Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[FR] Geležinkeliai Prancūzijoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    [FR] Geležinkeliai Prancūzijoje

    Teko nakvoti Elzaso mieste Milūzoje (Mulhouse). Šis miestas iki Pirmojo pasaulinio karo garsėjo kaip Vokietijos metalurgijos ir pramonės miestas. Dar kitaip buvo vadinamas 120 kaminų miestu. Deja anglys pasibaigė - galas atėjo ir metalurgijai. Nubėgau ryte apie 7:00-8:00 į geležinkelio prekinę stotį. Keleivinių traukinių neaptikau, tik elektrovežius ir prekinius traukinius.
    Šiame mieste yra automobilių ir geležinkelių muziejus (gaila, kad neteko apžiūrėti).
    Elzase gamina ir greitaeigius traukinius.
    Keletas nuotraukų darytų nuo pėsčiųjų tiltelio.








    Paskutinis taisė Salvijus; 2009.08.02, 15:04.

    #2
    CDGVAL automatinis traukinukas Paryžiaus Charle de Gaule oro uoste

    Visai malonu važiuojant įsitaisyti prieš priekinį langą.

    kaip?

    Comment


      #3
      alm, velniškai tau pavydžiu, kad teko pakeliauti šiuo TGV thalys, o kas liečia suvarymą dviejų traukinių į vieną kelią, tai pas mus tai buvo dar visai neseniai (šią vasarą), kai remontavo nelyginį kelią netoli N. Vilnios, tada električkos važiuodavo tik iki Vilniaus (dieną) ir beveik visi stoties keliai buvo užimti, o kai kuriuose stovėjo ir po du traukinius (nesukabintus).

      Comment


        #4
        Nu kadangi jau pridaryta temų, bus kur dėt visokį sukauptą turtą, nevertą naujų temų.

        Tende miestelio geležinkelio stotyje (kada nors susiruošiu atrinkt kas gero iš viso to pasivažinėjimo gavos, nors su kokybiškom nuotraukom striuka)
        kaip?

        Comment


          #5
          Nauji pranešimai nepakenks. Turėsime aiškią viziją kokie turi būti Lietuvos geležinkeliai. Atsirinkisme tai kas geriausia.

          Comment


            #6
            Parašė Sovijus Rodyti pranešimą
            Nauji pranešimai nepakenks. Turėsime aiškią viziją kokie turi būti Lietuvos geležinkeliai. Atsirinkisme tai kas geriausia.
            Na Prancūzijoj nėra vien tik geri dalykai. Vėluoja ten traukiniai. Šitu konkrečiu atveju kur nuotraukoje išvyko geru pusvalandžiu vėliau (nors švieslentė iš pradžių žadėjo tik 10 min vėlavimą). Kitiem ir po porą valandų palaukti teko.


            Kita vertus tokių vaizdų pro traukinio langus Lietuvoje nėra. Bet labai patogus dalykas - traukinio stotelė praktiškai pliaže (o didesnės rezoliucijos nuotrauką dėti jau gal net negražu būtų)
            kaip?

            Comment


              #7
              isivaizduok, kiek keleiviu butu, jei traukinys vaziuotu per nudistu pliaza? atsirastu tokiu, kurie jau ir nuolatinius bilietus pirktu.
              Parama Siaurojo geležinkelio klubui

              Comment


                #8
                Šiandien per LRT 18:15 žinias ir LNK žinias 18:45 rodė apie geležinkelininkų streiką Prancūzijoje. Streikuojama prieš rengiamą krovinių pervežimo sektoriaus pertvarkymą ir labai nustebau, kad krovinių pervežimas Prancūzijoje nuostolingas.
                Kartojimas turėtų būti per LRT Panoramą 20:30 ir vėlyvo vakaro žinias.
                Paskutinis taisė Salvijus; 2009.10.20, 18:59.

                Comment


                  #9
                  Vakaru Europoje su kroviniu pervezimu ne kas. Todel ten gelezinkeliai labiau orientuojasi i keleiviu pervezima. Priesingai nei pas mus.

                  Comment


                    #10
                    Breilas, miestelis Pietryciu Prancuzijoje.

                    Bendras stoties vaizdas








                    Manevrinis lokomotyvas G1206


                    Depas, ir berods sioks toks muziejus salia


                    SNCF elektrovezis CC-7140, 1952–1955 metu


                    http://www.litrailpics.fotopic.net http://www.youtube.com/user/kriupis

                    Comment


                      #11
                      Breile tikrai yra kažkas panašaus į viešojo transporto muziejų - lauke saugomi ne tik seni lokomotyvai, vagonai ir automotrisės, bet ir tramvajai, autobusai.

                      Atsiprašau, šitų mano nuotraukų kokybė prasta, fotografuota pro traukinio langą.











                      kaip?

                      Comment


                        #12
                        Paryžius, Gare Du Nord

                        Eurostar

                        TGV Thalys ir Eurostar


                        Linija Paris-Lyon. TGV Duplex. Jausmas nepakartojamas kai pralekia pro tave. Kas nustebino, tai varikliai girdisi tik praskriejus traukiniui. Variklių gausmas primena lėktuvo kilimą ar leidimąsi. Ir dar... vingiuotas profilis, o greitis didelis. Važiavimo intervalai vos kaip metro, būna kas ~10 min.

                        Comment


                          #13
                          Nusimato kelionė TGV Paris -- Nancy ir atgal. Ar verta iš anksto rezervuotis/pirkti bilietus, ar galima pirkti vietoj be jokių rezervacijų? T.y., ar būna taip, kad nesirezervavus būtų neįmanoma jų gauti, nes visi išperkami?

                          Comment


                            #14
                            Parašė r08n Rodyti pranešimą
                            Nusimato kelionė TGV Paris -- Nancy ir atgal. Ar verta iš anksto rezervuotis/pirkti bilietus, ar galima pirkti vietoj be jokių rezervacijų? T.y., ar būna taip, kad nesirezervavus būtų neįmanoma jų gauti, nes visi išperkami?
                            Nemanau, kad tikėtinos problemos su vietomis. Bet iš anksto pirkti gali būti ženkliai pigiau (kai kuriais atvejais kainos gali skirtis ir kelis kartus).
                            kaip?

                            Comment


                              #15
                              Parašė r08n Rodyti pranešimą
                              Nusimato kelionė TGV Paris -- Nancy ir atgal. Ar verta iš anksto rezervuotis/pirkti bilietus, ar galima pirkti vietoj be jokių rezervacijų? T.y., ar būna taip, kad nesirezervavus būtų neįmanoma jų gauti, nes visi išperkami?
                              Žvilgtelėjau http://www.tgv-europe.com/en/ - stoty 50-70 euru sumokėsi, iš anksto pirkdamas ir už 17 euru gali gaut
                              You can change your car, you can change your house, you can change your Wetherspoon, you can change your wife or religion, even you can change your sex. But you can never change the team you support...

                              Comment


                                #16
                                Oficialiai atidarytas 44 kilometrų 1435mm labai greitas ruožas tarp Perpignan Prancuzijoje ir Figueres Ispanijoje, TGV traukinys įvažiuoja apie 20 km į Ispaniją.
                                Google maps kaip geležinkelio linija nepažymėta bet labai gerai matosi kad statybos vyksta: http://maps.google.co.uk/maps?f=q&so...10525&t=h&z=17

                                Pradėjo važinėt gruodžio 19d, 2 vnt. per dieną, iš Paryžiaus iki Figueres per 5 su pusę valandos už 55 euro galima nuvažiuot. Ten 15min persėdimas į ispanišką platesnės vėžės į Barseloną 1h 45min senais bėgiais nes ispanai vėluoja su greitos linijos statyba. Prancūzai ir ruošiaisi tiest naujus bėgius nuo Perpignan iki esamų greitų TGV linijų.

                                You can change your car, you can change your house, you can change your Wetherspoon, you can change your wife or religion, even you can change your sex. But you can never change the team you support...

                                Comment


                                  #17
                                  BE ir FR (Brussels South - Paris North)

                                  Mano nuomone, pirmosios kartos TGV yra patys gražiausi traukiniai












                                  Comment


                                    #18
                                    Va, biskelis mano fotkiu is Prancuzijos


                                    AGV Maketukas


                                    Bombardier'ius. Savotiskas dizainas.


                                    Bombardier'ius. Savotiskas dizainas. Vienerios durys vidury vagono.


                                    Bombardierius. Durys vidury vagono. Su papildomu laipteliu kai kurioms platformoms... Kaip sake - turi bedu su tom durim...


                                    Biskis signalingo...


                                    Svarbus signalingo elementas... Niekada nebuciau pagalvojes


                                    Platforma saint-denis'e. O rajonas tai...


                                    "Neparyzius"


                                    Gare du Nord. Svarbiausia stotis prancuzijoje. Is Desines i Kaire:
                                    TGV Atlantic (I karta 1989 - 1993); Coradia (Duplex); TGV Thalys (1996 metai);

                                    Gare Du Nord. EuroStarai. 1994 metu. Sastato ilgis - 400 m.


                                    Gare du Nord. Coradia, ir senukas, kurio modelio nepamenu...


                                    Faina platforma.. Del vingiuotumo, tarp vagono ir platformos - geras pusmetris.



                                    Na, ir pabaigai, stai kas buna, kai susideda kelios dedamosios: veluojantis traukinys ir piko valandos:



                                    Bet trumpai - Paryzius nepatiko ir gyventi nenoreciau.
                                    Mano blog'as persikėlė: http://yessuz.com
                                    Voilà! In view, a humble vaudevillian veteran, cast vicariously as both victim and villian by the vicissitudes of Fate. This visage, no mere veneer of vanity, is a vestige of the vox populi, now vacant, vanished.

                                    Comment


                                      #19
                                      "Billets". Vos ne latviškai. Ačiū už nuotraukas.
                                      Paskutinis taisė Silber418; 2011.06.29, 23:59.

                                      Comment


                                        #20
                                        o tariasi "bijė"

                                        Comment

                                        Working...
                                        X