Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Geležinkelių muziejai užsienyje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    #21
    super ! Jei tik bus kada galimybe, butinai nuvykes ten apsilankysiu.

    Comment


      #22
      Tai taip supratau Sankt Peterburge, tik stotis vadinas Varsuvos? )))))

      Comment


        #23
        Parašė padejejas Rodyti pranešimą
        Tai taip supratau Sankt Peterburge, tik stotis vadinas Varsuvos? )))))
        Teisingai supratai. Санкт Петербург, Варшавский вокзал.

        Comment


          #24
          [BE] Maldegemo geležinkelio muziejus

          Taigi, tarpe savo kelionių sugebėjau gegužės mėnesį ištrūkti ir į Belgiją ir aplankyti Maldegem geležinkelių muziejų, dar kitaip vadinamą STOOMCENTRUM MALDEGEM. Maldegem yra visai netoli Briugės miesto (apie 20 km) ir apie 100 km nuo Briuselio. Muziejus - turistinė geležinkelio linija yra įkurta Eeklo - Maldegem linijoje, kuri kaip krovininė linija nustojo funkcionuoti 1988 metais. Geležinkelio entuziastų dėka nuspręsta šią liniją atgaivinti kaip turistinę liniją ir ji buvo išpirkta iš valstybės. Pats muziejus atspindi ne tik plačiuosius (europinius), bet ir siauruosius geležinkelius. Tiesa sakant, čia siauruko niekada nebuvo, bet yra nutiesta 4 km siauruko linija, kurios plotis 600 mm , ir jungia Maldegem ir Donk kaimelius.

          Pats muziejus yra greičiau ne tik geležinkelio, bet ir technikos... Kodėl taip galime sakyti - žvilgtelkime nuotraukas

          Pradžiai siaurieji geležinkeliai, gal būt dėl to, kad esu jų fanas:

          Vagonai - Belgijoje, skirtingai nei Lietuvoje , siaurukai buvo naudojami pagrinde šachtose ir jie neturėjo universaliųjų siaurukų, kaip mes...





          Motovežis, kuris vežioja šiuos vagonus:



          Dar vienas motovežis ir 1911 metų garvežiukas



          Tas pats garvežiukas iš arčiau:



          Dar vienas mini garvežiukas, sako , kad gal būt šis garvežiukas buvo beveik negesinimas, nes jo labai durnavota konstrukcija - užkūrimo metu galima susilaužyti rankas...



          Neseniai dovanų gautas garvežiukas, kuris buvo išleistas 1898 metais:



          Neįsivaizduoju, kaip į tokius mechanizmus žmonės įsirangydavo ir dirbdavo...

          Dar porą riedmenų, kurie buvo naudojami ir dabar naudojami siauruke:





          Na kodėl šį muziejus ir technikos - matos iš čia:



          Beje, vagono interjerą galima parodyti ir taip



          Pačiųjų geležinkelių riedmenų nefotografavau, gal tai ir nėra labai aktualu Bent jau man . Aišku, idėjų galima visada prisisemti - kad ir vagonas kino teatras, finansavimo šaltiniai, eksponatų keitimasis tarp muzieju ir t.t. Na bet tikuosi, ten būsime dar ne kartą ir galėsime pravežti dar daugiau žinių... O gal ir ne tik to

          Plačiau apie muziejų :

          http://www.stoomcentrum.be/index.html
          Paskutinis taisė udrius; 2010.06.26, 15:39.

          Comment


            #25
            Beje, tame muziejuje yra tarpukario Lietuvos geležinkelių turėtos automotrisė MAN (A24) ir prikabinamas vagonas (201).
            Bent jau taip rašo čia: http://www.drehscheibe-foren.de/fore...388494,3388576

            Antra nuotrauka.



            Taip pat tame forume tame pačiame puslapyje, tik žemiau, dalyvis Frank Glaubitz pateikia daugiau informacijos apie eksponatus, tame tarpe ir automotrisę.

            Taip pat dar kelios jų nuotraukos čia su komentaru http://elektrolok.de/xU/l40.htm.
            Paskutinis taisė Al1; 2010.06.27, 11:32.

            Comment


              #26
              Tie daiktai nėra muziejuje... Deja.. Ir būklė ne tokia, kokia nuotraukose...

              Comment


                #27
                Gaila, kad nyksta. Gaila, kad Lietuvoje nėra entuziastų su nemažais pinigais, kurie nupirktų šią buvusią Lietuvos geležinkelių techniką.

                Comment


                  #28
                  Matai, čia ne esmė nupirkti, esmė parvežti Bet dabar apie tai tegul sprendžia LG...

                  Comment


                    #29
                    LG net nežino, kad riedmenys išlikę...

                    Comment


                      #30
                      LG žino, kad riedmenys išlikę, juos jie matė

                      Comment


                        #31
                        Ir ką, buvo bent užsiminta apie galimą susigrąžinimą?

                        Comment


                          #32
                          [BY] Baltarusijos geležinkelių nuotraukos

                          Atitinkamos temos neradau, todėl kuriu naują. Keletas nuotraukų iš Bresto geležinkelio muzėjaus. Lokomotyvų pavadinimai puikiai įskaitomi, tad papildomai nerašau.

                          http://img651.imageshack.us/img651/9483/img3771i.jpg

                          http://img580.imageshack.us/img580/9524/img3751b.jpg

                          http://img838.imageshack.us/img838/802/img3744e.jpg

                          http://img715.imageshack.us/img715/166/img3739q.jpg

                          http://img842.imageshack.us/img842/1503/img3742g.jpg

                          http://img829.imageshack.us/img829/7708/img3697b.jpg
                          Toks pats garvežys, kaip Naujojoje Vilnioje, bet gera akis ras skirtumų
                          Paskutinis taisė Romas; 2015.01.24, 10:36. Priežastis: Nuotraukų dydis. Paliktos tik nuorodos

                          Comment


                            #33
                            Viesytės siaurasis geležinkelis / Viesītes mazbanītis

                            Foto 2011.07

                            Sėlijos muziejus įsikūręs buv. siauruko depe










                            Kabo Sėlijos vėliava






                            Ml-635. Muziejaus darbuotoja pasakojo, kad "L" raidė reiškia 600 mm pločio vėžę.


                            Latvijoje išliko šeši siaurojo geležinkelio (1916 m. laidos, Feldbahn 0-8-0T tipo) garvežiai:
                            ML-611 600mm gauge (Henschel 14437/1916), originally preserved at Uzvara co-operative farm, Bauska, ex-HFB 694, now at the Museum of High Seas Fisheries, Ventspils.
                            ML-631 600mm gauge (O&K 7999/1915), at the Museum of High Seas Fisheries, Ventspils, Latvia (ex-HFB 483)
                            ML-635 600mm gauge (Schwartzkopff 6799/1919), preserved at a small railway museum at the site of Viesite N.G.Station, Latvia (ex-HFB 2484)
                            ML-628 690 mm gauge (OK 8150/1916), at the Jugla Museum of Ethnography, Riga
                            ML-629 600 mm gauge (OK 8271/1917), at the Agricultural Museum, Talsi, Latvia (ex-HFB 853)
                            ML-657 600 mm gauge (Esslingen 3887/1918) formerly at Jelgava Latvian Railways (mainline) Depot, Latvia (ex-HFB 2305), but in Riga railway musuem.

                            Nuotraukos ir aprašymai: http://www.internationalsteam.co.uk/trains/latvia01.htm






                            Čia tas atnaujintas VIP'ų vagonas




                            Comment


                              #34
                              Šiek tiek patikslinsiu - muziejus randasi ne visai depe, depas yra tame sename baltų plytų name, kuriame dabar įsikūręs autobusų parkas.

                              Comment


                                #35
                                Bendra tema kitų šalių muziejams. Sujungtos temos apie Rusijos ir Belgijos muziejus, bei perkeltas pranešimas apie Baltarusijoje esančius eksponatus.
                                GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                                Comment


                                  #36
                                  Parašė udrius Rodyti pranešimą
                                  LG žino, kad riedmenys išlikę, juos jie matė
                                  Ir bent žodį tarė?
                                  GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                                  Comment


                                    #37
                                    Įdomus reportažas iš geležinkelių muziejaus Sankt Peterburge:

                                    http://englishrussia.com/2012/03/19/...way-transport/

                                    Comment


                                      #38
                                      PL. Węgorzewo (Angerburg)

                                      Węgorzewo (Angerburg, Ungura)
                                      Iki II pasaulinio karo čia buvo 5 geležinkelio linijos. Paskutinė linija iki Kętrzyno (Rastenburg) veikė iki 1993 metų.

                                      Buvusi Vengoževo (Unguros) geležinkelio stotis iš miesto pusės




                                      Geležinkelio stoties viduje veikia kukli geležinkelių istorijos ekspozicija








                                      Ten buvo keletas žemėlapių iš ~1945-1956 metų.
                                      Šitame žemėlapyje matosi Rusijai menamai priskirta didesnė dalis (apytikriai pažymėjau) dabartinę PL-RU sieną). Nors paieškojus galima rasti liudijimų, kai lenkų repatriantai būdavo iškeldinami kur nors prie Įsrūčio (Instenburg, Černiachovsk), o paskui išaiškėjus, kad ta teritorija atiteks Sovvietijai, vėl buvo sodinami į vagonsu


                                      Šiaurės rytų Lenkijos kampas. Matosi, kuri dalis iki 1918 (Danciogo korodorius) ar 1945 m. (Rytprūsiai) priklausė vokiečiams


                                      Vienas iš nedaugelio vokišką praeitį siekiančių eksponatų
                                      Paskutinis taisė Romas; 2015.02.16, 22:27.

                                      Comment


                                        #39
                                        Węgorzewo (Angerburg)

                                        Foto 2012.05
                                        Unguros (Węgorzewo, Angerburg) stotis iš perono pusės
















                                        Comment


                                          #40
                                          Vienos technikos muziejus / Technische Museum Wien

                                          (...)
                                          Muziejaus pastato kertinį akmenį 1909 padėjo imperatorius Pranciškus Juozapas I , pastatas buvo baigtas 1913 m., o numatytą ekspozicijos atidarymą iš 1914-ųjų teko atidėti iki 1918.05.06, kai Austro-Vengrija gyvavo paskutinius mėnesius.


                                          (...)



                                          Kadangi buvau iš pat ryto darbo dieną, tai kažkurį laiką buvau vienintėlis lankytojas.
                                          Bendras įspūdis - muziejaus ekspozicija labai plati, bet kažkaip nėra tos pagrindinės "vinies". Iš techninės pusės Sinsheimo muziejus turtingesnis, o kokiuose nors Kopšivnicuose (Kopřivnice) - ekspozicija vientisesnė.
                                          Dabar pagalvoju, kad Vienoje labiau domintų ne pokario technikos pasiekimai, o senosios Austrijos istorija. Gaila, kad muziejus buvo atidarytas, kai ta Austrija jau "užsidarinėjo" ir ne muziejai tuomet rūpėjo.

                                          Pirmame aukšte - kalnakasybos ir geležinkelių eksponatai

                                          Keli seni geleležinkelių riedmenys






                                          Kažkuri stotis, jei neklystu Vienos Vakarų stotis (Wien Westbahnhof)

                                          Beje, per paskutinį pagrindinės Vienos stotys (bent Vakarų ir Pietų) buvo sugriautos

                                          Senieji tvarkaraščiai


                                          Tie traukinių "siūlai" nelabai skiriasi nuo dabartinių
                                          Paskutinis taisė Romas; 2016.10.11, 20:44. Priežastis: Kopija iš temos "Technikos muziejai Europoje"

                                          Comment

                                          Working...
                                          X