksta... Matyt, apie tai reikia rašyti. Ir kai kas rašo. Antai išsireikalavo, kad vakarinis traukinys iš Kauno į Kybartus (dabar išv. 17:30h) išvažiuotų sulaukęs greitojo elektrinio, kuris iš Vilniaus išvyksta 16
Keleiviniai traukiniai į Marijampolę neatvažiuoja. Spalio 3 d. rytą manevrinis šilumvežis po stotį važinėjo, 3 kelyje stovėjo suformuotas sąstatas su automobilių prikrautais vagonais. Matyt, prekiniams traukiniams praleisti kažkoks tai laiko langas yra...
ketvirtame kelyje matėsi sukrauti bėgių grandžių su gelžbetoniniais pabėgiais štabeliai, kiek tolėliau matėsi senų būgių ardymo darbai, dar toliau link kauno tame kelyje stovėjo bėgių klotuvas, bet nedirbo...
Kazlų Rūdos stotis atrodė gyviau. Labai nustebau antro kelio Kauno pusėn šviesofore pamatęs nematytą signalą - apačioje baltas (mėnulio)m viršuje mirksintis geltonas. Buvo kažkur 10:45h, ir galvojau, kad tai jau 10:53h išvykstančiam keleiviniam iš Kybartų, bet pravažiavo prekinis. O tas "kybartinis" atvažiuoti irgi netruko - įkandin prekinio jam važiuoti leidžia automatinė kelio blokuotė.
Tiek prekinis, tiek keleivinis iš antro kelio iešmais pasuko į kairįjį ("netaisyklingąjį") kelią. Dešinėje pusėje matėsi pralygintos pagelžkelėsa, važinėjantys savivarčiai ir vikšriniai traktoriai (buldozeriai), dirbantys ekskavatoriai. Deja, ne ištisai taip - kai kur darbams dar kelią pastoja nuo lietaus pažliugusi žemė. Iki Jūrės dar dar, o toliau - tik iki miško pabaigos.
Maučučių stoties pradžioje traukinys pervažiavo į "taisyklingąjį" kelią ir juo važiavo iki pat Kauno. Tarp Mauručių ir kelio Kaunas-Prienai viaduko kažkokių tai darbų pradėta. Dirbo keli ekskavatoriai. kuoliukų taip pat prismaigstyta, ties Stanaičių pervaža pralygintos aikštelės. deja, spėjau pastebėti dar vieną "smulkmeną": po Kauno-Prienų plento viaduku treti geležinkelio bėgiai netilps... Viaduko rekonstrukcija neišvengiama.
Tarp minėto viaduko ir Kauno geležinkelio stoties darbų nepastebėjau. Joks priešpriešis prekinis traukinys nepravažiavo.
taigi, "spartuoliškos statybos" nepamačiau. Ir neatsitiktinai iškilo klausimas, ar būtinai reikėjo visam mėnesiui nutraukti keleivinių traukinių eismą į Marijampolę. Pvz., tikriausiai galėtų važiuoti rytinis (iš Kauno dabar išv. 5:55h) ir vakarinis (anksčiau išvažiuodavęs 16:15h, dabar gal būt iki kazlų rūdos galintis važiuoti tik kartu su 15:26h išvykstančiu "kybartiniu". Vienam atvgal į Kauną važiuojant rytą darbai dar būtų neprasidėję, kitam į marijampolę - jau pasibaigę. Dar keliems traukiniams galimybė važiuoti atsirastų savaitgaliais, kai darbai nevyksta... Matyt, apie tai reikia rašyti. Ir kai kas rašo. Antai išsireikalavo, kad vakarinis traukinys iš Kauno į Kybartus (dabar išv. 17:30h) išvažiuotų sulaukęs greitojo elektrinio, kuris iš Vilniaus išvyksta 16
Comment