o iki kada šitam ruože važinėjo keleiviniai traukiniai? į Didžiasalį? kitur?
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Buv. geležinkelis Pabradė-Adutiškis- (>Didžiasalis)-Krulevščizna
Collapse
X
-
Parašė c2h5oh Rodyti pranešimąo iki kada šitam ruože važinėjo keleiviniai traukiniai? į Didžiasalį? kitur?
Comment
-
4. II pervaža - Zalavas
..
Čia buvo pati bjauriausia visos kelionės atkarpa.
Tvarkomas ne tik 102 plentas, bet ir šis keliukas - važiuoti dviračiu labai sunku.
Ne kartą norėjosi viską mesti ir važiuoti plentu.
..
..
Ruožas gana monotoniškas
..
..
..
..
..
Plentas visai šalia
..
..
Zalavas. Buvusi III pervaža su geležinkeliu.
Čia dalis sankasos nuardyta dėl plento rekonstrukcijos
..
Comment
-
Zalavas
Apytikrė rekonstruojamo 102 plento trasa.
Zalavo aplinkkeliui panaudotas ir buvęs Pabradės - Adutiškio geležinkelis
Žemėlapio pagrindas iš http://beta.maps.lt
Comment
-
Zalavas
Foto 2009 07
..
..
Šioje vietoje buvo III pervaža.
Dabar neliko ir geležinkelio pylimo
..
Vaizdas nuo buv. pervažos Lentupio - Adutiškio link
Daugiau II (Baliulių) ir III (Zalavo) pervažų rekonstrukcijos nuotraukų - temoje [102] Vilnius - Švenčionys - Ignalina - Zarasai
Comment
-
Zalavas - Gelednė
Toliau - kaip visada:
- kairėje - nuotraukos Lentupio link,
- dešinėje - Pabradės link
..
..
..
..
..
Dešinėje pusėje - užrašai žymintys pasienio apsaugos zoną
Kažkur miške ta zona atsitraukia nuo geležinkelio ir jau galima juo važiuoti (tik negalima eiti į mišką Baltarusijos sienos link)
..
Comment
-
Zalavas - Gelednė
..
..
Pasienio zona žymima geltonomis juostomis.
Nesupratau, ką reiškia kas porą šimtų metrų iškabinti plakatai su šuniuko nuotraukomis ir numeriais 2, 3, 4... 14 - gal bando įbauginti kontrabandininkus?..
..
Geležinkelio iškasos pėdsakai
..
..
Atrodo, jau privažaivome Gelednę
..
Comment
-
Gelednė
...
..
Buv. geležinkelis kerta Šutų - Kliuščionių vieškelį.
Link sienos važiuoti draudžiama
..
Bendras Gelednės stoties vaizdas.
Lenkų laikais ir sovietmečiu čia buvo stotis.
Nežinau, ar čia 9-10 dešimtmetyje prasilenkinėdavo traukiniai.
Atrodo, kad apie ~198? metus Gelednė tapo paprastu sustojimo punktu.
Comment
-
Du paskutiniai žemėlapiai iš http://beta.maps.lt
Gelednės stotis
Matomi sukrauti bėgiai
Siena
Sovietmečiu ties buv. Stanislavavo kaimu siena su Baltarusija ėjo geležinkeliu ana puse.
Dabar siena perkelta į nuo buv. geležinkelio į mūsų pusę (gal kaip kompensacija už Adutiškio buv. stotį).
Ankstesniuose žemėlapiuose ties kampu pažymėtas "kabliukas", kurio palydovinėse nuotraukose nesimato.
Kaip ten yra iš tikrųjų, reikia išsisaiškinti nuvažiavus į vietą (aišku, gavus VSAT leidimą)
Comment
-
Pasienio zona ir už Šutų - Gelednės - Kliuščionių vieškelio dar eina dešine buv. geležinkelio puse.
Dar galima porą kilometrų link sienos važiuoti ir už Gelednės stoties.
..
..
..
Toliau teko sukti atgal į Gelednę.
Į Pabradę grįžau per Šutus, o paskui - remontuojamu 102 plentu
Comment
-
Pavoverė - Pabradė
Atgal grįždamas vėl važiavau dviračiu taku buv. geležinkelio trasoje
Dabar kairėje - nuotraukos į Pabradės stoties pusę, dešinėje - į Adutiškį
..
..
Nuo dviračių tako pabaigos važiuosiu tiesiai, geležinkelio trasa
Čia važiuoti labai nemalonu - pilna pridaužytų butelių
..
Pabradė. Leidžiamės prie Vilniaus - Daugpilio geležinkelio
..
..
..
Pabaigai - pora didelių buvusio Pabradės - Adutiškio geležinkelio nuotraukų
Ačiū už dėmesį ir kantrybę
Comment
Comment