Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[FR] Geležinkeliai Prancūzijoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    #21
    Nenormali gramatika, įdomu kiek šimtmečių atsiliko nuo žodinės kalbos.
    GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

    Comment


      #22
      Tik taip atrodo. Iš tiesų yra anachronizmų bet kurios tautos gramatikoje. Žinoma, jų daugiau seniai sukurtose gramatikose.

      Comment


        #23
        Parašė Silber418 Rodyti pranešimą
        "Billets". Vos ne latviškai.
        Parašė Al1 Rodyti pranešimą
        o tariasi "bijė"
        Parašė Eimantas Rodyti pranešimą
        Nenormali gramatika, įdomu kiek šimtmečių atsiliko nuo žodinės kalbos.
        Tas pats ir su anglų kalba, nors tai yra dabartinė lingua franca. Girdėjau, kad lengviausia — suomių kalba.
        Na, bet čia tema apie geležinkelius. O Prancūzijos geležinkeliai man patinka.
        I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
        Parama Siaurojo geležinkelio klubui

        Comment


          #24
          Parašė yessuz Rodyti pranešimą
          Va, biskelis mano fotkiu is Prancuzijos


          Bet trumpai - Paryzius nepatiko ir gyventi nenoreciau.
          Na, kaip sakome: pamatei Paryžiu dabar gali mirti...jeigu gyventi nenorėtum

          Comment


            #25
            The TGV Duplex

            This is an interesting generation of the TGV, duplex in English means two levels, this is a double Decker train. It was built because the TGV has been a victim of its own success, SNCF found it hard to supply enough TGV services to cope with the ever increasing demand. The Paris Lyon line had reached saturation point with up to one train running every three minutes, there was no way more trains could be put into action. One solution was to have two TGV sets coupled together, and this is now the norm for TGV. Even two sets coupled together can't give the demanded capacity though, so it was decided to deal with the problem to build a double-decker TGV train. There were two main advantages, it had 45% more capacity, and only had 4% more drag than a conventional TGV. Naturally this is capable of 300km/h or 186mph in revenue service. It was introduced in 1996.

            o.O

            Comment


              #26
              TGV Lyon Perrache stotyje:


              Pagrindinė Marseille St. Charles stotis ir stotyje:










              Kopenhaga/Roskildė / Stokholmas I II III IV
              Dordrechtas/Haarlemas
              Nesebaras/Plovdivas
              Kiolnas

              Comment


                #27
                TGV sukako 30 metų

                Comment


                  #28
                  Pora nuotraukų iš Prancūzijos

                  Perpingan stotyje



                  Toulouse stotyje

                  Paskutinis taisė digital; 2024.09.09, 17:14. Priežastis: atkurtos nuotraukos

                  Comment


                    #29
                    Jau turėtų veikt Nuotraukas, kurias čia dedu, fotografavau pats. Kitu atveju nurodyčiau šaltinį Naudoju Canon 500d ir pagrinde Carl Zeiss 35mm objektyvą (jeigu kam įdomu).
                    _______________________
                    Railway pictures gallery: http://trainshot.com
                    Paskutinis taisė null; 2012.01.11, 11:00.

                    Comment


                      #30
                      Nuo balandžio 2 d. pradės važinėti low-cost traukiniai Ouigo. Bilietų kainos nuo 10€.
                      http://en.wikipedia.org/wiki/Ouigo

                      Comment


                        #31
                        Parašė Zorro Rodyti pranešimą
                        Nuo balandžio 2 d. pradės važinėti low-cost traukiniai Ouigo. Bilietų kainos nuo 10€.
                        http://en.wikipedia.org/wiki/Ouigo
                        Kaip suprantu, šie traukiniai bus 'Ryanair' ant bėgių?

                        Comment


                          #32
                          Tipo.

                          Comment


                            #33
                            Tai neblogai. Ačiū už informaciją.

                            Comment


                              #34
                              Parašė dariuks Rodyti pranešimą
                              isivaizduok, kiek keleiviu butu, jei traukinys vaziuotu per nudistu pliaza? atsirastu tokiu, kurie jau ir nuolatinius bilietus pirktu.



                              Butent cia , netoliese ir vaziuoja per nudistu pliazus ! Cia Villefranche tai nera, taciau uz 5 minuciu Monte Carlo link, traukinys pravaziuoja pro EZE (bor de mer), Saint Laurent d'EZE, Plages de Pisarelles o po to isvaziavus is Monte Carlo , Roquebrune Cap Martin, Balzi Rossi (italija). Visi sie pliazai yra nudistu ir traukinys cia visur pravaziuoja ir kai kuriuose nudistu pliazuose net ir sustoja.
                              Paskutinis taisė NIDA; 2013.02.26, 17:37.

                              Comment


                                #35


                                St Laurent d'Eze pliazas
                                Paskutinis taisė digital; 2024.09.09, 17:20. Priežastis: atkurta foto

                                Comment


                                  #36
                                  Tik nematau kur čia geležinkelis. Gal geležinkelininkai maudosi???

                                  Comment


                                    #37
                                    Nuotrauka pro langą.
                                    http://commons.wikimedia.org/wiki/Fi..._d'Eze.jpg

                                    Comment


                                      #38
                                      Prancūzijoje nuo bėgių nuriedėjo traukinys, žuvo 6 žmonės

                                      Prancūzijoje iš Paryžiaus važiavęs keleivinis traukinys nuriedėjo nuo bėgių. Pranešama, kad žuvo šeši žmonės, 26 sužeisti, praneša BBC.

                                      Nelaimė įvyko apie 50 kilometrų nuo Paryžiaus, iš kurio ir išvažiavo traukinys. Jis vyko į Limoges miestą.

                                      Pirminiais duomenimis, traukinys, važiuodamas dideliu greičiu, atsitrenkė į stoties platformą, keli vagonai nuvirto ant šono.
                                      Train crash near Paris: 'at least seven dead'


                                      BREAKING VIDEO: Train Derails Outside Paris Killing At Least Eight People
                                      Paskutinis taisė Zorro; 2013.07.12, 22:56.

                                      Comment


                                        #39
                                        Sukurta atskira tema Prancūzijos geležinkeliams.

                                        2018 m. pavasarį iškart po Vėlykų prasidėjo didysis Prancūzijos geležinkelio darbuotojų streikas. Jis vyko iki liepos mėn. Streikavo pagrinde keleivių pervežimu užsiimantys darbuotojai (SNCF), tiek tolimojo susisiekimo, įskaitant TGV bei tarptautinius traukinius, tiek regioninio (TER), tiek ir Paryžiaus RER bei Paryžiaus tramvajaus, kuris priklauso SNCF. Streiko metu nevažiavo apie 80 proc. traukinių, o kai kuriais maršrutais ir visi 100 proc. Streikuojama buvo 2 dienas iš eilės, paskui 3 dirbama ir vėl streikuojama. Bet ir tomis dienomis, kai streiko kaip ir nebuvo, dalis traukinių nevažiavo. Streikas buvo nukreiptas prieš numatomą keleivių pervežimų liberalizaciją, kuri gresia masiniais atleidimais, darbo sąlygų blogėjimu, algų ir kitokių socialinių garantijų geležinkeliečiams sumažinimu.

                                        Todėl po Prancūziją keliauti traukiniais teko nedaug.

                                        Reimsas, Šampanės-Ardėnų TGV stotis Reimso pakraštyje. Į Reimsą atvykau traukiniu, nors tą dieną vyko streikas. Kokie traukiniai važiuos sekančią dieną, buvo galima garantuotai sužinoti tik išvakarėse nuo 20 val., nepaisant ar tai streiko diena, ar ne.



                                        Reimso centrinės stoties pastato centrinė dalis. Ties pagrindiniu įėjimu streikuojantys darbuotojai duoda interviu žurnalistams. Keli traukinių maršrutai yra pakeisti autobusais (ne dėl streiko), tų autobusų stotelė randasi kitoje stoties kelyno pusėje, pasiekiama požemine perėja. Pakaitinių TER autobusų vairuotojai nestreikavo, nes formaliai jie dirba ne SNCF, o SNCF dukterinėje įmonėje Keolis.



                                        Reimso centrinės stoties vaizdas nuo viaduko.



                                        TGV traukinys Reimso stotyje. Streikas. Ilgai jis pirmame kelyje stovėjo, apie pusdienį...



                                        TER dyzelinis traukinys 76000 serijos. 000 - numeris. Koks šio traukinio numeris, nežinau.




                                        76830.



                                        Po dengto perono stogu yra minimuiziejus. Drezina.



                                        Garvežys 140.C.313.



                                        Dar vienas TGV.



                                        Kaip matyti, vežimėlio skirtingų ašių ratų nusidėvėjimo lygis Prancūzijoje nėra svarbus, priešingai nei pas mus, ar kitose šalyse. Vienos ašies ratai yra labiau nusidėvėję nei kitos.



                                        Reimso Franšė Despėrė (Franchet-D'espèrey) stotelė.

                                        Paskutinis taisė Al1; 2021.05.13, 11:53.

                                        Comment


                                          #40
                                          Nansi. Irgi streiko diena.

                                          Vaizdas nuo viaduko, kuriuo važiuoja troleibusas-tramvajus.




                                          Elektrinis traukinys. Be keleivių.



                                          Nuo Kenedžio viaduko. Infrastruktūrininkų ūkis.


                                          Ten pat. vaizdas kiton pusė, keleivinės stoties link.



                                          Kiek paėjus viaduku ir su priartinimu.



                                          Per Nansi stotį vyksta intensyvus krovininių traukinių eismas. Pravažiavo du sukabinti FRET (SNCF krovinių vežimo kompanija) šilumvežiai.



                                          Viadukas per stoties kelius, kuriuo vyksta ir troleibuso-tramvajaus eismas.



                                          Infrastruktūrininkų vagonas ir šilumvežis.



                                          Keleiviniai traukiniai.



                                          Kitu rakursu.



                                          Dengtas dviašis vagonas.



                                          Motorvežis.



                                          Archaika...



                                          Stoties pastatas ir peronai nuo viaduko.



                                          Vakare visgi važiavo TER automotrisės. Visą dieną (tiek, kiek buvau stotin užsukęs) praktiškai neteko matyti jokio keleivinių traukinių judėjimo stotyje, užtat, kaip minėjau, mačiau kelis krovininius, kurių, deja, nufotografuoti nepavyko.

                                          Paskutinis taisė Al1; 2021.05.13, 12:09.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X