O tai tie viadukai tai kaip ? Viršuje bus? Ar kaip?
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Rail Baltica I. LT/PL siena - Kaunas
Collapse
X
-
Parašė Salvijus Rodyti pranešimąPrašom plačiau. Ar mes patys nieko negalim padaryt, kad EK už mus planuoja traukionius
Ar čia finansavimo reikalai sprendžiami?
Comment
-
Parašė epalaa8 Rodyti pranešimąDailydka "Veidui" sakė, kad "Rail Baltica" nuo sienos iki Balstogės pradės veikti tik 2025. Taigi dar 12 metų traukiniu į Varšuvą važiuosime 12 valandų. Tai kan tas azartas dėl vėžės siaurinimo?
Comment
-
Konkretumo stokojančių informacijų apie visokias sutartis dabar netrūksta. Tos sutartys - viso labo biurokratizmas. Juo labiau, kad pačiose sutartyse būna numatytos jų nutraukimo sąlygos…
Todėl tenka proga pasidžiaugti "Rail Baltica" tiesime jau pastebėtais konkrečiais darbais. Visa tai - nuo Vinčų geležinkelio stoties iki buvusios Jūrės geležinkelio stoties.
Ties Vinčų geležinkelio stoties pervaža yra buldozerio prastumdyta aikštelė. Dar didesnės tokios aikštelės yra prie kelio Kazlų Rūda-Bebruliškė pervažos (geležinkeliu 4+ km nuo Kazlų Rūdos). Taip pat aikštelės padarytos prie Kazlų Rūdos-Marijampolės pagelžkelėje Kazlų Rūdos pakraštyje ir Jūrės miestelyje (buvusioje Jūrės geležinkjelio stotyje) prie pervažos. Didesni darbai vyksta tarp Kazlų Rūdos ir Bebruliškės pervažos – lyg ir platinama sankasa, kertamas miškas (platinama proskyna), pagelžkele važinėja savivarčiai sunkvežimiai ir nedideli buldozeriai su "Kauno tiltų" skiriamaisiais ženklais, traukinys važiuoja lėčiau...
Geležinkelio rekonstrukcijos pradžios darbų pradžios požymių dar nepastebėjau nuo Marijampolės ir Vinčų ir nuo Jūrės iki Kauno. Ar tik nepastebėjau, ar nieko nėra, aiškiau bus po savaitės-kitos. Tarp Marijampolės ir Šeštokų būti neteko.
Iš Marijampolės 11 :30h (iš Kazlų Rūdos 12 :01h) išvažiavusi PESA per Mauručių stotį važiavo trečiuoju keliu nuo stoties pastato, iki Jiesios stoties važiavo kairiaisiais bėgiais. Dešiniajame kelyje dirbo kažkokia kelio mašina. Bet tai su "Rail Baltica" statyba tikriausiai nesusiję.
Neįsivaizduoju, kaip treti bėgiai tilps geležinkelio dalyje, einančioje per Jiesios kraštovaizdžio draustinį beveik pačia pakrante tarp Kauno pietinio aplinkkelio viaduko ir Karkazų gatvės pervažos: dabar tarp upės ir geležinkelio sankasos vos vos įsitenka keliukas, vedantis į sodybą.
Comment
-
Šeštokų stotyje taip pat jau pradėti kelyno rekonstrukcijos darbai. Dengtas peronas, jei neklystu, bus išardytas (jau pradėtas ardyti). O 1435 mm ir 1520 mm kelynai susikeis vietomis - 1435 mm keliai bus arčiau stoties, o 1520 toliau nuo stoties. Vėliau įkelsiu kelias nuotraukas iš ruožo Mockava - siena.
Comment
-
Parašė Perfect Rodyti pranešimąĮdomu kiek laiko būtų galima sutaupyti ir kiek truktų kelionė paleidus traukinį Kaunas-Varšuva, kuris stotų tik kokiose trijose stotelėse, tarkim Kaunas-Marijampolė-Suvalkai-Balstogė-Varšuva?
Tarp Kauno ir Šeštokų (94 km) dabar traukinys nuvažiuoja per 1 val. 37 min. Daugiau nei 20 minučių, nutiesus RailBalticą, kelionė nesutrumpės. Palyginimui, tarp Vilniaus ir Kauno (104 km) greitasis su 4-5 sustojimais važiuoja apie 1 val. 20 min. Tuo tarpu tarp Kauno ir Šeštokų kelias labiau vingiuotas, todėl ir greičiai iki 120 km/h bus tik tarp Kauno ir Kazlų Rūdos bei keliuose ruožuose tarp Kazlų Rūdos ir Šeštokų.
Kazlų Rūdoje sustojimas reikalingas.
Šeštokuose būtų sutaupyta ~20 min. dėl persėdimo nebuvimo. Didelis potencialas tarp Šeštokų ir sienos su Lenkija. Mockavoje, nors ir nesant pasienio kontrolės, vykdomas techninis sustojimas. Tarp Mockavos ir Šeštokų šliaužiama 25-40 km/h greičiu. Tarp Mockavos ir sienos - apie 40-60 km/h. Jei tarp Šeštokų ir Mockavos būtų važiuojama 60-80 km/h greičiu, nebūtų jokio sustojimo Mockavoje, o toliau iki sienos greitis būtų apie 80 km/h, tai susitaupytų apie 20 min.
Daugiau priklauso nuo Lenkijos. Rekonstravus ruožą nuo sienos iki Suvalkų susitaupytų apie 10 min. Nuo Suvalkų iki Sokulkos ir Bialystoko - iki 30 min. Lenkams neapsimoka nestoti kai kuriose savo stotyse. Kai tarp Bialystoko ir Varšuvos bus rekonstruotas geležinkelis, šiame ruože kelionė sutrumpėtų dar apie 15-20 min.Paskutinis taisė Al1; 2013.08.30, 09:26.
Comment
-
Autobusais keleiviai vežami iš Šeštokų į Trakiškes per Senąją ir Naująją Radiškes, Kreivėnus (Lenkijoje) ir Punską. Autobusas važiuoja iš Šeštokų keliu 2506, toliau suka į kelią 134, iš jo suka į kelią 2608, važiuoja per Aštriąją Kirsną, Būdvietį. Būdvietyje suka į žvyrkelį (iki tol nuo Šeštokų asfaltas), važiuoja pro Miklausę, Kalnius, abi Radiškes. Kažkur ties Naujaisiais Alksnėnais prasideda asfaltas (iki pat sienos). Lenkijoje visur asfaltuoti keliai.
Žadėtos nuotraukos. Šeštokų stotis.
Mockavos vakarinis kelyno galas.
Ten pat, Lenkijos link.
Mockai, Dvaro g. pervaža. Lenkijos link.
Mockavos link.
Ties Navininkų pervaža. Lenkijos link.
Mockavos link.
Ties Naujosios Radiškės pervaža. Lenkijos link.
Mockavos link.
Paskutinis taisė Al1; 2013.08.30, 21:40.
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimąKas čia ir kur?
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimą1520 mm linija Lenkijoje iš Ukrainos tęsiasi 394 km ir baigiasi pramoniniame Silezijos rajone, šiauriau Krokuvos. Tai LHS linija.
http://en.wikipedia.org/wiki/Broad_G...etallurgy_Line
Comment
Comment