Parašė Mørtã
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Rail Baltica I. LT/PL siena - Kaunas
Collapse
X
-
Parašė haveimooed Rodyti pranešimąKokia isterika?Neskubėk ir nespėsi.
Comment
-
„Rail Baltica“ ruožą už 103 mln. litų ties Geležinkelio tiesimo centras
Transeuropinės vėžės „Rail Baltica“ ruožą nuo Lenkijos ir Lietuvos sienos iki Mockavos už 103,21 mln. litų (su PVM) ties „Lietuvos geležinkelių“ antrinė įmonė Geležinkelio tiesimo centras.
Bendrovė laimėjo „Lietuvos geležinkelių“ skelbtą „Rail Baltica“ ruožo rekonstrukcijos konkursą.
Sausio pradžioje paskelbtame pakartotiniame konkurse taip pat dalyvavo Lenkijos geležinkelių ir kelių infrastruktūros koncerno „Trakcja“ grupei priklausanti didžiausia Baltijos šalyse kelių ir tiltų statybos bendrovė „Kauno tiltai“ (107,448 mln. litų), viena didžiausių šalyje kelių ir geležinkelių statybos bendrovių „Panevėžio keliai“ (114,351 mln. litų) ir Vokietijos statybos bendrovė „Leonhard Weiss“ (127,018 mln. litų).
Konkurso laimėtojas pastatys maždaug 13 kilometrų geležinkelio bėgių atkarpą. Ruožas prasideda už Mockavos geležinkelio stoties ir baigiasi Lenkijoje ties pirmąja bėgių sandūra.
„Lietuvos geležinkeliai“ kovo pradžioje pakartotinai paskelbė ruožo Kazlų Rūda-Kaunas rekonstrukcijos rangovo konkursą, o vasarį – ruožų Marijampolė-Šeštokai ir Marijampolė-Kazlų Rūda rangovo konkursus.
Šiuo metu Lietuvoje nutiesta apie 7 kilometrų ilgio „Rail Baltica“ europinė vėžė tarp Mockavos ir Šeštokų.
Lietuvoje geležinkelis yra rusiškos vėžės, kurios plotis – 1520 milimetrų. Europinė geležinkelio vėžė yra siauresnė – 1435 milimetrai.
BNS informacija
Comment
-
Parašė Raptor Rodyti pranešimąTai kada gi pagaliau prasidės realūs darbai, jau rašo apie šių ruožų tiesimus ir konkursus gal jau pusmetį, bet realaus progreso tai kol kas nulis
Comment
-
Tai pala, tik dabar pasižiūrėjau žemėlapį, tai toks vingiuotas užkampio geležinkelis pasituristaudamas į Šeštokus ir kitus svarbius XIX a. kaimelius ir bus?
Parašykit kas nors prašau, kad iš Mockavos eis tiesiai į Marijampolę
Paprastai geležinkeliai būna tiesesni už kelius. Bet čia panašu, kad bus paradoksas, jog Via Baltika bus tiesesnė už geležinkelį
Paskutinis taisė Rimas_OK; 2013.04.18, 00:28.
Comment
-
„Rail Baltica“ konkurse gauti 6 pasiūlymai
vz.lt
Projekto „Rail Baltica“ geležinkelio ruožo Kazlų Rūda–Kaunas rangos darbų pirkimo konkurse gauti 6 dalyvių pasiūlymai, mažiausia kaina – 444 mln. Lt be PVM, rašoma „Rail Baltica“ projekto direkcijos pranešime spaudai.
Plačiau: http://vz.lt/article/2013/5/10/rail-...#ixzz2StnEMqqE
Comment
-
Parašė Perfect Rodyti pranešimą
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąMarijampolė - Šeštokai jau įvyko. Laimėjo "Geležinkelio tiesimo centras". Skelbta buvo apie tai apie tai jau ne kartą.
Comment
-
Paskelbta LG puslapyje viešųjų pirkimų skyriuje. Suklydau, nes ne kartą rašė apie ruožą nuo sienos iki Mockavos. Kas įdomiausia, tai kelis kartus trumpesnis ruožas nuo sienos iki Mockavos kainuos 103 milijonus, o nuo Šeštokų iki Marijampolės tik 39 milijonus. Labai įtartina. Turint omenyje, kad tarp Marijampolės ir Šeštokų reikės trijų nemažų tiltų per upes, viaduko per kelią ties Naujiena, Marijampolėje dviejų viadukų vietoje pervažų. Galbūt pačios stoties rekonstrukcijos darbai neįkaičiuoti??? Kaip ir Kalvarijos, Šeštokų stočių. Tuo tarpu ruožo nuo sienos iki Mockavos stoties rekonstrukcija irgi neapima Mockavos stoties kelyno rekonstrukcijos.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąPaskelbta LG puslapyje viešųjų pirkimų skyriuje. Suklydau, nes ne kartą rašė apie ruožą nuo sienos iki Mockavos. Kas įdomiausia, tai kelis kartus trumpesnis ruožas nuo sienos iki Mockavos kainuos 103 milijonus, o nuo Šeštokų iki Marijampolės tik 39 milijonus. Labai įtartina. Turint omenyje, kad tarp Marijampolės ir Šeštokų reikės trijų nemažų tiltų per upes, viaduko per kelią ties Naujiena, Marijampolėje dviejų viadukų vietoje pervažų. Galbūt pačios stoties rekonstrukcijos darbai neįkaičiuoti??? Kaip ir Kalvarijos, Šeštokų stočių. Tuo tarpu ruožo nuo sienos iki Mockavos stoties rekonstrukcija irgi neapima Mockavos stoties kelyno rekonstrukcijos.
Viso tarpstočio su Marijampolės ir Šeštokų geležinkelių stočių rekonstrukcija kainuos apie 300 mln.
Realiai konkursas įvykęs visiems 6 statiniams, laimėtojai ir aiškūs, tačiau tik dėl vieno priimtas kažkoks sprendimas, visi kiti dėl kažkokių priežasčių pakibę.
Va tas ir įdomiausia, kad šiaip bent preliminarūs laimėtojai jau visiems Rail Baltica ruožams yra, tačiau vieno konkurso rezultatus paskelbia tą pačią dieną, o kitų mėnesį nepaviešina...
Comment
-
Parašė udrius Rodyti pranešimąo kuri ten kažkokia hidro prisidirbo klaipėdos uoste ?
Comment
-
Parašė Grillz Rodyti pranešimąKitą savaitę LG antrinė įmonė Geležinkelių tiesimo centras pradės statybos darbus nuo Lenkijos - Lietuvos sienos iki Mockavos.
Comment
Comment